Website: www.olssen.nl
Adres: Industriestraat 6 3371XD
Plaats: HARDINXVELD-GIESSENDAM

Olssen staat al ruim 12,5 jaar bekend als “de opbergspecialist” van Nederland & België. Olssen levert lockers, garderobekasten, kantoormeubilair, sloten en verzorgt inrichtingen van kleedkamer, garderobe, kantoor en werkplaats. Olssen staat garant voor de beste prijs, een snelle levering en is officieel merkdealer.
Verder kunt u eenvoudig bestellen en betalen per factuur. Voor advies wordt u altijd persoonlijk via de telefoon te woord gestaan.
Olssen helpt u ook met maat specifieke opdrachten en projecten en verzorgt maatwerk oplevering van A tot Z.
Een omvangrijk portfolio aan projecten laat zien dat de expertise van Olssen zeer uitgebreid is.

Olssen B.V.
7.6

Pluspunten
Ruim assortiment, mooie producten. Goede prijs. Wanneer ik telefonisch contact opnam wisten ze door systeem wie ik was.
5 maal een order online geplaatst, 5 keer niet goed afgeleverd of naar ander adres gestuurd, verkeerd op factuur, al met al een rommeltje. Ze hebben weinig op voorraad en wat binnen is geven ze aan hun transporteur waardoor je bij meerdere producten meerder afspraken moet maken.

Helaas onlangs toch nog een bestelling gedaan wat weer mis ging, maar 2 producten besteld, zou verzonden worden naar een adres dat ik niet heb ingevuld.
producten worden apart van elkaar gestuurd.
Chauffeur was erg boos omdat hij het centrum niet in kon, en gaf mij de schuld, ik had aan moeten geven wanneer hij kan lossen :) Wie is hier de transporteur?

Ik had graag een aantal lockers, tafels en stoelen willen kopen maar dit gaat niet meer gebeuren... Jammer
Paul

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Ruim assortiment, genoeg keuzemogelijkheden.
Een goed verbeterpunt is de communicatie met klanten en het volgen van bestellingen/leveranties door Olssen zelf. Enige tijd geleden maanden moeten wachten op levering van een cijferslot, welke ook niet compleet werd geleverd en na vele e-mails nooit compleet heb kunnen krijgen. Mijn afgelopen bestelling, want iedereen verdient een tweede kans, was een locker welke ik na weken nog niet had ontvangen. Na contact proberen te leggen vanuit mijn kant duurde het lang voordat er gereageerd werd en toen was het bericht dat de vakantieperiode vertraging had opgeleverd. Uiteindelijk in een chagerijnige bui een negatieve recensie geplaatst en binnen een halve dag werd er contact opgenomen en kwam alles in een stroomversnelling. Uiteindelijk ben ik goed geholpen en is de lucht geklaard, wel jammer dat dit pas echt wordt opgepakt na een negatieve recensie.
Jeffrey

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Ruim assortiment.
Slechte leveranties. Enige tijd geleden maanden moeten wachten op levering van een cijferslot, welke ook niet compleet werd geleverd en na vele e-mails nooit compleet heb kunnen krijgen. Nogmaals mijn neus gebrand aan een locker waar ik nu al weken op aan het wachten ben, beloofd dat deze verstuurd zou worden, tot op heden niets ontvangen. Zeer slechte gang van zaken terwijl de hoofdtaak van een webshop toch zeker artikelen leveren betreft. Dit is echt de laatste keer.

05/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede communicatie. Prettige monteurs.

Confianza Select
Hardinxveld-Giessendam

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Pluspunten
Goede service, prima prijs / kwaliteit verhouding.
Geen tips.
Angelo
Zwolle

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Pluspunten
Vriendelijke klantenservice en snelle levering, kortom een zeer fijn bedrijf!

Roy / De Jong BV

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Leuke werknemers die goed met je meedenken en samen met je zoeken naar oplossing.

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
Prima service gehad bij Olssen! Afspraken worden nagekomen en de bestelling was snel geleverd.
Geen verbeterpunten
Richard
Sliedrecht

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Drama
Ongelofelijk wat een slechte service. De klant is koning hebben ze hier duidelijk nog nooit van gehoord. Ik heb een kast besteld, maar ze hebben de foute kast geleverd. Omschrijving op de site klopte niet. Een heleboel mails en telefoongesprekken verder komen ze eindelijk de kast ophalen. Elke keer zou er contact opgenomen worden, wat elke keer niet gebeurd. Inmiddels bijna 2 weken later. Dan mag je nog eens heel de dag thuis blijven omdat ze hem te laat komen ophalen. Dit is inmiddels ook alweer meer dan anderhalve week geleden. Nog steeds geen credit factuur gehad, of mijn geld terug gezien. Eindstand: bespaar je een hoop gezeik en doe hier geen zaken mee.

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Pluspunten
Goed advies over maatwerk lockers met pincodeslot. Kundig en gewoon goed. Klasse!

Familie van Dalen
Harderwijk

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Nette werkers. Goede uitleg. Kluizen zien er goed uit.

Gepubliceerd op: 14/04/2017