Website: https://www.onthatass.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

We deliver high quality men's underwear with the perfect fit and one exclusive design every month. "ON THAT ASSĀ® - We dare you to wear it"

ON THAT ASS Nederland B.V.

Pluspunten
Heb nog niets ontvangen helaas !!

Mvrgr. Peter. Moonen
Geachte dames en heren,

Helaas en jammer geen goede ervaring. Ze hadden een boxer gestuurd en niet ontvangen. Verleden week gebeld, aardige dame aan de lijn en zou nieuwe sturen. Weer niet ontvangen, of het is mijn karma, maar wil niets slecht over ze kwijt. Stuurt u vogende week weer dezelfde vraag.

Met veel groeten. Peter Moonen
Hi Peter,

Wat vervelend om te horen, waarschijnlijk is er iets mis gegaan tijdens het verzendtraject.
Zou je contact op willen nemen met de klantenservice zodat we het in orde kunnen maken.

's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 06/02/2018

Pluspunten
Heb nog niets ontvangen helaas !!

Mvrgr. Peter. Moonen

's-Gravenhage
23/01/2018

Hi David,

Wat jammer dat je ON THAT ASS beoordeeld met een onvoldoende. Mogen we vragen wat hier de rede van is?

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
Kan er nog geen beschrijven. 7 dagen geleden aangemeld en tot op heden niks mogen ontvangen.
Juiste levertijden vermelden in de bevestigingsmail.
Hi Christiaan,

Mocht je na 7 dagen nog geen boxershort hebben ontvangen dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan tijdens het verzendtraject.
Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice?

Christiaan Nederlof

Gepubliceerd op: 25/01/2018

Pluspunten
Onderbroek zit goed.
Toon wat begrip voor de situatie van de klant
Bied sneller excuses aan
Geef niet meteen de klant de schuld van de foute levering
Geef even van tevoren aan dat een onderbroek alleen in 1 maat te krijgen is
Geef duidelijk op de website aan hoe de retourprocedure werkt
Maak de indeling van de website logischer en begrijpelijker (je moet nu een raketgeleerde zijn om te komen waar je zijn moet)
Zorg ervoor dat ALLE medewerkers met hun klantvriendelijke neuzen dezelfde kant op staan
Stuur direct de bestelde maat die de klant opgeeft en geef even aan als de onderbroek niet in de bestelde maat te krijgen is
Maak het opzeggen stukken makkelijker
En zo kan ik nog wel even doorgaan...
Hi Jurjen,

Bedankt voor je feedback! We hebben het gelukkig voor je op kunnen lossen en is de boxershort onderweg of misschien al ontvangen.

Mochten er nog vragen zijn, let us know!

Jurjen
Grave

Gepubliceerd op: 24/12/2017

Pluspunten
Idee is leuk.
Betaling en levering liggen te ver uitelkaar 2a3weken.
Er gaat veel mis met voorraad beheer, daardoor veel fouten met foute mails of geen leveringen.
Acties en mails voor leden gaan ook fout waardoor je geen limited edition boxer krijgt die wel heel limited zijn oplage 3stuks! 1xS 1xM 1xL ;-) op=op
Hi Ronald,

Wa jammer om te horen dat je de mail van de Limited Edtion niet hebt ontvangen. We hebben een beperkte voorraad en die was inderdaad binnen enkele minuten uitverkocht. We begrijpen alleen niet wat je bedoelt met foute mails en voorraad? Het nieuwe model hebben we altijd voor alle leden op voorraad. In de webshop hebben we niet meer allen modellen op voorraad maar dat komt omdat we alle boxershorts maar 1 keer uitbrengen. We houden de boxershorts graag exclusief.

Ronald

Gepubliceerd op: 01/12/2017

Beste,

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over ON THAT ASS. Mogen we vragen wat de rede van een onvoldoende?
We horen het graag zodat we je verder kunnen helpen.

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Pluspunten
Ik heb niets ontvangen maar wel betaald. Mijn vriendin heeft een dag later besteld wel ontvangen
Klanten tevrede houden ik niet!!
Hi Bas,

Ik zie dat het account wel goed is doorgekomen. Mocht je niks hebben ontvangen, stuur dan even een mail (hello-nl@onthatass.com) naar de klantenservice dan kijken we het verder voor je na.

Bas baros klussenbedrijf
Rosmalen

Gepubliceerd op: 24/11/2017

Pluspunten
Maten vallen veelste groot uit, model past niet mooi
Hi Swartjes,

Wat vervelend om te horen dat de maat niet goed is. Gelukkig kun je een retour aanvraag sturen zodat we de maat kunnen ruilen.

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!

Swartjes
Ede

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten

Onderbroeken opsturen die het langer dan een dag volhouden zonder gaten
Hi Kaj,

Wat vervelend om te horen. Dat is natuurlik niet de bedoeling. Heb je al contact gehad met onze klantenservice of een retour aanvraag gestuurd zodat we het meteen in orde kunnen maken?

Kaj

Gepubliceerd op: 28/09/2017

Pluspunten
Na niks ontvangen te hebben twitter aangemaakt ipv binnen een uur antwoord was het 14 uur later maar ok ze hadden een storing. uitgelegd en ze vragen email / postcode 3 dagen later nog niks weer op twitter en weer postcode en email uiteindelijk heb ik maar bedankt voor de gratis boxer waarop ze aangeven ok jammer da tu deze niet wilt en niks meer wilt ontvangen. Ze hebben een instelling van een klager minder dat is mooi ipv oplossings gericht
in vervolg twitter heb ik aangegeven dat dit nu typisch is waarom ik twijfel aan ze ze geven niks om klanten gratis komt niet aan jammer dan. Natuurlijk belicht ik mijn gevoel hier en denkt (not) onmyass er anders over ik heb immers aanggeven te bedanken voor de gratis boxer omdat ze niet betrouwbaar overkomen
Maar dit is mijn mening, bestel uw gratis boxer en oordeel zelf.
heb ook tips gegeven aan ze zoals oline zien welke vrienden zich anamelden en
aanpassen vrienden systeem ( bonus 5 euro ( per maand) ongeascht hoeveel je aanbrengt dus heb je 10 vrienden en worden ze tegelijk lid heb je 5 euro korting verspreid je de vrienden over 10 maanden elke maand 1 vriend heb je elke maand 5 euro korting

na een week is er aangeboden een nieuwe te sturen nadat ik op twitter bleef klagen en ze al 3 keer email en postcode gevraagt hadden
1. Betere communicatie
2. klanten serieus nemen
3. aanpassen vrienden systeem ( bonus 5 euro ( per maand) ongeacht hoeveel je aanbrengt dus heb je 10 vrienden en worden ze tegelijk lid heb je 5 euro korting verspreid je de vrienden over 10 maanden elke maand 1 vriend heb je elke maand 5 euro korting
Als je aangeeft binnen een uur reageren dan dit ook doen en niet na 15 of na 10 uur zoals reeds 2 maal gebeurd is
excuus is dan storing.
Hi Harm,

Vervelend dat het allemaal zo is gelopen. We hebben aangegeven een nieuwe naar je toe te willen sturen maar je gaf zelf aan dit niet te willen. Jammer dat we je niet hebben kunnen overtuigen van ON THAT ASS. In ieder geval bedankt voor al je tips en we zullen het intern meenemen.

Harm
roosendaal

Gepubliceerd op: 27/09/2017

Pluspunten
Maar dit is mijn mening, bestel uw gratis boxer en oordeel zelf.
heb ook tips gegeven aan ze zoals oline zien welke vrienden zich anamelden en
1. Betere communicatie