Website: http://www.nkon.nl
Adres: Kanaaldijk-Noord 109D 5642 JA
Plaats: Eindhoven

NKON is een no-nonsense webwinkel opgericht in 2008 gespecialiseerd in batterijen, intelligente batterijladers en LED-zaklampen. Door een focus op efficiency, schaalvoordeel en liefde voor het vak blijft de prijs laag!

NKON B.V.
9.5

Pluspunten
Perfecte service! Ik heb vrijdagmiddag besteld en zaterdagmiddag was alles compleet en netjes verpakt binnen. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Dave B.

Gepubliceerd op: 24/11/2018

Pluspunten
Very fast delivery to Austria. NOR Test of the Samsung Cells INR 18650 35E OK no old and long störend cells. Will buy in future here. Will recommend Shop.

Ewald
AUSTRIA GLEISDORF

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
Very friendly contact, instant delivery (to Germany), and safe packaging. Had a few leaking cells after more than one year, wrote a message and got an instant and very friendly replacement. Awesome shop!

Benjamin P.
Germany

Gepubliceerd op: 18/11/2018

Pluspunten
Prima producten en snelle levering!

Marc
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Sympathiek bedrijf met hele aardige en behulpzame medewerkers! Zeer goede prijzen en snelle levering! Omdat ik om de hoek woon heb ik geen last van verzendkosten.

Jan van den Brand

Gepubliceerd op: 29/10/2018

Pluspunten
Snelle verezending, goeie communicatie
Jammer dat sommige dingen lang uit stock zijn...
kev
Belgistan

Gepubliceerd op: 25/10/2018

Pluspunten

na 23 dagen nog geen bestelling ontvangen ( aangeboden verzendtijd was 7-15dagen )
Antwoord NKON B.V.
Klant heeft nooit contact met ons gezocht voor een oplossing.

Verwachtte verzenddtijd was toen 7-15 ja, maar dat is nu hoger lijkt het, we weten niet waarom maar hebben de indicatie wel aangepast. Gisteren is er een zending aangekomen na 25 dagen, en nog meer klanten wachten tot het komt.

Inmiddels een paar weken verder en nooit reactie gehad van deze klant op onze berichten, denk dat het heel snel na zijn review binnen is gekomen.
wout
heffen

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Duidelijk en snelle levertijd
Stef
Hillegom

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Duidelijke website, Erg scherpe prijzen, vaak de goedkoopste in Nederland. Ik had vrijdag besteld, pakket kwam de volgende dag netjes binnen. Bijzonder goed verpakt.
Te hoge verzendkosten. Pas vanaf €90 gratis verzending, dat is veel te hoog ten opzichte andere webshops. Maak daar €30-€50 van.
VOSbeeld fotografie + video
Deventer

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Alles klopt gewoon!
Snel geleverd.

J.G.