Bedrijfsgegevens

Website: www.ondergoed.nl
Adres: Promenade 12 6411JK
Plaats: Heerlen
Telefoon: 045-8506850

Voor al uw ondergoed bent u bij Ondergoed.nl in de juiste webshop. U vindt bij ons ondergoed van de beste kwaliteit en tegen de scherpste prijzen. Al het ondergoed van topmerken vindt u in de webshop van ondergoed.nl Handig en snel online ondergoed voor het hele gezin bestellen.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Ondergoed.nl
totaal score
7.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
198 beoordelingen (12 maanden)
273 beoordelingen (totaal)
1432 keer bekeken
79% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
49% (98)
24% (48)
11% (21)
10% (19)
6% (11)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
Correcte behandeling van de levering en de retourzending
Verbeterpunten
Geen
Rob
Strijen

Gepubliceerd op: 17/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 15/02/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Als iets besteld kan worden dat het ook geleverd wordt
Antwoord Ondergoed.nl
Beste meneer, mevrouw Kloos, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat een deel van uw bestelling is geannuleerd. Wij doen er alles aan om onze website zo goed mogelijk up-to-date te houden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Berden
Klant

Gepubliceerd op: 15/02/2019
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
Goed verpakt, goede prijs/kwaliteit.
Verbeterpunten
Donderdags besteld, pas de dinsdag daarop een track-en trace code ontvangen. In de tussentijd niets gehoord. Woensdag bezorgd. Dat doen andere bedrijven beter. N.B: ze doen vooraf geen uitspraken over de levertijd.
Klant

Gepubliceerd op: 13/02/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
snel doorgegeven dat de bestelling niet geleverd kon worden
Verbeterpunten
terugstorten van betaling niet geleverde goederen duurt erg lang inmiddels meer dan 10 wachtdagen en nog steeds geen geld terug
Antwoord Ondergoed.nl
Beste meneer/mevrouw. Bedankt voor uw bericht. Onze welgemeende excuses dat uw bestelling is geannuleerd. Wij hebben het bedrag volledig teruggestort en zou zichtbaar moeten zijn op uw rekening. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
Team Berden
truus
dinxperloo

Gepubliceerd op: 12/02/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
3 hemdjes besteld. 1 was snel en keurig geleverd
Mis er nog steeds 2
Heb al wel betaald.
Verbeterpunten
Klanten beter op de hoogte houden of en wanneer de nalevering komt. Is nu erg onduidelijk. Op de bon staat “ geannuleerd”
Anita
Breda

Gepubliceerd op: 12/02/2019
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
Ruime keus
Verbeterpunten
Bestelling van 4 artikelen werd in 3 keer geleverd. Drie keer een enorme doos voor een onderbroek. En dan opgevuld alsof het breekbaar is. Een onderbroek kan best in een envelop. Er zijn drie pakketbezorgers geweest. Dat kan echt zuiniger; voor jullie en voor het milieu.
Marguérite

Gepubliceerd op: 11/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Heel correcte en snelle uitvoering van de bestelling!
Het bonafide karakter en het kwalitatief hoogwaardige aanbod maken dat ik deze webshop van harte kan aanbevelen binnen mijn netwerk.
Een zeer tevreden klant
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 11/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Prima materiaal en pasvorm en een zeer snelle goede levering
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 11/02/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Bedrijf doet wat het moet doen.
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 10/02/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer