Bedrijfsgegevens

Website: https://www.onthatass.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen
Telefoon: 073-3034175

We deliver high quality men's underwear with the perfect fit and one exclusive design every month. "ON THAT ASSĀ® - We dare you to wear it"

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

ON THAT ASS Nederland B.V.
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2951 beoordelingen (12 maanden)
7566 beoordelingen (totaal)
52422 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
68% (2020)
29% (845)
2% (63)
0% (10)
1% (16)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Slechte onderbroeken die niet lang mee gaan voor een behoorlijke prijs. Het kost ook veel moeite om er van af te komen! Niet aan beginnen, ook niet de proef onderbroek!
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi Marcel,

Wat jammer om te horen dat je ON THAT ASS zo hebt ervaren. Ik begrijp dat je gratis boxershort niet lang is meegegaan. Dat is niet de bedoeling natuurlijk en we kijken graag mee. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? We lossen het graag voor je op.

Stuur even een mailtje naar: hello-nl@onthatass.com

Met vriendelijke groet,

TEAM ON THAT ASS
Marcel
Amsterdam

Gepubliceerd op: 10/08/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Het concept is handig.
Verbeterpunten
Veel te duur voor de slechte kwaliteit die je krijgt (ze gaan maar een maand mee), retourzendingen gaan niet goed, bij de "gratis boxershort zonder verplichtingen" zit je in ieder geval 1 maand vast.
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi Christiaan,
Dank voor je review.
Wat vervelend om te horen dat jouw design slechts 1 maand mee gegaan is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je hier al contact over gehad met onze klantenservice?

Zodra je lid wordt bij ON THAT ASS, kom je in proefperiode terecht. Tijdens de proefperiode kan jouw lidmaatschap per direct gesloten worden. Zodra jouw proefperiode ten einde loopt, mailen we jou hierover. Excuses als dit vanuit ons niet duidelijk geweest is.

Ik wil het alsnog voor je oplossen. Zou je contact met ons kunnen opnemen hierover?

Ik hoor het graag van je!
Team ON THAT ASS
Christiaan
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 09/08/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen enkele om te benoemen!
Verbeterpunten
Zorg voor track en trace!
Geen enkele boxershort van meerdere zogenaamde leveringen ontvangen.
Amateuristische manier van reageren en dreigen zonder oplossingen.
Nooit meer, dit proeft naar fraude!
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi,

Wat vervelend om te horen dat het meerdere malen mis is gegaan met de levering. Ook vervelend dat je de service niet goed vindt. Wat zie je zelf als een passende oplossing? We horen het graag.

Team ON THAT ASS
Chris
Anoniem

Gepubliceerd op: 06/04/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Heb me aangemeld voor dit maar heb betaald maar heb nog geen boxer ontvangen zelfs de gratis boxer niet
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Beste Dave,
Heb je de boxershort inmiddels ontvangen?! Ik ben benieuwd wat je van de kwaliteit van ON THAT ASS vindt. Hoor graag van je,

Chears!
Team ON THAT ASS
Dave
Amersfoort

Gepubliceerd op: 25/02/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Heb nog niets ontvangen helaas !!

Mvrgr. Peter. Moonen
Verbeterpunten
Geachte dames en heren,

Helaas en jammer geen goede ervaring. Ze hadden een boxer gestuurd en niet ontvangen. Verleden week gebeld, aardige dame aan de lijn en zou nieuwe sturen. Weer niet ontvangen, of het is mijn karma, maar wil niets slecht over ze kwijt. Stuurt u vogende week weer dezelfde vraag.

Met veel groeten. Peter Moonen
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi Peter,

Wat vervelend om te horen, waarschijnlijk is er iets mis gegaan tijdens het verzendtraject.
Zou je contact op willen nemen met de klantenservice zodat we het in orde kunnen maken.

Cheers,
Team ON THAT ASS
Peter
's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 06/02/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Heb nog niets ontvangen helaas !!

Mvrgr. Peter. Moonen
Verbeterpunten
 

's-Gravenhage
23/01/2018

Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi David,

Wat jammer dat je ON THAT ASS beoordeeld met een onvoldoende. Mogen we vragen wat hier de rede van is?

Cheers,
Team ON THAT ASS
Klant

Gepubliceerd op: 02/02/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Kan er nog geen beschrijven. 7 dagen geleden aangemeld en tot op heden niks mogen ontvangen.
Verbeterpunten
Juiste levertijden vermelden in de bevestigingsmail.
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi Christiaan,

Mocht je na 7 dagen nog geen boxershort hebben ontvangen dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan tijdens het verzendtraject.
Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice?

Cheers,
Team ON THAT ASS
Christiaan Nederlof
Almere

Gepubliceerd op: 25/01/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Onderbroek zit goed.
Verbeterpunten
Toon wat begrip voor de situatie van de klant
Bied sneller excuses aan
Geef niet meteen de klant de schuld van de foute levering
Geef even van tevoren aan dat een onderbroek alleen in 1 maat te krijgen is
Geef duidelijk op de website aan hoe de retourprocedure werkt
Maak de indeling van de website logischer en begrijpelijker (je moet nu een raketgeleerde zijn om te komen waar je zijn moet)
Zorg ervoor dat ALLE medewerkers met hun klantvriendelijke neuzen dezelfde kant op staan
Stuur direct de bestelde maat die de klant opgeeft en geef even aan als de onderbroek niet in de bestelde maat te krijgen is
Maak het opzeggen stukken makkelijker
En zo kan ik nog wel even doorgaan...
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi Jurjen,

Bedankt voor je feedback! We hebben het gelukkig voor je op kunnen lossen en is de boxershort onderweg of misschien al ontvangen.

Mochten er nog vragen zijn, let us know!

Cheers,
Team ON THAT ASS
Jurjen
Grave

Gepubliceerd op: 24/12/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Idee is leuk.
Verbeterpunten
Betaling en levering liggen te ver uitelkaar 2a3weken.
Er gaat veel mis met voorraad beheer, daardoor veel fouten met foute mails of geen leveringen.
Acties en mails voor leden gaan ook fout waardoor je geen limited edition boxer krijgt die wel heel limited zijn oplage 3stuks! 1xS 1xM 1xL ;-) op=op
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi Ronald,

Wa jammer om te horen dat je de mail van de Limited Edtion niet hebt ontvangen. We hebben een beperkte voorraad en die was inderdaad binnen enkele minuten uitverkocht. We begrijpen alleen niet wat je bedoelt met foute mails en voorraad? Het nieuwe model hebben we altijd voor alle leden op voorraad. In de webshop hebben we niet meer allen modellen op voorraad maar dat komt omdat we alle boxershorts maar 1 keer uitbrengen. We houden de boxershorts graag exclusief.

Cheers,
Team ON THAT ASS
Ronald
Tilburg

Gepubliceerd op: 01/12/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Beste,

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over ON THAT ASS. Mogen we vragen wat de rede van een onvoldoende?
We horen het graag zodat we je verder kunnen helpen.

Cheers,
Team ON THAT ASS
Klant

Gepubliceerd op: 27/11/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer