Website: http://www.novashops.com
Adres: Marie Curieweg 1 A 6045 GH
Plaats: Roermond

Novashops is de grootste online aanbieder van de Benelux voor proteïne producten. Met ons team van 25 medewerkers proberen wij de kwaliteit en service te leveren die u van ons mag verwachten. Klantvriendelijkheid en klanttevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel. Het ruime assortiment varieert van crackers, broodjes, puddings, shakes, repen, muesli, pasta tot snacks.

Wanneer u snel resultaat wilt behalen kunt u kiezen voor het proteïne dieet. Het proteïne dieet of eiwitten dieet is al jarenlang doeltreffend. Dankzij het proteïne dieet hoeft u niet bang te zijn voor een jojo effect. Het is wetenschappelijk bewezen en erkend dat u door het proteïne dieet efficiënt resultaat boekt en ook resultaat behoudt.

Het proteïne dieet of eiwitdieet is een veilig en medisch verantwoorde manier om af te slanken, met een blijvend resultaat.

Wanneer u vragen heeft of tips wenst te ontvangen kunt u ons gratis en vrijblijvend om advies vragen. Wij reageren in 99% van gevallen binnen 1 werkdag.

Novashops.com
8.1

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Nergens wordt vermeld dat je voor deze producten een magnetron nodig hebt. Dat lees je pas als je de spullen in huis hebt......
Zie boven
Beste Jenny,

Bedankt voor uw beoordeling.

Ik heb u nog een email verzonden mbt de verbeterpunten.

Mocht u vragen hebben dan helpen wij u graag!
Evelien, team Novashops
Jenny
Heesch

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Proefpakket
Pluspunten
Nvt
De prijzen zijn te duur voor dat wat je krijgt.
Beste,

Het dieet is goed te combineren met ieders werk , omdat de producten snel en makkelijk te maken zijn . Ook zou u voor kant en klaren maaltijden / flesjes kunnen kiezen.
Indien u voldoende eiwitten neemt en de toegestane groenten per dag zult u geen hongergevoel hebben.
Mocht u hier verder een toelichting over willen dan kunt u contact opnemen met klantenservice@novashops.com
Zij helpen u graag!

Mvg Evelien
Ronja
Vaals

Gepubliceerd op: 28/10/2018

Ik ben in een week 1,5 kilo afgevallen. Sommige drankjes waren vies maar grotendeels viel het in de smaak. Wat ik wel jammer vind is dat je het alleen kunt combineren als je een baan hebt waar je veel moet zitten of dergelijke. Zelf werk ik in de zorg en was dit dieet niet volledig te combineren met mijn werk. Ik had vaak honger en dat ik echt misselijk werd ervan. Dit heb ik dan zelf aangevuld met lekkere en gezonde hapjes. Verder een prima dieet.
Pluspunten
Snel geleverd en wanneer ik iets niet kon vinden en om uitleg vroeg een ontzettende snelle en fijne mail ontvangen. Daarnaast ook nog eens op een zondag.
Pudding niet lekker en erg zoet, wordt aangegeven dat je geen honger hebt met dit dieet. Dat heb je wel degelijk en flink ook. Meer informatie bij 7 dagen dieet over wat je extra mag eten bij welke dagen. In welke fasen je zit op welke dagen.
Beste Joyce,
Hartstikke bedankt dat u de moeite en tijd heeft genomen voor een revieuw te schrijven , wij waarderen dit enorm.

Wij wensen u nog veel succes.

Mvg Evelien

Lydie
Kessel-Lo

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten

De producten in start pakete niet in overeenstemming met producten
Danielle
Gent

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Wel lekker en werkt
Pluspunten
GOED IN VERPAKING ZO APART
IK PROEF ER NOG AL VEEL SUIKER IN

Gepubliceerd op: 30/08/2018

DRANKEN ZIJN NIET LEKKER
Pluspunten
Ik heb nog maar 2 dagen gebruik gemaakt van een proefpakket. De smaak van de zakjes en bekers is niet als slecht ervaren tot nu toe.
Van sommige producten mis ik een vermelding van de toevoeging van water/melk ??
Ik heb bv spicy spaghetti .... geen idee hoe te bereiden.
Ook een warrig overzicht van de inhoud.
Zie boven.
Antwoord Novashops.com
Bedankt voor de beoordeling, wij wensen u veel succes met het dieet.
In fase 1 moet er water gebruikt worden , zuivel is dan nog niet toegestaan. De bereidingswijze staat tevens ook op onze website.

Voor vragen kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantendienst.Mvg Evelien
Birgit
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Proefpakket via Groupon
Pluspunten
snelle levering

Antwoord Novashops.com
Bedankt voor de beoordeling, wij wensen u veel succes met het dieet.Voor vragen kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantendienst.Mvg Evelien
ANNE
oostende

Gepubliceerd op: 19/08/2018

brood,uitstekend,pasta vrij duur voor zo'n klein zakje
Pluspunten
- Klantendienst is makkelijk en snel bereikbaar via chat en bovendien ook zeer vriendelijk.
- Lekkere producten.
- Werk alsjeblieft gewoon met postNL of een andere koerierdienst in plaats van met DPD, zou meteen heel wat zaken oplossen. Pakje kwam pas na drie dagen in plaats van één. Steeds weer problemen met DPD, doen hun werk niet goed. Ondanks tijdige overhandiging van novashops.
- Betere verpakking zou leuk zijn. Alles zat in zip-lock zakjes die niet eens toe waren en totaal geen bubbelplastiek of iets anders dat ervoor kan zorgen dat je spullen niet door de hele doos heen en weer vliegen tijdens het verzenden. Resultaat: potje kipsalade open en alles wat in de doos zat hing ermee vol aangezien de zakjes niet goed toe gedaan waren.
Eleni
België

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Diverse producten fase 1 proteine dieet.
Pluspunten
Dit was mijn eerste bestelling. spullen waren netjes en correct verpakt.
Als je een belofte niet kan nakomen zoals vermeld op de site, laat de klant het weten. bv. voor 21:00 besteld morgen in huis. klopt niet altijd. Track en trace op tijd doorsturen.
Beste Rudsel,
Hartstikke bedankt voor uw positieve beoordeling.Mochten er vragen zijn waar u tegen aan loopt dan horen wij dat graag!Veel succes verder met het dieet.Mvg Evelien
Rudsel
TILBURG