Website: http://www.nusierbestrating.nl
Adres: Maasdijk 7 6629KD
Plaats: Appeltern

NuSierbestrating.nl is een webwinkel waar u een ruim assortiment aan sierbestrating kunt vinden. Wij hebben inmiddels al meer dan duizend bestellingen afgehandeld en NuSierbestrating.nl kunt u dan ook rustig zien als een expert op het gebied van sierbestrating online.

NuGereedschap - voor al uw gereedschap
NuHout - voor alles op het gebied van hout
NuTegels - de goedkoopste bestrating
NuBouwen - voor al uw bouwmaterialen
BouwmaterialenKopen.com - voor alle soorten bouwstenen, van kalkzandsteen tot metselstenen

NuSierbestrating.nl

Pluspunten
Voor onze grote oprit moesten wij een groot aantal klinkers hebben en die hebben wij hier gevonden voor een betaalbare prijs. De levering hebben we op afroep gedaan en er werd netjes na ons telefoontje binnen 7 werkdagen geleverd, wij zijn zeer tevreden.

Barbra
Nunspeet

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
ik heb stenen uit de restantpartijen met een dikte van 6 cm gekocht. Er zaten verschillende kleuren en maten bij, maar dat was geen probleem, ik had ze toch alleen nodig voor in mijn paardenstal. De stenen waren erg goedkoop! Ik kon online nergens iets goedkopers vinden dan hier, zeer tevreden!

J. Peters
Almelo

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Ik heb de 'natuursteen vijverranden dark grey' gekocht en mijn nu prachtige vijver compleet gemaakt. Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van deze vijverrand. Daarnaast ook een zeer vlotte levering.

Jari Meijers
Zwolle

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
grote showroom
alles!!
Antwoord NuSierbestrating.nl
Geachte heer Sluijs,

Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent. U bent de B-keus komen bezichtigen en heeft daarna besteld. Toen het bij u thuisbezorgd werd, bleken er tijdens het transport beschadigingen te zijn ontstaan. U heeft dit bij ons aangegeven en wij hebben het kosteloos retour gehaald en het volledige bedrag aan u gecrediteerd.

Team NuSiebestrating
Jan
Groot Ammers

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Na zo veel keus op de site wisten wij niet meer wat we moesten kiezen en zijn we op afspraak langs gegaan. In de showroom werden we heel goed geholpen door het personeel en hebben we uiteindelijk een keus gemaakt. De tegels werden echt binnen 7 dagen bij ons afgeleverd. Prima bedrijf!

Noah
Best

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
ik heb de siam blue opsluitband met facet gekocht, prachtig voor de planten in onze tuin, en een snelle levering!

barend
Someren

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Aardig en behulpzaam personeel en heel veel keus met tegels!!

Kelly
Elst

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Prachtige tegels! ik ben helemaal tevreden
Joep
Helmond

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Tevreden over de blokken en cement en bouwstalmatten en de levering was ook erg snel ik zou hier nog maals bestellen
jmmer dat je geen dag kan kiezen
d. vd heijden
valkenswaard

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Vooral voor deze site gekozen voor de goede prijs van de B keuze. Achter het huis moesten we ongeveer 90m2 tegels leggen voor het terras en en het pad naar voor. We wouden dus niet te dure tegels. voor advies te krijgen wat we het beste konden kiezen zijn we naar de showroom gereden. daar raden ze ons de rustig slate aan 60 bij 60 in B keus. deze was ook nog in de actie dus voor een goede prijs de tegels kunnen kopen. De levering was ook best snel en we wachten nog tot maart met leggen. Ik ben persoonlijk erg tevreden over de prijs kwaliteit dus vandaar dat ik een review schrijf.
maar 1 vestiging in nederland
Joshua