Website: http://www.laptopvision.nl
Adres: Tennesseedreef 13E 3565 CK
Plaats: Utrecht

Nova IT Solutions \ LaptopVision.nl

Pluspunten
Mooi laptop en snelle levering top! Laptop ziet er echt uit als nieuw en werkt heel snel zeer tevreden.
Geen, ga zo door.
Jacco Meerman
Leidscherijn

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Afgelopen 3 weken aan het orienteren voor een refurbished laptop en meerdere aanbieders bekeken en uiteindelijk terecht gekomen bij laptopvision.nl Na veel onderzoek is mijn keuze gevallen op een DELL E6330 laptop omdat deze een hoge score heeft ontvangen op het internet en de specificaties zijn passend bij mijn gebruik. Laptop online besteld op 03-07-2018 en tot mijn verbazig volgende dag rond de middag ontvangen. Laptop was netjes verpakt in een stevige doos, met een adapter en muis welke ik had besteld dus 5 sterren voor bezorging. Laptop nu ruim 14 dagen in gebruik en deze bevalt zeer goed! Laptop cosmetisch in nette staat enkel een licht krasje op het deksel, scherm zonder krassen of dode pixels, toetsenbord bijna als nieuw. Wat betreft prestaties klopt dit zeker als op het internet zeer snel en stabiel. Ik heb zonder moeite mijn bestanden van mijn vorige laptop kunnen overzetten. Mijn cijfer voor laptopvision.nl is dan ook 5 sterren wat betreft bestel process, duidelijk en overzichtelijk website, bezorging en eindproduct. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een gebruikte laptop.
Geen, zeer tevreden.
Ilja Wildeboer
Martenshoek

Gepubliceerd op: 15/07/2018

Pluspunten
Afgelopen week een HP laptop besteld en ontvangen deze nu een week in gebruik en getest en wat een machine ! Mijn dochter heeft moet voor haar opleiding een laptop aanschaffen en dit kon ook via school en LET OP OUDERS laptops begonnen vanaf €599!!!!!! Dit vond ik net een beetje te veel van het goeden en maar eens langs geweest bij Laptopvision en mijn lijstje met eisen getoond ... geloof het of niet ik was al klaar voor €289 EN met betere specificaties!! Ik ben een zeer tevreden klant, netjes te woord gestaan en kundig geadviseerd! Ik kan dan ook iedereen aanraden om een kijkje te nemen bij laptopVision en dit zal zeker niet teleurstellen! genoeg laptops voor ieder budget wat ik kon zien en wees niet bang van het term "gebruikt" laptops zien er uit als NIEUW! Bedankt en zeer zeker tot een volgende keer.
Ik vind het jammer dat ik geen foto kan plaatsen van mijn laptop om anderen een idee te geven hoe deze is aangekomen! Mensen hebben toch wel een onderbuikgevoel bij een gebruikte laptop maar dit is toch echt fantastisch! goed en netjes ingepakt en net NIEUW!! Mensen ga even langs bij laptopvision dit zal zeker niet tegenvallen!
Jeroen A
Rietkampen

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
Volgens mij zijn de beoordelingen van dit bedrijf vooral gebaseerd op de eerste dagen na aankoop. Het bedrijf houdt zich namelijk niet aan de wettelijke garantiebepalingen en verwijst enkel naar zijn eigen voorwaarden. Op het argument dat de eigen voorwaarden niet in strijd mogen zijn de wet wordt geen antwoord gegeven. Ze vertellen zelfs dat er andere regels gelden voor tweedehands producten, wat niet waar is.

