Website: http://www.novashops.com
Adres: Marie Curieweg 1 A 6045 GH
Plaats: Roermond

Novashops is de grootste online aanbieder van de Benelux voor proteïne producten. Met ons team van 25 medewerkers proberen wij de kwaliteit en service te leveren die u van ons mag verwachten. Klantvriendelijkheid en klanttevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel. Het ruime assortiment varieert van crackers, broodjes, puddings, shakes, repen, muesli, pasta tot snacks.

Wanneer u snel resultaat wilt behalen kunt u kiezen voor het proteïne dieet. Het proteïne dieet of eiwitten dieet is al jarenlang doeltreffend. Dankzij het proteïne dieet hoeft u niet bang te zijn voor een jojo effect. Het is wetenschappelijk bewezen en erkend dat u door het proteïne dieet efficiënt resultaat boekt en ook resultaat behoudt.

Het proteïne dieet of eiwitdieet is een veilig en medisch verantwoorde manier om af te slanken, met een blijvend resultaat.

Wanneer u vragen heeft of tips wenst te ontvangen kunt u ons gratis en vrijblijvend om advies vragen. Wij reageren in 99% van gevallen binnen 1 werkdag.

Novashops.com
8.1

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Producten heel lekker. Afvallen klopt maar niet zoals ze zeggen. Je valt geen 3 kg per week af. Ik ben in 10 dagen 3 kg afgevallen terwijl ik mij strikt aan de regels heb gehouden.
Ieder medewerker die je spreekt zegt iets anders. Je krijgt een boekje en je mag het uitzoeken. Het geven van verschillende antwoorden geeft onzekerheid. Ieder medewerker roept maar wat. Heel raar.. het lijkt wel alsof er zomaar medewerkers werken die van niets snappen.
Attike
amsterdam

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Starterspak

amsterdam
16/09/2018

Starterspak
Pluspunten

Beste, Het is spijtig dat er geen recepten boekje bij zit wat je per dag moet eten. Er zitten ook geen tips bij voor de aanvulling van de produkten. Op de zakjes is niet vermeld hoeveel water je moet gebruiken. Het is niet zo lekker. Met vriendelijke groeten,

Chris
Beste Chrisd,

Spijtig om te vernemen dat u geen informatie bij uw starterspakket heeft ontvangen. Deze zit er normaliter wel bij. Onze excuses hiervoor!
Via onze website is ook alle informatie terug te vinden. Uiteraard kunt u met vragen ook contact opnemen met onze klantendienst. Dan hadden wij u graag alle antwoorden / oplossing gegeven.
Mvg Evelien

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten

Goede producten en aanbod. Spijtig dat de slechte service het zo om zeep helpt... Novashops slaagt er blijkbaar niet in om een bestelling op tijd te verzenden. Dat het eens 1 keer, of misschien zelfs 2 keer voorvalt, kan ik alle begrip voor hebben. Maar 4 keer? Daarbij dan nog de 'tja, vervelend' reactie van de klantenservice, ...
Misschien tijd om de slogan te veranderen?
"Bestel voor 21:00, hopelijk deze week in huis"
Beste,

Spijtig om u reactie te lezen.
Ik zie dat u het emailadres kiyoh@mitch2k.be gebruikt, hier is geen bestelling mee geplaatst.
Ik kan dus ook geen gesprek terug vinden tussen u en de klantendienst.
Graag ontvangen wij een email van u met de bestelnummers , dan kunnen wij het voor u uitzoeken.
Wachtend op een reactie.

Evelien, Novashops.

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten

Misschien tijd om de slogan te veranderen?
"Bestel voor 21:00, hopelijk deze week in huis"

28/03/2018

Pluspunten
Na verschillende mails werd het beschadigd product vervangen + extra artikel voor het ongemak.
Mail met klacht overgemaakt aan klantendienst naar aanleiding beschadiging geleverd product.
Na 4 dagen nog geen reactie.
Is dit service ?
Beste,

Spijtig om te vernemen dat u aangeeft dat wij niet reageren.
Wij hebben u op 19 feb aangegeven dat wij geen email van u hebben ontvangen.
Op 19 februari heeft u foto's doorgestuurd en hebben wij gereageerd , tevens op 20 februari hebben wij u weer een email verstuurd met een goede oplossing. Helaas hebben wij van u nog geen reactie terug mogen ontvangen .
Uiteraard zien wij deze nog graag tegenmoet.

Mvg Evelien
Lieven Verheylesonne
Erpe-Mere

Gepubliceerd op: 01/03/2018

Proteïnedrank tray
Pluspunten
Voorlopig geen
Na 4 dagen nog geen reactie.
Is dit service ?

Erpe-Mere
15/02/2018

Proteïnedrank tray
Pluspunten

Jullie hebben een pakket gestuurd zonder enige instructies of handleiding van hoe je de producten moet voorbereiden.
Gewoon een doos volgooien met zakjes en klaar.. via via heb ik een lijst gekregen en instructie .Op jullie lijst ( via email gekregen op verzoek van ...)zie ik ook cacao 4x etc , maar ik heb dit niet gekregen.
L.Zeric
Veldhofstraat 50 A
6471CK Eygelshoven
Lydia
Eygelshoven

Gepubliceerd op: 26/02/2018

Low Budget Box
Pluspunten
Een week geleden luxe kennismakingspakket ontvangen, waarbij 2 artikelen niet zaten. Meteen gemeld. Er werd beweerd dat een artikel zowiezo niet in het pakket hoort. Tweemaal een kopie van de lijst toegestuurd naar jullie, waar dit wel degelijk opstaat. En nu na een week nog steeds die twee producten niet geleverd. Dus erg slechte service. Had een nieuwe bestelling van €100,-- klaarstaan, voor de komende week. Maar ga nu iets anders proberen.

Gepubliceerd op: 24/02/2018

Luxe kennismakingspakket
Pakket met diverse soorten chips
Pakket met diverse soorten crunch repen

Willemijn

Gepubliceerd op: 27/01/2018

Pannenkoeken
Pluspunten
De soepjes zijn lekker. De reepjes ook.
Doe een gebruiksaanwijzing bij de producten.

Update:
Na deze review kreeg ik te horen dat Mn email al na een dag beantwoord was. Dat is niet het geval. Pas na 5 dagen kreeg ik een antwoord.
Beste,

Wij hebben u op 23 november 2017 13:31 een reactie gestuurd op uw vraag die u 22 nov. heeft gesteld.

Tom

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Groupon startpakket
Pluspunten
De soepjes zijn lekker. De reepjes ook.
Doe een gebruiksaanwijzing bij de producten.

27/11/2017

Groupon startpakket