Bedrijfsgegevens

Website: https://www.onthatass.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen
Telefoon: 073-3034175

We deliver high quality men's underwear with the perfect fit and one exclusive design every month. "ON THAT ASS® - We dare you to wear it"

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

ON THAT ASS Nederland B.V.
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
332 beoordelingen (12 maanden)
7798 beoordelingen (totaal)
73789 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
82% (271)
9% (31)
2% (6)
2% (7)
5% (17)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Draag altijd medium, die van ON THE ASS leek op maat small. Dus heel erg klein
Verbeterpunten
 
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi Valentino,

Dankjewel voor je review. Leuk dat je ON THAT ASS hebt geprobeerd en de gratis boxershort hebt ontvangen. Wel balen dat de maat niet helemaal goed voor je is. ON THAT ASS hanteert een eigen maatvoering die kan af wijken van de maat die je van andere merken draagt. We gaan er samen voor zorgen dat je de juiste ON THAT ASS maat kan proberen. Neem even contact op met de klantenservice via Facebook of WhatsApp of een mail naar hello-nl@onthatass.com dan kijken we met je mee.

We horen het graag van je.

Team ON THAT ASS
Valentino
Amsterdam

Gepubliceerd op: 02/05/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Slechte service, geen compensatie na melding. 20 euro zo de prullenbak in helaas. Abonnement gelijk opgezegd.
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi Inge,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de service! Stuur je een mailtje naar hello-nl@onthatass.com? We kijken altijd graag even met je mee. We kunnen het vast samen oplossen!

Team ON THAT ASS
Inge
Amersfoort

Gepubliceerd op: 25/04/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Kwaliteit van de boxer is prima
Verbeterpunten
Ik word tot 2x toe lastig gevallen dat ik “weer” klant ben geworden terwijl Mn account op pauze staat. Ik moet dan actie ondernemen terwijl ik niks fout doe. De 2e keer heeft de klantenservice niet gereageerd op mn klacht. Dat vind ik schandalig, het is een kleine moeite om een antwoord te geven. Abonnementen zijn altijd een onderwerp van gesprek als de incassant zich niet aan de afspraken en regels houd. Ik overweeg ook een klant bij De Consumentenbond.
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi,

Dankjewel voor je review. Wat vervelend dat je deze mail al twee keer hebt ontvangen.
Ook geeft ook aan dat de klantenservice niet heeft gereageerd op jouw klacht. Dat is vervelend!
Hoe heb je contact met ons opgenomen? Ik los het graag samen met je op! Stuur je een mail naar: hello-nl@onthatass.com?

Team ON THAT ASS
JH
Heijningen

Gepubliceerd op: 20/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Redelijke pasvorm
Verbeterpunten
Je hebt een abonnement waar je niet eenvoudig van afkomt. Je hebt een account en daarnaast blijkbaar nog memberships die je apart moet afzeggen anders loopt de levering gewoon door..??? Dit staat niet alszodanig vermeld op de website en handleiding hoe je account te beeindigen.
Het is toch heel vreemd dat je je account beeindigd en de bestellingen en betalingen gewoon doorlopen.

Heel veel contact gehad via app en telefoon, maar er is geen oplossing geboden. Dus gedwongen om nog een maand af te nemen en de memeberships op te zeggen.
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi,

Dankjewel voor je review. Wat vervelend dat het niet helemaal duidelijk is geweest. Je moet de memberships inderdaad apart van elkaar opzeggen.
Je kunt altijd even contact opnemen met de klantenservice, we kijken graag met je mee!

Team ON THAT ASS
D de Rooij
Bergschenhoek

Gepubliceerd op: 05/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Redelijke pasvorm
Verbeterpunten
Je hebt een abonnement waar je niet eenvoudig van afkomt. Je hebt een account en daarnaast blijkbaar nog memberships die je apart moet afzeggen anders loopt de levering gewoon door..???

Bergschenhoek
22/03/2019

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Je krijgt iedere keer netjes excuses aangeboden dat ze niet weten waarom de boxershorts niet bezorgd worden. Er gaat, zo zeggen ze, een onderzoek ingesteld worden....uhuh

Als suggestie/ oplossing wordt gezegd om de boxershorts naar een ander adres in een andere regio te sturen!!!!! Ik heb daarop gereageerd of ik het ze nog makkelijker kan maken door op de noordpool te gaan wonen....

NOT ON MY ASS!
Verbeterpunten
Alsnog geleverd gekregen.Eind goed al goed :-)

Als suggestie/ oplossing wordt gezegd om de boxershorts naar een ander adres in een andere regio te sturen!!!!! Ik heb daarop gereageerd of ik het ze nog makkelijker kan maken door op de noordpool te gaan wonen
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi,

Dankjewel voor je review. Jammer dat je ons niet op het woord geloofd. ON THAT ASS heeft duizenden positieve members die maandelijks een uniek exemplaar ontvangen. We vinden het dan ook vervelend als boxershorts niet aankomen want in je account kun je de zendingen volgen. Samen met PostNL zal er dan ook een onderzoek gedaan worden hiervoor. Wanneer we terugkoppeling hebben dan zullen we contact met je opnemen.

