Bedrijfsgegevens

Website: www.nowgo.com/klantenservice/
Adres: Burgemeester Rijnderslaan 7 1185MD
Plaats: Amstelveen
Telefoon:

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

nowGo
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
729 beoordelingen (12 maanden)
993 beoordelingen (totaal)
13183 keer bekeken
86% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
49% (356)
32% (236)
6% (45)
3% (20)
10% (72)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Verzekering snel af te sluiten
Verbeterpunten
Klantenservice is een mentaliteit en geen afdeling
Beloftes waarmaken (binnen 1 uur reactie)
Contact via e-mail (vind social media NIET prettig)
Marco
Almere

Gepubliceerd op: 01/04/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
1. Opletten welke gegevens ze wijzigen of verwijderen!
2. Reactiesnelheid op support;
3. Überhaupt een reactie zou erg fijn zijn!!
Mark
Coevorden

Gepubliceerd op: 25/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Ik heb deze verzekering per direct geannuleerd en ontvang steeds berichten... Erg slecht!!! Ik heb herhaaldelijk gevraagd om een bevestiging van annulatie.... Niets ontvangen, slecht hoor!!
Verbeterpunten
 
J. A wuite
Wormer

Gepubliceerd op: 12/03/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
De premie vd autoverzekering mbt de voorwaarden
De bijbehorende dekking
Verbeterpunten
Ik heb van het recht gebruikgemaakt de verzekering binnen 14 dagen op te zeggen, maar hierop heb ik bij herhaling geen bevestiging van ontvangen.
Hoe zal het zijn als ik volgend jaar toch een verzekering heb lopen? Is de communicatie dan nog zo slecht?
Wim Stal
Den Haag

Gepubliceerd op: 05/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Uren wachten op de app..
Verschrikkelijk.
Sinds de verandering van naam vind ik het er een beter op geworden
Verbeterpunten
Ja gauwer reageren.
Aan de telefoon wat vlottere mensen neer zetten
Klant

Gepubliceerd op: 27/02/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
het verzekeringsbedrijf zelf.nl is stil over gegaan in Nowgo (wel netjes om klanten hierover te informeren)
telefoonnummer op site is om 10.30 uur in de morgen niet in gebruik
en een reactie op schriftelijk bericht is na 8 dagen nog steeds niet gegeven.
Klant

Gepubliceerd op: 21/02/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Betere Klantenservice ("Duidelijk. Ik kan niks voor je betekenen" en "Ik vind het jammer dat u zo reageert" zijn geen oplossing voor de boze vraag die ik stel over MIJN geld) en een duidelijke website met duidelijke afspraken over de kosten
Hakan
Berkel en Rodenrijs

Gepubliceerd op: 06/02/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen, want kan geen klant worden vanwege mijn leeftijd.
Verbeterpunten
Hoezo minimaal 25? Leeftijdsdiscriminatie.
Erwin
Goor

Gepubliceerd op: 27/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Niet te bereiken via de mail, netjes een mail uitgeschreven en naar jullie toegestuurd.
Gelijk een automatisch bericht dat ik via internet contact met jullie op kan nemen. Klik ik op een link, nowhere to be found!! Op een gegeven moment word ik er radeloos van.
Het ging namelijk erom dat de verkeerde premie af werd geschreven van mijn rekening.. 16 nogiets ipv 4 euro. Nogal een verschilletje. Heel jammer.
Amber

Gepubliceerd op: 24/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
niks
Verbeterpunten
kan niet, t is een drama....
TJ
Tilburg

Gepubliceerd op: 09/01/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer