Bedrijfsgegevens

Website: www.omoda.nl
Adres: Ruigendijkweg 1 4301 RX
Plaats: Zierikzee
Telefoon: 0111-410044

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

OMODA
totaal score
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
16 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
6048 beoordelingen (12 maanden)
30431 beoordelingen (totaal)
121152 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
79% (4792)
18% (1077)
2% (91)
1% (36)
1% (52)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Ik denk dat ze mooie schoenen hebben, tenminste daarom had ik besteld. Klantenservice telefoon is snel bereikbaar.
Verbeterpunten
Je moet als klant overal zelf achteraan. Mijn schoenen zijn niet bezorgd door DHL, zelf DHL gebeld, Omoda gebeld. Er was niks meer aan te doen, fout van DHL dus schoenen teruggestuurd naar Omoda. Ik moest maar nieuwe bestellen en hopen dat ik snel het geld terug kreeg van de eerste bestelling. Week later nog niks gehoord en het geld was nog niet teruggestort, dus Omoda gebeld. retourzending was binnen, maar niet op mijn ordernummer gezet, als ik niet had gebeld was het geld niet vanzelf teruggestort. Als ik mijn customer journey moet omschrijven was een ieder ander allang afgehaakt. Omoda kan nog een hoop leren als het gaat om marketing, customer service en het verplaatsen in de klant. Mijn geld nog niet terug na ruim een week en eerlijk gezegd heb ik niet meer het vertrouwen ze opnieuw te bestellen bij Omoda...
Antwoord OMODA
Goedemiddag Anice, dank je wel voor jouw review. Wat jammer om dit allemaal te lezen. Ik wil hier graag verder in duiken, maar helaas kan ik niks terugvinden op jouw e-mailadres. Zou je mij wat meer gegevens kunnen sturen, zoals een ordernummer? Groetjes, Daphne | Team Omoda
Nies
Utrecht

Gepubliceerd op: 09/05/2018
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Duidelijkheid, snelheid, correctheid
Verbeterpunten
 
Marcel
Leidschendam

Gepubliceerd op: 05/05/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle service en erg klantvriendelijk!
Verbeterpunten
Bij retourzending door klant van een artikel waarin een productiefout zit uit coulance meteen een zelfde artikel aan klant sturen.
Nu moet de klant opnieuw bestellen.
Marjo
Deurne

Gepubliceerd op: 30/04/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Mooie collectie maar waardeloze service
Verbeterpunten
1) Bestelling op zaterdag 7 -4 besteld tot op heden niks in huis.

2) Bestel jouw favorieten voor 23:59 uur en je hebt ze de volgende dag al in huis. Fantastisch, toch? Maandag was niet te selecteren, misleiding van de consument.

3) Via whats app een vraag gesteld geen antwoord op gekregen. Alleen een automatisch gegenereerd bericht dat ze wegens drukte niet snel kunnen reageren.

4) Telefonisch vraag gesteld, belooft om terug te bellen of te e-mailen we wachten er nog steeds op.
Lianne
Halsteren

Gepubliceerd op: 27/04/2018
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Snelheid en manier van bezorgen, voldoende keus
Verbeterpunten
Sale zou ietsbeter kunnen
Stefiene
Zevenbergen

Gepubliceerd op: 22/04/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Marianne
Nijmegen

Gepubliceerd op: 16/04/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bestelling een week later geleverd dan afgesproken, zonder uitleg over de reden. Na zelf contact op te hebben genomen is er uiteindelijk pas actie ondernomen om te leveren. Het betreft een simpele giftcard (2X), bedoeld als een verjaardagscadeautje. Niet echt een verrassing meer als het een week later pas aankomt.
Antwoord OMODA
Goedemorgen Ingrid, bedankt voor je review. Jammer dat het niet goed is gegaan met de bestelling. Gelukkig komt de bestelling vandaag binnen. Onze excuses voor de vertraging. Groetjes, Eveline | Omoda
Ingrid
Breda

Gepubliceerd op: 10/04/2018
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Helaas ging het deze keer niet goed. De laarzen die ik kreeg waren verschillend van kleur en moesten terug. Direct gebeld en de laarzen waren er nog. Ik zou een nieuw paar krijgen op maandag. Prima. Ik krijg op maandag een mail met de mededeling dat ze uitverkocht zijn. Wat een bummer. Ik krijg ook een linkje om de laarzen te beoordelen en zie daar dat de vorige beoordelaar ook die laarzen had met kleurverschil. Ook teruggestuurd en dat geeft te denken... (heb ik die dan gekregen ofzo?) Ik ben even teleurgesteld en dat kan 5€ korting niet oplossen...
Antwoord OMODA
Goedemorgen Margaretha, bedankt voor je review. Wat jammer dat de Unisa laarzen verkleurd bleken te zijn. De laarzen hadden niet naar je verstuurd mogen worden, dit is een fout bij de controle geweest. Inmiddels zijn de laarzen helemaal uitverkocht. Daarom heb je van ons een tegoedcode gehad ter waarde van € 5,00, dat je kunt gebruiken bij een nieuwe bestelling. Vervelend te horen dat je hier niet tevreden mee bent. Natuurlijk mag je altijd nog even contact opnemen met onze klantenservice om dit verder te bespreken. Dan kunnen we kijken of er verder nog iets mogelijk is. Groetjes, Joyce
Margaretha
Leiden

Gepubliceerd op: 10/04/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Snelle zending.
Goed verpakt
Verbeterpunten
Geen
Diny van de Loo
Best

Gepubliceerd op: 09/04/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Bereikbaar voor vragen via hun app. Goede antwoorden.
Verbeterpunten
Volgens mij gaat alles goed!
Ria
Twello

Gepubliceerd op: 09/04/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2018 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