Website: https://www.onlinegroen.nl
Adres: Hoofdstraat 102 3781 AJ
Plaats: Voorthuizen

Online Groen

Pluspunten
Alles wat op de website staat vermeld wordt ook waargemaakt. De levering verliep conform de info-e-mail.

Antwoord Online Groen
Bedankt voor de mooie feedback met een review.
A. Rol
Zaandam

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten

Vermeld op de site als je in een bepaalde periode niet kunt nakomen wat je wel toezegt qua levering. 3 tot 5 dagen werden uiteindelijk weken! Niet handig als je planten besteld om te planten voor een vorstperiode!
Bij levering viel de kwaliteit en grootte van een aantal planten tegen. 1 plant werd zelfs geleverd zonder kluit, volledig ontblote wortels die uitgedroogd waren. Of die het overleefd? Kijkend naar het retour beleid (kosten daarmee gepaard) niet de moeite waard om een reactie te wagen.
Neemt niet weg dat veel andere planten in orde zijn. Maar hier opnieuw bestellen zullen we niet zo snel meer doen.
Antwoord Online Groen
Bedankt voor je beoordeling. Dit kan niet de bedoeling zijn geweest. Maar ivm de vakantie periode kan de levering langer duren zoals wij ook duidelijk op de site hebben vermeld. Graag even de klacht in de mail zetten dan gaan wij het oplossen. Sorry voor het ongemak.
Bram

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Perfecte afspraken , top!

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Pluspunten
zeer correct bedrijf om samen te werken , en transporteur die de levering heeft gebracht in bijzonder de chauffeur zeer correct man en behulpzaam !!!!

Antwoord Online Groen
Bedankt voor de mooie beoordeling.
van den dries
boechout

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
ruime keuze voor een goede prijs
levering aan huis
netjes afgeleverd ook als je niet thuis bent
taalfouten van de website halen (komt geloofwaardiger over)

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Pluspunten
Goed bereikbaar telefonische en vriendelijk aan de telefoon. Snelle levering van mooie planten.

Margreet

Pluspunten

Medio januari 10 stuks Laurierstruiken met een hoogte van 80 - 100 cm besteld. De hoogte van de struiken bij aflevering niet kunnen controleren, wegens afwezigheid. De struiken in de grond gezet, bleken een hoogte te hebben van 60 - 80 cm, onregelmatig van vorm. Een foto verzonden naar Online Groen met een maatlat van 80 cm hoogte naast de geleverde struiken. Nog geen reactie ontvangen.
Antwoord Online Groen
Sorry dat wij nog geen reactie hebben gegeven. Wij gaan zo snel mogelijk je mail bekijken en beantwoorden, en het probleem oplossen.
Ed
Schalkhaar

bedankt voor de beoordeling,

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Pluspunten
Goede prijs, goede planten
communicatie

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Mooie laurieren
Als er 30 laurierbomen geleverd worden dat dat met min 2 personen gebeurd aangezien ik nu zelf heb meegeholpen...

En ik had de dag ervoor gebeld om even te vragen of ik vlak voor tijd gebeld kon worden en dat was standaard werd er gezegd, dat was ook niet gebeurd en duurde het extra lang voor we op de juiste plek waren en scheelt ook ergenis zeker als het gevraagd is specifiek vantevoren.

En rijplaten standaard in de auto voor zachtere ondergrond
Antwoord Online Groen
Bedankt voor de beoordeling. Wij maken gebruik van een transport bedrijf. Jammer dat ze niet van te voren gebeld hebben. Wij zullen dit verzoeken om daar meer op te letten.
Saskia
Klarenbeek