Website: http://www.ohjackie.nl
Adres: Pieter Zeemanweg 131 3316 GZ
Plaats: Dordrecht
Telefoon: 0620250508

Oh'Jackie

Pluspunten
Uiteindelijk jurk in goede staat ontvangen
Betere communicatie nav zeer late verzending en niet beantwoorden van vragen hierover.
Antwoord Oh'Jackie
Hi Karin,

Dankjewel dat je de tijd en moeite hebt willen nemen om deze beoordeling in te vullen.

Ik ben het volledig met je eens dat de levering te lang heeft geduurd. We hebben daarover een mail gestuurd naar je, dat je pakketje zoek was geraakt bij het sorteerbedrijf en omdat we jouw maat niet meer op voorraad hadden we een nieuwe moesten bestellen en dat duurde inderdaad (te) lang.

We hebben helaas jouw vragen hierover niet ontvangen.

In ieder geval wensen we je heel veel plezier met je jurkje en we zullen het verzenden/ ontvangen nog beter in de gaten houden.

Fijne dag nog.

Groetjes, Mieke van Oh Jackie

Gepubliceerd op: 27/05/2019

Pluspunten

In 1e instantie waren de jurkjes die ik besteld had geaccepteerd en kreeg zelfs een dag van tevoren een melding dat ze bezorgd zouden worden. Op de dag dat ze bezorgd zouden worden kreeg ik ineens retourberichten, zonder uitleg. Bleek dat ze toch niet op voorraad waren. Ik vond het zeer verwarrend hoe dit werd gecommuniceerd en moest via Miinto horen hoe de vork in de steel zat.
Antwoord Oh'Jackie
Hi Astrid,

Vervelend dat het zo is gelopen.
Dat je het via Miinto moest horen komt omdat dat hun protocol is waar wij ons aan moeten houden.
Helaas hebben ze je pas veel later geïnformeerd, dan dat wij het aan hen hadden doorgegeven.

Erg vervelend allemaal en ons excuus hiervoor.

Hartelijke groet,
Oh Jackie
Mieke Dornstedt
Astrid
Harmelen

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Was altijd goed maar dit keer eea bestel... was aanwezig, bevestiging gehad en pas na 2 wk bleek dat ze toch een aantal producten niet hadden (Bkack Friday was geweest) not fair, ik had ruim daarvoir besteld! Ook veel te lang moeten wachten op mn bestelling!!! Jammer

Gepubliceerd op: 16/12/2018

Pluspunten
De bestelde jurk is direct terug gestuurd. De jurk was qua afwerking niet wat ik verwacht had voor dit prijs. En kwam gekreukt aan. Info op website mag wel uitgebreider.
Strijk je artikelen voor opsturen. Jurk van 100 euro verwacht ik netjes binnen. Website gaf weinig info en terugsturen is erg onduidelijk. Moet je online ook wat invullen? Waar moet je spullen retourneren??

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten

Ik heb de jurk wel in goede orde ontvangen. De jurk was iets te klein. Hiervoor een sms gestuurd met de vraag of deze in een maar groter beschikbaar zou zijn. Hierop heb helemaal geen reactie ontvangen!!! Dit vind ik niet kunnen. De jurk heb ik retour gezonden. Ik raad julllie hierdoor niet aan !!
Marie gelaudie
Maarssen