Website: http://www.nightlifeliving.nl/
Adres: Nijverheidsweg 36 3341LJ
Plaats: HENDRIK-IDO-AMBACHT
Telefoon: + 31 10 737 01 76

Nightlife Living

Pluspunten
snelle contact en verzending
De topmatrasbeschermer welke ik ontvangen heb klopte niet met de beschrijving en de foto's op de website. Volgens mij was het een dekbed met elastiekjes aan de hoeken. We probeerde om op te slappen, maar het was te warm. Wij konden deze niet terugsturen, en nu ligt deze in de kast. Ik heb ook hoeslakens maat 140/160x200 besteld. Hoeslakens zijn goed kwaliteit maar passen niet. Zijn te klein en vervormen de topper heel erg. Ik heb dat niet verwacht en deze voor het gebruik gewast, dus kan deze ook niet terugsturen. Ik ben meer dan €80 kwijt en niet tevreden. Ik stuurde de foto's van naar de verkoper, maar ze zegde dat ik ongelijk heb en: "U heeft het product gekregen wat u besteld heeft". Maar dat was niet waar. Na de negatieve beoordeling hebben ze contact met mij opgenomen: "We vinden het wel erg vervelend dat u ons nu een negatieve beoordeling geeft", en boden halve prijs voor matrasbeschermer terug. Maar alleen, als ik de beoordeling verander. Ik heb nog niet zo'n onbeschaamdheid gezin. Dit bedrijf geeft niet om klanttevredenheid. Ik verander dus beoordeling, en snap ik dat ik de halve prijs van de product niet terug krijg. Misschien volgende keer zullen ze over de klanttevredenheid denken voordat ze een negatieve beoordeling krijgen. Ik adviseer om medewerkers naar de klantservice cursus te sturen.
Antwoord Nightlife Living
Beste Anna, wij vinden het jammer dat u er zo over denkt. Omdat u al op de matrasbeschermer geslapen heeft kunnen wij deze niet meer terugnemen, ondanks dat wilden wij toch de helft crediteren. Helaas gaat u hier niet mee akkoord.
Anna

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
snel contact en verzending
De topmatrasbeschermer welke ik ontvangen heb klopte niet met de beschrijving en de foto's op de website. Volgens mij was het een dekbed met elastiekjes aan de hoeken. We probeerde om op te slappen, maar het was te warm. Wij konden deze niet terugsturen, en nu ligt deze in de kast. ik heb ook hoeslakens maat 140/160x200 besteld. Hoeslakens zijn goed kwaliteit maar passen niet. Zijn te klein. Ik heb dat niet verwacht en deze voor het gebruik gewast, dus kan deze ook niet terugsturen. Ik ben meer dan €80 kwijt en niet tevreden. Dit bedrijf geeft niet om klanttevredenheid.

03/04/2019

Antwoord Nightlife Living
Riekie, Vervelend dat u geen reactie geeft op onze mail, we willen graag weten waarom u dit negatieve review geeft, ook omdat u aangeeft dat de giftset open was en wij geen giftset verkopen.
Mvg Nightlife Living
Riekie
Geldermalsen

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Pluspunten

Mijn gifset was open geweest en hebben ze dicht gemaakt met tape, en de gifset lag overhoop. En bezorging veel te laat. Bestel hier nooit niks meer!

Geldermalsen
20/01/2019

Pluspunten
Op tijd geleverd!
Slechte kwaliteit dekbed overtrek! 2X gewassen nu al 2 gatten ( scheuren ) in 1 dekbed!
Antwoord Nightlife Living
Theo, we hebben contact met u opgenomen om dit voor u op te lossen.
Mvg Nightlife Living
Theo Schepers
Nuenen

Gepubliceerd op: 22/12/2018

Pluspunten
NEE WANT IK HEB MIJN ORDER NIET ONTVANGEN
ZORG VOOR UW KLANTEN
SIMONE VAN AALST
OUDENBOSCH

Gepubliceerd op: 01/11/2018

Pluspunten
Redelijk snel bezorgd
Retourneren zonder kosten
Antwoord Nightlife Living
Beste Janny, de retourkosten zijn inderdaad voor de verzender. Hier kiezen wij ook voor zodat wij de prijs van de producten zo scherp mogelijk kunnen houden. Anders zijn wij genoodzaakt de kosten voor het retourneren hierin te berekenen. Als een klant niets hoeft te retourneren heeft hij hier zeker veel profijt van.
Janny
Almelo