Website: http://www.nkon.nl
Adres: Kanaaldijk-Noord 109D 5642 JA
Plaats: Eindhoven

NKON is een no-nonsense webwinkel opgericht in 2008 gespecialiseerd in batterijen, intelligente batterijladers en LED-zaklampen. Door een focus op efficiency, schaalvoordeel en liefde voor het vak blijft de prijs laag!

NKON B.V.
9.5

Pluspunten
Een echte aanrader, ik had verkeerde type batterijen besteld , heb contact gezocht via mail en kreeg direct antwoord en ook direct een link met juiste batterijen. Heb dan de andere besteld en dag nadien had ik ze al in mijn bezit. De verkeerde batterijen terug gestuurd en kreeg direct mijn geld terug.
Echt een goeie services en daarom dat ik hier ook een oordeel geef.
Geen verbeteringen , doe zo verder
Raphael
Lokeren

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Ik heb een bestelling gedaan op NKON voor paar 18650 batterijen.
Er waren wat problemen met levering bij Postnl. Echter werd ik zeer professioneel geholpen door medewerker van NKON.
Zij kwam met een passend oplossing waardoor ik mijn bestelling vandaag heb mogen ontvangen.

Ook heb ik twee batterijen getest op spanning, ampere en capaciteit.
Perfect!

Zal zeker vaker bij NKON bestellen.
Z Kawa
Nijmegen

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Ik had eigenlijk verkeerde batterijen besteld, maar word meteen alert gereageerd en naar oplossingen gezocht. Dus niet alleen goedkoop maar ook nog hele goede service en dat in deze tijd. Bravo toppers!
Kees Gorinchem

Kees
Gorinchem

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
Bestelling op zondag geplaatst en op dinsdag met brievenbuspakket ontvangen. Na openen bleken de AAA Eneloops niet in de verpakking te zitten. Gebeld naar NKON en gesproken met Anna, die na een kort gesprek keurig vroeg of ik mijn geld terug wilde of de batterijen wilde ontvangen.
Inhoud van postpakketen double checken? :)
Bob
Alkmaar

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
Superscherpe prijzen.
No-nonsense. Sijpelt ook door in de website: snel en handige filters, webshoppers love Magento.
Goede support.
Verstuurt je aankoop snel.
Klantenbeleving is belangrijk voor ze.
Er zijn webtechnisch en cosmetisch best wat dingen die verbeterd kunnen worden of mooier kunnen.
Werner
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Pluspunten
Top service, snelle levering.
Matthieu

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Pluspunten
Snelle levering en goed verpakt in stevige doos met schuimvlokken. Ik heb een bestelling Eneloop batterijen gedaan en een lader. De batterijen zijn echt, geen namaak. Erg goedkoop, laat u daardoor niet tegenhouden.
Ronny

Gepubliceerd op: 28/12/2018

Pluspunten
Top kwaliteit hoorbatterijen tegen een laagste prijs.
Snel ontvangen

Ton Kienstra
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Pluspunten
Top service, snelle levering, hoge kwaliteit van producten en de laatste keer had ik batterijen besteld voor een apparaat die uiteindelijk niet geleverd ging worden en was het geen probleem om m'n bestelling te annuleren. Hele aardige en behulpzame medewerkers. Ik kan niet anders zeggen dat het een uitstekend bedrijf is die ik aan iedereen zou aanraden.

B
Delft

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Pluspunten
Ontving een betere accu dan besteld, omdat die even niet op voorraad was. Goede communicatie hierover per mail.
Accu goed verpakt, voor dit alles een dikke prima!
Menno
Joure