Website: http://www.mijnonderdelenhuis.nl
Plaats: Goes

Onderdelenhuis Goes
9.5

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
De fout is meer dan hersteld door Onderdelenhuis Goes.
Bijzonder correcte en vriendelijke afwikkeling door een dame.
Intussen een nieuwe zaklamp ontvangen voorzien van een betere batterij.
Wij ontvingen een zaklamp waarvan de batterijen nat en verroest waren. Bij het onderdelenhuis in Zwolle hebben ze dit geconstateerd.
Vervolgens moest ik te horen krijgen dat ik het ding omdat hij het niet deed had moeten terugzenden. Ja, ja, voor een bedrag van 10 euro!!!
Dat het misschien ook van correctheid naar de klant zou getuigen als de zaklamp even was gecheckt....je klikt zo'n ding toch even aan voor dat je hem inpakt???.....dat is kennelijk bij het personeel niet opgekomen
Antwoord Onderdelenhuis Goes
Fijn dat u de tijd heeft genomen om u beoordeling te geven over onze webshop via Kiyoh.

Wij zijn in een woord verbaasd over uw beoordeling. Er is met u telefonisch contact geweest over de zaklantaarn, deze is ook door ons vervangen. Defecte zaklantaarn heeft u van ons mogen verwijderen.

Wij kunnen ons totaal niet vinden in deze beoordeling.

Gepubliceerd op: 24/02/2019
55 jr of ouder

een zaklamp ledget
Pluspunten
Wij ontvingen een zaklantaren waarvan de batterijen nat en verroest waren. Bij het onderdelenhuis in Zwolle hebben ze dit geconstateerd.
Vervolgens moest ik te horen krijgen dat ik het ding om dat hij het niet deed had moeten terugzenden. Ja, ja, voor een bedrag van 10 euro!!!
Dat het misschien ook van correctheid naar de klant zou getuigen als de zaklantaren even was gecheckt....je klikt zo'n ding toch even aan voor dat je hem inpakt???.....dat is kennelijk bij het personeel niet opgekomen

Zwolle
10/02/2019

55 jr of ouder

Antwoord Onderdelenhuis Goes

We denken zomaar dat het cijfer 1 een 10 had moeten zijn, onze dank hiervoor!

Gepubliceerd op: 16/02/2019
Gezin <35 jr
Pluspunten
m,vr,gr

Antwoord Onderdelenhuis Goes

Zonder uitleg waarom er een 2 als totaal cijfer wordt gegeven. Nemen we nu maar aan dat het cijfer 2 een 10 had moeten zijn, onze dank hiervoor!
wico
Luxwoude

Gepubliceerd op: 20/11/2018
Single, 35-55 jr

mica plaat voor in de magnetron,