Website: www.nuovohaarden.nl
Adres: Engelandlaan 391 2034PS
Plaats: Haarlem

Nuovo Haarden

Pluspunten
Als deel van een grachtenpand renovatie heeft Francisco een vrijstaand kachel geinstalleerd.Ik was onder de indruk van zijn vakkundig, geduldig en vooral vriendelijke werkwijze..Voor design redenen moesten er een aantal aanpassingen worden gemaakt en hier werkte hij heel constructief aan mee tot een mooie oplossing gevonden kon worden. Zeer aan te raden voor en plezierig en creatief installatie van een haard.

Erik Jan

Gepubliceerd op: 02/03/2018

Pluspunten
Wat een feest: iemand die van z'n vak houdt en daardoor ook super-kwaliteit aflevert, volledig volgens de normen van verzekeringsbedrijven en brandweer.

Ook al had onze oude schoorsteen een onaangename verrassing, Francisco bleef (tot 21:00) doorwerken totdat er alsnog een veilige schoorsteen stond.

√Čn iemand die bovendien gevoel heeft voor de sfeer van het huis, zodat het lijkt alsof onze haard er altijd al heeft gestaan.

Joepie... we hebben een prachtige haard!!
Francisco: ontzettend bedankt!!

PS: Had ik al gezegd "wat een feest"? :-)

Chris
Amstelveen

Gepubliceerd op: 22/12/2017

Pluspunten
Snel en kundig nieuwe haard geplaatst! Heerlijk genieten van een mooi vuurtje! Bedankt Francisco.

Michiel
Loenen aan de Vecht

Gepubliceerd op: 18/11/2017

Pluspunten
5 sterren schouw + installatie alles naar tevredenheid geleverd en geplaats door deze vakman

E. Vlieger
Bloemendaal

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Zeer tevreden.... contact met Francisco zeer prettig en vervolgens installeert Francisco ook alles zelf en doet dat zeer vakkundig en goed en netjes
M. Schonfeld

Gepubliceerd op: 17/11/2017