Website: www.omoda.nl
Adres: Ruigendijkweg 1 4301 RX
Plaats: Zierikzee

OMODA

Pluspunten
Snel geleverd
Leuke tas erbij
Altijd pluspuntje
En artikelen altijd netjes

Purmerend

Gepubliceerd op: 20/06/2019

Pluspunten
Meedenken en klantvriendelijkheid.
Ik had een paar sandalen met hak van notre-v besteld. Deze kraakten enorm. In de winkel vertelde de verkoopster dat ze al meer klachten hierover had gekregen. Ze heeft 3 paar besteld om daar hopelijk een paar zonder kraken uit te halen. In de winkel hoorde ik bij 1 paar niets, dacht ik. Thuis kraakten ze toch ook enorm. Ik breng ze dus helaas terug.
Vooral dus een verbeterpunt qua schoenen.
Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
Judith
Dordrecht

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Overzichtelijke site
Gunstige aflevertijden
Makkelijk retour sturen
Sabine
Guttecoven

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
Goed assortiment! En telefonisch goed bereikbaar!
Andere bezorging want DHL is waardeloos tot 3 x toe niet bezorgd terwijl ik wel thuis was!
Wendy
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten

Bieden service aan vanochtend besteld, vanavond in huis. Klopt niets van! Wacht al 2 dagen en nog steeds niets in huis! Klantenservice reageert ook niet op mail. Voor mij geen Omoda meer!

Leuke reactie Omoda, maar ook vanavond geen pakketje ontvangen! Morgen gaat hem ook niet worden. Laatste keer Omoda voor mij!
Antwoord OMODA
Goedemiddag Michel, bedankt voor je review maar wat jammer dat je niet tevreden bent. Het pakketje heeft bij DHL jammer genoeg een vertraging opgelopen. Vanavond zal je bestelling bezorgd worden. Excuses voor het ongemak vanuit mijn kant! Groetjes, Eveline
Sander
Nieuw-Vennep

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Nieuw-Vennep
29/05/2019

Pluspunten
- online reserveren in de winkel
- online bestellen, zelfde dag geleverd
Al met al: het gemak!

In de winkel werd ik heel netjes geholpen toen ik mijn online reservering kwam afhalen. Slechts €0,05 betaald voor een tas en dan krijg je ook nog een leuke herbruikbare tas!

Ik ben ook heel blij met mijn aankoop!
Wellicht een live chat beschikbaar via de website tijdens kantooruren voor als je een vraag hebt over een product of service.
E

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Pluspunten
Ruime keuze. Fijne retourprocedure.
Jolanda

Gepubliceerd op: 10/06/2019

Pluspunten
Mooie, ruime collectie/merken, Mooie winkels.
Indien maat niet voorradig is per mail alert indien weer op voorraad.
Marleen
Eefde

Gepubliceerd op: 09/06/2019

Pluspunten
Super snelle levering en zeer snelle bevestiging van de bestelling. Ruim assortiment.
Britt
Tiel

Gepubliceerd op: 09/06/2019

Pluspunten
Overzichtelijke website, altijd een leuke collectie, goede uitleg over de producten, vriendelijke medewerkers.
Afgelopen weken heb ik twee keer schoenen besteld, maar helaas zonder resultaat. De eerste keer besteld en betaald. Een dag later kreeg ik de melding dat de schoenen niet op voorraad waren. Omdat mijn betaling met creditcard was gedaan heb ik gebeld hoe de ‘terugstorting’ van mijn aankoopbedrag terug kreeg. Dat kon de medewerker niet vertellen. Ik moest hierover contact opnemen met de bank.
De tweede bestelling lukte niet omdat ik een foutmelding kreeg op jullie website. Bij deze bestelling heb ik een gedeelte betaald met een giftcard. Doordat de eerste poging niet lukte was ik mijn tegoed op de giftcard tijdelijk kwijt. Met als gevolg dat ik bij deze bestelling ook de schoenen mis liep, want later waren ze niet meer op voorraad.
Vandaar mijn teleurstelling. Tot twee keer toe een gewenste schoenen niet kunnen kopen en ik deze beide elders heb gekocht.
Antwoord OMODA
Hi Peggy, bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat het tot twee keer toe niet gelukt is om de gewenste schoenen te bestellen. Ik neem je feedback zeker mee, zodat dit in het vervolg beter gaat. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, hoor ik het graag. Je kan in dat geval contact opnemen met onze klantenservice. Groetjes Amber
Peggy

Gepubliceerd op: 08/06/2019