Website: www.noshirt.nl
Adres: Weltevreden 2A 3731 AL
Plaats: DE BILT
Telefoon: 088 - 120 11 11 (lokaal tarief)

Wij geloven dat een succesvolle dag start met comfortabel ondergoed dat je niet ziet maar er wel voor je is. Daarom zie je noshirt niet onder je overhemd maar geeft noshirt jou wel de mogelijkheid om je te kleden zoals jij dat wilt: eigen en stijlvol.

Daarom heeft noshirt een langere achterkant en slim-fit draagcomfort en houdt het je overhemd fris in de zomer en biedt het extra warmte als het kouder wordt. Ook na 20x wassen en drogen.

En daarom zit de bijpassende noshort aan het einde van de dag net zo goed als toen je noshort 's ochtends aantrok: zonder opkruipende pijpen.

NOSHIRT

Pluspunten
Shirts met een deep V + extra stof rondom de oksels
Santiago
Friesland

13/02/2017

Pluspunten
perfect

11/02/2017

Pluspunten
- Kwalitatief goede producten
- Uitstekende snelle service en order afhandeling
- Prijs/kwaliteit verhouding
- Levering is erg snel en adequaat
- Webshop is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk
- Sinds ik No Shirt draag, heb ik alle andere ondershirts die ik droeg weg gedaan. No Shirt zit heerlijk om mijn lichaam en voel niet dat ik deze draag en qua transpireren is het een uitkomst !!
Geen verbeterpunten te noemen.
Trevor de Kruijf
Wijk bij Duurstede

10/02/2017

Pluspunten
de kleding is zeer prettig draagbaar. Niet goedkoop, maar, dan heb je ook wat ! Slechts 1 enkel probleempje gehad dat meteen werd opgelost.
Frank
Waalre

05/01/2017

min
Hans
Alkmaar

27/12/2016

Pluspunten
Ben een early-adopter van No-shirt en ben nu pas toe aan een nieuwe set shirts. Ze hebben altijd de prima pasvorm gehouden. Fijn dat je het voordeelpakket kunt mixen.
Noshirts krijgen nu langzaam een vreemde (vieze) geur, terwijl bij ons het wasproces niet is veranderd?
Rob
Groenlo

27/12/2016

Pluspunten
Prima website met goedwerkende flashes.

No Waste
Om de shirts zit eerst papier en dan ook nog een doosje. Het lijkt mij eenvoudig ook kwantum verpakkingen te maken dus per 3 verpakt. Dit scheelt veel papier en kleurstoffen wat toch allemaal weggegooid wordt.

Daarnaast een verbeterpuntje wat betreft de kleur van khaki shirts. Onder witte overhemden (oxford 2 ply) is de khaki kleur die nu gebruikt wordt net te donker. Wellicht een tintje lichter gebruiken. Hierdoor krijgt het witte overhemd een licht grijze tint.

De snelle goede service is een + punt !
Dick
Deil

22/12/2016

Pluspunten
Zojuist mijn eerste zending Noshirts (shirts en shorts) in ontvangst genomen. Snelle levering (zo ochtend besteld, ma middag in huis). Keurig verpakt en de eerste indruk is zeer positief. Past uitstekend (maat XL, 1.98 en 106 kg) en het zit heerlijk. Binnenkort al het oude ondergoed de deur uit.......:-)
Danny
UTRECHT

05/12/2016

Pluspunten
Doen nooit moeilijk over terugsturen. Toen im besteld had kreeg ik de volgende dag een kortingscode voor mijn verjaardag. Had ff gemeld, kreeg ik een cadeautje toegestuurd. Top.
Henk
Amersfoort

05/12/2016

Pluspunten
Goede service!! Goede kwaliteit, overzichtelijke webshop!
Te veel verpakkingsmateriaal om de shirts
Pascal

01/12/2016