Website: http://www.nightlifeliving.nl/
Adres: Nijverheidsweg 36 3341LJ
Plaats: HENDRIK-IDO-AMBACHT
Telefoon: + 31 10 737 01 76

Nightlife Living

Pluspunten
Vlugge levering.
Heb een heel ander dekbed gekregen dan ik besteld had. Klacht gestuurd niks gehoord. Waardeloos dekbed zo hard als een plank, zo dun als karton, kraakt zo hard dat je er niet van kunt slapen en het stinkt naar schaap.
Antwoord Nightlife Living
Beste Anna, u heeft ons zaterdag een email gestuurd maar in het weekend zijn wij ook gesloten net als pinkstermaandag. Vandaag hebben wij u reeds een bericht terug gestuurd. Het betreft een Texelse scheerwol en dan ruikt het inderdaad naar schaap omdat het wol is van schapen. Als u het retour wilt sturen dan ontvangt u gewoon het aankoopbedrag retour.
anna van der linden
Olmen

Gepubliceerd op: 25/06/2019

Pluspunten
Vlugge levering.

Olmen
11/06/2019

Pluspunten

De stof (gordijnen) bevat veel foutenhttps://www.kiyoh.nl/images/raty/21x21/full-trans.png
Antwoord Nightlife Living
Beste Elsie, bedankt voor uw beoordeling. Helaas reageert u niet op onze berichten waardoor wij niet in staat zijn de klacht voor u op te lossen, Dit betreuren wij ten zeerste. Hopelijk zal u er alsnog bij ons op terugkomen.

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten

Verander het retourbeleid. Wat een gedoe
Antwoord Nightlife Living
Beste Janneke, bedankt voor uw beoordeling. Graag zouden wij van u horen hoe u een goed retourbeleid ziet, misschien kunnen wij dit dan meenemen in de verbetering van onze service.

Gepubliceerd op: 08/09/2018

Pluspunten

correcte omschrijving producten en retourneren kosteloos maken
Antwoord Nightlife Living
Beste Rianne, wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze producten/diensten. De retourkosten zijn inderdaad voor de verzender. Hier kiezen wij ook voor zodat wij de prijs van de producten zo scherp mogelijk kunnen houden. Anders zijn wij genoodzaakt de kosten voor het retourneren hierin te berekenen. Als een klant niets hoeft te retourneren heeft hij hier zeker veel profijt van. Wat betreft de informatie, wij zullen contact met u opnemen om na te gaan welke informatie niet duidelijk is voor u.

Gepubliceerd op: 07/08/2018