Website: https://www.onthatass.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

We deliver high quality men's underwear with the perfect fit and one exclusive design every month. "ON THAT ASS® - We dare you to wear it"

ON THAT ASS Nederland B.V.

Pluspunten
Leuke design. Prima zit comfort.
Kwaliteit van stiksels erg slecht. Na 10x wassen laten ze los.
Moeten gewassen worden op 30 graden.
Er zijn alternatieven die betere kwaliteit hebben.
Hi Arjan,

Dankjewel voor je review. Goed om te lezen dat je het design leuk vindt en de comfort prima vindt. Wel vervelend om te lezen dat het stiksel zo snel is los gelaten. Heb je hierover en contact opgenomen met de klantenservice? We kijken graag met je mee om dit op te lossen.

Arjan
Dordrecht

Gepubliceerd op: 27/10/2018

Pluspunten
Leuke design. Prima zit comfort.
Kwaliteit van stiksels erg slecht. Na 10x wassen laten ze los.
Moeten gewassen worden op 30 graden.
Er zijn alternatieven die betere kwaliteit hebben.

Dordrecht
13/10/2018

Pluspunten
Goede leveringen, top concept en leuke prints.
Meer dan een jaar “lid” geweest, echter erg ontevreden over de kwaliteit de naden houden het gemiddeld een maand of 2-3 uit en dan vallen er gaten in, ik lees hier veel klachten over en begrijp dan ook echt niet dat er geen actie op wordt ondernomen, ik was anders zeker nog lid geweest.
Hi Thomas,

Dankjewel voor je review. Leuk om te horen dat je zolang member bent geweest. Goed om te lezen dat de je de leveringen goed vindt, het concept top vindt evenals de prints. Wel jammer dat je het hebt opgezegd vanwege de kwaliteit.

Neem even contact op met de klantenservice via Facebook, WhatsApp of stuur een mail naar hello-nl@onthatass.com. We kijken graag met je mee.

Thomas
Stolwijk

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
- Stof goede kwaliteti
- Opzeggen verbeteren
- Geef vooraf 2 of meer keuzes voor design
- Persoonlijk zou het model iets lager mogen, de band zit vrij hoog
- Klantenservice.. Uitgebreide mailwisseling over opzegging, daarna gewoon incasseren en van dezelfde persoon(?) vragen hoe er opgezegd is..
Hi Jan,

Bedankt voor jouw review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over een aantal dingen.
Je kunt het heel gemakkelijk opzeggen in je account wat we via de mail meerdere malen hebben aangegeven. Wanneer het niet wordt opgezegd, ontvang je maandelijks een nieuw design.

Jan
GOUDA

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Pluspunten
Boxer na 1 keer wassen al moeten weggooien. Daarnaast ineens een abonnement. Hou niet van die grappen.

Bedankt voor je review.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Heb je hier al contact over opgenomen met de klantenservice? We vergoeden kapotte boxershorts vrijwel altijd, dus ook die van jou!

Ik wil het graag alsnog met je oplossen en jou daarmee overtuigen van onze service. Zou je contact met onze klantenservice kunnen opnemen?

T.P.
HAAKSBERGEN

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Over de kwaliteit van de boxershort die ik wél heb ontvangen ben ik redelijk tevreden.
* De tweede levering heb ik niet ontvangen. Dit heeft mij dan ook doen besluiten het abonnement niet voort te zetten.

* Zorgen dat oude ontwerpen op voorraad blijven, zag er namelijk een aantal tussen die ik leuker vond dan die tijdens mijn abonnement.

* Meerdere designs per maand waaruit gekozen kan worden.
Hi Daan,
Dank voor je review.
Ik kan je volledig snappen dat het vervelend is, dat je jouw tweede levering niet ontvangen hebt. Heb je hierover contact gehad met onze klantenservice? Wij lossen het namelijk graag voor je op!

Wij brengen elk design slechts één keer uit, zodat de boxershorts lekker exclusief blijven. Onze focus ligt op de memberships.

Ik hoop dat we het alsnog met je kunnen oplossen, zodat ook jij tevreden kunt zijn over ON THAT ASS!

Daan

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Over de kwaliteit van de boxershort die ik wél heb ontvangen ben ik tevreden.

* Meerdere designs per maand waaruit gekozen kan worden.

18/07/2018

Pluspunten
Snel verstuurd.
Gelijk de juiste maat opsturen.
Product moet beter, stiknaad was na een dag dragen al stuk. De boord van het boxer is veelste slap en klap dus dubbel.
Daarom heb ik ook gelijk besloten niet door te gaan met het product. Jammer want de pasvorm was goed.
Hi Danny,

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit.
Het kan wel eens voorkomen dat er iets mis gaat tijdens het inpakken maar gelukkig heb je meteen een nieuwe ontvangen in de juiste maat.
Dat de boxershort na 1 keer dragen kapot is, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Heb je contact opgenomen met de klantenservice zodat ze het in orde kunnen maken?

We willen het graag voor je oplossen.

Danny Timmer
Vleuten

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Een mooi ontwerp
betere kwaliteit
Hi,

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de boxershort.
Mogen we vragen wat je niet goed vindt aan de kwaliteit zodat we het kunnen verbeteren?

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
snelle levering
het product vind ik te synthetisch
Hi Josh,

Dankjewel voor je beoordeling. Jammer om te horen dat je de boxershorts te synthetisch vindt. De boxershorts zijn van 95% katoen en 5% elastane.

Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice?

Gepubliceerd op: 26/01/2018

Pluspunten
Heel vriendelijk aan de telefoon
Dat ze leveren! Na een week nog steeds niks binnen!!
Hi,
Wat vervelend dat je nog niets hebt ontvangen.
Heb je hier al contact over gehad zodat wij het na kunnen kijken?

M Willemsen

Gepubliceerd op: 20/12/2017

Pluspunten
We wachten het af!!
Jammer als ik de gratis short bestel een ander krijg als ik bestelt heb
Hi Linda,

Wat vervelend dat je het verkeerde design hebt ontvangen. Dat is niet helemaal goed gegaan in het inpakcentrum. Neem even contact op met onze klantenservice dan lossen we het voor je op.

Linda
Oostkapelle