Website: https://www.onthatass.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

We deliver high quality men's underwear with the perfect fit and one exclusive design every month. "ON THAT ASSĀ® - We dare you to wear it"

ON THAT ASS Nederland B.V.

Pluspunten
Waardeloze pasvorm. Slechte kwaliteit. Ondanks voorzichtig wassen veel modellen meteen verkleurd. En na opzegging ontvang ik nog steeds onderbroeken.
Kwaliteit en service.
Hi Marc,

Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je zo ontevreden bent. Heb je hier al contact over gehad met de klantenservice?
Na je proef periode is het maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van een maand.
Ik hoor graag van je zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.

Marc
Uden

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Levering is in orde
Zeer slechte kwaliteit boxers. Ik ben 3 maanden lid, 2 boxers hiervan hebben al een gat.
Zonde van het geld, daarnaast zijn het allemaal kleuterprints, daar moet je maar van houden als volwassen kerel.
HI Rex,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat het vervelend is als er al 2 van de 3 boxershorts kapot zijn.
Heb je hier al eens contact over gehad met de klantenservice of een retour aanvraag voor ingediend? Wij kijken namelijk altijd of we iets voor je kunnen betekenen.
We horen het graag van je!

Rex

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Boxershorts zijn leuk en passen goed!
Klantenservice is onbeschoft en luisteren niet naar je!
Hi Alex,

Goed om te horen dat je de ON THAT ASS boxershorts leuk vindt en goed passen. Ik begrijp dat je contact hebt gehad met de klantenservice en jullie er niet uit zijn gekomen. Zou je misschien een mail willen sturen naar hello-nl@onthatass.com zodat ik je verder kan helpen.

Ik hoor het graag van je.

Alex
Bruinisse

Gepubliceerd op: 15/09/2018

Pluspunten

Slechte onderbroeken die niet lang mee gaan voor een behoorlijke prijs. Het kost ook veel moeite om er van af te komen! Niet aan beginnen, ook niet de proef onderbroek!
Hi Marcel,

Wat jammer om te horen dat je ON THAT ASS zo hebt ervaren. Ik begrijp dat je gratis boxershort niet lang is meegegaan. Dat is niet de bedoeling natuurlijk en we kijken graag mee. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? We lossen het graag voor je op.

Stuur even een mailtje naar: hello-nl@onthatass.com

TEAM ON THAT ASS
Marcel

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Het concept is handig.
Veel te duur voor de slechte kwaliteit die je krijgt (ze gaan maar een maand mee), retourzendingen gaan niet goed, bij de "gratis boxershort zonder verplichtingen" zit je in ieder geval 1 maand vast.
Hi Christiaan,
Dank voor je review.
Wat vervelend om te horen dat jouw design slechts 1 maand mee gegaan is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je hier al contact over gehad met onze klantenservice?

Zodra je lid wordt bij ON THAT ASS, kom je in proefperiode terecht. Tijdens de proefperiode kan jouw lidmaatschap per direct gesloten worden. Zodra jouw proefperiode ten einde loopt, mailen we jou hierover. Excuses als dit vanuit ons niet duidelijk geweest is.

Ik wil het alsnog voor je oplossen. Zou je contact met ons kunnen opnemen hierover?

Ik hoor het graag van je!
Christiaan
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Geen enkele om te benoemen!
Zorg voor track en trace!
Geen enkele boxershort van meerdere zogenaamde leveringen ontvangen.
Amateuristische manier van reageren en dreigen zonder oplossingen.
Nooit meer, dit proeft naar fraude!
Hi,

Wat vervelend om te horen dat het meerdere malen mis is gegaan met de levering. Ook vervelend dat je de service niet goed vindt. Wat zie je zelf als een passende oplossing? We horen het graag.

Chris
Anoniem

Gepubliceerd op: 06/04/2018

Pluspunten
Heb me aangemeld voor dit maar heb betaald maar heb nog geen boxer ontvangen zelfs de gratis boxer niet
Beste Dave,
Heb je de boxershort inmiddels ontvangen?! Ik ben benieuwd wat je van de kwaliteit van ON THAT ASS vindt. Hoor graag van je,

Chears!
Dave
Amersfoort

Gepubliceerd op: 25/02/2018

Pluspunten
Heb nog niets ontvangen helaas !!

Mvrgr. Peter. Moonen
Geachte dames en heren,

Helaas en jammer geen goede ervaring. Ze hadden een boxer gestuurd en niet ontvangen. Verleden week gebeld, aardige dame aan de lijn en zou nieuwe sturen. Weer niet ontvangen, of het is mijn karma, maar wil niets slecht over ze kwijt. Stuurt u vogende week weer dezelfde vraag.

Met veel groeten. Peter Moonen
Hi Peter,

Wat vervelend om te horen, waarschijnlijk is er iets mis gegaan tijdens het verzendtraject.
Zou je contact op willen nemen met de klantenservice zodat we het in orde kunnen maken.

's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 06/02/2018

Pluspunten
Heb nog niets ontvangen helaas !!

Mvrgr. Peter. Moonen

's-Gravenhage
23/01/2018

Hi David,

Wat jammer dat je ON THAT ASS beoordeeld met een onvoldoende. Mogen we vragen wat hier de rede van is?

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
Kan er nog geen beschrijven. 7 dagen geleden aangemeld en tot op heden niks mogen ontvangen.
Juiste levertijden vermelden in de bevestigingsmail.
Hi Christiaan,

Mocht je na 7 dagen nog geen boxershort hebben ontvangen dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan tijdens het verzendtraject.
Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice?

Christiaan Nederlof

Gepubliceerd op: 25/01/2018