Website: http://www.nusierbestrating.nl
Adres: Maasdijk 7 6629KD
Plaats: Appeltern

NuSierbestrating.nl is een webwinkel waar u een ruim assortiment aan sierbestrating kunt vinden. Wij hebben inmiddels al meer dan duizend bestellingen afgehandeld en NuSierbestrating.nl kunt u dan ook rustig zien als een expert op het gebied van sierbestrating online.

NuGereedschap - voor al uw gereedschap
NuHout - voor alles op het gebied van hout
NuTegels - de goedkoopste bestrating
NuBouwen - voor al uw bouwmaterialen
BouwmaterialenKopen.com - voor alle soorten bouwstenen, van kalkzandsteen tot metselstenen

NuSierbestrating.nl

Pluspunten
-Veel keus
-Veel betaalbare prijzen
-Vriendelijk personeel
-Snelle reacties op mail
-Vlotte en goede levering
-Niet alles is te bezichtigen
-Maar 2 showrooms
Charlie

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Ik heb de Restpartij: Excluton Betontegel Antraciet/Grijs (B-keus) van 60x60x4 cm besteld. Op de site stond vermeld dat het bij restpartijen gaat om slechte of oude partijen. Ik had besloten om dat risico te nemen aangezien ik de tegels nodig had voor het beleggen van mijn paardenstal en die hoeven er dus niet tip/top uit te zien. Daarnaast had ik ook 10% extra besteld om de breuk op te vangen. Ik ben erg tevreden met het resultaat, er zaten wel een aantal mindere tegels bij maar dat was te verwachten. Er zat niet meer dan 10% breuk bij dus dat was ook prima op te vangen. Ik beveel het zeker aan als je iets als een paardenstal wil betegelen om een restpartij aan te schaffen. Spotgoedkoop!

Senna
Vuren

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Mijn mening over wegshops heb ik na bestelling bij deze partij behoorlijk bijgeschaafd. Ik ben altijd van mening geweest dat je producten moet hebben gezien, voordat je het aankoopt. Helaas was ik niet in staat om erop te trekken en ben op internet gaan zoeken naar tegels voor de tuin en na veel googlen bleef ik uitkomen bij nusierbestrating. Na enkele chatgesprekken en telefoontjes waar ik steeds vriendelijk werd geholpen en waar ze mij duidelijke adviezen gaven heb ik besloten om te bestellen, wel nadat ik 2 proefstenen thuisbezorgd had gekregen. Hierdoor kreeg ik wel een beeld van de steen, in ieder geval van de kleur en de structuur. Ik ben voor b-keus gegaan en vond het erg spannend toen ik de mail kreeg dat er de volgende dag geleverd ging worden. Er werd netjes op tijd geleverd en alles werd zorgvuldig neergezet door de vriendelijke chauffeur. De pallets en tegels zagen er wel een beetje vies uit, maar na dat het gelegd was en de boel schoongespoeld was, ben ik tevreden. Het is b-keus hier en daar wat kapotte randjes en enkele tegels konden we niet gebruiken, maar dat zijn de mankementen van b-keus en daar zijn ze heel duidelijk en eerlijk in.
Ik ben tevreden en heb een mooie tuin voor een goede prijs!
-Meerdere showrooms
Hugo
Klazienaveen

Gepubliceerd op: 11/04/2019

Pluspunten
Ik was opzoek naar de maat 70 cm bij 70 cm en niet te duur, online was er niet veel keuze verkrijgbaar. Maar bij NuSierbestrating.nl waren er meerdere opties! Ik ben uiteindelijk gegaan voor de rustic slate nero, dat betekent zwart. Mijn terras ligt er nu weer prachtig bij, ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen!

Mike H.

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Hier de tegels gekocht in A-keus en B-keus, omdat er niet voldoende b-keus tegels waren, dus hebben wij dit met a-keus aangevuld. Wij hebben de tegels maandag 25 maart besteld en dinsdags kregen we een telefoontje dat de bestelde opsluitbanden niet voldoende op voorraad waren. Ze kwamen gelijk met een goed alternatief, waardoor er geen vertraging in het leveringstermijn kwam.
Donderdag kregen we aan de eind van de dag een mailtje dat ze vrijdags kwamen lossen in de ochtend en inderdaad vrijdag ochtend stond de chauffeur voor de deur. Goede en duidelijke communicatie en snelle afhandeling! Top bedrijf!

