Website: http://www.novisell.nl
Adres: Mosquitostraat 6 4651ST
Plaats: Steenbergen

Sinds 2008 is NoviSell de plek voor allerlei leuke producten en noviteiten voor in en om het huis. Van producten die u kent van TV tot aan stoomreinigers en andere huishoudproducten, NoviSell is een online warenhuis die voor ieder wat wils heeft.

Zeven jaar later, meer dan 45.000 tevreden klanten en ruim 2000 beoordelingen met een gemiddelde van een 8,5 verder is NoviSell warenhuis waar de klant voorop wordt gesteld. Een breed assortiment met producten voor in en om het huis vindt u bij NoviSell voor een leuke prijs.

Een basisassortiment met onder meer standaard waterkokers, broodroosters, citruspersen en messensets is aangevuld met de meeste opvallende en aparte modellen. Alles uit voorraad leverbaar en voor 22.00 uur besteld = morgen in huis!

Tevens vindt u verschillende handige schoonmaakproducten bij NoviSell. Wat denkt u van de alom geprezen Aqua Laser Gold Stoomreiniger of roterende Storm Spin Mop? Kortom, NoviSell staat voor alles in en om het huis voor u klaar.

NoviSell vindt het belangrijk dat u veilig online kunt winkelen en u een goed beeld krijgt van uw aankoop. Wij proberen het winkelen bij NoviSell dan ook zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht u desondanks toch nog met vragen/opmerkingen zitten, dan zit onze vriendelijke klantenservice klaar om u verder te helpen.

We zien u graag een keer terug bij NoviSell – Uw online thuiswinkel!

NoviSell

Pluspunten
Snelle levering, vriendelijk geholpen

Jeffrey

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Starlette afslankbroek
Pluspunten
Supersnel geleverd. Vriendelijk persoonlijk contact.

Kathleen
België

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Gootborstels
Pluspunten
Producten opsturen die besteld worden, niet zomaar een ander artikel
Bianca
Putten

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Een pizzarette emerio po-112135 besteld en een goedkoper versie gehad. Slechte service en slordig dat hier niets aan gedaan wordt.
Pluspunten
Ruime keuze,
Informatie op de site.

Bij het bestellen van de voegenset staat vermeld; voor 23 uur besteld = morgen in huis, via PostNL voor € 2,95. Deze info is niet juist.

Levertijd was 2 dagen, via DHL kosten € 4,95.
Bram
Oldenzaal

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Voegenset.
Pluspunten
Zeer snelle levering

Gepubliceerd op: 29/12/2018

Pizarette
Pluspunten
Als een mee besteld artikel (in mijn geval 3 pack small dweildoeken) tijdelijk niet leverbaar is, - in de verpakking van de Easy Flat Mop Small een notitie meesturen dat de rest wordt nageleverd.
John Dewals
Komvest 34 B - bus 201 - 8000 Brugge

Gepubliceerd op: 28/12/2018

Ik heb de Easy Flat Mop Small Laser 815.669 aangekocht en ontvangen. Enkel de extra bijbestelde en betaalde schoonmaakdoeken Easy Flat Mop dweildoek 3-pack (small)
zijn niet meegeleverd. (zie ordernummer 86390).
Ik hoop dat deze dweildoeken alsnog worden opgestuurd.
Met vriendelijke groeten.
John Dewals
E mail
Pluspunten
De postverzending ging al moeizaam en toen ik het produt eindelijk in huis had was ik nog meer teleurgesteld: foutief en goedkoper product geleverd en er wordt niet gereageerd op klachten via de mail. Telefonisch is de klantenservice niet bereikbaar. Op de website staat dat ik een geldig retournummer moet hebben om het terug te sturen. Waar vind ik dit? En moet ik een formulier invullen? Daarnaast staat dat het voldoende gefrankeerd terug gestuurd moet worden: moet ik deze kosten ook nog dragen, terwijl de schuld bij u ligt? Ik heb overigens ook geen factuur van u gehad. Vind het erg onprofessioneel overkomen. Heb dus te veel betaald voor een foutief product en weet niet hoe ik dit moet oplossen.
De juiste producten op de juiste aflever locatie en binnen de toegezegde tijd leveren en zorgen voor een goede klantenservice.
Ulrike
Goirle

Gepubliceerd op: 22/12/2018

Ik heb de uitgebreide Emerio type 109244 besteld, echter ik heb de goedkopere en eenvoudigere uitvoering Emerio SC 110841 ontvangen.
Pluspunten
WAARDELOOS
service verbeteren
Menno

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Een H2O HD gekocht, echter doet deze het niet meer doordat een waterfilter moet worden vervangen. Deze is niet meer te leveren. Novisell(Bas) kan niets voor mij betekenen. WAARDELOOS
Pluspunten
Vlot

Jan Fredrik
Assen

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Kidspatel
Pluspunten
snelle levering

Gepubliceerd op: 20/11/2018