Kiyoh storing

17/09/2019

Recentelijk hebben we wederom te maken gehad met storingen op Klantenvertellen en Kiyoh.
Mede naar aanleiding van de vorige case is er een crisisteam opgesteld van developers en technische mensen van onze hostingpartner om hier direct op te acteren.
We hebben een specifiek probleem gesignaleerd en deze middag een wijziging doorgevoerd die dit specifieke probleem uitsluit.
We verwachten hierme een grote stap te zetten naar een vitaler systeem.

Voor verdere informatie, houdt de website in de gaten of neem telefonisch en/of per mail contact met ons op.

---

Recently we have again been experiencing issues on our Klantenvertellen and Kiyoh review systems.
In reaction to the past issues we have prepared a crisisteam compiled of members from our development team and from technical specialists of our hosting partner to act swiftly.
We have found a specific issue and we have implemented a solution this afternoon to ensure this specific issue won't occur again.
With this step we expect to take a big step towards a more stable platform.

For further information, please check the website or contact us by phone or e-mail.

Terug naar de vorige pagina

Start met KiyOh

Wij kunnen wel mooie praatjes houden, maar het is beter als u eerst zelf KiyOh uitprobeert, net als 8.000 webshops die u al voor gingen. U verzamelt snel uw eerste reviews!

Hier aanmelden voor de gratis proefperiode.

KiyOh is als enige reviewpartij door Thuiswinkel.org gekozen om de Thuiswinkel Waarborg Reviews te mogen faciliteren. Thuiswinkel leden kunnen het KiyOh systeem gebruiken in look en feel van Thuiswinkel.org. Bent u nu geen lid of overweegt u dit in de toekomst? Dan kunt u uiteraard gewoon met KiyOh reviews starten. Net als duizenden webshops die u voorgingen.
  • Probeer KiyOh 4 weken gratis en vrijblijvend
  • Na aanmelden direct aan de slag
  • Telefonisch Opstartservice!

Na de proeftijd (of eerder) kunt u eenvoudig een pakket kiezen dat bij uw wensen past.
20% conversieverhoging: Bekijk het voorbeeld

Daarnaast is KiyOh official Google Partner. Alle KiyOh reviews worden opgenomen in Google Shopping en in uw Google Adwords campagnes. Bovendien kunt u met de Facebook integratie uw bereik vergroten!