Website: www.nr1print.nl
Adres: Noorderdwarsvaart 215 9201KK
Plaats: Drachten

NR1PRINT.nl is de snelste en makkelijkste manier om print- en drukwerk zoals stickers, posters, spandoeken en vlaggen maar ook bijvoorbeeld relatiegeschenken en beursartikelen te bestellen.

NR1PRINT.nl

Roos van MoodSocks.nl
Nijverdal

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
makkelijk om de bestelling te plaatsen, goede prijs/kwalteitsverhouding, producten werden zelfs geleverd voor de vooropgestelde leverdatum. mooie producten. Ik ben zeer tevreden.

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Stickertekst was niet scherp, waarschijnlijk geen goed bestand doorgestuurd! Maar was geen probleem voor nr1print en krijgen nieuwe toegestuurd... TOP SERVICE!!
Geen punten!
Antwoord NR1PRINT.nl
Fantastisch om te horen dat alles zo naar wens is geweest. Bedankt voor de review en het geweldige cijfer!
GM Vloeren Design
Dongen

Gepubliceerd op: 05/04/2018

Pluspunten
Ik had een foutje gemaakt door een verkeerd bestand te sturen. En had er later een mail over gestuurd. Ze hebben het aangepast en hij was weer helemaal goed. echt super blij mee

Antwoord NR1PRINT.nl
En toch geen 10 als beoordeling Robbert? ;-) Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling, indien je nog tips hebt om er volgende keer toch een 10 van te maken horen we dat graag!

Edit: Toch nog een 10! :-) Enorm bedankt Robbert!
Robbert
Emmeloord

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Emmeloord
29/03/2018

Pluspunten
Prachtige stickers ontvangen! Ben heel blij met de kleuren en de afwerking. In huis 2 dagen na bestelling.

Antwoord NR1PRINT.nl
Fantastisch om te horen dat alles zo naar wens is geweest, bedankt voor de review!
Evert

Gepubliceerd op: 23/03/2018

Antwoord NR1PRINT.nl
Bedankt voor de beoordeling. Hoe kunnen we er de volgende keer een 10 van maken?
Logopediepraktijk TaalTotaal
Apeldororn

Gepubliceerd op: 22/03/2018

Pluspunten
Denken/werken mee met het zoeken naar een oplossing.
Op de grote sticker was een 'breeklijn' wellicht handig geweest bij het opplakken van een ronde sticker.
Antwoord NR1PRINT.nl
Bedankt voor de beoordeling en de tip! Overigens kun je altijd bij je bestelling aangeven (in het opmerkingenveld) dat je bijv. een breeklijn of andere afwerking op de sticker wilt hebben, dan maken we dit ten alle tijde (gratis) voor je naar wens!

Gepubliceerd op: 19/03/2018

Pluspunten
Zeer snelle levering en voor dat ze gingen deuken nog even gebeld

Antwoord NR1PRINT.nl
Ontzettend bedankt voor het schrijven van deze review! Als er nog verbeterpunten zijn zodat we er de volgende keer een 10 van kunnen maken horen we dat natuurlijk graag.
Timmer en Onderhoudsbedrijf wout vermeulen
Maasdam

Gepubliceerd op: 14/03/2018

Pluspunten
Super snelle levering en goede support! Erg tevreden!

Antwoord NR1PRINT.nl
Bedankt Janise, fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen!
Janise Gomes

Gepubliceerd op: 12/03/2018

Pluspunten
Makkelijke site, prima controle service en snelle levering.

Antwoord NR1PRINT.nl
Bedankt ColoredView, erg goed dat het bestelproces als zo makkelijk en snel is ervaren!
ColoredView
Elst.