Bij mij was de stroomkabel binnen zes maanden kapot. Een onderdeel wat normaliter nooit stuk gaat. Ik heb me beroepen op de wettelijke termijn, maar het bedrijf hield vast aan de drie maanden en vertelde me dat stroomkabels nooit onder de garantie vielen. Ik ben benieuwd wat ze doen als mijn laptop het binnenkort begeeft. Let dus op! Ze zijn goedkoop, maar dat heeft een reden.
Voldoe aan de regels voor consumentenbescherming.
Antwoord Nova IT Solutions \ LaptopVision.nl
Bedankt voor uw review. Zoals u ook aangeeft is een stroom kabel niet iets wat snel kapot kan gaan enkel is dit zeer afhankelijk van het gebruik. Daarnaast blijft het een feit dat alles "kapot" kan gaan. Wij hebben dan ook aangegeven dat wij een nieuwe kabel willen leveren voor €4.90 enkel is dit voor u niet goed genoeg en wilt u deze kosteloos. U geeft daarnaast aan dat er consumenten regels zijn waar wij zeker van op de hoogte zijn en ons best doen om deze na te leven. Zoals u ook uit ons reviews kunt lezen doen wij het zeer goed op het vlak van klantvriendelijkheid en service. Wij zijn enkel bereid om coulance te tonen wanneer dit op een vriendelijke toon is gesteld en niet op uw negatieve manier van communiceren buiten deze review om.
Richard

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Omdat de laptop die ik besteld had niet op voorraad was, heb ik een andere, betere en duurdere laptop voor dezelfde prijs gekregen. Ik gebruik deze laptop nu een aantal weekjes en ik ben er blij mee. Wat betreft de verzending, communicatie, service en het geleverde product kan ik alleen maar zeggen dat dit een betrouwbaar bedrijf is.
De geleverde laptop was ietwat gehavend aan de zijkanten. Het was netter geweest om mij hier van tevoren van op de hoogte te stellen of de keuze te geven deze laptop wel of niet te willen.
Priscilla
Swifterbant

Gepubliceerd op: 24/06/2018

Pluspunten
Notebook aangeschaft. Vriendelijke en goede service. Denken mee, maar dringen niet aan.

Notebook voorzien van laatste W10 en zelfs de laatste bios. Zeer goede kwaliteit voor een tweedehands.

George
Maarssen

Gepubliceerd op: 23/06/2018

Pluspunten
Het is zeker aan te raden om een laptop aan te schaffen bij LaptopVision!!... Zeer goede service en vriendelijk persoonlijk contact.... had een mailtje gestuurd en kreeg meteen al een persoonlijke reactie!!... erg tevreden!!...

M. Kuper
zoutkamp

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Via vele webshops terecht gekomen bij laptopvision eerst toch spectisch over het kopen van een gebruikt laptop MAAR ik ben zeer positief verrast! Laptop bijna in nieuw staat, goede advies en kundige informatie ontvangen telefonisch als per mai wat een vertrouwd en gerust gevoel geeft. Op advies van een kennis rondgekeken en mensen pas op laptopVision is goedkoper en stuk hulpzamer! Ik ben dik tevreden over dit bedrijf en kan van harte mensen in mijn omgeving een gebruikt/refusbished laptop aanraden via LaptopVision! Ga zo door !!
Geen!
Sungur
Elspeet

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten
Is nog te vroeg voor een beoordeling heb hem nog geen dag maar tot nu toe gaat het prima

miriam
Wolvega

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Pluspunten
Vrijdag 18-05-2018 mijn HP laptop ontvangen, alvorens een review te plaatsen heb ik mijn laptop in het weekend eens goed gebruikt, veel applicaties geinstalleerd en bestanden van mijn vorige laptop overgezet. Nou moet ik zeggen dat het verschil zoals vermeld in de advertentie een SSD enorm snel is! Het is een opluchting om te zien hoe snel een laptop kan opstarten en bestanden kan kopieren. Mooi helder scherm en gelukkig NIET glinsterend maar mat!! Daarnaast zijn de sporen van gebruik zeer zeer acceptabel, dit is inderdaad minimaal en bijna niet te zien ! Ik kan dan met volle tevredenheid aan geven een SUPER laptop mijn HP840 G1 SSD STUNT ! Zeker een aanrader voor mensen die een snelle laptop willen met mooi beeld en zeer dun!
Jammer dat er alleen maar laptops te koop zijn, ik ben ook op zoek naar een printer en zou het fijn vinden om beide producten tegelijk te kopen!
Marco Streefkerk
Leusden