Suus
Ouddorp

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Ik hier tegels gekocht voor de oprit. Na advies van een van het personeel hebben we gekozen voor 6cm dikte, omdat dit nodig is omdat de auto erop komt. Mijn tuin ligt nu dicht en het is mooi geworden en de prijs is goedkoop vergeleken met andere.
Meerdere showrooms
Bert
Alkmaar

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
Wat heb ik lopen zoeken naar mooie tegels en uiteindelijk via internet bij nusierbestrating.nl gevonden voor een leuke prijs. Ik heb na het ontvangen van monsterstenen gekozen voor B-keus, vond het een grote gok, maar ben niet het ligt wel erg tevreden. Als je zo op de pallet zag liggen was ik erg geschrokken, maar naar een telefoontje met een medewerker werd me gezegd dat de zijkant niks over de toplaag van de tegel zegt en inderdaad nu het ligt ziet het er goed uit!

Cindy
Heerenveen

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten
Veel kijk goed naar de bestellingen en opmerkingen en reageer veel sneller. Als er iets fout in de levertijdmail staat kun je dus niet meer reageren want die mail komt tussen 16 en 20 uur de dag ervoor, zie ook hun site dus als het fout gaat gaat het goed fout. Je kunt ze niet meer bereiken heb 2 x gemaild (je krijgt alleen maar weer een standaard mail terug met alleen voor 12.00 uur krijg je diezelfde dag nog bericht tsja dan moet je dus levertijdmail ervoor sturen) gewhattsappt en gebeld maar niks en nu zit je dus met 15 pallets tegele een week te vroeg. Pas een mail om 9.15 de volgende dag zeer onacceptabel
Antwoord NuSierbestrating.nl
Geachte heer Haker,

Wat vervelend dat u ontevreden bent. Echter was binnen ons systeem niet bekend dat u een latere levertijd wenste. Dit is helaas niet aangegeven bij de betreffende order. Wij streven er altijd naar om de orders zo snel mogelijk te leveren. De datum van transport is pas één dag voor levering bekend, wij communiceren deze met u zodra wij deze vernemen van onze transporteur. Het is daarom voor ons helaas niet mogelijk om u eerder hierover te berichten. Wij hebben u de volgende werkdag zo snel mogelijk beantwoord.

Team NuSierbestrating.nl
Rob

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten
Tegels gekocht bij Nusierbestrating.nl. Stenen kwamen overeen met de foto op hun website. Welliswaar een B keus, maar kleurverschil is met deze tegel niet te zien. Waar wij geen rekening mee gehouden hadden was dat bij een B keuze de tegels niet allemaal even dik (hoog) zijn, dus maatverschil, maar dat is na het leggen niet te zien. Bovendien vinden wij dat we voor de prijs die we hebben betaald niet moeten zeuren hierover. Dat zou anders zijn als het een A keuze tegel was geweest. Tegels werden keurig volgens de afspraak geleverd. Een dag van tevoren hebben wij een mail ontvangen over de levering en er werd geleverd binnen de tijdsindicatie die ze gezegd hebben. Chauffeur zette de pallets met tegels keurig op onze oprit.
Voordat we de bestelling plaatsten hebben we nog even getwijfeld, omdat er ook een paar negatieve verhalen online stonden maar achteraf dus geen spijt hiervan. Wel kunnen wij ons voorstellen dat een bedrijf ook wel eens fouten maakt en dat mag best geschreven worden. Maar dus ook als het goed gaat zoals bij ons. Wij zijn tevreden!!

Anne
Terneuzen

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
Voor de tuin hebben wij ons vrij lang georiënteerd in wat we willen en waar we dit het beste kunnen bestellen. Na veel speurwerk kwam deze site steeds weer omhoog als een van de goedkoopste!
Uiteindelijk zijn wij naar de showroom geweest om een goed beeld van de tegel te krijgen en hier zijn wij vriendelijk geholpen door het personeel. Wij zijn voor B-keus gegaan en vonden dit wel spannend, omdat je de partij niet kunt zien van tevoren. De bestelling werd netjes binnen 7 dagen geleverd en over het algemeen waren we heel tevreden, maar er zat wel meer uitval in dan wij berekend werd en meer dan de 10% procent die ze adviseren om meer te bestellen., maar toen wij dit meldde werd ons verzocht om een mail te sturen met duidelijke foto's. Na de beoordeling kwamen ze met een passende oplossing en is alles netjes opgelost!
Wij zijn tevreden en blij met onze tuin!

Deborah
Zandvoort