Team ON THAT ASS
Michael
Breda

Gepubliceerd op: 29/03/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Je krijgt iedere keer netjes excuses aangeboden dat ze niet weten waarom de boxershorts niet bezorgd worden. Er gaat, zo zeggen ze, een onderzoek ingesteld worden....uhuh
Verbeterpunten
Tip: stop ermee.

Breda
15/03/2019

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Slechte kwaliteit, de shorts verbleken en scheuren te snel. Daarnaast is het niet mogelijk een exemplaar dat je niet wilt hebben te retourneren zelfs als de verpakking nog ongeopend is.
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi,

Dankjewel voor je review. Jammer om te lezen dat je ON THAT ASS hebt ervaren met slechte kwaliteit betreft vervagen en scheuren. Dat is niet de bedoeling. Wanneer je wast volgens de wasvoorschriften en de juiste ON THAT ASS maat draagt mag dit niet voorkomen. Neem hierover contact op met de klantenservice via WhatsApp, Facebook of mail naar hello-nl@onthatass.com.

Daarnaast is het concept elke maand ontvang je automatisch het design van de maand in de brievenbus. We doen elke maand ons uiterste best om weer een uniek design uit te brengen. Het kan natuurlijk zo zijn dat er een keer een design bijzit dat je smaak niet is. Dat is natuurlijk jammer, alleen kunnen we deze inderdaad niet wisselen.

We horen het graag.

Team ON THAT ASS
Lucas
Aalsmeer

Gepubliceerd op: 26/03/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Ik ben sinds de zomer de onderbroeken van ON THAT ass gaan dragen, ik heb elke maand dubbele bestellingen geplaatst om al mijn andere oude onderbroeken te vervangen.
Idd ze zitten is gegoten, MAAR......na 2 maanden komen er in alle onderbroeken en dan met name in het kruis van de onderbroek een klein GAATJE en deze worden GROTER na dragen.
En nee ze gaan NIET in de droger zoals al mijn oude onderbroeken van de markt ( a 3€ per stuk).
Eigenlijk mag dit niet gebeuren, zeker gezien de PRIJS.
Ga ik naar de markt koop ik een setje van 3 van een Italiaans merk, die gaan de droger in en daar komen die zelfde gaatjes pas na een half jaar.
Ik heb een KLACHT neer gelegd bij ON THAT ASS, en ik ben er erg benieuwd wat zij hiermee gaan doen.
Anders was dit de laatste keer dat ik deze DURE en KWALITATIEF SLECHTE onderbroek heb gekocht.
Verbeterpunten
De kwaliteit verbeteren.
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi,

Dankjewel voor je review. Leuk dat je alleen maar ON THAT ASS in je la hebt liggen. Wel balen dat er al zo snel gaten zijn ontstaan ondanks dat je ze goed wast. Goed dat je de klacht al bij ons hebt neergelegd. We kijken altijd graag mee met onze members om te kijken hoe dit kan.

Team ON THAT ASS
Dimitri
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 17/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Leuk design boxers.
Verbeterpunten
Kwaliteit is zeer slecht.
Snelheid klantenservice.
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi,

Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je zo ontevreden bent. Je kunt altijd een retour aanvraag indienen voor de boxershort in je account.

We werken dagelijks onze klantenservice bij en werken het zo spoedig mogelijk alle berichten bij.

Mochten we je ergens mee kunnen helpen. Stuur dan even een mail naar hello-nl@onthatass.com

Team ON THAT ASS
Klant

Gepubliceerd op: 08/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
als het om geld gaat bedenken ze van alles om te innen.
opzegtermijn. en niet retour kunnen sturen terwijl dat zou moeten kunnen volgens de site.
voor een boxer van 10 euro mag je verwachten dat het in iedergeval goede kwaliteit is
Verbeterpunten
ga netjes met je klanten om.
ipv als ze weg willen nog even wat proberen te halen
melvin

Gepubliceerd op: 13/02/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Eerste maand is gratis. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Verbeterpunten
De onderbroek die ik binnen heb gekregen is na 1 keer dragen kapot..
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi Maikel,

Bedankt voor je review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de boxershort na 1x dragen al kapot is. Heb je hier al contact over opgenomen met onze klantenservice? We lossen het namelijk graag voor je op. Je kunt een retouraanvraag indienen via jouw account, wij nemen je aanvraag in behandeling en gaan het voor je in orde maken.

Ons excuses voor het ongemak.

Cheers,
Team ON THAT ASS
Maikel

Gepubliceerd op: 30/01/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer