Website: http://www.mijnonderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis Goes
9.5

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

Gebeld met het bedrijf voor advies, 2x advies 1e levering 1 artikel (op advies) gekocht wat overbodig was. 2 levering adviseerde ze iets van 79,95 , uiteindelijk eigenwijs toch iets ander besteld voor 17,95 en het was opgelost... scheelt toch heel wat geld
Antwoord Onderdelenhuis Goes
Fijn dat u de tijd heeft genomen om u beoordeling te geven over onze webshop via Kiyoh.

Voor een gesprek betreft een aankoop via onze webshop / winkel staan we altijd open, telefonisch of via de mail. Een persoonlijk gesprek heeft onze voorkeur.
Zodat we samen kunnen kijken waar er onduidelijkheden zijn ontstaan.

Voor sommige artikelen hebben wij originele én gerelateerde artikelen ( alternatief). Het zou zomaar kunnen zijn dat u een origineel artikel is geadviseerd en dat er ook een alternatief artikel beschikbaar is, de keus van aankoop is dan aan u zelf.
marja
breda

Gepubliceerd op: 16/02/2019
Gezin <35 jr

onderdelen voor een kitchenaid blender
Pluspunten

Ik heb een afdichtingsrubber besteld voor een keukenmachine. Het standaard tarief voor de verzending van een pakket bedraagt €3.95. Echter is het rubbertje als briefpost verzonden. Gewicht nog geen 5 gram. En toch moeten nog de volledige verzendkosten betaald worden. Overigens heb ik niet eens het originele rubbertje ontvangen welke ik besteld heb. Achteraf gezien had ik zo een rubbertje makkelijk in een bouwmarkt voor €1 kunnen kopen. Totale kosten
€7,90.
Antwoord Onderdelenhuis Goes

Onze kleine pakketten worden verzonden via brievenbuspakket ( niet te verwarren met brievenbus post), het pakket heeft namelijk een verzend label met track&trace code, deze verzend wijze is duurder dan brievenbus post.

De door u ontvangen afdichting is een origineel product van Braun.
Gilda

Gepubliceerd op: 10/02/2019
55 jr of ouder

Braun afdichtingsrubber K700 12 cm.
Pluspunten

Ik heb bij aankoop gelijk 2 emails ontvangen dat de zending geannuleerd was dus ik heb gelijk elders het zelfde onderdeel besteld. Tot mij verrassing ontving ik toch het onderdeel en is het bedrag niet teruggestort zoals in de emails stond
Antwoord Onderdelenhuis Goes

Even in uw bestel historie gekeken en daar zien wij het volgende:
30 Oktober 2018 om 09:22 geannuleerd
30 Oktober 2018 om 09:22 geannuleerd
30 Oktober 2018 om 09:23 afgerond

Waar het probleem`geannuleerd`is door ontstaan, is helaas niet meer te achter halen, dit kan een systeem fout bij ons zijn geweest, maar ook een fout van de bank in het terug koppelen van de betaal data.

Graag hadden wij u dit telefonisch toegelicht in een persoonlijk gesprek, maar helaas heeft u de keuze gemaakt om uw telefoon nummer niet te vermelden bij de bestelling.

Mocht er een vraag zijn die u ons wenst te stellen of wilt u iets mededelen, dan hebben we graag even mail / telefoon contact.

Gepubliceerd op: 20/11/2018
55 jr of ouder

miele vaatwasser afsluitrubber voor spoelglans klep