Website: www.omoda.nl
Adres: Ruigendijkweg 1 4301 RX
Plaats: Zierikzee

OMODA

Pluspunten
Veel keuze, goede kwaliteit en snelle levering.
Manja

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Snel, mooi assortiment en goede aanbiedingen.

Jr
Schimmert

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Ruime keus in kleine schoenmaten! Goede service, kortom top bedrijf om schoenen te bestellen zeker omdat er geen winkel in de buur zit.
Misschien nog een winkel openen in de Achterhoek?

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Omoda biedt kwalitatief hoogwaardige producten aan voor een heel prettige prijs. Ook worden de producten super snel geleverd. Verder heb ik waanzinnig goede ervaringen met de service van Omoda én de super aardige mensen van de klantenservice. Ik raad een ieder aan om bij Omoda te bestellen!!!
Uiteraard zullen er áltijd verbeteringen en tips overblijven; immers, geen mens en dus ook geen onderneming is perfect. Maar op basis van wat ik hiervoor aangeef, zou ik dit in mijn geval gezeur vinden. Kortom: ga zo door!!!

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Zeer uitgebreid assortiment met mooie merken. Voor ieder wat wils.
Duidelijke webshop met makkelijke zoekfuncties, je bent snel bij het juiste product.

Raymond
Zaanstad

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Erg fijne productinformatie, uitgebreide collectie met prachtige merken en goede sale.
Gratis verzenden en retourneren, snelle levering en het allerfijnst; een ruime bedenktijd.
Een waar feestje dus...
Monique

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Zeer ruime keus, goede aanbiedingen, veel merken. Makkelijke site, prima bezorgservice en erg makkelijk artikelen te retourneren.
* Meer promoten dat mensen reviews schrijven. Dat helpt bij aanschaf vind ik.
* misschien soms ook andere kleur veters toevoegen. Soms vind ik het contrast juist leuk en soms is het bij schoenen passender dat het dezelfde kleur heeft als de schoen.
* Meer foto's van product aan een voet. Als je ziet hoe de schoen staat bij een enkel of been, kun je je er net iets beter wat bij voorstellen.
Antwoord OMODA
Goedemiddag Bettie,
Dank je wel voor je leuke review en je fijne feedback. Met sommige puntjes zijn we al aan de slag gegaan. We willen ons uiteraard graag verbeteren. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, ik hoor het graag. Groetjes, Liselotte | Omoda Webcare
Bettie Nillesen
Milsbeek

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Mooie producten en super snelle service. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden!

Danielle
Amersfoort

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
In 1 woord suprr tevreden

putten

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
zeeeer ruime keuze. zeeeer snelle levering, prettige en correcte communicatie als je vragen hebt.
........ iets meer uitleg op de site over de gespaarde punten. hoeveel punten er staan voor welk bedrag aan korting.
Antwoord OMODA
Hi Pascalle, dank je wel voor je toffe review. Dat is fijn om te horen. Ik zal je verbeterpunt meenemen en dit intern doorgeven. Mocht je verder nog vragen hebben, je weet ons te vinden. :-) Met vriendelijke groetjes, Liselotte | Omoda webcare
pascalle
Nuth