Website: http://www.nightlifeliving.nl/
Plaats: HENDRIK-IDO-AMBACHT
Telefoon: + 31 10 737 01 76

Nightlife Living

Pluspunten

Ik had in mijn bestelling aangegeven graag te leveren 's middags na 14.00 uur. De track-and-trace gaf aan dat ik mijn bestelling kon verwachten tussen 10.30 en 13.00 uur. Jammer! Ook dacht ik het tapijt als een rol te ontvangen. Helaas zat het opgevouwen in een doos. Ook jammer!
Antwoord Nightlife Living
Goedendag, helaas kunnen wij niet aangeven bij post.nl dat het na een bepaalde tijd wordt bezorgd.
Bij al onze vloerkleden staat in de beschrijving dat de vloerkleden gevouwen in een doos worden verstuurd.
We nemen nog contact met u op via de mail.

Gepubliceerd op: 05/06/2019

Pluspunten
Komt bezorgafspraak na
Prijs / kwaliteit verhouding vind ik niet kloppend op het dekbedovertrek die ik nu gekocht heb. Heb hem wel gehouden maar vind het dunne doorschijnende kwaliteit en dan is het in verhouding best duur. Kwaliteit en kleur zag er op de foto beter uit, beetje misleidend.
Beste Miranda,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij proberen de foto's altijd zo goed mogelijk over te laten komen maar het is helaas niet mogelijk om dit te voorkomen. Wat betreft de kwaliteit. De achterkant van het overtrek is 100% katoen, de voorkant is microfibre omdat de print dan veel scherper op de stof komt. Uiteraard bent u altijd in de gelegenheid om het overtrek retour te sturen binnen 14 dagen mits niet gewassen of gebruikt.

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
De levering is goed en vlug verlopen!
De kleur in realiteit komt niet overeen met de kleur op de website. Het dekbed zou antraciet moeten zijn en in het echt veel lichter en naar de groene kant...
Antwoord Nightlife Living
Dank u wel voor dit review, we gaan het verbeterpunt intern meenemen.

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
Jammer dat de zwarte handdoeken die ik besteld had niet echt zwart waren, maar eerder donkerbruin.
De klantenservice was wel heel klantvriendelijk en heeft het netjes afgehandeld wbt retour sturen en geld terugstorten.
Iets duidelijker de kleur omschrijven op de website
Antwoord Nightlife Living
Illy, dank u wel voor dit review, helaas was het product niet zoals u wenste, fijn te lezen dat we het netjes hebben afgehandeld en dat we heel klant vriendelijk zijn.
Illy
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Pluspunten
Goede prijzen en aanbiedingen
Wanneer je bij de filter een maat kiest krijg je niet automatisch alle overtrekken van die maat. Wanneer je besteld moet je er extra op letten dat de juiste maat geselecteerd is. De filterfunctie moet naar mijn mening verbetert worden
Antwoord Nightlife Living
Bedankt voor dit review, we nemen de verbeterpunten intern mee.

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten
Lekker zacht
Was niet de juiste kleur zoals werd beschreven
Antwoord Nightlife Living
Dank u wel voor dit review.
We zullen het verbeterpunt meenemen, maar we kunnen niet altijd de precieze kleur overbrengen, dit staat ook op de website, kleuren kunnen altijd afwijken.

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
De kwaliteit van de spullen zijn matig maar de levering ging prima.
Goede kwaliteit leveren.
Antwoord Nightlife Living
Anne-Marie, bedankt voor het review, we zullen contact met u opnemen over het verbeterpunt.
Anne-Marie

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Antwoord Nightlife Living
Dank u wel Sylvia voor dit review.
Sylvia

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Snelle levering, veel keus
Het bedrijf kan er w.s niets aan doen, maar ik had een Dekbedhoes gekocht, wat een totaal ander kleur had dan op de verpakking stond. Maar eenmaal uit de verpakking, kon het er niet meer in terug, Dus dekbedhoes gehouden, ondanks dat ik hem oerlelijk vind.
Antwoord Nightlife Living
Melelana, bedankt voor uw review, u kunt altijd contact opnemen met ons als u niet tevreden bent over een product.
Melelana
Heerenveen

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Pluspunten
Snelle verzending, doch waardeloze transporteur (DHL) Heel de zaterdag gewacht, er is niet aangebeld maar wel een kaartje in de bus dat ik niet thuis was !! Vervolgens aangegeven dat ik het pakje op wilde halen bij een DHL parcel afhaalpunt op maandag. Stond nergens op de site dat het bedrijf op maandag dicht is. Wat dus wel het geval is. Al met al heb ik mijn bestelling nog niet in huis ! Ik kan dus helaas nog geen beoordeling over het product of Nightlive Living zelf
Neem een andere transporteur
Antwoord Nightlife Living
Goedemorgen, wat vervelend te lezen dat DHL uw pakket nog niet heeft geleverd, onze oprechte excuses hiervoor.
We zullen dit intern met DHL oppakken, om dit in de toekomst goed te laten verlopen.
Helaas komt dit bij de andere vervoerders ook voor.

Gepubliceerd op: 13/08/2018