BELANGRIJKE MEDEDELING: CONTACT CENTER VRIJDAG 20 SEPTEMBER 13:00-17:00u NIET BEREIKBAAR

20/09/2019

Geachte relatie,

Om er voor te zorgen dat u ook in de toekomst het service niveau ontvangt dat u van ons gewend bent, investeren we door middel van training &coaching actief in de ontwikkeling van onze medewerkers.

In bovengenoemde tijdvak is uw reviewadviseur in training en derhalve telefonisch niet bereikbaar.

Indien u een spoedeisende vraag hebt, verzoeken wij u ons een een mail te sturen naar info@klantenvertellen.nl of info@kiyoh.nl met als onderwerp: SPOED. We zullen uw mail dan z.s.m. in behandeling nemen en een reactie geven. Op al uw overige vragen kunt u vanaf aanstaande maandag tussen 8:30 - 17:00 een reactie verwachten.

Alvast bedankt voor uw begrip!

Team Klantenvertellen & Kiyoh

Terug naar de vorige pagina

Start met KiyOh

Wij kunnen wel mooie praatjes houden, maar het is beter als u eerst zelf KiyOh uitprobeert, net als 8.000 webshops die u al voor gingen. U verzamelt snel uw eerste reviews!

Hier aanmelden voor de gratis proefperiode.

KiyOh is als enige reviewpartij door Thuiswinkel.org gekozen om de Thuiswinkel Waarborg Reviews te mogen faciliteren. Thuiswinkel leden kunnen het KiyOh systeem gebruiken in look en feel van Thuiswinkel.org. Bent u nu geen lid of overweegt u dit in de toekomst? Dan kunt u uiteraard gewoon met KiyOh reviews starten. Net als duizenden webshops die u voorgingen.
  • Probeer KiyOh 4 weken gratis en vrijblijvend
  • Na aanmelden direct aan de slag
  • Telefonisch Opstartservice!

Na de proeftijd (of eerder) kunt u eenvoudig een pakket kiezen dat bij uw wensen past.
20% conversieverhoging: Bekijk het voorbeeld

Daarnaast is KiyOh official Google Partner. Alle KiyOh reviews worden opgenomen in Google Shopping en in uw Google Adwords campagnes. Bovendien kunt u met de Facebook integratie uw bereik vergroten!