Website: https://www.onthatass.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

We deliver high quality men's underwear with the perfect fit and one exclusive design every month. "ON THAT ASSĀ® - We dare you to wear it"

ON THAT ASS Nederland B.V.

Pluspunten
Een super boxershort met een goede pasvorm. Ik ben ontzettend tevreden. Ook een ontzettend leuk concept dat je iedere maand een onderbroek krijgt in een uniek design.
Ook niet onbelangrijk mijn vriendin was ook super tevreden, kan zij ook een cadeautje uitpakken :)

willy

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Pluspunten
Duidelijke site, goede kwaliteit onderbroek. Wordt in leuke verpakking verzonden. Je wordt goed en op een leuke manier op de hoogte gehouden van de verzending etc. Ik verheug me op de volgende.....

Luc

Gepubliceerd op: 19/01/2019

Pluspunten

Beter aan de kleuren houden zoals op de site
Jan
Waalre

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Goede afspraken, nette verpakking, mooie uitvoering, toppie...ik verheug me op de volgende zending..

Ed Haex
Munstergeleen

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Goede boxershorts, veel keuze, grappige designs, anders dan anders. Producten worden snel geleverd in leuke verpakking, goede prijs-kwaliteitsverhouding

Sander

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Snelle goede service.
Handige maat tabel.
Boxershort zit als gegoten .
Echt een aanrader
Nick
Hardenberg

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Zeer snelle levering.
Je kunt de eerste keer 1 onderbroek gratis uitproberen, zonder dat je ergens aan vast zit.
Leuke unieke prints.
Goede service.
Goede pasvorm.
William
Lichtenvoorde

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Uitstekende klantenservice via de chat. Na bestelling is het product snel geleverd. Past perfect! Kortom: top

Ard
Tiel

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Prima geregeld en goede introductie van het product. Ben er nog niet over uit of ik wel of niet in abonnement vorm verder wil.

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Met de veronderstelling om alleen de (bijna) gratis boxershort te ontvangen had ik een membership aangemaakt.
Zo geregeld, zo gedaan en binnen no time was 'ie daar dan.
Ook al wist ik wat er in zat, toch voelde het als een cadeautje maar zo sceptisch als ik was zei ik nog tegen m'n vriendin, zo nu is 'ie binnen dus niet vergeten om dat membership zo gelijk stop te zetten.
Tot het moment dat ik de boxer aan trok, dit cadeau gevoel voelde niet alleen zo, dit is ook zo!
Lekkere zachte stof met een super comfortabele pasvorm.
Eindelijk een boxer die niet te strak zit bij het kruis en nog leuk om te zien ook! Zonder twijfel zei ik gelijk tegen mn vriendin, dat ik 'm eigenlijk niet meer zou willen uittrekken!
En voor dat tientje per maand, nou dat is die ook zeker wel waard!
En zelfs m'n vriendin heeft er plezier van want haar laat ik de print uitzoeken ;).
Slimme actie van On that ass om je gratis kennis te laten maken met het bedrijf!
Ze laten hiermee zien dat ze maar al te goed weten wat ze verkopen en daar ook volledig achter staan.
Wat nog slimmer is om van hun aanbod dan ook gewoon gebruik te maken, vind je het toch niks dan zet je het membership gewoon stop. Je hebt dus eigenlijk gewoon niks te verliezen!
Win win situatie voor allebei, rete goed bedrijf met rete goede boxers ;)
Tot nu toe is mn eerste ervaring met hun: Geen gezeik, geen gezeur. Je krijgt wat je ziet en besteld dus beter als dit kun je niet krijgen!
Geen tips of verbeterpunten nodig
Beuningen

Gepubliceerd op: 02/01/2019