Website: www.nr1print.nl
Adres: Noorderdwarsvaart 215 9201KK
Plaats: Drachten

NR1PRINT.nl is de snelste en makkelijkste manier om print- en drukwerk zoals stickers, posters, spandoeken en vlaggen maar ook bijvoorbeeld relatiegeschenken en beursartikelen te bestellen.

NR1PRINT.nl

Pluspunten
ontwerpen zijn makkelijk te downloaden vanaf je eigen pc, als je de stapjes volgt wijst het zich vanzelf. levering was al 2 dagen na bestellen, veel eerder dan in eerste instantie was aangegeven, TOPPIE ! goede prijs kwaliteit verhouding
? zou het niet weten
Antwoord NR1PRINT.nl
Fantastisch om te horen dat het zo goed is bevallen en ontzettend bedankt voor het schrijven van een beoordeling!
KATZ piercing studio
Naarden

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Pluspunten
Prima product en service. Bedankt, Jordy!

Antwoord NR1PRINT.nl
Heel leuk om te horen Frank, bedankt!
Frank Greiner
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Pluspunten
snelle levering
de sticker die ik heb laten printen was totaal onleesbaar, had verwacht dat wel even contact zou zijn opgenomen om dit te toetsen... nu heb ik een product ontvangen dat gewoon onbruikbaar is...
Beste Robbert,

Jammer om te horen dat het niet naar wens is. Ik kan bij onze klantenservice echter geen klachtmelding terugvinden, is dit wel gebeurd? Anders kunnen wij ook niet weten dat het niet naar wens is en zodoende de klacht herstellen. Als wij iets niet goed hebben gedaan willen wij dit altijd oplossen, dus ook in dit geval.

Ik zie wel dat er geen vector bestand is aangeleverd, dit raden wij op onze website wel ten alle tijden aan. Probeer hier dus rekening mee te houden in het vervolg, dit gaat de kwaliteit zeker ten goede komen.

Ik heb mijn collega contact met je op laten nemen per mail om het kosteloos opnieuw te produceren, helaas krijgen wij maar geen reactie.. We hadden het graag opgelost. Wel bedankt voor het beoordelen.
robbert
delft

Gepubliceerd op: 24/06/2018

Pluspunten
snelle levering en zeer goede klantenservice

Antwoord NR1PRINT.nl
Deze klacht is inmiddels in behandeling genomen en er worden kosteloos nieuwe stickers geleverd.

Edit: Bedankt voor het opnieuw beoordelen nadat de klacht is hersteld!
punctum tattoo studio
gent

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
snelle levering
de stikkers zijn onbruikbaar, de print staat er 2x op boven elkaar en is onleesbaar.

gent
06/06/2018

Pluspunten
- prettig in communicatie
- goede kwaliteit
- snelle service

Antwoord NR1PRINT.nl
Leuk Ilse, heel erg bedankt voor de beoordeling!
Ilse Mulder

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Pluspunten
top

Antwoord NR1PRINT.nl
Bedankt voor de topbeoordeling!

Gepubliceerd op: 30/05/2018

Pluspunten
Snelle service en precies geleverd zoals het besteld is qua kleur en afmeting, top!

Antwoord NR1PRINT.nl
Heel fijn om te horen, bedankt voor de topreview!

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
Klantendienst antwoordt snel, uiterst goeie communicatie én bezorgdheid ivm tevredenheid van de klant.

Doriano De Feudis
Deinze

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Pluspunten
Goede en correcte levering.
Snel en netjes.
Bij mij betrof het 1 sticker dit had gemakkelijk in een envelop gepast i.p.v. een pakket van een halve meter. Verzenden via post nl.
Bezorging via DHL minder tevreden daar de bezorger mijn pakket uit eigen beweging in mijn garage is geweest en daar het pakket achter gelaten heeft. Ik was vergeten deze af te sluiten maar dat geeft nog geen recht om op mijn prive terrein rond te wandelen en in te breken in gebouwen.
Antwoord NR1PRINT.nl
Ontzettend bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide beoordeling!

Dat van die bezorger klinkt inderdaad niet helemaal correct, helaas hebben wij hier geen enkele invloed op. Zodra het pakket is opgehaald is het uit onze handen. Wij ervaren onze samenwerking met DHL over het algemeen als zeer prettig. Jammer dat de bezorging dit keer niet helemaal naar uw tevredenheid is verlopen.

De reden dat wij niet voor post per envelop kiezen is omdat we het pakket willen kunnen volgen via track&trace, dit voor zowel onszelf als onze klanten. Wel proberen we indien mogelijk een passend formaat doos te kiezen, echter komt het zo nu en dan voor dat wij een bepaald formaat doos niet meer voorradig hebben en voor een grotere doos wordt gekozen.
Brandweer Kloosterzande
Kloosterzande

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
Hele goede kwaliteit, makkelijke bestel procedure en snelle levering
Het is redelijk aan de prijs, maar niet te veel voor de kwaliteit die ze leveren
Antwoord NR1PRINT.nl
Bedankt voor de review Martijn!

Erg leuk dat alles zo in de smaak gevallen is. En de prijs die valt reuze mee toch? :-) Je krijgt er inderdaad ook veel voor terug: gratis bestandscontrole en kleine opmaak aanpassingen, prints van topkwaliteit, 100% tevredenheidsgarantie: niet goed = geld terug of bestelling gratis opnieuw geproduceerd en geleverd. Wij zijn in ieder geval blij dat alles naar wens is geweest Martijn!
Martijn
Delft