Website: www.noshirt.nl
Adres: Weltevreden 2A 3731 AL
Plaats: DE BILT
Telefoon: 088 - 120 11 11 (lokaal tarief)

Wij geloven dat een succesvolle dag start met comfortabel ondergoed dat je niet ziet maar er wel voor je is. Daarom zie je noshirt niet onder je overhemd maar geeft noshirt jou wel de mogelijkheid om je te kleden zoals jij dat wilt: eigen en stijlvol.

Daarom heeft noshirt een langere achterkant en slim-fit draagcomfort en houdt het je overhemd fris in de zomer en biedt het extra warmte als het kouder wordt. Ook na 20x wassen en drogen.

En daarom zit de bijpassende noshort aan het einde van de dag net zo goed als toen je noshort 's ochtends aantrok: zonder opkruipende pijpen.

NOSHIRT

Pluspunten
Duidelijke uitleg op de website, waardoor het makkelijk is de goede keus te maken. De afwikkeling van de order is uitstekend en - meest belangrijk - de shirts zijn perfect; ze zitten goed (ook na frequente wasbeurten), zijn lang genoeg en onzichtbaar.

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Prima producten, zitten goed, goed maatadvies.
Actie was verlopen maar toch gewoon de korting gekregen, en binnen dag jn huis, top
Erbij zetten tot wanneer een actie loopt
Marcel

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
Kwaliteit producten erg goed.
Het aanbieden van shirts en shorts in dezelfde kleuren. nu is er dat alleen in kaki en zwart. bij bijvoorbeeld een groene short is er geen groen shirt beschikbaar. Dit zie je bij veel merken herenondergoed in tegenstelling tot bij damesondergoed.

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
De in het verleden gekochte shirts hebben zeer goed voldaan, vandaar dat ik nu een groter aantal heb besteld. Bovendien kreeg ik 2 shirts er gratis bij. Naar bleek dat de shirts te klein waren heb ik de gedragen shirts teruggestuurd en een maat groter gekregen. Zonder probleem. Zeer goede klantenservice dus.
Bovendien twee voor mij te kleine shirts meegestuurd gekregen (per ongeluk) om aan vrienden uit te delen.
Telefonische bereikbaarheid zou iets beter kunnen. Duurt lang voordat er wordt opgenomen. Waarschijnlijk doordat verschillende malen automatisch is doorverbonden.
Raymond
Harlingen

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten
Goed product en superservice! Door een fout van mijzelf moest een zending tot 2 keer toe retour, de nieuwe T-shirts werden al naar mij verstuurd voordat ik de oude retour had gezonden

Stijn

Gepubliceerd op: 17/01/2018

K.
Schoonhoven

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
- Goede kwaliteit producten. Het is niet goedkoop maar zeker het geld waard.
- Heldere duidelijke website, geen poespas!
- Goede service en afhandeling van de bestelling. Ook e-mails worden snel en netjes beantwoord
Wellicht vaker acties/aanbiedingen? Die hebben mij pas afgelopen december bereikt. Tip voor de communicatie (was per brief): Wanneer je een actie aankondigt is het fijn om een start- en einddatum mee te geven.
Victor
Rijswijk

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede service, mooie pasvorm, prima kwaliteit.

Martijn

Gepubliceerd op: 15/01/2018