Website: http://www.nusierbestrating.nl
Adres: Maasdijk 7 6629KD
Plaats: Appeltern

NuSierbestrating.nl is een webwinkel waar u een ruim assortiment aan sierbestrating kunt vinden. Wij hebben inmiddels al meer dan duizend bestellingen afgehandeld en NuSierbestrating.nl kunt u dan ook rustig zien als een expert op het gebied van sierbestrating online.

NuGereedschap - voor al uw gereedschap
NuHout - voor alles op het gebied van hout
NuTegels - de goedkoopste bestrating
NuBouwen - voor al uw bouwmaterialen
BouwmaterialenKopen.com - voor alle soorten bouwstenen, van kalkzandsteen tot metselstenen

NuSierbestrating.nl

Pluspunten
Zeer tevreden over mijn aankoop. Geleverd in Vlaanderen, goede communicatie over het transport.

Amélie
Antwerpen

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten

2 soorten bestrating besteld ( 2 pallets)
Type 1 bestrating was heel.
Type 2 bestrating excluton ivory soft comfort 12m2( 2e pallet ) was compleet afval. Het zijn normaal gesproken strakke tegels maar wij ontvingen meer grind dan tegels. Dit was pas te zien nadat het folie er af was.
5 tegels waren met twijfel nog redelijk, de overige 19 tegels ( 50x100 tegels) waren poreus/gebrokkeld, veel hoeken af en diepe scheuren van bovenkant tegel tot onderkant tegel. De meeste van de 19 tegels was al door midden.
We hadden 20% extra besteld, dus dan zou de overige 100% te gebruiken moeten zijn, maar slechts 10% is mogelijk te gebruiken met twijfel.
Ze verschuilen zich achter de B-keus, maar deze tegels vallen onder geen enkele keus en is afval wat niet verkoopbaar is.
Ze boden aan om dezelfde b keus tegels te komen afhalen, maar een paar uur daar naar toe rijden is geen optie. Wij laten jullie ook geen paar uur hier heen rijden om puin op te knijperen.
Er werd om mijn verhaal heengedraaid en er werd gezegd dat we de tegels met scheuren van boven tot onderkant( enkel gedeeltelijk geschikt voor zaagwerk) best nog geheel kunnen gebruiken.
We hebben veel foto's van alles gemaakt en we hebben jullie de moeite bespaard om puin op te komen ophalen door zelf het puin af te voeren, dus zou netjes zijn als wij voor het niet te gebruiken deel 9,5 m2 ons geld terug krijgen in plaats geld terug voor 5m2.
Het gaat niet om een groot bedrag, maar betalen voor puin is onzin en weggegooid ge
Antwoord NuSierbestrating.nl
Geachte heer De Jonge,

Het is helaas erg vervelend dat u ontevreden bent met de aankoop van onze B-keus producten. Hoewel breuk kan behoren tot de voorwaarden van B-keus, had u in het geval van de Ivory-tegel inderdaad uitzonderlijk veel breuk. Dit is niet de bedoeling en dit willen we dan ook graag met u oplossen. Vanaf de foto's die u ons toegestuurd heeft was voor ons te beoordelen dat dit ongeveer ging om 5 m². Wij hebben u aangeboden het bedrag van deze 5 m² aan u te crediteren. Hopelijk bieden wij u hiermee een goede oplossing. Nogmaals onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Team NuSierbestrating.nl
John

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
Goed dat b+ dat er kwaliteit op zit en dat het qua prijs te betalen is wij wilden net wat meer zekerheid als b-keus dan is dit een perfecte optie.

yvette
leerdam

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Onze order voor afhalen stond binnen een dag klaar, pallets werden per heftruck naar binnen gezet.

Anita Koelewijn

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Zowel afhaal als brengen mogelijk
Afhaal stond snel klaar
Heftruck hielp pallet inladen

Kevin Posthuma
Hellendoorn

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Speciaal op zoek naar tegels die makkelijk schoon te houden zijn ivm kids. Fuego antraciet tegels zijn zelfs in de bkeuze makkelijk af te nemen dus geen vlekken erg goed.

roos, henk, kids
vleuten

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten
Voor ieder budget een tegel te vinden
Ons pad/terras/oprit allemaal bestraat met tegels onder de 12 eu.

L. van Mil

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
Goede kwaliteit, goede bezorging, goede prijs/kwaliteitverhouding.

Peter der Kort
Haps

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Zou dit bedrijf zeker aanraden! Goede kwaliteit abbeystones voor een scherpe prijs.

Gerard

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Geld teruggestort
Goede b keus betontegel uitleveren en geen rotzooi!

Na het advies van 10% extra bestellen te hebben opgevolgd was ruim 70 % beschadigd/ kapot geleverd!!
Na veel gebel , ongeloof en heen en weer gemaild te hebben en foto's te hebben verstuurd. Werd er nog moeilijk gedaan om het met spoed retour te komen halen. Stratenmakers waren al geregeld en moesten dus opnieuw gepland worden, want zelfs op tijd nieuwe tegels leveren tegen bijbetaling zat er niet in! Werd ook geen moeite voor gedaan... kortom veel gezeur om het vervolgens weer retour te kunnen doen. Toen bij een andere leverancier besteld en daar werd het wel met spoed besteld en geleverd! Het kan dus wel.. bestel hier dus nooit een b keus betontegel!! Want incl 10 % extra besteld te hebben en dan nog ruim 70 % beschadigd is volgens mij geen b keus , maar afval! Dit moet niet kunnen..
Antwoord NuSierbestrating.nl
Geachte heer Imminkhuizen,

Het is helaas erg vervelend dat u ontevreden bent met de aankoop van onze B-keus producten. Gelukkig zijn we uiteindelijk samen tot een oplossing gekomen en hebben we de producten retour gehaald en het aankoopbedrag weer aan u overgemaakt.

Hopelijk kunnen we in de toekomst alsnog iets voor u betekenen!

Team NuSierbestrating.nl
J