Website: http://www.ninie.nl
Adres: De Waard 101 1851RC
Plaats: Heiloo
Telefoon: 0641190020

Ninie kinderkleding en haar zusje Meisjesmaillots.nl en coole broer Stoereboys.nl | jongens- en meisjeskleding | Ninie's kledinglijn voor meisjes | Maillots & sokken voor meiden | Meisjes jurkjes | Meisjes rokjes | Meisjes leggings | Meisjes t-shirts | Jongenskleding

Kijk voor meer informatie op www.ninie.nl over onze eigen Ninie kledinglijn, www.stoereboys.nl voor de coole jongenscollectie en meisjesmaillots.nl voor meer dan 80 soorten maillots en sokken voor meiden.

Winkelen bij Ninie kinderkleding, Stoereboys.nl en Meisjesmaillots.nl is elke dag een feestje!

Ninie kinderkleding
8.1
9.5

Pluspunten
duidelijk, snel met reactie en levering, out of the box denken met stoffen.
kleren worden altijd in een zak gestuurd. Soms kan het zijn dat deze scheurt waardoor de kleding kan beschadigen. Is nog nooit gebeurt bij mij maar wel iets om rekening mee te houden.
Ook is het plastic lastig te recyclen. Voordeel van een zak is dat het vaak door de brievenbus past, maar ook dit brengt risico op schade.
Antwoord Ninie kinderkleding
Bedankt voor je uitgebreide review en je verbeterpunt mbt de verzending. We gebruiken de verzendzakken omdat deze het allerstevigste zijn om in te versturen. De verzendzakken zijn regendicht en sterker dan doosjes. In het verleden heb ik ook dozen gebruikt, maar omdat deze steeds stuk gingen en ik daar klachten over kreeg van klanten ben ik overgestapt op de verzendzakken en sindsdien heb ik geen klachten meer ontvangen. Vandaar onze keuze voor de verzendzakken. Ik zal informeren of er binnenkort ook recyclebare verzendzakken komen, ik hoop het wel, op dit moment nog niet verkrijgbaar helaas.
Sharon
Eibergen

Gepubliceerd op: 22/08/2017

Pluspunten
Goed verzorgd, ik vind de Facebook berichtjes leuk

Antwoord Ninie kinderkleding
Wat superleuk om te horen! Wij proberen iedereen zo goed mogelijk te inspireren op Facebook, Instagram, Twitter en Pinterest.

Gepubliceerd op: 21/07/2017

Pluspunten
Mooie producten , snelle verzending. Duidelijke website.
Niks
Bianca
Maassluis

Gepubliceerd op: 04/07/2017

Pluspunten
Goede communicatie over de bestelling en verzending. Besteld en de volgende dag in huis! Leuke vlotte website!

ursula lubbe
hoek van holland

Gepubliceerd op: 21/06/2017

Pluspunten
We zijn altijd blij met een bestelling van Ninie! Deze keer het spijkerjurkje met een vrolijke legging, beide van zeer goede kwaliteit, met een lief jurkje voor de jongste. Regelmatig een fijne kortingsactie om de keus te vergemakkelijken. En altijd met een leuk cadeautje erbij. Aanrader!
n.v.t.
Antwoord Ninie kinderkleding
Bedankt voor je superleuke review en dat je al zo lang klant bij ons bent. Dat waardeer ik heel erg!
Madeleine
Hilversum

Gepubliceerd op: 13/06/2017

Pluspunten
snelle levering, goede kwaliteit. Keurig ingepakt.
Fijn contact.

Gepubliceerd op: 12/06/2017

Pluspunten
Vrolijke Kinderkleding. .snelle levering.
Nvt
Maaike

Gepubliceerd op: 11/06/2017

Pluspunten
Goede communicatie en snelle levering van erg leuke originele kleding.
Website wat duidelijker maken zodat ook de juiste selectie eruit komt als je seleteert op beschikbare maten.
Antwoord Ninie kinderkleding
Bedankt voor je verbeterpunt. Ik ben ermee aan de slag met de webbouwer. Wist je dat je aan de linkerkant de maat kunt selecteren in het menu? Als het goed is zie je alleen de beschikbare maten zodra je een maat aanklikt. Ik ga dit nogmaals bekijken en proberen te verbeteren als dit niet goed gaat.
Marieke
IJsselstein

Gepubliceerd op: 10/06/2017

Pluspunten
Super mooie kwaliteitskleding voor een mooie, eerlijke prijs!
De stoffen zijn in werkelijkheid nog mooier. Soms lijken ze wat flets op de foto's, maar het tegendeel is waar! De stoffen/kleuren zijn prachtig!
Antwoord Ninie kinderkleding
Bedankt voor je verbeterpunt. Wij fotograferen de producten altijd zo goed mogelijk met de werkelijkheid qua kleur, alleen elk beeldscherm heeft zijn eigen kleurenschema en daardoor ziet het er bij iedereen weer anders uit. Je kunt jouw beeldscherm kalibreren, dan krijg je helderdere kleuren.
afke

Gepubliceerd op: 07/06/2017