Website: http://www.novashops.com
Adres: Marie Curieweg 1 A 6045 GH
Plaats: Roermond

Novashops is de grootste online aanbieder van de Benelux voor proteïne producten. Met ons team van 25 medewerkers proberen wij de kwaliteit en service te leveren die u van ons mag verwachten. Klantvriendelijkheid en klanttevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel. Het ruime assortiment varieert van crackers, broodjes, puddings, shakes, repen, muesli, pasta tot snacks.

Wanneer u snel resultaat wilt behalen kunt u kiezen voor het proteïne dieet. Het proteïne dieet of eiwitten dieet is al jarenlang doeltreffend. Dankzij het proteïne dieet hoeft u niet bang te zijn voor een jojo effect. Het is wetenschappelijk bewezen en erkend dat u door het proteïne dieet efficiënt resultaat boekt en ook resultaat behoudt.

Het proteïne dieet of eiwitdieet is een veilig en medisch verantwoorde manier om af te slanken, met een blijvend resultaat.

Wanneer u vragen heeft of tips wenst te ontvangen kunt u ons gratis en vrijblijvend om advies vragen. Wij reageren in 99% van gevallen binnen 1 werkdag.

Novashops.com
8.1

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
goed dat je om een beoordeling vraagt
Beste, ik verwacht mijn pakketje al 3 dagen.. tot op heden heb ik niks ontvangen. Kunt u mijn bestelling nakijken aub?
Goededag,

Dpd heeft inderdaad de levering te laat gedaan omdat zij dachten dat het adres niet klopte. Dit omdat er het bij een bedrijf geleverd moest worden m, maar dit niet vermeld stond bij het afleveradres.
Inmiddels is het opgelost en heeft de klant het pakket al enkele dagen geleden in ontvangt genomen.
Sarah Vandelanotte
Heuvelland

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Wat in de doos zit komt niet overeen met wat er op de site word benoemd. Er zitten hele andere dingen in. En zelfs wat op het schema zit zit niet allemaal in het pakket.. En daarbij staan er bij het bestellen 7 dagen pakket maar het is maar voor 5 dagen. Allemaal heel slecht geregeld dus
Beste,

Ik zie dat u het juiste pakket wat wij hebben naverzonden heeft ontvangen. Ook hebben wij het verkeerde pakket van u retour mogen ontvangen.

Mvg Evelien
pieters

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten

bij verkoop bundels maken per dag anders zie door de bomen het bos niet je raakt verwart van al die zakjes
Antwoord Novashops.com
Beste ,Bedankt voor het verbeterpunt.Het makkelijkste is om de zakjes inderdaad per dag van te voren klaar te leggen.Het lijkt mischien lastig , u kunt het beste de zakjes uitgespreid op een tafel liggen, dan ziet u snel welk zakje u bij welke dag moet leggen.
arjen

Gepubliceerd op: 06/08/2018

staters paket
Pluspunten
ik kan de producten nog niet beoordelen, dat zal ik later doen
op de website staat als je voor 21u besteld het de volgende dag geleverd wordt. Ik heb tegen 18u besteld en de volgende dag ben ik thuis gebleven om mijn bestelling te ontvangen. Niets toegekomen. Na heel wat mails, die jullie kunnen traceren, heb ik het pakket vandaag aan het afhaalpunt kunnen ophalen (gisteren late namiddag geleverd). Ik ben absoluut niet tevreden met deze manier van werken. Als compensatie heb ik een zakje chips extra gekregen en een korting van 10% op de volgende aankoop. Eerst en vooral geven jullie regelmatig kortingen via jullie website en ik ben echt niet overtuigd dat mijn volgende bestelling via jullie zal zijn. Als ik op zo'n manier met mijn klanten omga zal ik ze snel kwijt zijn.
Ik ben ook verbaasd te zien dat jullie negatieve feedback via dit kanaal wensen maar positieve via facebook. Ik kom heel hard in de verleiding om mijn ervaring ook via facebook te delen.
Beste heidi,

Ik heb u een email verzonden.
heidi
Houthalen

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Pluspunten
vlugge en correcte levering
nog onwetend, ben juist begonnen, vandaar een 1 - levertijd = top
Fabienne