Website: https://www.onthatass.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

We deliver high quality men's underwear with the perfect fit and one exclusive design every month. "ON THAT ASS® - We dare you to wear it"

ON THAT ASS Nederland B.V.

Pluspunten
Ik ben sinds de zomer de onderbroeken van ON THAT ass gaan dragen, ik heb elke maand dubbele bestellingen geplaatst om al mijn andere oude onderbroeken te vervangen.
Idd ze zitten is gegoten, MAAR......na 2 maanden komen er in alle onderbroeken en dan met name in het kruis van de onderbroek een klein GAATJE en deze worden GROTER na dragen.
En nee ze gaan NIET in de droger zoals al mijn oude onderbroeken van de markt ( a 3€ per stuk).
Eigenlijk mag dit niet gebeuren, zeker gezien de PRIJS.
Ga ik naar de markt koop ik een setje van 3 van een Italiaans merk, die gaan de droger in en daar komen die zelfde gaatjes pas na een half jaar.
Ik heb een KLACHT neer gelegd bij ON THAT ASS, en ik ben er erg benieuwd wat zij hiermee gaan doen.
Anders was dit de laatste keer dat ik deze DURE en KWALITATIEF SLECHTE onderbroek heb gekocht.
De kwaliteit verbeteren.
Hi,

Dankjewel voor je review. Leuk dat je alleen maar ON THAT ASS in je la hebt liggen. Wel balen dat er al zo snel gaten zijn ontstaan ondanks dat je ze goed wast. Goed dat je de klacht al bij ons hebt neergelegd. We kijken altijd graag mee met onze members om te kijken hoe dit kan.

Dimitri
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten
Leuk design boxers.
Kwaliteit is zeer slecht.
Snelheid klantenservice.
Hi,

Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je zo ontevreden bent. Je kunt altijd een retour aanvraag indienen voor de boxershort in je account.

We werken dagelijks onze klantenservice bij en werken het zo spoedig mogelijk alle berichten bij.

Mochten we je ergens mee kunnen helpen. Stuur dan even een mail naar hello-nl@onthatass.com

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
als het om geld gaat bedenken ze van alles om te innen.
opzegtermijn. en niet retour kunnen sturen terwijl dat zou moeten kunnen volgens de site.
voor een boxer van 10 euro mag je verwachten dat het in iedergeval goede kwaliteit is
ga netjes met je klanten om.
ipv als ze weg willen nog even wat proberen te halen
melvin

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Eerste maand is gratis. Maar daar is ook alles mee gezegd.
De onderbroek die ik binnen heb gekregen is na 1 keer dragen kapot..
Hi Maikel,

Bedankt voor je review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de boxershort na 1x dragen al kapot is. Heb je hier al contact over opgenomen met onze klantenservice? We lossen het namelijk graag voor je op. Je kunt een retouraanvraag indienen via jouw account, wij nemen je aanvraag in behandeling en gaan het voor je in orde maken.

Ons excuses voor het ongemak.

Maikel

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
Op het oog ziet het er leuk uit en de pasvorm is goed.
De kwaliteit is zwaar onder de maat. Na enkele weken vallen de gaten erin.
Hi Jorrit,

Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. We kijken graag met je mee naar een passende oplossing.
We hebben zojuist contact gehad via de mail zodat we samen uit kunnen komen.

Jorrit
Oudenbosch

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Pluspunten
Leuke shorts
Slechte service. Slechte kwaliteit boxershorts.
Hi Mark,

Bedankt voor je review.
Jammer om te horen dat je zo ontevreden bent, heb je hier al contact over gehad met onze klantenservice?
Ik hoor het graag van je zodat we het samen met je kunnen oplossen.

Mark van Houten
Culemborg

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
Leuke shorts
Slechte service. Slechte kwaliteit boxershorts.

Culemborg
06/12/2018

Pluspunten
Waardeloze pasvorm. Slechte kwaliteit. Ondanks voorzichtig wassen veel modellen meteen verkleurd. En na opzegging ontvang ik nog steeds onderbroeken.
Kwaliteit en service.
Hi Marc,

Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je zo ontevreden bent. Heb je hier al contact over gehad met de klantenservice?
Na je proef periode is het maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van een maand.
Ik hoor graag van je zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.

Marc
Uden

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Levering is in orde
Zeer slechte kwaliteit boxers. Ik ben 3 maanden lid, 2 boxers hiervan hebben al een gat.
Zonde van het geld, daarnaast zijn het allemaal kleuterprints, daar moet je maar van houden als volwassen kerel.
HI Rex,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat het vervelend is als er al 2 van de 3 boxershorts kapot zijn.
Heb je hier al eens contact over gehad met de klantenservice of een retour aanvraag voor ingediend? Wij kijken namelijk altijd of we iets voor je kunnen betekenen.
We horen het graag van je!

Rex

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Boxershorts zijn leuk en passen goed!
Klantenservice is onbeschoft en luisteren niet naar je!
Hi Alex,

Goed om te horen dat je de ON THAT ASS boxershorts leuk vindt en goed passen. Ik begrijp dat je contact hebt gehad met de klantenservice en jullie er niet uit zijn gekomen. Zou je misschien een mail willen sturen naar hello-nl@onthatass.com zodat ik je verder kan helpen.

Ik hoor het graag van je.

Alex
Bruinisse

Gepubliceerd op: 15/09/2018

Pluspunten

Slechte onderbroeken die niet lang mee gaan voor een behoorlijke prijs. Het kost ook veel moeite om er van af te komen! Niet aan beginnen, ook niet de proef onderbroek!
Hi Marcel,

Wat jammer om te horen dat je ON THAT ASS zo hebt ervaren. Ik begrijp dat je gratis boxershort niet lang is meegegaan. Dat is niet de bedoeling natuurlijk en we kijken graag mee. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? We lossen het graag voor je op.

Stuur even een mailtje naar: hello-nl@onthatass.com

TEAM ON THAT ASS
Marcel