Website: http://www.nordicnew.nl
Adres: Rozengracht 196 1016NK

Nordic New.
Onze insteek in de markt is goed strak en mooi design waar Tom Dixon zeken een voorbeeld van is, ook onze overige collectie staat hier gerant voor Iittala, Muuto, Asplund, Artek, Design House Stockholm, Wastberg ed. wat uit Scandinavië komt.

De webwinkel van Nordic New is een aanvulling op de fysieke winkel Nordic New op de Rozengracht 196 te Amsterdam.
Het assortiment van de winkel is de laatste jaren zo uitgebreid dat wij besloten hebben om hiervoor een nieuwe webwinkel te maken met de complete collectie en meest actuele product informatie.

Openings tijden:

1016 NK Amsterdam

Online

info@nordicnew.com

Nordic New

Pluspunten
Prachtige spullen en ik ben online heel vriendelijk geholpen.
Wellicht kan het retourproces nog iets soepeler. Bijvoorbeeld op het retourformulier alvast aangeven op welk rekeningnummer het bedrag mag worden terug gestort. Ik heb het overigens niet als vervelend ervaren dat ik dit even per mail moest doorgeven. Dat was een kleine moeite maar dit kan ik als verbeterpunt noemen.
Nordic New

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Klantenservice contact was oké
Geen items plaatsen met de mededeling dat dit op voorradig is terwijl dit niet zo is.
H.T.

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Klein bedrijf, persoonlijk
Communicatie is alles: ik kan kiezen tussen snellere levering bij een groter bedrijf. Maar ik blijf wel graag goed op de hoogte van de status van mijn order. Als de beloofde levertijd niet gehaald wordt, dan wordt ik graag actief geïnformeerd.

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
Snelle bezorging.

Marianne
Harlingen

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Rick

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
fijne service en sne antwoord op onze vragen, mooie collectie!

Judith

Gepubliceerd op: 20/03/2018

Pluspunten
Kwaliteit, design en hun uitstekende service! Al je belt, krijg je ook een ‘levend’ iemand aan de lijn!
Wellicht een extra check op wat geleverd wordt door de fabrikant. Je bent daar van afhankelijk als webshop/winkel en ook daar kan wel is wat mis gaan.
Joost Hansum
Culemborg

Gepubliceerd op: 11/03/2018

Pluspunten

Beter met klachten omgaan. Er werd gedaan alsof onze klacht door onszelf is ontstaan en vervolgens wordt de afhandeling bij de fabrikant neergelegd ipv bij Nordic zelf ...
Antwoord Nordic New
Wij hebben van deze klant een foto ontvangen van een houten haak die bij ons gekocht ( 2 van de vijf) was, met aan de achterkant het ontbrekend metalen ophang systeem.
Wel kon je zien dat deze met behoorlijke kracht eruit was gegaan ( splinters en krassen).
Eigelijk een schade die alleen kan ontstaan als er schijnbaar iets ( te) zwaar aan hangt.

Klant beweerde dat deze zo uit de doos kwamen.

Wij geven de klant altijd voordeel van de twijfel, hoe onwaarschijnlijk deze ook zich laat aanzien.

Dus na overleg met klant gezegd dat we te verificatie even contact opnemen met leverancier.
( niet dat deze de afhandeling gaat doen wij zijn daar verantwoordelijk voor)

En dat we tot een oplossing proberen te komen.

Enige sinds verbaasd over reacti
Elmer Smith
Deventer

Gepubliceerd op: 18/02/2018

Pluspunten
Everything went excellent.
Fast and accurate.

Shaun
London

Gepubliceerd op: 11/02/2018

Pluspunten
Mooie producten
Update over vertraagde levering
Erik