Website: http://www.nusierbestrating.nl
Adres: Maasdijk 7 6629KD
Plaats: Appeltern

NuSierbestrating.nl is een webwinkel waar u een ruim assortiment aan sierbestrating kunt vinden. Wij hebben inmiddels al meer dan duizend bestellingen afgehandeld en NuSierbestrating.nl kunt u dan ook rustig zien als een expert op het gebied van sierbestrating online.

NuGereedschap - voor al uw gereedschap
NuHout - voor alles op het gebied van hout
NuTegels - de goedkoopste bestrating
NuBouwen - voor al uw bouwmaterialen
BouwmaterialenKopen.com - voor alle soorten bouwstenen, van kalkzandsteen tot metselstenen

NuSierbestrating.nl

Pluspunten
Ik heb 3 en een halve week geleden de mount hood tegel besteld, in de maat 60x60x4cm. Deze komt van de Noviton serie. Deze was nu maar €19,22 per vierkante tegel en heeft een iets wat grijze kleur. Ik heb gekozen voor de b keus omdat deze er vrijwel hetzelfde uitzag en veel goedkoper was. Ik beveel dit bedrijf zeker aan mijn kennissen aan want het is veel goedkoper en mooie tegels natuurlijk.

xavier F.
Kikkerdom

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Ik beveel dit bedrijf zeker aan! Ik heb een goede ervaring gehad. Naast dat ik mooie goedkope tegels heb gekregen, heb ik ook een hele fijne ervaring gehad met de transporteur. De chauffeur belde mij een uur van de voren dat hij er aan kwam. Ik vroeg via de telefoon of hij op de oprit links kon lossen. Dat was geen probleem. Heel fijn!

Valerie
Den bosch

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Ik heb de zogeheten Excluton Rustic Slate 60x60x4cm Nero (B-keus) gekocht. Dit is een hele mooie tegel met een soort van vlammend patroon er door heen. Ik heb gekozen voor de b keus omdat ik niet te veel wilde betalen en tijdens de open dag heb ik gekeken naar de tegels. Deze zagen er vrijwel allemaal gewoon goed uit. Niks op aan te merken en vele malen goedkoper uit.

Jari Raijmakers
Veldhoven

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
KOOP GEEN B KEUS .we zijn bij sierbestrating geweest om te kijken naar de B keus tegels. de verkoopster gaf aan dat b-keus echter wel mee viel en was niet te bezichtigen We hebben echt veel spijt van deze keuze toen de tegels waren geleverd. De helft is onbruikbaar doordat de tegels kapot geleverd zijn , zo krom als een hoepel, kraters in tegels, stukken eraf. Let Op dus niet zo is al men aangeeft op de website (lichte) beschadigingen , putjes, hoekjes eraf, enorm kleurverschil!!
we hebben nu al diverse mails gestuurd maar we krijgen alleen maar standaard antwoorden en worden totaal niet geholpen.
Antwoord NuSierbestrating.nl
Beste familie Holterman,

Wij vinden het vervelend dat jullie niet tevreden zijn. B-keus kan verschillende afwijkingen bevatten, waaronder beschadigingen. Wij hebben in de showroom een rek staan waarin de mogelijkheden van B-keus (en de voorwaarden hiervan) worden geschetst. Helaas kunnen wij niet alle pallets inzien, waardoor het voor ons ook niet duidelijk is wat er aan welke partij scheelt.

Team NuSierbestrating.nl
Holterman
Nijeveen

Gepubliceerd op: 06/06/2019

Pluspunten
Ik heb hele goedkope stenen gekocht van gewoon een goede kwaliteit. Ik ben voor de b keus gegaan want ik betaalde hiervoor 40% minder dan bij de concurrenten.

mirtedeboon32@gmail.com
oosterhout

Gepubliceerd op: 05/06/2019

Pluspunten
Puin op tijd geleverd
Geen puin verkopen in de prijs van de tegels
Antwoord NuSierbestrating.nl
Beste heer Grzegorczyk,

Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent. Echter heeft u gekozen voor B-keus, waar voorwaarden aan zijn verbonden. B-keus voldoet niet aan de kwaliteitseisen van A-keus, waardoor er onder andere kleurverschil en beschadigingen kunnen voorkomen. Wij raden aan 10% meer te bestellen, om eventuele onverwerkbare tegels op te vangen. Deze tegel kost normaliter €25,95 per m² in A-keus kwaliteit, in de B-keus kost deze tegel €11,89. Aan dit prijsverschil zitten uiteraard kwaliteitsverschillen.

Team NuSierbestrating.nl
Tomasz
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 04/06/2019

Pluspunten
Hele spoedige levering. Ik heb de antraciete tuintegel in de maat 60x60x4 cm besteld. Ik heb deze tegel 5 dagen na mijn bestelling al ontvangen en ben super tevreden. Ik ben voor de b keus gegaan omdat dit vele malen goedkoper was. en het is gewoon een mooie tegel.

andre deiren
Den bosch

Gepubliceerd op: 31/05/2019

Pluspunten
Ik heb de zwart tegel besteld. De naam van deze tegel was iets van de flamestone. Heel mooie prijs. Ik zeg eerlijk, ik heb eerst bij concurrenten gekeken en daar was deze tegel of een vergelijkbaare variant hiervan 35 euro. Toen ik hier aankwam en zag dat het maar 13 euro koste kon ik het niet geloven. het ging wel om de b keus maarja de tegels zien er nog gewoon goed uit.

beannie n.
zwolle

Gepubliceerd op: 29/05/2019

Pluspunten
Hele goedkope stenen van een goede kwaliteit! Er zat wel een heel klein beetje kleurverschil tussen de tegels maar dat was verder geen probleem voor deze prijs. Ik heb ongeveer de helft bespaard.

karel de klark
Leende

Gepubliceerd op: 27/05/2019

Pluspunten
Klantcontact was erg prettig. Snelle antwoorden op mijn vragen.
Hadden B klasse tegels besteld en ze waren fantastisch. Maar 1 procent niet kunnen gebruiken. Kleur was ook prachtig.
Bestelling ging ook goed. Levertijd binnen afgesproken leverdata.
100 meter van mijn huis afleveren is nog prima, maar zeg er dan even bij op wat voor soort pallets het komt. Ik had niks aan een pomp/pallet wagen, daar hun pallets daar niet geschikt voor zijn. 6000 kilo met de hand moeten tillen. Beetje jammer.
Rens
Middelburg