Bedrijfsgegevens

Website: www.nowgo.com/klantenservice/
Adres: Burgemeester Rijnderslaan 7 1185MD
Plaats: Amstelveen
Telefoon:

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

nowGo
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
802 beoordelingen (12 maanden)
944 beoordelingen (totaal)
11232 keer bekeken
87% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
50% (399)
33% (264)
5% (44)
3% (23)
9% (71)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
het verzekeringsbedrijf zelf.nl is stil over gegaan in Nowgo (wel netjes om klanten hierover te informeren)
telefoonnummer op site is om 10.30 uur in de morgen niet in gebruik
en een reactie op schriftelijk bericht is na 8 dagen nog steeds niet gegeven.
Klant

Gepubliceerd op: 21/02/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Betere Klantenservice ("Duidelijk. Ik kan niks voor je betekenen" en "Ik vind het jammer dat u zo reageert" zijn geen oplossing voor de boze vraag die ik stel over MIJN geld) en een duidelijke website met duidelijke afspraken over de kosten
Hakan
Berkel en Rodenrijs

Gepubliceerd op: 06/02/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen, want kan geen klant worden vanwege mijn leeftijd.
Verbeterpunten
Hoezo minimaal 25? Leeftijdsdiscriminatie.
Erwin
Goor

Gepubliceerd op: 27/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Niet te bereiken via de mail, netjes een mail uitgeschreven en naar jullie toegestuurd.
Gelijk een automatisch bericht dat ik via internet contact met jullie op kan nemen. Klik ik op een link, nowhere to be found!! Op een gegeven moment word ik er radeloos van.
Het ging namelijk erom dat de verkeerde premie af werd geschreven van mijn rekening.. 16 nogiets ipv 4 euro. Nogal een verschilletje. Heel jammer.
Amber

Gepubliceerd op: 24/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
niks
Verbeterpunten
kan niet, t is een drama....
TJ
Tilburg

Gepubliceerd op: 09/01/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Niets
Verbeterpunten
Opdoeken die tent
Mirjam Bisschops
Oss

Gepubliceerd op: 03/01/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Snel reageren en mensen biet dupe maken van julie Systeem
F.s.mete
Rotterdam

Gepubliceerd op: 31/12/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
€10,29 inschrijfgeld. Dat er administratieve kosten ontstaan bij het inschrijven is schandelijk in deze tijd. Klantenservice geeft als antwoord "Duidelijk. Ik kan niks voor je betekenen hierin. Je kan eventueel een e-mail sturen naar . met deze opmerking."
Verbeterpunten
Zet bij de klantenservice medewerkers neer die wat voor ons kunnen betekenen
H

Gepubliceerd op: 31/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Sinds de overgang van Zelf naar NowGo, totaal geen positieve punten.
Verbeterpunten
Mensen gedegen trainen, zodat er geen verkeerd informatie wordt gedeeld. Waar vervolgens de klant door gedupeerd is.

Zorgen dat er een schade expert wordt gestuurd, die tijd heeft en verstand van zaken.
NowGo onder leiding van VIVAT Schadeverzekeringen N.V.
Amstelveen

Gepubliceerd op: 12/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Makkelijk af sluiten en premie betalen. Daarna houdt het helaas op
Verbeterpunten
Zeer slechte schade afhandeling. Op mail wordt domweg niet af zeer traag gereageerd. Uiteindelijke schade uitkering is minimaal
Ronald
Zwolle

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer