Website: http://www.nusierbestrating.nl
Adres: Maasdijk 7 6629KD
Plaats: Appeltern

NuSierbestrating.nl is een webwinkel waar u een ruim assortiment aan sierbestrating kunt vinden. Wij hebben inmiddels al meer dan duizend bestellingen afgehandeld en NuSierbestrating.nl kunt u dan ook rustig zien als een expert op het gebied van sierbestrating online.

NuGereedschap - voor al uw gereedschap
NuHout - voor alles op het gebied van hout
NuTegels - de goedkoopste bestrating
NuBouwen - voor al uw bouwmaterialen
BouwmaterialenKopen.com - voor alle soorten bouwstenen, van kalkzandsteen tot metselstenen

NuSierbestrating.nl

Pluspunten
Over de prijs valt niet te twisten ! En ook goed geholpe nbij onze bestelling.
weet zo niet
Wolders
Scheveningen

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Via mail contact gehad en hierbij zijn we goed geholpen. hierna de bestelling geplaats. deze werd snel geleverd verder niks op te zeggen

S
Wolvega

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
b-keus is helemaal prima vind ik, heb ze zelf af kunnen halen en zien en was blij met de kwaliteit

olaf

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Voor ons terras de tegels van 'kera quit light' gekocht in de b keus. dit was veel voordeliger dan de a keus. De kwaliteit viel erg mee (alleen een paar met wat krassen). Ook moet ik zeggen dat de bezorging erg goed was verlopen
fotos op de site kunnen soms duidelijker
B.Ruijter
Alkmaar

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
Erg tevreden, snelle levereing en goede hulp bij kiezen
Koos
lelystad

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Goed geholpen
geen specefieke leverdag
Kiara
Doetinchem

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Mijn man en ik hebben hier tegels gekocht voor de voortuin en de achtertuin. voor de voortuin A kwaliteit en de achtertuin B. Het is ons allebei goed bevallen. Er was een klein verschil in de kleur maar dat maakt niet uit omdat het niet naast elkaar ligt. Ook over de service van dit bedrijf niks aan te merken
Niet alles is genoeg op voorraad in B kwaliteit en de vrachtwagen kan niet met heftruck komen.
Sanne
Sittard

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten
4 van de 5 sterren.
- vriendelijke verkopers
- goedkope prijzen
- veel keuzen
- locatie
- ook kosten voor afhalen
Rutger
Daarle

Gepubliceerd op: 26/11/2018

Pluspunten
Positief verrast over de B-keuze kwaliteit. We hebben online verschillende dingen gelezen hierover maar het is (bij ons in ieder geval) erg goed uitgevallen. van de 3 pallets waren 3 kapotte tegels in totaal, hier hadden we rekening mee gehoude door extra te bestellen. Wat betreft de kwaliteit viel het heel erg mee, je kon zo niet zien dat het B-keuze waren. Wij zijn dik tevrede
Het zou handig zijn als je een leverdag kan kiezen zodat je weet wanneer je vrij moet vragen.
Mary

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Beste mensen,
Bij deze waarschuwen wij om niet te bestellen bij zowel Nubouwen als Nusierbestrating (hetzelfde bedrijf). Het zijn oplichters! En wel om de volgende reden.
Wij hebben daar voor onze oprit 60m2 B keuze stenen besteld. Dit waren grijs gemĂȘleerde stenen. De ellende begon al bij de levering.

De stenen zouden op een dinsdag geleverd worden. Hier hebben twee mensen voor vrij genomen. Zonder tegenbericht is niemand verschenen. Einde van de dag contact opgenomen. Geen excuus aangeboden. "Het kwam even niet uit met de planning"?! werd er telefonisch gemeld. Voor de volgende morgen om kwart voor negen nieuwe afspraak gemaakt. Wederom vrij genomen. Om kwart voor negen niemand gezien. Om 12 uur maar eens gaan bellen. Waar de chauffeur bleef. O, de chauffeur was inmiddels geweest. Maar kon de draai in de wijk niet maken. Bijzonder... want iedereen kan bij ons de wijk in met vrachtwagens met dezelfde afmetingen. Waar waren onze stenen. Ergens in de wijk. Wij op zoek. Om er achter te komen dat ze aan het begin van de wijk aan de openbare weg, boven op elkaar, op een parkeerplaats zijn gedumpt. 6 pallets vol met 8 lagen stenen. Hierop wederom telefonisch contact opgenomen. Ze konden en wilden er niks aan doen. We moesten het zelf maar oplossen. Omdat de stenen toch voor de deur neergezet moesten worden, hierop vervoer gehuurd. Met andere woorden, kosten gemaakt.

Tijdens het verplaatsen van de pallets viel direct iets op. De kleur van de stenen kwam niet overeen me
Antwoord NuSierbestrating.nl
Beste heer/mevrouw de Vos,

Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent. De vrachtwagens waarmee wij leveren zijn 18 meter lang en hiermee aanzienlijk groter dan bijvoorbeeld een vuilniswagen of een bus. Deze wagens zijn niet flexibel, waardoor zij sommige bochten in woonwijken helaas niet kunnen maken. De chauffeur heeft de producten netjes op een veilige plaats in een parkeervak geplaatst. U heeft gekozen voor B-keus, waarbij onder andere kleurverschil kan voorkomen. Dit vermelden wij duidelijk bij het product op de website.

Team NuSierbestrating.nl
Astrid