Website: http://www.laptopvision.nl
Plaats: Utrecht

Nova IT Solutions \ LaptopVision.nl

Wilco E

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
Goede service top kwaliteit
Jan vd kleut

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
-zeer vriendelijk te woord gestaan.
-duidelijk en overzichtelijk website.
-veel mogelijkheden om naar behoefte aan te passen van configuratie.
-bijna geen sporen erg netjes uiteraard een licht krasje hier en daar (stoort niet!)
-snel ontvangen!
Optie voor Linux of Ubuntu zou ik fijn hebben gevonden!
Kim Saval

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Snel geleverd en in goede staat! Ik had bij een gebruikte laptop zeker meer sporen en slechtere toestand verwacht maar dit lijkt op bijna nieuw dus zeer prettig verrast.
Ik mis een optie om een lever afspraak te maken, dat ik als klant kan aangeven dat ik tussen 14:00 en 15:00 mijn pakket zou willen ontvangen bijv. Dit zou enorm behulpzaam zijn om een levering in te plannen.
Haverkort S

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Op locatie een mooi Lenovo laptop aangeschaft, zeer netjes en aardig advies ontvangen. Nu ongeveer een week in gebruik en ik kan niets anders zeggen als TOP! Solide en een net laptop voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Geen ik beveel dit bedrijf van harte aan!
O Vd Pol
Amersfoort Leusden

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Weinig te vertellen, laptop besteld en betaald voor 18:30 en zoals beloofd de volgende dag in huis. Laptop uitgevoerd met een groter SSD naar mijn keuze en in zeer nette staat. Geen minpunten tot zo ver.
Arjan Storm

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Onlangs een HP laptop besteld voor mijn zoon die nog wel eens spelletjes wilt spelen op zijn laptop. Na een kort maar duidelijk en helder advies vanuit dit bedrijf is mij geadviseerd om een HP 840 met een video kaart te kopen en uit goede vertrouwen en reviews gelezen te hebben deze laptop besteld. Mijn zoon is erg blij laptop ziet er nog bijna als nieuw uit en spelletjes spelen is geen probleem deze hapert niet en loopt niet vast wat wel het geval was bij zijn oude laptop. Daarnaast kan hij ook zijn youtubu filmpjes opnemen dus al met al een geslaagd aankoop! Erg blij !
Ik zou het fijn gevonden hebben om een keuze te krijgen voor inpak papier, wellicht een idee omdat het in sommige gevallen een kado is en natuurlijk met de komende feest dagen wellicht een aandachtspunt om mee te nemen.
Annemiek Costagnon
Boekel

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
HP Elitebook 820 gekocht op 5 oktober 2018.
De laptop werkt perfect en ziet er zeer netjes uit.
Goed geholpen en zeer tevreden met deze aankoop.
Klasse zaak, ga zo door.
Hans
IJsselstein

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Mooi laptop en snelle levering top! Laptop ziet er echt uit als nieuw en werkt heel snel zeer tevreden.
Geen, ga zo door.
Jacco Meerman
Leidscherijn

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Afgelopen 3 weken aan het orienteren voor een refurbished laptop en meerdere aanbieders bekeken en uiteindelijk terecht gekomen bij laptopvision.nl Na veel onderzoek is mijn keuze gevallen op een DELL E6330 laptop omdat deze een hoge score heeft ontvangen op het internet en de specificaties zijn passend bij mijn gebruik. Laptop online besteld op 03-07-2018 en tot mijn verbazig volgende dag rond de middag ontvangen. Laptop was netjes verpakt in een stevige doos, met een adapter en muis welke ik had besteld dus 5 sterren voor bezorging. Laptop nu ruim 14 dagen in gebruik en deze bevalt zeer goed! Laptop cosmetisch in nette staat enkel een licht krasje op het deksel, scherm zonder krassen of dode pixels, toetsenbord bijna als nieuw. Wat betreft prestaties klopt dit zeker als op het internet zeer snel en stabiel. Ik heb zonder moeite mijn bestanden van mijn vorige laptop kunnen overzetten. Mijn cijfer voor laptopvision.nl is dan ook 5 sterren wat betreft bestel process, duidelijk en overzichtelijk website, bezorging en eindproduct. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een gebruikte laptop.
Geen, zeer tevreden.
Ilja Wildeboer