Website: http://www.laptopvision.nl
Adres: Tennesseedreef 13E 3565 CK
Plaats: Utrecht

Nova IT Solutions \ LaptopVision.nl
9.5

Pluspunten
Wij zijn langs geweest bij laptopvision met een mega langzaam laptop! Deze hadden wij al ruim 10 jaar in gebruik en helaas hebben wij niet veel budget en ruimte voor een nieuw/ander laptop. Gelukkig was dit geen probleem, na het vervangen van ons hardeschijf en een sdd in te bouwen en nieuwe geheugen te plaatsen werkt ons laptop sneller en beter dan ooit. Wij zijn erg blij met deze oplossing en willen nogmaals bedanken voor deze dienst. Altijd fijn als mensen begrip tonen voor de situatie van een ander!

Marco
Maarssen

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Bestelling geplaatst voor een HP 9470 laptop, zoals geadverteerd volgende dag ontvangen. Laptop is zeer snel vooral met het opstarten is het een verademing. Geen minpunten tot zo ver, erg tevreden met mijn aankoop.
nee
J Keizer
Zeist

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Gisteren voor de avond een hp 820 laptop besteld vanochtend keurig geleverd wij zijn blij met onze aankoop, contact aan de telefoon was ook fijn mede hierdoor de juiste laptop aangeschaft.

G. de Niet
Hillegom

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Mooi laptop voor €109! Mijn dochter is erg blij en voor de prijs ziet de laptop er nog als nieuw uit echt heel erg blij met mijn aankoop.
Geen ik vind dat alles keurig is gegaan van bestellen tot netjes aan mijn deur leveren echt top!
Kelly Timmerman
Amersfoort

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten
Nu ongeveer 3 weken trotse eigenaar van een HP ZBook Workstation (mondvol!). Ik was op zoek naar een laptop welke mijn kon helpen met mijn werk, namelijk het bewerken van foto en video materiaal voor gelegenheden. Hiervoor heb ik een zeer krachtige processor, HEEL VEEL geheugen en natuurlijk voldoende opslag voor nodig. Na telefonisch contact ben ik zeer netjes geholpen, ik heb het idee dat er met passie gewerkt word bij dit bedrijf. Na een gesprek van bijna 40 MINUTEN omdat ik heel veel vragen had zijn wij uitgekomen bij de HP ZBook en WAT EEN LAPTOP!! Uiterlijk een 10! snelheid en verwerking van bestanden een 10! levering ook een dikke 10! Klein minpunt was dat ik opzoek was naar een HDMI naar VGA kabel voor mijn monitor maar deze was helaas niet te leveren. Ik ben zeer content met mijn aankoop en kan iedereen met een gerust hart en vol enthousiasme laptopvision aanraden!
Extra acc. zoals kabels en omvormers zou ik zeer op prijs stellen!!
Jaap
Wormerveer

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Wilco E

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
Goede service top kwaliteit
Jan vd kleut

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
-zeer vriendelijk te woord gestaan.
-duidelijk en overzichtelijk website.
-veel mogelijkheden om naar behoefte aan te passen van configuratie.
-bijna geen sporen erg netjes uiteraard een licht krasje hier en daar (stoort niet!)
-snel ontvangen!
Optie voor Linux of Ubuntu zou ik fijn hebben gevonden!
Kim Saval

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Snel geleverd en in goede staat! Ik had bij een gebruikte laptop zeker meer sporen en slechtere toestand verwacht maar dit lijkt op bijna nieuw dus zeer prettig verrast.
Ik mis een optie om een lever afspraak te maken, dat ik als klant kan aangeven dat ik tussen 14:00 en 15:00 mijn pakket zou willen ontvangen bijv. Dit zou enorm behulpzaam zijn om een levering in te plannen.
Haverkort S

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Op locatie een mooi Lenovo laptop aangeschaft, zeer netjes en aardig advies ontvangen. Nu ongeveer een week in gebruik en ik kan niets anders zeggen als TOP! Solide en een net laptop voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Geen ik beveel dit bedrijf van harte aan!
O Vd Pol
Amersfoort Leusden