Website: http://www.novashops.com
Adres: Marie Curieweg 1 A 6045 GH
Plaats: Roermond

Novashops is de grootste online aanbieder van de Benelux voor proteïne producten. Met ons team van 25 medewerkers proberen wij de kwaliteit en service te leveren die u van ons mag verwachten. Klantvriendelijkheid en klanttevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel. Het ruime assortiment varieert van crackers, broodjes, puddings, shakes, repen, muesli, pasta tot snacks.

Wanneer u snel resultaat wilt behalen kunt u kiezen voor het proteïne dieet. Het proteïne dieet of eiwitten dieet is al jarenlang doeltreffend. Dankzij het proteïne dieet hoeft u niet bang te zijn voor een jojo effect. Het is wetenschappelijk bewezen en erkend dat u door het proteïne dieet efficiënt resultaat boekt en ook resultaat behoudt.

Het proteïne dieet of eiwitdieet is een veilig en medisch verantwoorde manier om af te slanken, met een blijvend resultaat.

Wanneer u vragen heeft of tips wenst te ontvangen kunt u ons gratis en vrijblijvend om advies vragen. Wij reageren in 99% van gevallen binnen 1 werkdag.

Novashops.com
8.1

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
- Klantendienst is makkelijk en snel bereikbaar via chat en bovendien ook zeer vriendelijk.
- Lekkere producten.
- Werk alsjeblieft gewoon met postNL of een andere koerierdienst in plaats van met DPD, zou meteen heel wat zaken oplossen. Pakje kwam pas na drie dagen in plaats van één. Steeds weer problemen met DPD, doen hun werk niet goed. Ondanks tijdige overhandiging van novashops.
- Betere verpakking zou leuk zijn. Alles zat in zip-lock zakjes die niet eens toe waren en totaal geen bubbelplastiek of iets anders dat ervoor kan zorgen dat je spullen niet door de hele doos heen en weer vliegen tijdens het verzenden. Resultaat: potje kipsalade open en alles wat in de doos zat hing ermee vol aangezien de zakjes niet goed toe gedaan waren.
Eleni
België

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Diverse producten fase 1 proteine dieet.
Pluspunten
Dit was mijn eerste bestelling. spullen waren netjes en correct verpakt.
Als je een belofte niet kan nakomen zoals vermeld op de site, laat de klant het weten. bv. voor 21:00 besteld morgen in huis. klopt niet altijd. Track en trace op tijd doorsturen.
Beste Rudsel,
Hartstikke bedankt voor uw positieve beoordeling.Mochten er vragen zijn waar u tegen aan loopt dan horen wij dat graag!Veel succes verder met het dieet.Mvg Evelien
Rudsel
TILBURG

Gepubliceerd op: 13/06/2018

verschillende producten besteld.
Pluspunten
goed kwaliteit van de producten
de levering en verwerking van de bestelling blijkt een probleem te zijn. Het is echt nodig om alles zelf te controleren. Betalen lukt blijkbaar zonder problemen maar er wordt nagelaten te verwittigen dat er bepaalde producten ontbreken zodat de levering niet doorgaat. Het bestellen voor 21u en leveren volgende dag is dus iets dat ze beter van de website halen. Teveel werk op het bedrijf is blijkbaar ook een excuus om de levertermijn niet te respecteren. Alle begrip maar verwittig dan de mensen. Als er iets mis is met de bestelling laat dat dan ook weten zodat de mensen op de chatsessie niet alles over zich krijgen. Ook bij een foute levering die wel wordt omgeruild is er blijkbaar een probleem aangezien dat toch ook een kleine week duurt.

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
De repen die ik had besteld waren een soort van gesmolten en kreeg ik niet van de verpakking af.

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten

Verpakking van de producten. Het pakket dat ik ontvangen heb was half open.
Carola
Landgraaf

Gepubliceerd op: 10/05/2018

diverse koolhydraatarme producten besteld
Pluspunten
Groot aanbod
Beloofd: donderdag besteld = vrijdag geleverd. Pas zaterdag ontvangen. Misschien detail maar als je hier reclame mee maakt moet je je beloften ook nakomen.

Gepubliceerd op: 10/04/2018

- Zending te laat geleverd
- Geen reactie op mails
Beste Michels ,

Bedankt voor uw beoordeling, spijtig om te lezen dat deze negatief was.
Wij hebben uw emails terug erbij genomen en zien dat wij al enkel emailverkeer hebben gehad.

Gepubliceerd op: 14/03/2018

Pluspunten
Snelle levering en tot nu toe lekkere producten
Mijn shakebeker is kapot aangekomen in de doos. Zou graag een nieuwe willen hebben
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling.
Ik heb u een email gestuurd om het op te lossen.

Mvg Evelien
Jane Brinkman
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 14/03/2018

Pluspunten
Snelle live chat
Niet te veel beloven aan de klanten !
Beste Eddy,

Spijtig om te vernemen dat u ons niet zal aanbevelen.
Graag wil ik u eea toelichten.
Wij hebben ons uiterste beste gedaan om het pakket zo spoedig mogelijk bij u te krijgen, maar helaas ligt dit in handen van het vervoersbedrijf dpd.

Mvg Evelien
Eddy