Bedrijfsgegevens

Website: http://www.ohjackie.nl
Adres: Pieter Zeemanweg 131 3316 GZ
Plaats: Dordrecht
Telefoon: 0620250508

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Oh'Jackie
totaal score
8.7
Communicatie
8.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
6 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
126 beoordelingen (12 maanden)
777 beoordelingen (totaal)
18959 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
74% (93)
13% (17)
5% (6)
4% (5)
4% (5)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
1mei kreeg ik een mail met het berichy dat de jurk verzonden was, na meerdere malen contact te hebben gehad met Miinto bleek dat de jurk 16-05 pas bij jullie binnen kwam en alw klap op de vuurpijl, sturen jullie gewoon de vekeerde kleur. Powder blue besteld, celeste blue gekregen. Niet tevreden dus.
Communicatie
Antwoord Oh'Jackie
Beste Luca,

Dankjewel voor je beoordeling. We vinden het heel erg jammer dat het zo gelopen is.

We hebben echter voor 1 mei al aan Miinto doorgegeven dat het jurkje dat jij gekozen had er niet meer was in die kleur, maar wel in een kleur die er heel erg op lijkt, alleen dat de levertijd daarvan wat langer was.
Zij zouden dit met jou communiceren omdat je via hen besteld had.
Zij zouden jou ook vragen of dit een probleem was of dat je van je bestelling wilde afzien.

Dit is klaarblijkelijk niet helemaal goed gegaan.

Mijn excuus hiervoor.

Ik vind het jammer dat je ervaring met Oh Jackie niet goed is verlopen, maar hoop dat deze uitleg een andere kijk op de afloop van je bestelling werpt.

Hartelijke groet,
Oh Jackie
Mieke Dornstedt

Luca van Veen
Haelen

Gepubliceerd op: 24/05/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik bestelde een kleedje waarvan de riem niet werd meegeleverd . Ik nam contact op met het bedrijf en kwam steeds op voicemail . Teruggebeld werd ik nooit . Gelukkig werd ik via Miinto wel geholpen . Een riem kon me niet nagestuurd worden , ik kon wel een korting krijgen of het kleed terugsturen ( maar de verpakking was al weg ) . ik zit nu dus met een kleedwaar een stuk van ontbreekt .
Communicatie
Antwoord Oh'Jackie
Hi Isabelle,

Wat jammer dat je het zo hebt ervaren. het klopt echter niet helemaal.
We hebben je 2 x geprobeerd terug te bellen. echter kregen we je voicemail. Op onze email heb je ook niet gereageerd. We hebben Miinto gezegd dat je een korting kon krijgen of het jurkje terug kon sturen.

Aangezien we geen extra riemen hebben, kunnen we deze ook niet nasturen, vandaar de korting of het retour sturen.

Op onze oplossing hebben we helaas geen antwoord gekregen.

Je kan alsnog (het beste via mail info@ohjackie.nl) contact met ons opnemen en dan kunnen we kijken hoe we het op gaan lossen.

Groetjes,
Mieke van Oh Jackie
Klant

Gepubliceerd op: 17/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
DHL stuurde bericht dat hij verlaat was, toen bericht dat hij aan de deur geweest is, en dat ik niet thuis was, terwijl ik wel thuis was. Ook geen kaartje in de bus. 2de keer langs geweest had brief aan de deur gehangen. Pakje bij buren niet gedaan. Moest pakje in Rotterdam ophalen. HEEL VERVELEND.
Antwoord Oh'Jackie
Beste,

Heel vervelend dat het zo gelopen is.
Helaas hebben wij ondanks onze pogingen weinig tot geen invloed op DHL en hun bezorgers.
Ik zal het nogmaals bij DHL aankaarten, dat dit zo niet kan.

Ik zal de verzendkosten aan je terugstorten, dat is het enige wat ik nu nog voor je kan doen.

Hoop dat het jurkje verder wel naar wens is.

Fijne avond nog.

Hartelijke groet,
Oh Jackie
Mieke Dornstedt
Corina
Schiedam

Gepubliceerd op: 21/04/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Terug bellen na voicemail bericht

De juiste kleding stuk sturen..dus niet een totaal andere jurk

De juiste maat sturen..ik had xl besteld.. krijg l geleverd

En ik had 2 stuks besteld en krijg ook maar 1 geleverd
Klant

Gepubliceerd op: 12/10/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik had een mail gestuurd om te vragen of het met spoed verstuurd kon worden maar geen reactie gehad. Uiteindelijk heeft Minto contact met jullie proberen te leggen met hetzelfde verzoek en zowel mail als telefoon werden niet beantwoord, pas bijna 2 volle werkdagen later antwoord gekregen via Minto.
Los van slechte bereikbaarheid is het ook niet echt meer van deze tijd dat verzending er zo lang over doet!
Dezelfde jurk ook direct bij diva catwalk besteld: die kwam wel op tijd binnen, vanuit UK!
Communicatie
Antwoord Oh'Jackie
Goedemorgen Susan,

We lezen net je review en schrikken hiervan.

We vinden het heel vervelend dat je ervaring met Miinto en Oh Jackie zo is gelopen.
Dat kan nooit de bedoeling zijn, excuus hiervoor.

Ik heb het even nagekeken en zie dat je op de 26e je bestelling hebt geplaatst en was op de 28e klaar voor verzending. Maar werd toen via Miinto geannuleerd.

Dat is nog wel binnen de door Miinto gestelde 5 werkdagen, maar klaarblijkelijk te laat voor jou. Erg vervelend.

Wat betreft de slechte bereikbaarheid, we hebben Miinto wel degelijk aan de telefoon gehad en het mailtje hebben we zelfs binnen 1/2 uur nadat we het ontvangen hebben beantwoord.
Maar daar heb jij natuurlijk niets aan.

We vinden het heel vervelend dat we deze bestelling ni
Suus
Den Helder

Gepubliceerd op: 17/07/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer