Website: https://www.onthatass.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

We deliver high quality men's underwear with the perfect fit and one exclusive design every month. "ON THAT ASS® - We dare you to wear it"

ON THAT ASS Nederland B.V.

Pluspunten
top leuk en snel
Blije boxerdrager
Dordrecht

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Zodra de boxer op de deurmat viel, moest ie meteen gedragen worden door mijn zoon, hij zit perfect en hij kan niet wachten tot de volgende er is!

Jose Pieters
Assen

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Netje en snel geleverd en broek zit super en lekker!
kON THAT ASSjeblieft altijd zo zijn ;-)

Jan
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Super snelle levering
Nvt
H.Spaan
Beuningen

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Prettige boxerbrief, lekkere pasvorm en leuke print! Zeker het geld waard.

Dirk-Jan

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Great concept and great quality.
First of all I love the boxershort, great design, vivid colors and perfect fit. Quick delivery and to my suprise it came in an envelope with the same design as the boxer. That's how you do branding the right way. Can't wait to receive the next one.

Marcel
Nijkerk

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
The ON THAT ASS company delivers really good quality and awesome underwear
The service is great. It is really good that they send out a trial one so you can decide if it is a good fit and if you like the underwear.
The best thing about it is that they sent out a piece every month with new looks to choose from.
The only thing I would like to do is buy multiple at once. Because they are really comfortable and I want more, and not wait 7 months to have 7 pieces
Maybe let people buy more at once
Johan Min
Limmen

Gepubliceerd op: 19/03/2019

egm
Geesteren ov

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Ik ben sinds de zomer de onderbroeken van ON THAT ass gaan dragen, ik heb elke maand dubbele bestellingen geplaatst om al mijn andere oude onderbroeken te vervangen.
Idd ze zitten is gegoten, MAAR......na 2 maanden komen er in alle onderbroeken en dan met name in het kruis van de onderbroek een klein GAATJE en deze worden GROTER na dragen.
En nee ze gaan NIET in de droger zoals al mijn oude onderbroeken van de markt ( a 3€ per stuk).
Eigenlijk mag dit niet gebeuren, zeker gezien de PRIJS.
Ga ik naar de markt koop ik een setje van 3 van een Italiaans merk, die gaan de droger in en daar komen die zelfde gaatjes pas na een half jaar.
Ik heb een KLACHT neer gelegd bij ON THAT ASS, en ik ben er erg benieuwd wat zij hiermee gaan doen.
Anders was dit de laatste keer dat ik deze DURE en KWALITATIEF SLECHTE onderbroek heb gekocht.
De kwaliteit verbeteren.
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi,

Dankjewel voor je review. Leuk dat je alleen maar ON THAT ASS in je la hebt liggen. Wel balen dat er al zo snel gaten zijn ontstaan ondanks dat je ze goed wast. Goed dat je de klacht al bij ons hebt neergelegd. We kijken altijd graag mee met onze members om te kijken hoe dit kan.

Team ON THAT ASS
Dimitri
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten
Een leuk concept en in 2017 uitgeprobeerd. Na een boxer of 4 toch niet helemaal tevreden over de kwaliteit. Dit toen per mail gemeld. Ondanks dat ze op de site aangeven dat topkwaliteit extreem belangrijk is, werd in de reactie die ik kreeg niet de moeite genomen om te kijken wat er aan de hand was (productiefout?) of de feedback gebruik om de kwaliteit te verbeteren. In plaats daarvan kreeg ik een handleiding hoe ik het abonnement stop kon zetten. Dan is het voor mij duidelijk hoe belangrijk kwaliteit daadwerkelijk is ;-)

In 2017 dus stop gezet. In februari 2019 kreeg ik plots ineens een e-mail dat mijn abonnement weer geactiveerd was. Ik heb me niet opnieuw aangemeld. Daarom heb ik mezelf dezelfde dag weer uitgeschreven.

Ondanks de uitschrijving werd er toch geïncasseerd. Dat boek ik dan terug. Toen kwamen de betaalherinneringen. Tweemaal per mail en zelfs een sms. De klantvriendelijkheid was verloren en de sfeer werd schimmiger. "Voorkom onnodige kosten".

Jongens, laat me met rust. Ik hoef geen boxers!

Ik heb geprobeerd te mailen, maar wanneer ik op de betaalherinneringen reageerde kreeg ik een automatische mail terug dat je niet kunt reageren op e-mails die On That Ass verstuurt. Op de site staat onder contact dat je kunt mailen, maar er wordt geen e-mailadres genoemd. Klik je daarop, dan wordt er een leeg wit tabblad geopend. Blijkbaar willen ze niet dat je mailt. Ik ben niet van online negatieve ervaringen delen, maar voel geen andere keus.
- Als je op je site zet dat topkwaliteit belangrijk is, neem het dan serieus. Draag het uit door kwaliteitsklachten serieus op te pakken.
- Niet incasseren als mensen zich uitschrijven.
- Zorg dat mensen kunnen reageren op je e-mails. Zeker bij betaalherinneringen of als dingen mis gaan.
- Zet een contact e-mailadres op de site.
- Wanneer een incasso niet lukt, ga er dan niet automatisch vanuit dat het om wanbetaling gaat. Het kan ook zo zijn dat jullie zelf een foutje gemaakt hebben of dat de incasso onbedoeld per ongeluk niet gelukt is.
- Pas de toon van de betaalherinneringen aan. Als mensen niet betalen, dan stuur je ze geen boxer. Simpel. Niet dreigen met extra kosten, want dan weet je in ieder geval zeker dat mensen die per ongeluk een foutje gemaakt hebben opzeggen.
Antwoord ON THAT ASS Nederland B.V.
Hi Joost,

Bedankt voor je review.
Jammer om te horen dat je zo ontevreden bent! Zou je misschien kunnen mailen naar: hello-nl@onthatass.com of telefonisch contact kunnen opnemen met: 073-3034175.
Ik hoor graag van je zodat we het samen met je kunnen oplossen.

Cheers,
Team ON THAT ASS