Website: www.nr1print.nl
Adres: Noorderdwarsvaart 215 9201KK
Plaats: Drachten

NR1PRINT.nl is de snelste en makkelijkste manier om print- en drukwerk zoals stickers, posters, spandoeken en vlaggen maar ook bijvoorbeeld relatiegeschenken en beursartikelen te bestellen.

NR1PRINT.nl

Antwoord NR1PRINT.nl
Bedankt voor dit topcijfer Deborah!
Deborah

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
De sticker voor op mijn lichtbak boven de winkel is perfect! Een aanrader

Antwoord NR1PRINT.nl
Super! Bedankt voor de beoordeling en veel succes met de winkel!
Stephanie
Ouderkerk aan de Amstel

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
duidelijke communicatie
mooi product
snel geleverd
€7,50 verzendkosten voor 10 stickers is echt teveel
Antwoord NR1PRINT.nl
Bedankt voor de review, het benoemen van de positieve punten maar ook de verbeterpunten! Wij steken natuurlijk graag wat op van onze klanten.

Wij doen ons best om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden, echter verschillen de verzendkosten van een normaal pakket en een brievenbuspakket (voor kleine bestellingen) nauwelijks. Dus of er nu 10 of 1000 stickers besteld worden, dit maakt voor de verzendkosten helaas weinig uit. Wij kiezen er daarom voor om alles per pakket te versturen omdat de inhoud dan beter beveiligd is.

Overigens bedragen de verzendkosten 7,50 EUR. Wij gaan dit vóór 1 maart 2019 verlagen naar 6,50 EUR. Bestellingen v.a. 85,00 EUR worden altijd gratis verzonden.

Nogmaals dank voor de review!

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
duidelijke communicatie
mooi product
snel geleverd
€8,50 verzendkosten voor 10 stickers is echt teveel

11/02/2019

Pluspunten
Zeer behulpzaam. Goede uitleg. Snelle levering.

Antwoord NR1PRINT.nl
Hoi Noel. Super om te horen, erg fijn! Bedankt voor de mooie beoordeling.
Noel

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten
Keer op keer zeer tevreden met dit bedrijf. Behulpzaam, snel en kwaliteitsproducten. Niet goed? Dan wordt het direct opgelost. Top dus!
Geen verbeterpunten
Antwoord NR1PRINT.nl
Bedankt Arend, voor de review en de goede samenwerking!
Arend
Sneek

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten

Neem klantvriendelijk personeel! Ik heb mijn pakket nog niet omdat uw medewerker een heel onvriendelijke niet meewerkend persoon mij niet wilde helpen. Die zei letterlijk het is niet ins probleem maar het probleem van DHL dat je je pakket nog niet hebt!
Beste,

Zoals we telefonisch hebben aangegeven is de enige reden dat u het pakket niet op tijd heeft ontvangen omdat u niet aanwezig was op het moment van bezorging.

Dit terwijl u zelf de bezorgdatum heeft gekozen, zelf een bezorgadres heeft ingevuld en u ook nog een track&trace code heeft ontvangen om het pakket te volgen. Als u dan vervolgens niet aanwezig bent op het door u gekozen bezorgmoment is het inderdaad uw eigen verantwoordelijkheid.

Overigens is mijn zeer gewaardeerde collega geen moment onbeleefd of onredelijk aan de telefoon geweest. Ook heeft ze de bewoording zoals u die formuleert nooit gebruikt. Wij waarderen reviews, maar wel graag gebaseerd op de werkelijkheid. Dat is hier helaas niet het geval.

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
Erg tevreden over de kwaliteit van de producten en de snelheid van de levering.
Antwoord NR1PRINT.nl
Fantastisch om te horen! Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Mijn Bedrijf Online
Oosterhout

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Snelle levering en goede kwaliteit

Antwoord NR1PRINT.nl
Bedankt voor het beoordelen en het mooie cijfer!
S DE HAAS

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Prima begeleiding en snelle levering

Antwoord NR1PRINT.nl
Leuk Leni, bedankt voor de mooie beoordeling!
Leni van Duijl
Veenendaal

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en ik heb nog steeds van jullie geen antwoord gekregen wat er is fout gelopen. Ik verwacht mijn bestelling ten laatste op 14/11 bij geleverd op Ossenstraat 48, 9000 Gent. ordernummer 173665 : 125 st A5 bureau kalender
Antwoord NR1PRINT.nl
Helaas is de productietijd door enorme drukte bij de kalenders inderdaad enkele dagen uitgelopen, onze welgemeende excuses hiervoor.

Extra onfortuinlijk is dat op het moment van verzending een staking gaande was bij de pakketbezorging in België zoals we ook hebben aangegeven per mail. Helaas ligt dit volledig buiten ons handen. Inmiddels zijn de kalenders gelukkig wel gewoon bezorgd en zoals wij begrepen hebben waren deze naar wens.
Dogs & Drinks
Gent