Website: https://www.onthatass.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

We deliver high quality men's underwear with the perfect fit and one exclusive design every month. "ON THAT ASS® - We dare you to wear it"

ON THAT ASS Nederland B.V.

Pluspunten
Mooie boxers en zitten fijn
Slechte kwaliteit. Niet duurzaam. Er ontstaan redelijk snel gaten en rafels.
Arwin
Ede

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Zitten de eerste 15 keer heerlijk. Een perfect abbonement. Je hoeft nooit meer naar je onderbroeken te kijken en met een leuke print.
Na 15 keer dragen lubberen de pijpen en de stiek uit dan zitten ze niet zo lekker meer... dit is erg jammer voor 10 euro per stuk verwacht je goede kwaliteit
Hi,

Leuk om te horen dat je blij bent met ON THAT ASS en de prints. Jammer om te horen dat ze na 15x dragen de pijpen en het elastiek gaat lubberen. Heb je hierover al contact opgenomen met de klantenservice? Ze kijken graag met je mee. Stuur even een mail naar hello-nl@onthatass.com.

Thomas vellekoop
Dongen

Gepubliceerd op: 08/04/2018

Pluspunten

Had volgens mij Xxl aangegeven en kreeg XL binnen.
Remi

Gepubliceerd op: 06/04/2018

Pluspunten
Ik ben eigenlijk gewoon heel enthousiast over de boxershorts.
Hele slechte ervaring met de klantenservice gehad. Verkeerde maat opgestuurd gekregen, toen naar het verkeerde adres gestuurd. Alle initiatieven terugsturen etc. werden bij de klant neergelegd. En elke keer een ander persoon die antwoordt en het niet begrijpt. Ook geen tegemoetkoming na alle fouten uit zichzelf. Het liep na meer dan een week berichten zo op dat ik de dienst gecancelled heb.
Hi Jordy,

Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met de klantenservice. Ik begrijp dat je retour aanvraag naar het verkeerde adres is gestuurd. Dat komt omdat dit allemaal geautomatiseerd is en naar het adres wordt gestuurd dat in jouw persoonlijke account staat.
We vinden het heel vervelend dat dit de rede van opzegging is en willen het graag samen oplossen.
Helaas is de boxershort uitverkocht waardoor we die niet nogmaals naar het andere adres kunnen sturen.
We hopen dat we er samen uit kunnen komen, we horen graag wat jij als een passende oplossing ziet.

Cheers,
Jordy
Nederland

Gepubliceerd op: 02/03/2018

Pluspunten
Ik ben eigenlijk gewoon heel enthousiast over de boxershorts.
Hele slechte ervaring met de klantenservice gehad. Verkeerde maat opgestuurd gekregen, toen naar het verkeerde adres gestuurd. En elke keer een ander persoon die antwoordt en het niet begrijpt. Ook geen tegemoetkoming na alle fouten. Het liep na weken berichten zo op dat ik de dienst gecancelled heb.

Nederland
16/02/2018

Pluspunten
Goede boxershort
Ik zou graag een keuze hebben uit de boxershorts die ik betaal
Michael Deelen

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
fijne boxer met perfecte fit

Egon

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
ondergoed zit goed en is stevig
ik zou een gratis krijgen maar omdat geen postzegel opzat moest ik 2 euro nog wat betalen . nou gaat het me niet om die twee euro maar dat viel me toch even tegen van een bedrijf wat nog al veel reclame maakt
Hi Koos,

Goed om te horen dat de boxershort goed zit. Vervelend om te horen dat je moest betalen want dat is zeker niet de bedoeling. De boxershort is een brievenbus pakketje. Neem even contact op met onze klantenservice dan kijken we met je mee.

Cheers,

koos
hongerige wolf

Gepubliceerd op: 28/01/2018

Pluspunten
Mooie designs
Onderbroeken kruipen onwijs omhoog en label prikt
Robin

Gepubliceerd op: 28/01/2018

Jens
Harmelen

Gepubliceerd op: 24/01/2018

Pluspunten
Oké
Zou ik zo gauw niet weten
Haarlem

Gepubliceerd op: 18/01/2018