Website: www.olssen.nl
Adres: Industriestraat 6 3371XD
Plaats: HARDINXVELD-GIESSENDAM

Olssen B.V. is een familiebedrijf welke is opgericht in 2004. Olssen is vandaag de dag uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf in de lockerbranche, kleedruimte inrichting, kantoorinrichting en is product leader als het gaat om elektronische lockersystemen en oplossingen. Met meerdere fabrieken en een eigen softwarepakket voor de elektronische lockers kunnen wij de beste maatwerk oplossingen aanbieden. Vele toonaangevende klanten in heel Nederland & Belgiƫ hebben gekozen voor de producten en services van Olssen. Een omvangrijk portfolio aan projecten laat zien dat de expertise van Olssen zeer uitgebreid is.

Olssen B.V.
7.6

Pluspunten
Goed advies over digitale lockeroplossing gehad op locatie bij ons kantoor.
Geen verbeterpunten, contact en levering verliep vlot.
Arie van Zessen
Dordrecht

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Online een bestelling geplaatst. Levering was binnen de gestelde levertermijn. De archiefkasten zijn netjes in het kantoor geplaatst.
Arno
Venlo

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten
Uitstekende service, snelle levering en kluizen met mooie afwerking

Roy

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten
zeer snel in aanvaarden van orders
te snel in het aanvaarden van orders die niet binnen de beloofde levertermijnen geleverd kunnen worden.
Als men dan zelf zorgd dat de lockers op tijd geleverd worden, wordt men, ondanks de belofte van tussenkomst in de kosten van transport, naderhand zelfs beschuldigd als leugenaar.
Antwoord Olssen B.V.
Beste Marc,

Wij vinden het erg jammer dat u een slechte ervaring heeft genoten bij ons bedrijf. Via de mail hebben wij al contact met u opgenomen om tot een goede oplossing te komen en uw ontevredenheid weg te nemen.

Echter willen wij wel rechtzetten dat wij nooit iemand zullen beschuldigen als leugenaar. Dit is ook nooit bij u gebeurd... Verder is er ook nooit een belofte gemaakt over een tussenkomst van transportkosten? Dus wij begrijpen niet helemaal waar dit vandaan komt.

Omtrent de beloofde levertermijn willen wij u zeker gelijk geven, echter hebben wij dit tijdig gecommuniceerd dat wij i.v.m drukte in de fabriek de levering 1 week moesten uitstellen.

Overigens niet te vergeten dat wij u 2 lockerkasten gratis hebben gegeven. :)

Marc
Antwerpen

Gepubliceerd op: 07/03/2019

Pluspunten
de lockers met pincodesloten werken uitstekend. De levering was volgens afspraak.

Madeleine
Gent

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
-Goede communicatie
-Snelle levering
-Uitstekende kwaliteit/prijs verhouding

Michael

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Ruim assortiment, mooie producten. Goede prijs. Wanneer ik telefonisch contact opnam wisten ze door systeem wie ik was.
5 maal een order online geplaatst, 5 keer niet goed afgeleverd of naar ander adres gestuurd, verkeerd op factuur, al met al een rommeltje. Ze hebben weinig op voorraad en wat binnen is geven ze aan hun transporteur waardoor je bij meerdere producten meerder afspraken moet maken.

Helaas onlangs toch nog een bestelling gedaan wat weer mis ging, maar 2 producten besteld, zou verzonden worden naar een adres dat ik niet heb ingevuld.
producten worden apart van elkaar gestuurd.
Chauffeur was erg boos omdat hij het centrum niet in kon, en gaf mij de schuld, ik had aan moeten geven wanneer hij kan lossen :) Wie is hier de transporteur?

Ik had graag een aantal lockers, tafels en stoelen willen kopen maar dit gaat niet meer gebeuren... Jammer
Paul

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Ruim assortiment, genoeg keuzemogelijkheden.
Een goed verbeterpunt is de communicatie met klanten en het volgen van bestellingen/leveranties door Olssen zelf. Enige tijd geleden maanden moeten wachten op levering van een cijferslot, welke ook niet compleet werd geleverd en na vele e-mails nooit compleet heb kunnen krijgen. Mijn afgelopen bestelling, want iedereen verdient een tweede kans, was een locker welke ik na weken nog niet had ontvangen. Na contact proberen te leggen vanuit mijn kant duurde het lang voordat er gereageerd werd en toen was het bericht dat de vakantieperiode vertraging had opgeleverd. Uiteindelijk in een chagerijnige bui een negatieve recensie geplaatst en binnen een halve dag werd er contact opgenomen en kwam alles in een stroomversnelling. Uiteindelijk ben ik goed geholpen en is de lucht geklaard, wel jammer dat dit pas echt wordt opgepakt na een negatieve recensie.
Jeffrey

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Ruim assortiment.
Slechte leveranties. Enige tijd geleden maanden moeten wachten op levering van een cijferslot, welke ook niet compleet werd geleverd en na vele e-mails nooit compleet heb kunnen krijgen. Nogmaals mijn neus gebrand aan een locker waar ik nu al weken op aan het wachten ben, beloofd dat deze verstuurd zou worden, tot op heden niets ontvangen. Zeer slechte gang van zaken terwijl de hoofdtaak van een webshop toch zeker artikelen leveren betreft. Dit is echt de laatste keer.

05/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede communicatie. Prettige monteurs.

Confianza Select
Hardinxveld-Giessendam

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Pluspunten
Goede service, prima prijs / kwaliteit verhouding.
Geen tips.
Angelo