Website: www.omoda.nl
Adres: Ruigendijkweg 1 4301 RX
Plaats: Zierikzee

OMODA

Pluspunten
Hele grote keuze
Is het item niet binnen, kan het toch gratis thuis bezorgd worden.
Omruilen is geen probleem
Heel vriendelijk en vakkundig personeel.

Frank
Kalmthout (Belgiƫ)

Gepubliceerd op: 13/06/2018

tania

Gepubliceerd op: 03/06/2018

Pluspunten
Goede kwaliteit en collectie, goede service en klantvriendelijk! Echt een aanrader

Nelleke
Oud-Beijerland

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Pluspunten
Ik denk dat ze mooie schoenen hebben, tenminste daarom had ik besteld. Klantenservice telefoon is snel bereikbaar.
Je moet als klant overal zelf achteraan. Mijn schoenen zijn niet bezorgd door DHL, zelf DHL gebeld, Omoda gebeld. Er was niks meer aan te doen, fout van DHL dus schoenen teruggestuurd naar Omoda. Ik moest maar nieuwe bestellen en hopen dat ik snel het geld terug kreeg van de eerste bestelling. Week later nog niks gehoord en het geld was nog niet teruggestort, dus Omoda gebeld. retourzending was binnen, maar niet op mijn ordernummer gezet, als ik niet had gebeld was het geld niet vanzelf teruggestort. Als ik mijn customer journey moet omschrijven was een ieder ander allang afgehaakt. Omoda kan nog een hoop leren als het gaat om marketing, customer service en het verplaatsen in de klant. Mijn geld nog niet terug na ruim een week en eerlijk gezegd heb ik niet meer het vertrouwen ze opnieuw te bestellen bij Omoda...
Antwoord OMODA
Goedemiddag Anice, dank je wel voor jouw review. Wat jammer om dit allemaal te lezen. Ik wil hier graag verder in duiken, maar helaas kan ik niks terugvinden op jouw e-mailadres. Zou je mij wat meer gegevens kunnen sturen, zoals een ordernummer? Groetjes, Daphne | Team Omoda
Nies

Gepubliceerd op: 09/05/2018

Pluspunten
Duidelijkheid, snelheid, correctheid

Marcel
Leidschendam

Gepubliceerd op: 05/05/2018

Pluspunten
Snelle service en erg klantvriendelijk!
Bij retourzending door klant van een artikel waarin een productiefout zit uit coulance meteen een zelfde artikel aan klant sturen.
Nu moet de klant opnieuw bestellen.
Marjo
Deurne

Gepubliceerd op: 30/04/2018

Pluspunten
Mooie collectie maar waardeloze service
1) Bestelling op zaterdag 7 -4 besteld tot op heden niks in huis.

2) Bestel jouw favorieten voor 23:59 uur en je hebt ze de volgende dag al in huis. Fantastisch, toch? Maandag was niet te selecteren, misleiding van de consument.

3) Via whats app een vraag gesteld geen antwoord op gekregen. Alleen een automatisch gegenereerd bericht dat ze wegens drukte niet snel kunnen reageren.

4) Telefonisch vraag gesteld, belooft om terug te bellen of te e-mailen we wachten er nog steeds op.
Lianne
Halsteren

Gepubliceerd op: 27/04/2018

Pluspunten
Snelheid en manier van bezorgen, voldoende keus
Sale zou ietsbeter kunnen
Stefiene
Zevenbergen

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Marianne
Nijmegen

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten

Bestelling een week later geleverd dan afgesproken, zonder uitleg over de reden. Na zelf contact op te hebben genomen is er uiteindelijk pas actie ondernomen om te leveren. Het betreft een simpele giftcard (2X), bedoeld als een verjaardagscadeautje. Niet echt een verrassing meer als het een week later pas aankomt.
Antwoord OMODA
Goedemorgen Ingrid, bedankt voor je review. Jammer dat het niet goed is gegaan met de bestelling. Gelukkig komt de bestelling vandaag binnen. Onze excuses voor de vertraging. Groetjes, Eveline | Omoda
Ingrid

Gepubliceerd op: 10/04/2018