Bedrijfsgegevens

Website: http://www.novashops.com
Adres: Marie Curieweg 1 A 6045 GH
Plaats: Roermond
Telefoon: 0475-769145

Novashops is de grootste online aanbieder van de Benelux voor proteïne producten. Met ons team van 25 medewerkers proberen wij de kwaliteit en service te leveren die u van ons mag verwachten. Klantvriendelijkheid en klanttevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel. Het ruime assortiment varieert van crackers, broodjes, puddings, shakes, repen, muesli, pasta tot snacks.

Wanneer u snel resultaat wilt behalen kunt u kiezen voor het proteïne dieet. Het proteïne dieet of eiwitten dieet is al jarenlang doeltreffend. Dankzij het proteïne dieet hoeft u niet bang te zijn voor een jojo effect. Het is wetenschappelijk bewezen en erkend dat u door het proteïne dieet efficiënt resultaat boekt en ook resultaat behoudt.

Het proteïne dieet of eiwitdieet is een veilig en medisch verantwoorde manier om af te slanken, met een blijvend resultaat.

Wanneer u vragen heeft of tips wenst te ontvangen kunt u ons gratis en vrijblijvend om advies vragen. Wij reageren in 99% van gevallen binnen 1 werkdag.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Novashops.com
totaal score
8.4
Personeel
8.5
Snelheid/Levertijd
9.1
Nazorg & Garantie
8.5
Kwaliteit
8.5
Betrouwbaarheid
8.7
Kennis & Vakmanschap
8.6
Communicatie
8.3
Afspraken nakomen
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
414 beoordelingen (12 maanden)
2271 beoordelingen (totaal)
34026 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
52% (216)
39% (161)
5% (19)
2% (9)
2% (10)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Personeel
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Antwoord Novashops.com
Beste,

Spijtig om te vernemen dat u ons een onvoldoende heeft gegeven. Graag willen wij weten hoe u tot deze beoordeling bent gekomen en hoe we het kunnen oplossen.
Verneem graag uw reactie,.

Mvg Evelien
Klant

Gepubliceerd op: 21/01/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
Ik Ben zeer teleur gesteld want mijn pakket komt niet aan ik wacht al 10 dagen wacht de hele dag thuis voor het pakje wilde nu beginnenwant ik heb vakantie dus wilde graag beginnen
Ook 5 keer gebeld maar jullie weten niet wat ze moeten doen
Ik ben echt boos en wil van jullie kant een vergoeding want heb wel voor 266€ besteld
Verbeterpunten
Hele slechte telefonische communicatie
Hele lange levertijd
En beloften niet nagekomen
Personeel
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Antwoord Novashops.com
Beste,
Spijtig om te moeten vernemen dat wij een onvoldoende hebben ontvangen.
Onze klantendienst heeft met plezier veel moeite gedaan voor uw pakket. Door een adresfout wedr uw pakket op 6 nov bezorgd. Inderdaad wat later dan normaliter.
Begrijp dat het vervelend is!
Mocht u nog vragen hebben dan helpen wij u weer graag!

Wij zouden het op prijs stellen als u de beoordeling zou willen herzien.
Brenneke bertram
06570 saint Paul frankrijk

Gepubliceerd op: 16/11/2017
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Ik Ben zeer teleur gesteld want mijn pakket komt niet aan ik wacht al 10 dagen wacht de hele dag thuis voor het pakje wilde nu beginnenwant ik heb vakantie dus wilde graag beginnen
Ook 5 keer gebeld maar jullie weten niet wat ze moeten doen
Ik ben echt boos en wil van jullie kant een vergoeding want heb wel voor 266€ besteld
Verbeterpunten
Hele slechte telefonische communicatie
Hele lange levertijd
En beloften niet nagekomen
Personeel
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen

06570 saint Paul frankrijk
02/11/2017

Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Al meer dan een week een 10 dagen pakket besteld en nog niet geleverd
Verbeterpunten
Ik heb een 10 dagen pakket besteld en er zaten 2 smooties aardbei en banaan niet erbij . Ik heb gebeld en ze zeiden dat het niet meer in voorraad was. Ze hadden er een email over kunnen sturen zodat ik dat wist en wat er in de plaats bij zat . Naar Holland bellen heeft mij al meer dan 50 euro gekost .
Personeel
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Antwoord Novashops.com
Beste,

