Website: https://www.onthatass.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

We deliver high quality men's underwear with the perfect fit and one exclusive design every month. "ON THAT ASS® - We dare you to wear it"

ON THAT ASS Nederland B.V.

Pluspunten
Een leuk concept en in 2017 uitgeprobeerd. Na een boxer of 4 toch niet helemaal tevreden over de kwaliteit. Dit toen per mail gemeld. Ondanks dat ze op de site aangeven dat topkwaliteit extreem belangrijk is, werd in de reactie die ik kreeg niet de moeite genomen om te kijken wat er aan de hand was (productiefout?) of de feedback gebruik om de kwaliteit te verbeteren. In plaats daarvan kreeg ik een handleiding hoe ik het abonnement stop kon zetten. Dan is het voor mij duidelijk hoe belangrijk kwaliteit daadwerkelijk is ;-)

In 2017 dus stop gezet. In februari 2019 kreeg ik plots ineens een e-mail dat mijn abonnement weer geactiveerd was. Ik heb me niet opnieuw aangemeld. Daarom heb ik mezelf dezelfde dag weer uitgeschreven.

Ondanks de uitschrijving werd er toch geïncasseerd. Dat boek ik dan terug. Toen kwamen de betaalherinneringen. Tweemaal per mail en zelfs een sms. De klantvriendelijkheid was verloren en de sfeer werd schimmiger. "Voorkom onnodige kosten".

Jongens, laat me met rust. Ik hoef geen boxers!

Ik heb geprobeerd te mailen, maar wanneer ik op de betaalherinneringen reageerde kreeg ik een automatische mail terug dat je niet kunt reageren op e-mails die On That Ass verstuurt. Op de site staat onder contact dat je kunt mailen, maar er wordt geen e-mailadres genoemd. Klik je daarop, dan wordt er een leeg wit tabblad geopend. Blijkbaar willen ze niet dat je mailt. Ik ben niet van online negatieve ervaringen delen, maar voel geen andere keus.
- Als je op je site zet dat topkwaliteit belangrijk is, neem het dan serieus. Draag het uit door kwaliteitsklachten serieus op te pakken.
- Niet incasseren als mensen zich uitschrijven.
- Zorg dat mensen kunnen reageren op je e-mails. Zeker bij betaalherinneringen of als dingen mis gaan.
- Zet een contact e-mailadres op de site.
- Wanneer een incasso niet lukt, ga er dan niet automatisch vanuit dat het om wanbetaling gaat. Het kan ook zo zijn dat jullie zelf een foutje gemaakt hebben of dat de incasso onbedoeld per ongeluk niet gelukt is.
- Pas de toon van de betaalherinneringen aan. Als mensen niet betalen, dan stuur je ze geen boxer. Simpel. Niet dreigen met extra kosten, want dan weet je in ieder geval zeker dat mensen die per ongeluk een foutje gemaakt hebben opzeggen.
Hi Joost,

Bedankt voor je review.
Jammer om te horen dat je zo ontevreden bent! Zou je misschien kunnen mailen naar: hello-nl@onthatass.com of telefonisch contact kunnen opnemen met: 073-3034175.
Ik hoor graag van je zodat we het samen met je kunnen oplossen.

Cheers,
Joost

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten
Leuke design. Prima zit comfort.
Kwaliteit van stiksels erg slecht. Na 10x wassen laten ze los.
Moeten gewassen worden op 30 graden.
Er zijn alternatieven die betere kwaliteit hebben.
Hi Arjan,

Dankjewel voor je review. Goed om te lezen dat je het design leuk vindt en de comfort prima vindt. Wel vervelend om te lezen dat het stiksel zo snel is los gelaten. Heb je hierover en contact opgenomen met de klantenservice? We kijken graag met je mee om dit op te lossen.

Arjan
Dordrecht

Gepubliceerd op: 27/10/2018

Pluspunten
Leuke design. Prima zit comfort.
Kwaliteit van stiksels erg slecht. Na 10x wassen laten ze los.
Moeten gewassen worden op 30 graden.
Er zijn alternatieven die betere kwaliteit hebben.

Dordrecht
13/10/2018

Pluspunten
Goede leveringen, top concept en leuke prints.
Meer dan een jaar “lid” geweest, echter erg ontevreden over de kwaliteit de naden houden het gemiddeld een maand of 2-3 uit en dan vallen er gaten in, ik lees hier veel klachten over en begrijp dan ook echt niet dat er geen actie op wordt ondernomen, ik was anders zeker nog lid geweest.
Hi Thomas,

Dankjewel voor je review. Leuk om te horen dat je zolang member bent geweest. Goed om te lezen dat de je de leveringen goed vindt, het concept top vindt evenals de prints. Wel jammer dat je het hebt opgezegd vanwege de kwaliteit.

Neem even contact op met de klantenservice via Facebook, WhatsApp of stuur een mail naar hello-nl@onthatass.com. We kijken graag met je mee.

Thomas
Stolwijk

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
- Stof goede kwaliteti
- Opzeggen verbeteren
- Geef vooraf 2 of meer keuzes voor design
- Persoonlijk zou het model iets lager mogen, de band zit vrij hoog
- Klantenservice.. Uitgebreide mailwisseling over opzegging, daarna gewoon incasseren en van dezelfde persoon(?) vragen hoe er opgezegd is..
Hi Jan,

Bedankt voor jouw review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over een aantal dingen.
Je kunt het heel gemakkelijk opzeggen in je account wat we via de mail meerdere malen hebben aangegeven. Wanneer het niet wordt opgezegd, ontvang je maandelijks een nieuw design.

Jan
GOUDA

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Pluspunten
Boxer na 1 keer wassen al moeten weggooien. Daarnaast ineens een abonnement. Hou niet van die grappen.

Hi,
Bedankt voor je review.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Heb je hier al contact over opgenomen met de klantenservice? We vergoeden kapotte boxershorts vrijwel altijd, dus ook die van jou!

Ik wil het graag alsnog met je oplossen en jou daarmee overtuigen van onze service. Zou je contact met onze klantenservice kunnen opnemen?

T.P.
HAAKSBERGEN

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Over de kwaliteit van de boxershort die ik wél heb ontvangen ben ik redelijk tevreden.
* De tweede levering heb ik niet ontvangen. Dit heeft mij dan ook doen besluiten het abonnement niet voort te zetten.

* Zorgen dat oude ontwerpen op voorraad blijven, zag er namelijk een aantal tussen die ik leuker vond dan die tijdens mijn abonnement.

* Meerdere designs per maand waaruit gekozen kan worden.
Hi Daan,
Dank voor je review.
Ik kan je volledig snappen dat het vervelend is, dat je jouw tweede levering niet ontvangen hebt. Heb je hierover contact gehad met onze klantenservice? Wij lossen het namelijk graag voor je op!

Wij brengen elk design slechts één keer uit, zodat de boxershorts lekker exclusief blijven. Onze focus ligt op de memberships.

Ik hoop dat we het alsnog met je kunnen oplossen, zodat ook jij tevreden kunt zijn over ON THAT ASS!

Daan

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Over de kwaliteit van de boxershort die ik wél heb ontvangen ben ik tevreden.

* Meerdere designs per maand waaruit gekozen kan worden.

18/07/2018