Website: https://www.onthatass.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

We deliver high quality men's underwear with the perfect fit and one exclusive design every month. "ON THAT ASSĀ® - We dare you to wear it"

ON THAT ASS Nederland B.V.

Pluspunten
Leuke patronen goeie pasvorm altijd een leuke verassing
De kwaliteit van de boxer is zeer matig heb er zelf nu al een stuk of 15 waar in de helft al gaatjes ontstaan onderin en dat zou niet nodig moeten zijn
Bram de vries
Alphen aan den rijn

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Kwaliteit van de boxershorts zijn niet top, ze gaan snel kapot. Ben nu al anderhalve week met de klantenservice via WhatsApp in contact. Ik krijg steeds onduidelijke antwoorden en response is zeer traag.

UPDATE: uiteindelijk gebeld door on that ass en ze hebben als compensatie een boxershort vervangen.
Sneller reageren en klantgericht reageren.
Als het via Whatsapp onduidelijkheid geeft, bel de klant dan even.
Hi Erik,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat het vervelend is als je geen duidelijk antwoord krijgt.
Ik zal zorgen dat iemand telefonisch contact opneemt.

Cheers,
Erik van Dijk
Coevorden

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Pluspunten
Sneller reageren en klantgericht reageren

Coevorden
16/10/2018

Pluspunten

Website een drama en kan zelfs geen input geven over de geleverde artikelen dus dan maar via dit medium. Broeken passen prima alleen de laatste ging niet zo lekker en de elastiek is niet goed goed. Wilde dit melden via de site maar die werkt niet en blijft maar hangen al dagen lang. Hoe gaan we dit nu oplossen. graag contact aub.
Miesk

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Pluspunten
Goede snelle service.
Model van de boxer is waardeloos.
Dit is duidelijk een Chineze productie waarin geen ruimte is voor een beetje Europese kont (Ass). Ik heb bewust een maar grote genomen (ben slank) maar zit nogsteeds te strak.

Stof is wat mij betreft ook te dik
Hi David,

Goed om te horen dat de service snel en goed vindt. Jammer dat je de pasvorm en de stof niet fijn vindt. Dat kan natuurlijk. Momenteel bieden we maten van XS tot en met XXL aan. Groter hebben we momenteel nog niet.

Mocht je vragen hebben dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice.

David
DALEN

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Leuk design. En zit zeer goed
Kwaliteit van de broeken zijn slecht. Na enkele keren dragen rafels en gaten. Jammer is een leuk product.
Hi Aryan,

Leuk om te horen dat je de designs leuk vindt en de boxershorts goed zitten. Jammer om te horen dat je de kwaliteit van de boxershort slecht vindt. Dat is niet de bedoeling want wij zijn overtuigd van onze kwaliteit. Dat de boxershort na enkele keren dragen gaan rafelen en gaten ontstaan is ook niet de bedoeling natuurlijk. Neem even contact op met de klantenservice dan kijken we met je mee.

We horen het graag van je.

Arjan
Dordrecht

Gepubliceerd op: 03/06/2018

Pluspunten
goed verpakt, snelle levering.
onduidelijk waar het materiaal vandaan komt, waar de productie plaatsvindt. website zegt daar helemaal niets over. dat kan tegenwoordig niet meer, moet je duidelijk vermelden. ik wil niet dat deze shorts via kinderarbeid worden geproduceerd!
Hi Frank,

Goed om te horen dat de boxershort snel is geleverd. Mocht je vragen hebben betreft waar de productie plaatsvindt dan kun je altijd contact met de klantenservice opnemen. We kunnen in ieder geval aangeven dat er geen kinderarbeid van toepassing is bij het produceren van de boxershorts.

Frank
Kampen

Gepubliceerd op: 02/06/2018

Pluspunten
Mooie boxers en zitten fijn
Slechte kwaliteit. Niet duurzaam. Er ontstaan redelijk snel gaten en rafels.
Arwin
Ede

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Zitten de eerste 15 keer heerlijk. Een perfect abbonement. Je hoeft nooit meer naar je onderbroeken te kijken en met een leuke print.
Na 15 keer dragen lubberen de pijpen en de stiek uit dan zitten ze niet zo lekker meer... dit is erg jammer voor 10 euro per stuk verwacht je goede kwaliteit
Hi,

Leuk om te horen dat je blij bent met ON THAT ASS en de prints. Jammer om te horen dat ze na 15x dragen de pijpen en het elastiek gaat lubberen. Heb je hierover al contact opgenomen met de klantenservice? Ze kijken graag met je mee. Stuur even een mail naar hello-nl@onthatass.com.

Thomas vellekoop
Dongen

Gepubliceerd op: 08/04/2018

Pluspunten

Had volgens mij Xxl aangegeven en kreeg XL binnen.
Remi

Gepubliceerd op: 06/04/2018