Website: https://oilcontrolsystems.nl
Adres: Vlotlaan 232 2681TV
Plaats: Monster

Oil Control Systems is een dynamisch groothandelsbedrijf die zich de laatste 15 jaar heeft gespecialiseerd in het leveren van een compleet programma hoogwaardige olie- en chemicaliënbestrijdingsmiddelen.

Oil Control Systems is met name werkzaam in de Benelux maar is daarnaast ook in andere landen op de wereld actief. Oil Control Systems is in 2000 opgericht en als groothandel uitgegroeid tot één van de marktleiders binnen de Benelux. Met een breed en diep assortiment van ruim 1.000 producten is Oil Control Systems in staat om voor bijna ieder probleem de juiste oplossing te bieden.

Oil Control Systems heeft verstand van zaken, veel ervaring, een goede service en de kwaliteitsproducten van gerenommeerde fabrikanten vormen een stevige basis om elk probleem de baas te zijn! Mede door een klant gerichte aanpak is Oil Control Systems uitgegroeid tot een zeer betrouwbare leverancier. Vanuit ons centraal gelegen hoofdkantoor en magazijn in Monster - Zuid Holland worden onze relaties uit bijvoorbeeld de industrie, havens en overheden binnen de Benelux bediend door onze ervaren medewerkers.

Oil Control Systems levert o.a. producten van de volgende merken:

Cemo
Eccotarp
Enco Europe (Enpac)

Oil Control Systems biedt:

Het meest complete olie- en chemicaliën-bestrijdingsprogramma dat er in de Benelux te koop is.
Een zeer brede kennis van zaken die de verkoop ervan ondersteunen.
Producten die uniek zijn in de wereld van calamiteitenbestrijding.
Altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de markt.
Een scherpe prijsstelling.
Snelle leveringen.
Een gratis advies op maat.

Oil Control Systems biedt de oplossing voor uw problemen:

Vloeibare verontreinigingen door lekkages of ongelukken op land en/of water gebeuren altijd op een ongelukkig moment. Het is daarom zaak om deze 'spills' zo snel mogelijk op te ruimen om verdere schade aan mens en milieu te beperken. Of het nu gaat om oliedoeken voor in de werkplaats, een brandwerende veiligheidskast in de fabriekshal of een oliescherm voor op de Noordzee of een speciale 'Imbiberbeads pamper' voor opname van schadelijke chemicaliën – wij hebben de producten en oplossingen.

"De oplossing voor Vloeistoflekkages & Opslag".

Oil Control Systems

Gepubliceerd op: 09/06/2017

Pluspunten
Breed assortiment oplossingen die je eenvoudig kunt bestellen via de site en indien noodzakelijk krijg je een kundig advies!
Niet direct, maar houd de website overzichtelijk.....
Leonard
Oud Ade

Gepubliceerd op: 29/05/2017

Aanschaf van enkele Asecos veiligheidskasten en "werkvloer" van bodemelementen ter voorkoming van vloeistoflekkages binnen ons productieproces.
Pluspunten
Veel aandacht en nazorg

AgruniekRijnvallei
Waardenburg

Gepubliceerd op: 22/05/2017

lekbakken
Pluspunten
De geleverde producten zijn van een uitstekende kwaliteit. Goede service en ondersteuning van de verkoper(s).
Levering volgens afspraak.

Tieltjes Precision Parts
Ulft

Gepubliceerd op: 22/05/2017

We hebben diverse producten afgenomen waaronder:
Lekbakken
Trechters
Spill-kits
Pluspunten
snelle levering

Hydrosoil
Putten

Gepubliceerd op: 10/05/2017

olieworsten
Pluspunten
Snelle en kordate service! Het is ook verreweg de goedkoopste oplossing voor onze toepassing.
Zorg ervoor dat de spullen die je levert hetzelfde is als op de website aanbevolen wordt.
Antwoord Oil Control Systems
Beste Theo, Je hebt gelijk. We gaan er voor zorgen dat dit niet meer voorkomt.
Theo Lucassen, Stedelijk Gymnasium Nijmegen.
Nijmegen

Gepubliceerd op: 09/05/2017

We hebben twee chemicaliën opslagkasten besteld en twee oogdouches die monteerbaar zijn op een werkblad.
Pluspunten
Goed geholpen door dit bedrijf. Hebben veel ervaring dus weten waar ze over praten. Goeie prijs, goed product.
Zoek functie op de website kan beter.
Beste Mark,

Wij zijn bezig om onze website te verbeteren en dit punt wordt daar zeker in meegenomen.
Mark

Gepubliceerd op: 03/05/2017

OCS-8424 kunststof lekbak met rooster
Pluspunten
Goede telefonische hulp
Snelle levering.
Prima product.
Interessante folder erbij
geen verbeterpunten
Hartgerink en Klomp
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 23/04/2017

Lekbak kunstof
Pluspunten
Juiste kennis op het gebied van chemicaliën en wetgeving. Prima nazorg geleverd in ons belang qua documentatie.

Edwin
De Lier