Bedrijfsgegevens

Website: https://www.officetopper.com
Adres: Baileybrugweg 9 4941TB
Plaats: Raamsdonksveer
Telefoon: 0162 580654

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Officetopper
totaal score
8.5
Kwaliteit
8.9
Communicatie
8.2
Kennis & Vakmanschap
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
13 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
13 beoordelingen (12 maanden)
41 beoordelingen (totaal)
4030 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
62% (8)
31% (4)
0% (0)
8% (1)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Goed geholpen door Erik Broeders. Luistert goed naar de klant en komt met adequate oplossingen. Bureau werd eerder bezorgd dan aangegeven. Valt onder de categorie: "Beloof minder, doe meer" - daar hou ik van!
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Eumelen BedrijfsAdvies
Tilburg

Gepubliceerd op: 04/12/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Producten zijn in orde.
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Antwoord Officetopper
Inmiddels hebben we een prettig telefooncontact gehad om bovengenoemde misverstanden te bespreken.
Zoals telefonisch besproken vinden wij het belangrijk dat de levering van onze producten prettig verloopt en dat de chauffeur professioneel met de levering omgaat. We hebben uw klachten besproken met de chauffeur om de toekomstige levering naar behoren te laten verlopen.
Klant

Gepubliceerd op: 22/10/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Producten zijn in orde.
Verbeterpunten
Mijn collega die de artikelen heeft besteld, had een duidelijke omschrijving incl. foto's meegestuurd welke meubels er meegenomen moesten worden en waar de nieuwe artikelen neergezet moesten worden. De levering was helaas toch erg slordig. De persoon die de artikelen kwam brengen had geen idee waar hij moest zijn en wat hij weer mee moest meenemen. Ook leek de man die de artikelen kwam leveren erg ongeïnteresseerd en geïrriteerd. Hij was vooral druk met het op tijd weer bij zijn volgende afspraak zijn. De meubels werden naar boven gebracht en hier neergezet of zelfs gelegd. Er werd niet de moeite genomen om het even netjes neer te zetten.
Kwaliteit
Communicatie
Kennis & Vakmanschap

08/10/2018

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Studio Mango
Breda

Gepubliceerd op: 02/10/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Mooie prijs-kwaliteitverhouding - opvolgen order - snelle en goede service bij levering.
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
HDK / Bart Fierens
Itegem (BE)

Gepubliceerd op: 28/09/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Duidelijke communicatie, snelle levering, bij eventuele schade wordt je direct geholpen.
In de toekomst ben ik zeker nog eens klant bij jullie.
Verbeterpunten
Geen ervaring gehad die bleef nazinderen.
Alles is goed verholpen geweest bij de beschadiging van bij de eerste levering.
Kwaliteit
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Michael

Gepubliceerd op: 27/09/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Goede telefonische bereikbaarheid en persoonlijke service.
Verbeterpunten
Product werd geleverd zonder handleiding. Daarna werd er een Duitse handleiding nagestuurd. Dus er moet OF een duidelijke Nederlandse handleiding bij, OF het bedrijf moet het product niet ongemonteerd leveren. Wat betreft de prijs is ongemonteerd leveren interessant.
Kwaliteit
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Klant

Gepubliceerd op: 15/09/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Prettige communicatie en een ruime keuze van het assortiment.
Verbeterpunten
Nvt
Kwaliteit
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Koen

Gepubliceerd op: 04/09/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Fijne communicatie en snelle levering!
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Yvonne

Gepubliceerd op: 03/09/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Klant

Gepubliceerd op: 03/09/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Kasten zijn prima voor 2de hands.
Verbeterpunten
Hele slechte communicatie. Bij bestelling aangeven dat er op 2 mogelijke dagen geleverd kon worden. Als dat niet mogelijk was gevraagd contact te zoeken met ons. Uiteindelijk zelf maar contact gezocht, waarbij OT aangaf dat de transporteur contact met ons zou opnemen. Dit is niet gebeurd waardoor wij zelf weer contact moesten zoeken. Toen de belofte dat de transporteur dezelfde dag nog contact zou zoeken. Resultaat: geen afspraak kunnen maken. Slecht om je achter een transporteur te verschuilen. Nu per mail laten weten dat ze nog 1 kans krijgen anders ontbinden we de koop. En hopelijk werkt deze beoordeling ook om de zaakjes beter op orde te krijgen.

Update 24-08:
Vervoerder claimt 2x gemaild te hebben, echter wij hebben nooit iets ontvangen (ook niet in de spambox). Telefonisch afspraak gemaakt voor bezorging. Dag van tevoren kon via website mijnbezorgtijd.nl de tijd worden opgevraagd. Echter, onze postcode kwam niet voor. Zelf maar weer gebeld met de vervoerder, "meneer we zoeken het uit en bellen zsm terug". Het was einde middag en nog geen belletje terug gehad. Dan maar weer zelf gebeld en zelfde antwoord.
Uiteindelijk de volgende morgen in totaal 3x gebeld door 3 verschillende personen. De eerste keer met mededeling dat bezorging tussen 7.30 en 9.30 zou plaatsvinden. De tweede keer dat er een terugbel verzoek lag en dit ook de derde keer, zelfs nadat de kasten geleverd waren. Uiteindelijk zijn de kasten bezorgd, wel pas om 11.30 uur en bevallen ze prima.
Kwaliteit
Communicatie
Antwoord Officetopper
Beste Dennis,

Onze transporteur heeft u tweemaal gemaild en eenmaal telefonisch contact gezocht, helaas was u toen niet bereikbaar.
Het is dan ook niet dat wij ons verschuilen achter deze partij, echter hebben wij deze transporteur in de arm genomen om het transport en alles dat hier bij komt kijken uit handen te geven en ons te richten op onze corebusiness, het adviseren en verkopen van kantoormeubilair.
U heeft een roldeurkast besteld met als levertijd 1 a 2 weken.
Deze kast wordt in de tweede week geleverd en daarmee vertrouwen we er op geleverd te hebben binnen het afgesproken termijn. We vinden het spijtig dat u teleurgesteld bent in het contact met onze transporteur.

We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.


Dennis
Woerden

Gepubliceerd op: 31/08/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Nog geen positieve ervaringen gehad.
Verbeterpunten
Hele slechte communicatie. Bij bestelling aangeven dat er op 2 mogelijke dagen geleverd kon worden. Als dat niet mogelijk was gevraagd contact te zoeken met ons. Uiteindelijk zelf maar contact gezocht, waarbij OT aangaf dat de transporteur contact met ons zou opnemen. Dit is niet gebeurd waardoor wij zelf weer contact moesten zoeken. Toen de belofte dat de transporteur dezelfde dag nog contact zou zoeken. Resultaat: geen afspraak kunnen maken. Slecht om je achter een transporteur te verschuilen. Nu per mail laten weten dat ze nog 1 kans krijgen anders ontbinden we de koop. En hopelijk werkt deze beoordeling ook om de zaakjes beter op orde te krijgen.
Communicatie

Woerden
17/08/2018

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer