Website: http://www.nkon.nl
Adres: Kanaaldijk-Noord 109D 5642 JA
Plaats: Eindhoven

NKON is een no-nonsense webwinkel opgericht in 2008 gespecialiseerd in batterijen, intelligente batterijladers en LED-zaklampen. Door een focus op efficiency, schaalvoordeel en liefde voor het vak blijft de prijs laag!

NKON B.V.
9.5

Pluspunten
Groot assortiment, goede prijzen en super snel!
Ze zitten hier praktisch om de hoek, waar ik regelmatig werk, dus bestellen en vrijwel meteen afhalen!

ThinkAndSolve
STERKSEL

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
Goede prijs en goede service.
Snelle levering.
Alles oké.
Joram
Heist-op-den-berg (België)

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Pluspunten
Ik had zelf de verkeerde besteld maar de medewerker heeft het voor mij opgelost. Super snelle levering binnen 1 dag en wat een top service!

Jimmy de Jong
Bemmel

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten

Het lijkt me handig wanneer batterijen worden besteld deze ook geleverd kunnen worden.

Edit: Heb besteld met afhalen en betalen bij afhalen. Dit deed ik al jaren. Maar bedrijf bied geen service en is erg klantonvriendelijk. Zie reactie van bedrijf. Zal voortaan elders shoppen.
Antwoord NKON B.V.
We wachten al meer dan een week op je betaling, wat denk je zelf dat we ze eeuwig vasthouden?

Lijkt me handig dat je voortaan elders koopt of gewoon gelijk betaalt.

Gepubliceerd op: 08/03/2019

22/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, altijd kwaliteit batterijen, geen namaak! koop hier altijd mijn IMR's.

Robby
Sleidinge

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten
Een echte aanrader, ik had verkeerde type batterijen besteld , heb contact gezocht via mail en kreeg direct antwoord en ook direct een link met juiste batterijen. Heb dan de andere besteld en dag nadien had ik ze al in mijn bezit. De verkeerde batterijen terug gestuurd en kreeg direct mijn geld terug.
Echt een goeie services en daarom dat ik hier ook een oordeel geef.
Geen verbeteringen , doe zo verder
Raphael
Lokeren

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Ik heb een bestelling gedaan op NKON voor paar 18650 batterijen.
Er waren wat problemen met levering bij Postnl. Echter werd ik zeer professioneel geholpen door medewerker van NKON.
Zij kwam met een passend oplossing waardoor ik mijn bestelling vandaag heb mogen ontvangen.

Ook heb ik twee batterijen getest op spanning, ampere en capaciteit.
Perfect!

Zal zeker vaker bij NKON bestellen.
Z Kawa
Nijmegen

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Ik had eigenlijk verkeerde batterijen besteld, maar word meteen alert gereageerd en naar oplossingen gezocht. Dus niet alleen goedkoop maar ook nog hele goede service en dat in deze tijd. Bravo toppers!
Kees Gorinchem

Kees
Gorinchem

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
Bestelling op zondag geplaatst en op dinsdag met brievenbuspakket ontvangen. Na openen bleken de AAA Eneloops niet in de verpakking te zitten. Gebeld naar NKON en gesproken met Anna, die na een kort gesprek keurig vroeg of ik mijn geld terug wilde of de batterijen wilde ontvangen.
Inhoud van postpakketen double checken? :)
Bob
Alkmaar

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
Superscherpe prijzen.
No-nonsense. Sijpelt ook door in de website: snel en handige filters, webshoppers love Magento.
Goede support.
Verstuurt je aankoop snel.
Klantenbeleving is belangrijk voor ze.
Er zijn webtechnisch en cosmetisch best wat dingen die verbeterd kunnen worden of mooier kunnen.
Werner
Heerhugowaard