Website: www.omoda.nl
Adres: Ruigendijkweg 1 4301 RX
Plaats: Zierikzee

OMODA
120306 keer bekeken

Pluspunten
Snelheid en manier van bezorgen, voldoende keus
Sale zou ietsbeter kunnen
Stefiene
Zevenbergen

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Marianne
Nijmegen

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten

Bestelling een week later geleverd dan afgesproken, zonder uitleg over de reden. Na zelf contact op te hebben genomen is er uiteindelijk pas actie ondernomen om te leveren. Het betreft een simpele giftcard (2X), bedoeld als een verjaardagscadeautje. Niet echt een verrassing meer als het een week later pas aankomt.
Antwoord OMODA
Goedemorgen Ingrid, bedankt voor je review. Jammer dat het niet goed is gegaan met de bestelling. Gelukkig komt de bestelling vandaag binnen. Onze excuses voor de vertraging. Groetjes, Eveline | Omoda
Ingrid

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten

Helaas ging het deze keer niet goed. De laarzen die ik kreeg waren verschillend van kleur en moesten terug. Direct gebeld en de laarzen waren er nog. Ik zou een nieuw paar krijgen op maandag. Prima. Ik krijg op maandag een mail met de mededeling dat ze uitverkocht zijn. Wat een bummer. Ik krijg ook een linkje om de laarzen te beoordelen en zie daar dat de vorige beoordelaar ook die laarzen had met kleurverschil. Ook teruggestuurd en dat geeft te denken... (heb ik die dan gekregen ofzo?) Ik ben even teleurgesteld en dat kan 5€ korting niet oplossen...
Antwoord OMODA
Goedemorgen Margaretha, bedankt voor je review. Wat jammer dat de Unisa laarzen verkleurd bleken te zijn. De laarzen hadden niet naar je verstuurd mogen worden, dit is een fout bij de controle geweest. Inmiddels zijn de laarzen helemaal uitverkocht. Daarom heb je van ons een tegoedcode gehad ter waarde van € 5,00, dat je kunt gebruiken bij een nieuwe bestelling. Vervelend te horen dat je hier niet tevreden mee bent. Natuurlijk mag je altijd nog even contact opnemen met onze klantenservice om dit verder te bespreken. Dan kunnen we kijken of er verder nog iets mogelijk is. Groetjes, Joyce
Margaretha
Leiden

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Snelle zending.
Goed verpakt
Diny van de Loo
Best

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
Bereikbaar voor vragen via hun app. Goede antwoorden.
Volgens mij gaat alles goed!
Ria
Twello

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
Mooie schoenen.
Als er staat voor 29:59 besteld dan morgen geleverd en je kan in de bestelling de volgende dag niet kiezen dan is het misleidende reclame. Ook de gratis willekeurige tas zat niet bij de levering.
Antwoord OMODA
Goedemorgen Sabrina, dank je wel voor jouw review. Ik heb het eventjes nagekeken. Ik zie dat er een gewenste afleverdatum is opgegeven. Je bestelling werd op 19-03 geplaatst en de gewenste afleverdatum staat op 21-03. Het tasje ga ik meteen nog nasturen! Groetjes, Daphne | Team Omoda
Sabrina
Amersfoort

Gepubliceerd op: 08/04/2018

Pluspunten
Ruime keuze.
- Voorraad op site tijdig bijwerken waardoor bestelling niet geannuleerd hoeft te worden.
- Geen garantie geven dat iets de volgende dag wordt bezorgd als dit uiteindelijk niet zo blijkt te zijn
Antwoord OMODA
Goedemorgen Marissa, dank je wel voor jouw review. Wat jammer om te lezen. Wanneer een bestelling wordt geannuleerd, is dit niet omdat het artikel er niet meer is. Het artikel blijkt dan kapot of beschadigd te zijn, waardoor we het niet meer naar je kunnen opsturen. Verder zie ik dat jouw laatste bestelling een item was dat niet op voorraad was en speciaal uit een winkelmagazijn is gehaald. Hierdoor komt het dan een dagje later. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Groetjes, Daphne | Team Omoda

Gepubliceerd op: 08/04/2018

Pluspunten
Zowel de zending als de retourzending (incl. retourstorting) verliep vlot

andrea
den haag

Gepubliceerd op: 08/04/2018

Pluspunten
Je kan achteraf betalen, de site is overzichtelijk en de producten worden snel opgestuurd.
Mijn levering ging mis waardoor het pakket 2 dagen later binnen kwam dan verwacht. Hierdoor heb ik 2 keer op mijn pakket zitten wachten zonder dat het kwam. Ik belde Omoda hiervoor want dat was heel vervelend. Maar werd afgewimpeld aan de telefoon met helaas kan ik niks aan doen. Zonder ook maar een beetje mee te denken. Niet echt goede service lijkt mij
Antwoord OMODA
Goedemorgen Britt, wat jammer dat jouw pakket twee dagen later kwam. Ik zie dat het pakket bij DHL verkeerd is gesorteerd. Hierover heb je ook contact met ons gehad. Naar aanleiding van dit contact, heeft mijn collega een onderzoek gestart bij DHL om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik vind het dus erg jammer om te lezen dat het voor jou is overgekomen alsof mijn collega je heeft afgewimpeld. Fijn om te zien dat je pakketje inmiddels is afgeleverd. Ik wens je veel plezier met je aankoop. Groetjes, Daphne | Team Omoda