Website: https://oilcontrolsystems.nl
Adres: Vlotlaan 232 2681TV
Plaats: Monster

Oil Control Systems is een dynamisch groothandelsbedrijf die zich de laatste 15 jaar heeft gespecialiseerd in het leveren van een compleet programma hoogwaardige olie- en chemicaliënbestrijdingsmiddelen.

Oil Control Systems is met name werkzaam in de Benelux maar is daarnaast ook in andere landen op de wereld actief. Oil Control Systems is in 2000 opgericht en als groothandel uitgegroeid tot één van de marktleiders binnen de Benelux. Met een breed en diep assortiment van ruim 1.000 producten is Oil Control Systems in staat om voor bijna ieder probleem de juiste oplossing te bieden.

Oil Control Systems heeft verstand van zaken, veel ervaring, een goede service en de kwaliteitsproducten van gerenommeerde fabrikanten vormen een stevige basis om elk probleem de baas te zijn! Mede door een klant gerichte aanpak is Oil Control Systems uitgegroeid tot een zeer betrouwbare leverancier. Vanuit ons centraal gelegen hoofdkantoor en magazijn in Monster - Zuid Holland worden onze relaties uit bijvoorbeeld de industrie, havens en overheden binnen de Benelux bediend door onze ervaren medewerkers.

Oil Control Systems levert o.a. producten van de volgende merken:

Cemo
Eccotarp
Enco Europe (Enpac)

Oil Control Systems biedt:

Het meest complete olie- en chemicaliën-bestrijdingsprogramma dat er in de Benelux te koop is.
Een zeer brede kennis van zaken die de verkoop ervan ondersteunen.
Producten die uniek zijn in de wereld van calamiteitenbestrijding.
Altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de markt.
Een scherpe prijsstelling.
Snelle leveringen.
Een gratis advies op maat.

Oil Control Systems biedt de oplossing voor uw problemen:

Vloeibare verontreinigingen door lekkages of ongelukken op land en/of water gebeuren altijd op een ongelukkig moment. Het is daarom zaak om deze 'spills' zo snel mogelijk op te ruimen om verdere schade aan mens en milieu te beperken. Of het nu gaat om oliedoeken voor in de werkplaats, een brandwerende veiligheidskast in de fabriekshal of een oliescherm voor op de Noordzee of een speciale 'Imbiberbeads pamper' voor opname van schadelijke chemicaliën – wij hebben de producten en oplossingen.

"De oplossing voor Vloeistoflekkages & Opslag".

Oil Control Systems
8.1
nvt
7.5
nvt

Pluspunten
Bij Oil Control Systems zijn wij snel geholpen en hebben wij een prima advies gekregen. Men is goed op de hoogte van de richtlijnen van de opslag en handling van gevaarlijke stoffen. Daarnaast biedt men scherpe prijzen voor kwaliteitsproducten. Zodra wij weer wat nodig hebben melden wij ons zeker weer bij jullie.

H + J Gieselaar

Gepubliceerd op: 04/10/2017

lekbakken en veiligheidskast
Pluspunten
Bestelling was snel en eenvoudig
Bestelling is na meer dan 1 week nog steeds niet aangekomen!!!
Geachte heer Houthuys,

Jammer dat u ons een negatieve beoordeling geeft.

Wij zijn afhankelijk van onze leveranciers in deze. Wij zijn een industriële toeleverancier en geen BOL.com die alles binnen 12 uur bij de klant aanlevert. De levertijd is in ieder geval binnen 2 dagen naar u toe gecommuniceerd. U had wellicht voordat u ging bestellen naar de levertijd kunnen vragen. U kunt het ons niet kwalijk nemen dat een fabrikant niet binnen een week levert. Uiteraard zullen wij uw bevindingen aan de fabrikant doorgeven.

Veel van onze andere producten kunnen wij wel snel en uit voorraad leveren.

Oil Control Systems
Gormeer
Antwerpen

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Opvangbakken
Pluspunten
Goede service, snelle levering
W. Dekker

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Ecolink Solutions
Wijk bij Duurstede

Gepubliceerd op: 19/08/2017

SC-SD2 Kunststof LDPE opvangbak werkvloer met rooster en heftrucksleuven, 132 x 66 x 15cm

Antwoord Oil Control Systems
Beste Bart, I.v.m. de vakantieperiode en de grote order intake bij de fabrieken zijn de levertijden wat langer. Onze excuses daarvoor.
Agro Techniek Holland
Noordwijkerhout

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten
Een bedrijf wat nog naar je wensen luistert. Het was even zoeken wat we precies nodig hadden, maar nu hebben we wel wat willen.
Ad
Nijmegen

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Brandwerende veiligheidskast

Gepubliceerd op: 09/06/2017

Pluspunten
Breed assortiment oplossingen die je eenvoudig kunt bestellen via de site en indien noodzakelijk krijg je een kundig advies!
Niet direct, maar houd de website overzichtelijk.....
Leonard
Oud Ade

Gepubliceerd op: 29/05/2017

Aanschaf van enkele Asecos veiligheidskasten en "werkvloer" van bodemelementen ter voorkoming van vloeistoflekkages binnen ons productieproces.
Pluspunten
Veel aandacht en nazorg

AgruniekRijnvallei
Waardenburg