Website: www.olijverie.nl
Adres: Ruijsstraat 14 5981 CM
Plaats: Panningen

De (online) verwenwinkel voor natuurlijke huidverzorging met verzachtende olijfolie, voor de normale tot zeer gevoelige huid, make-up op natuurlijke basis én sfeermakers voor badkamer en keuken!

Mooie merken: Aleppo Soap Company | Argan Therapy | Babylon Bubbles | Barine Home | Compagnie de Provence | Deborah Milano | Formula PURA | Iris Hantverk | Maison du Savon de Marseille | Ottoman 1881 | Ottomania | PLANTER'S | Scottish Fine Soaps | Tadé | Enfance Paris | Simone & Georges

Olijverie.nl
9.5

Pluspunten
Zeer persoonlijke benadering. Leuk dat ze zo'n werk maken van de zending.

Hanneke
Vinkeveen

Gepubliceerd op: 30/07/2017

Pluspunten
Overzichtelijke site, goede producten, de Alepzeep wordt door ons hele gezin gebruikt en is echt fantastisch. Zelfs geschikt voor hele kleine kindjes met huidproblemen.
De bestelling wordt altijd heel leuk ingepakt, soms zelfs nog met een extraatje. Ook kan je alles leuk laten inpakken als cadeau. De levering is ook altijd snel.

Marsha
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 28/07/2017

Pluspunten
Snel, goed, fijn assortiment, het handgeschreven kaartje.

Antwoord Olijverie.nl
Dank je wel voor je mooie beoordeling Camiel. Geniet van de mooie zepen en graag tot een volgende keer

Gepubliceerd op: 27/07/2017

Pluspunten
De mensen achter Olijverie komen echt enorm professioneel, vriendelijk en attent over. Ik ben erg te spreken over het assortiment en over de snelle levering. Het handgeschreven kaartje en de zuurtjes geven mij iedere keer weer een goed gevoel, zulke kleine maar hartelijke gebaren! Het is jullie van harte gegund.
Ik kan werkelijk waar geen verbeterpunten bedenken.
Antwoord Olijverie.nl
Wat fijn om te horen Nik dat het je bevalt, we doen het nog steeds met veel plezier. Als je voorraad Alep zeep op is zien we je graag weer bij ons terug.

Gepubliceerd op: 26/07/2017

Pluspunten
Heerlijke eerlijke producten. Fijn kadootje om het pakket te ontvangen. Altijd wat leuks en/of lekkers extra erbij. Gevoel dat de klant echt KONING is.
Antwoord Olijverie.nl
Dank je wel dat je de tijd hebt genomen Olijverie te beoordelen. We hebben 3 droge oliën in het assortiment van Aleppo Soap Co waarvan een op basis van Arganolie. Van de Argan Spa serie hopen we dat de scrub weer terug komt... deze hadden we voorheen wel maar bij het vernieuwen van de serie is deze (nog) niet terug gekomen. We schrijven je wensen op en geven je een seintje als er nieuws over is Inge!
Inge
Zwolle

Gepubliceerd op: 26/07/2017

Pluspunten
Te veel om op te noemen

Antwoord Olijverie.nl
Met het klaarleggen van de producten hebben we per ongeluk te weinig zeep opgestuurd. Fouten maken is menselijk en we lossen dat uiteraard z.s.m. voor je op en sturen de zeep na Willie. Kun je weer volop genieten van de fijne Alep zeep.

Pluspunten

bestellingen in vervolg ook volledig leveren

26/07/2017

Pluspunten
Erg leuk kaartje bij mijn bestelling met een persoonlijke tekst. Netjes verpakt.
Leuke proefmonsters!!

Antwoord Olijverie.nl
Dank je wel Katinga voor de mooie beoordeling. We hopen dat de Argan scrubzeep je nog steeds goed bevalt!
Katinga
Kerkdriel

Gepubliceerd op: 25/07/2017

Pluspunten
Het hand geschreven kaartje vond ik ontzettend leuk. met de snoepjes, monsters en pen was het een verassing om uit te pakken. Ik ga zeker nog een keer iets bestellen
alles prima
Antwoord Olijverie.nl
Fijn dat je zo tevreden bent Aaf en je hebt gevonden wat je zocht. We verwelkomen je graag nog eens in onze verwenwinkel.
Aaf
Hardinxveld-Giessendam

Gepubliceerd op: 16/07/2017

Pluspunten
Het is elke keer weer een feestje om een doosje van jullie uit te pakken! Mijn buurman zei dat het pakketje zo lekker rook en moest lachen om de sticker "smell & smile".

Antwoord Olijverie.nl
Dank je wel voor de prachtige foto Nina. Leuk dat je dit met ons deelt en succes met de aankomende verhuizing!
Nina
Kats

Gepubliceerd op: 14/07/2017

Pluspunten
Heb nu een aantal keer besteld bij Olijverie, ben nog steeds erg tevreden over de producten en het leveren.
Er zit altijd een kleinigheidje zoals ern proefmonstertje en een kaartje met een berichtje op.
N.V.T
Antwoord Olijverie.nl
Dank je wel Bianca dat je de moeite hebt genomen om Olijverie te beoordelen. We wensen je lekker lang plezier van de Alep en Provence zepen.
Bianca
Landgraaf