Landelijke storing KPN

04/10/2019

13:57: We hebben vernomen dat de storing verholpen is.
---
Momenteel kampt KPN met een landelijke netwerkstoring die vandaag gestart is rond 10:53 waardoor wij als DTG mogelijk ook hinder ondervinden in verbindingen met internet en telefonie.

KPN werkt er hard aan om de problemen z.s.m. te verhelpen, maar wij kunnen mogelijk dus moeilijker bereikbaar zijn.

Excuus voor het ongemak wat u hiermee ervaart, maar als u bericht achterlaat op enige wijze komen we spoedig bij u terug.

Terug naar de vorige pagina

Start met KiyOh

Wij kunnen wel mooie praatjes houden, maar het is beter als u eerst zelf KiyOh uitprobeert, net als 8.000 webshops die u al voor gingen. U verzamelt snel uw eerste reviews!

Hier aanmelden voor de gratis proefperiode.

KiyOh is als enige reviewpartij door Thuiswinkel.org gekozen om de Thuiswinkel Waarborg Reviews te mogen faciliteren. Thuiswinkel leden kunnen het KiyOh systeem gebruiken in look en feel van Thuiswinkel.org. Bent u nu geen lid of overweegt u dit in de toekomst? Dan kunt u uiteraard gewoon met KiyOh reviews starten. Net als duizenden webshops die u voorgingen.
  • Probeer KiyOh 4 weken gratis en vrijblijvend
  • Na aanmelden direct aan de slag
  • Telefonisch Opstartservice!

Na de proeftijd (of eerder) kunt u eenvoudig een pakket kiezen dat bij uw wensen past.
20% conversieverhoging: Bekijk het voorbeeld

Daarnaast is KiyOh official Google Partner. Alle KiyOh reviews worden opgenomen in Google Shopping en in uw Google Adwords campagnes. Bovendien kunt u met de Facebook integratie uw bereik vergroten!