Website: https://www.onthatass.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

We deliver high quality men's underwear with the perfect fit and one exclusive design every month. "ON THAT ASSĀ® - We dare you to wear it"

ON THAT ASS Nederland B.V.

Pluspunten
Geen enkele om te benoemen!
Zorg voor track en trace!
Geen enkele boxershort van meerdere zogenaamde leveringen ontvangen.
Amateuristische manier van reageren en dreigen zonder oplossingen.
Nooit meer, dit proeft naar fraude!
Hi,

Wat vervelend om te horen dat het meerdere malen mis is gegaan met de levering. Ook vervelend dat je de service niet goed vindt. Wat zie je zelf als een passende oplossing? We horen het graag.

Chris
Anoniem

Gepubliceerd op: 06/04/2018

Pluspunten
Heb me aangemeld voor dit maar heb betaald maar heb nog geen boxer ontvangen zelfs de gratis boxer niet
Beste Dave,
Heb je de boxershort inmiddels ontvangen?! Ik ben benieuwd wat je van de kwaliteit van ON THAT ASS vindt. Hoor graag van je,

Chears!
Dave
Amersfoort

Gepubliceerd op: 25/02/2018

Pluspunten
Heb nog niets ontvangen helaas !!

Mvrgr. Peter. Moonen
Geachte dames en heren,

Helaas en jammer geen goede ervaring. Ze hadden een boxer gestuurd en niet ontvangen. Verleden week gebeld, aardige dame aan de lijn en zou nieuwe sturen. Weer niet ontvangen, of het is mijn karma, maar wil niets slecht over ze kwijt. Stuurt u vogende week weer dezelfde vraag.

Met veel groeten. Peter Moonen
Hi Peter,

Wat vervelend om te horen, waarschijnlijk is er iets mis gegaan tijdens het verzendtraject.
Zou je contact op willen nemen met de klantenservice zodat we het in orde kunnen maken.

's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 06/02/2018

Pluspunten
Heb nog niets ontvangen helaas !!

Mvrgr. Peter. Moonen

's-Gravenhage
23/01/2018

Hi David,

Wat jammer dat je ON THAT ASS beoordeeld met een onvoldoende. Mogen we vragen wat hier de rede van is?

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
Kan er nog geen beschrijven. 7 dagen geleden aangemeld en tot op heden niks mogen ontvangen.
Juiste levertijden vermelden in de bevestigingsmail.
Hi Christiaan,

Mocht je na 7 dagen nog geen boxershort hebben ontvangen dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan tijdens het verzendtraject.
Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice?

Christiaan Nederlof

Gepubliceerd op: 25/01/2018

Pluspunten
Onderbroek zit goed.
Toon wat begrip voor de situatie van de klant
Bied sneller excuses aan
Geef niet meteen de klant de schuld van de foute levering
Geef even van tevoren aan dat een onderbroek alleen in 1 maat te krijgen is
Geef duidelijk op de website aan hoe de retourprocedure werkt
Maak de indeling van de website logischer en begrijpelijker (je moet nu een raketgeleerde zijn om te komen waar je zijn moet)
Zorg ervoor dat ALLE medewerkers met hun klantvriendelijke neuzen dezelfde kant op staan
Stuur direct de bestelde maat die de klant opgeeft en geef even aan als de onderbroek niet in de bestelde maat te krijgen is
Maak het opzeggen stukken makkelijker
En zo kan ik nog wel even doorgaan...
Hi Jurjen,

Bedankt voor je feedback! We hebben het gelukkig voor je op kunnen lossen en is de boxershort onderweg of misschien al ontvangen.

Mochten er nog vragen zijn, let us know!

Jurjen
Grave

Gepubliceerd op: 24/12/2017

Pluspunten
Idee is leuk.
Betaling en levering liggen te ver uitelkaar 2a3weken.
Er gaat veel mis met voorraad beheer, daardoor veel fouten met foute mails of geen leveringen.
Acties en mails voor leden gaan ook fout waardoor je geen limited edition boxer krijgt die wel heel limited zijn oplage 3stuks! 1xS 1xM 1xL ;-) op=op
Hi Ronald,

Wa jammer om te horen dat je de mail van de Limited Edtion niet hebt ontvangen. We hebben een beperkte voorraad en die was inderdaad binnen enkele minuten uitverkocht. We begrijpen alleen niet wat je bedoelt met foute mails en voorraad? Het nieuwe model hebben we altijd voor alle leden op voorraad. In de webshop hebben we niet meer allen modellen op voorraad maar dat komt omdat we alle boxershorts maar 1 keer uitbrengen. We houden de boxershorts graag exclusief.

Ronald

Gepubliceerd op: 01/12/2017

Beste,

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over ON THAT ASS. Mogen we vragen wat de rede van een onvoldoende?
We horen het graag zodat we je verder kunnen helpen.

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Pluspunten
Ik heb niets ontvangen maar wel betaald. Mijn vriendin heeft een dag later besteld wel ontvangen
Klanten tevrede houden ik niet!!
Hi Bas,

Ik zie dat het account wel goed is doorgekomen. Mocht je niks hebben ontvangen, stuur dan even een mail (hello-nl@onthatass.com) naar de klantenservice dan kijken we het verder voor je na.

Bas baros klussenbedrijf
Rosmalen

Gepubliceerd op: 24/11/2017

Pluspunten
Maten vallen veelste groot uit, model past niet mooi
Hi Swartjes,

Wat vervelend om te horen dat de maat niet goed is. Gelukkig kun je een retour aanvraag sturen zodat we de maat kunnen ruilen.

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!

Swartjes
Ede