Website: https://www.onlinegroen.nl
Adres: Hoofdstraat 102 3781 AJ
Plaats: Voorthuizen

Online Groen

Pluspunten
Snelle en correcte levering
Al het waar is naar zijn geld, maar de kwaliteit van de laurier viel ons erg tegen, veel te droog en erg beschadigd.
Jos
Brielle

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
Mooie planten, duidelijke communicatie over wanneer te leveren. Prima
De Houten krat wordt achter gelaten bij ons. Daar kunnen we niks mee en hebben kosten aan om te dumpen bij de gemeente. Beter is om hem mee terug te nemen.
Jaap
KUDELSTAART

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Huib
Bovenkarspel

Gepubliceerd op: 10/06/2018

Pluspunten
Servicegericht, na een vergissing van mijn kant, in overleg de bestelling aangepast.
Matige kwaliteit. Meer precies: Kwaliteit was niet van alle planten goed. Gipsplantjes heb ik meteen weggegooid, dat was echt heel slecht, leek nergens op. Rozen waren wel heeeel erg klein en de laurierplantjes waren erg kwetsbaar en na zorgvuldig planten slaan ze matig aan (sterven voor een kwart af). Hortensia’s waren wel mooi en sterk. Die doen het gelukkig goed.
Antwoord Online Groen
Wij nemen even contact met u op, om te order te bespreken hoe we het op kunnen lossen.

Dit is niet de manier van leveren van ons. Sorry voor het ongemak.
Dineke
Barendrecht

Gepubliceerd op: 10/06/2018

Pluspunten
Duidelijke site, makkelijke bestellen, snelle levering en mooie planten.

Monique
Vlissingen

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Snelle en juiste levering, plantjes zien er goed uit
Sommige plantjes iets ingedroogd
Ger
Purmerend

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Im August 2017 = 100 Koniferen bestellt und gepflanzt 60 Stk.- nach einem Jahr nicht angegangen - Komentar vom Lieferanten zu wenig Wasser - deshalb keine Garantie - Pflanzanleitung sagt - nach Anpflanzen muss viel Wasser gegeben werden - Hinzugezogener GGärtnermeister - Aussage zuviel Wasser deshalb abgestorben - Na danke - Nachfrage beim Lieferanten ergab ein nachlass von 60 neu zu bestellenden Koniferen insgesamt 27 € - Mag er seine Koniferen und seinen Rabatt behalten. Habe anderen Lieferanten genommen - gibt ja genug.
Mehr auf den Kunden eingehen ! Bei Problemen auch auf diesen zugehen -

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
goed geleverd
er zaten taxus planten tussen die al bruin gekleurd waren, we hebben ze wel gepoot maar ik denk dat het niet meer goed komt, waar kan ik dit nog laten weten?
Antwoord Online Groen
Bedankt voor de feedback, Jammer dat de taxus al bruin worden, je mag even een mail sturen met foto dan kunnen wij een oplossing zoeken.

Gepubliceerd op: 30/05/2018

Pluspunten
Correcte behandeling van bestelling , snelle levering , vriendelijk en attent ... Top kwaliteit en service !!!

Linda
Dendermonde België