Website: https://www.onthatass.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

We deliver high quality men's underwear with the perfect fit and one exclusive design every month. "ON THAT ASSĀ® - We dare you to wear it"

ON THAT ASS Nederland B.V.

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk.
Zelfs met de limited edition konden we de maat nog omruilen, binnen een dag lag de andere maat op de mat en mochten we de andere terugsturen.
Verder een topkwaliteit.Mijn zoon draagt ze al ruim een jaar en ze blijven mooi, ook de kleuren. Ook zijn ze zeer sterk.En elke x een leuk motiefje.
Mira
Hilversum

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Het heeft interessante onderbroeken.
De service is uiterst slecht. De medewerkers tonen geen begrip voor mijn probleem, zelfs na vijf berichten. Telkens geven ze hetzelfde 'copy paste' antwoord. Vervolgens kom ik geen stap verder. Het komt erg onvriendelijk over.

Ik ben een abonnement aangegaan zonder te weten dat ik er een opzegtermijn van een maand aan zat. Toen heb ik binnen zeven dagen duidelijk gemaakt dat ik het abonnement wilde annuleren, maar hier werd niet aan meegewerkt.

Dit terwijl het bedrijf een samenwerking heeft met thuiswinkel.nl. Dit zou moeten betekenen dat er een bedenktijd van viertien dagen actief is.

Edit:
Nadat ik deze klacht verstuurd had werd mijn probleem wel opgelost, dat waardeer ik wel. Overigens is het geen stijl om alleen een klacht op te lossen zodra hij online staat waar mensen het kunnen bekijken, dit hadden ze alsnog eerder moetrn doen. 4,0/10
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi Laurens,

Bedankt voor je review. We hebben elkaar vorige week gesproken en het samen opgelost.

We vinden het vervelend dat je het als onvriendelijk hebt ervaren, nogmaals ons excuses.

Mvg,
Team ON THAT ASS
Laurens

Gepubliceerd op: 12/05/2019

Pluspunten
Het heeft interessante onderbroeken.

28/04/2019

Pluspunten
Onderbroek was volgende dag al in huis.
Zit heerlijk en de stof is van goede kwaliteit!

Een echte aanrader!
Dirk
Eemnes

Bo Meijerink
Dalen

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Pluspunten
Heledere website met duidelijk afspraken. Kwaliteit van de onderbroek is super en goede pasvorm.
Nvt
Jerry
Den haag

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Pluspunten
Meteen gratis product, dat zie je niet vaak.
(Nog) N.V.T.
Michel Bakker
Oost-Souburg

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Pluspunten
Mooie Kwaliteit, snelle levering
Iets minder opvallende Enveloppe, Nogal diefstal gevoelig.
Nick

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Pluspunten
Leuke shorts en kwaliteit

Norbert
AARDENBURG

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Pluspunten
Ik kan geen negatieve punten bedenken

Piet

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Pluspunten
Mooie designs. Kan uiteraard pas over paar maanden zeggen of het echt degelijk is maar het voelt nu prima en comfortabel
Te brede elastiekrand naar mijn persoonlijke voorkeur. Door mijn bierbuikje ;) klapt deze dubbel de hele tijd.
Chris
Boskoop