Spijtig om te vernemen dat wij een onvoldoende van u hebben ontvangen.
Onze klantendienst heeft contact met u gehad.
Sandra brouns
Maaseik

Gepubliceerd op: 25/10/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Al meer dan een week een 10 dagen pakket besteld en nog niet geleverd
Verbeterpunten
 
Personeel
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen

Maaseik
11/10/2017

Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Levering niet correct, na bijna een week zit de levering nog op een depot, in een ander land.
Als je dan vraagt waarom de belofte niet nagekomen is van dag na bestelling te leveren steken ze zich weg achter andere regeltjes waar wij als klant niets mee te maken hebben. Belofte niet nagekomen! Totaal niet tevreden van de aangeboden service.
Antwoord Novashops.com
Beste ,
Wij vinden uw reactie heel spijtig om te lezen!
Wij hebben veel mailverkeer met u ondervonden en hebben ons uiterste best gedaan om u te helpen.
Zoals wij ook al naar u gemailt hebben kunt u uw pakket bij de betreffende parcelshop ophalen.

Wij hopen dat u uw beoordeling wilt herzien.
Klant

Gepubliceerd op: 22/09/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
-Er staat nergens hoe je de producten moet klaarmaken
-Lastig om een eetschema te vinden
-Zit geen briefje bij met wat je wel of niet mag eten erbij
-Op de foto stonden ook crackers, die zaten niet in mijn box
-Warme chocolademelk heeft klontjes
-Levering was een dag te laat zonder vermelding
-Personeel was niet klantvriendelijk via de e-mail
-Werd zomaar aangemeld voor de nieuwsbrief zonder toestemming
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Antwoord Novashops.com
Met de klant is meerdere malen uitgebreid gemaild en punten besproken.
Chantal
Amsterdam

Gepubliceerd op: 24/08/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant


Aankoop
Budget Box via Groupon
1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Lever überhaupt dan valt er iets te oordelen
Personeel
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Wendy
IJsselstein Ut

Gepubliceerd op: 19/06/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant


Aankoop
Social Deal
1
Pluspunten
Snelle levering van bestelde produkt
Verbeterpunten
 
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Antwoord Novashops.com
Beste Erna,Spijtig dat u ons een onvoldoende heeft gegeven via Kiyoh!Graag vernemen wij van u wat hier de reden van is , zodat we wellicht een oplossing kunnen bieden.Mvg Evelien, klantenservice novashops.
Erna
Hengelo

Gepubliceerd op: 14/06/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant


Aankoop
Eiwitproducten
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Drie keer per week currysoep en ook de rest van de smaken worden steeds herhaald. Wat een eentonig en saai menu. Verder is de beschrijving zeer sumier. Kortom niet voor herhaling vatbaar!
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Antwoord Novashops.com
Beste Claudia,

Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent.
Graag wil ik u erop attenderen dat u alle producten los kunt bestellen. Zo eet u alleen wat u echt lekker vind en kunt u zelf voor de nodige variatie zorgen.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan aub contact met ons op.
Wij helpen u graag!
Mvg, Evelien
klantenservice novashops.
Claudia

Gepubliceerd op: 14/06/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant


Aankoop
Slecht en eentonig
1
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Lachertje , producten die in het menu staan zijn niet geleverd , gewoon slechter dan slecht
Personeel
Nazorg & Garantie
Communicatie
Betrouwbaarheid
Hans
Den Bosch

Gepubliceerd op: 15/03/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant


Aankoop
Eiwit dieet
1
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Stoppen met mensen voor te liegen en eerst deftig jullie rekensommetjes maken ivm voorbeelden van dagschema en toegestane groenten ( ivm 45 gram koolhydraten) wat jullie verkopen is zever in pakjes en aan de hulplijn zitten onbekwame mensen die zelfs het verschil ni weten tussen snelle en trage koolhydraten... gewoonweg triestig! Eerste en laatste keer dat ik besteld heb want het werkt toch niet! Ik vraag mij af wie die positieve revieuws opschrijft ( wss het eigen personeel onder druk van de grote chef)
Personeel
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Antwoord Novashops.com
Wij vinden het spijtig dat u ons een negatieve beoordeling heeft gegeven.

Graag lichten wij u nog het een en ander toe per mail.

U kunt deze mail vandaag van ons verwachten.

Een prettige dag.

Klantenservice Novashops.
Klant

Gepubliceerd op: 31/01/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
Disclaimer