Website: http://www.nusierbestrating.nl
Adres: Maasdijk 7 6629KD
Plaats: Appeltern

NuSierbestrating.nl is een webwinkel waar u een ruim assortiment aan sierbestrating kunt vinden. Wij hebben inmiddels al meer dan duizend bestellingen afgehandeld en NuSierbestrating.nl kunt u dan ook rustig zien als een expert op het gebied van sierbestrating online.

NuGereedschap - voor al uw gereedschap
NuHout - voor alles op het gebied van hout
NuTegels - de goedkoopste bestrating
NuBouwen - voor al uw bouwmaterialen
BouwmaterialenKopen.com - voor alle soorten bouwstenen, van kalkzandsteen tot metselstenen

NuSierbestrating.nl

Pluspunten
Goed geholpen aan de telefoon, een pallet restpartij stenen gevonden die nergens anders meer te vinden is.

Bastiaan

Gepubliceerd op: 15/08/2018

royschaap

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Mijn bestelling met optimum lisio is snel geleverd en ik moet zeggen dat de chauffeur erg goed in zijn vak was. Heeft de palletten gelost waar wij ze graag wilde hebben, zodat we makkelijk te achtertuin konden bestraten. Fijn dat het zo kon.

Annette willems-pot

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Medewerkers weten veel over de tegels. Uiteindelijk gekozen voor beton en niet voor keramisch. Ik ben goed voorgelicht wat betreft deze keuze.

Pieter
Gouda

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Heel tevreden over zowel de bestrating en de opsluit banden. Waren B-keus maar niks geks, enkele schoonheidsfouten maar goed te verwerken!

Pia
Groenlo

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Pluspunten
Fijne medewerkers, mooie tegels, mooie prijzen.

pien
den haag

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Pluspunten
Gebruik gemaakt van de 15 euro actie voor de flamestone. Erg blij mee, gladde toplaag die fijn aanvoelt.

kimberley
nieuwegein

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Als er een uiterlijke leverdatum voor bestellen wordt aangegeven als voorwaarde, check dit dan eerst goed, alvorens dit toe te zeggen("Als u vandaag overmaakt, dan is dat haalbaar"). Nu blijkt het achteraf toch niet haalbaar en heb ik een groot probleem tijdig een alternatief te vinden...
Antwoord NuSierbestrating.nl
Beste heer de Vos,

Wat vervelend dat u ontevreden bent over de geboden service. Normaal gesproken hanteren wij een verwachte levertijd van 7 werkdagen. In verband met de enorme seizoensdrukte, lukt het helaas niet altijd om alle orders tijdig te transporteren. In uw geval is het helaas niet op tijd gelukt. Onze excuses voor het ontstane ongemak, hopelijk hebben wij toch nog tijdig kunnen leveren bij u.
Edwin de Vos
Purmerend

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
Er werd snel gereageerd op mijn mail. Hier al twee keer besteld en beide keren tevreden. De tegels van de eerste keer (b-keuze) passen mooi bij mijn tweede bestelling.

mike vincken

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten
Prima spullen prima service prima levering
Goede prijs voor de spullen

Paul
Dieren