Performance

23/07/2019

Op dit moment kunt u hinder ondervinden in performance en/of inloggen bij uw Klantenvertellen / Kiyoh omgeving.
Het oplossen van deze problemen heeft onze hoogste prioriteit en samen met onze hosting partner druk bezig om dit te herstellen
Voor verdere informatie, houdt de website in de gaten of neem telefonisch en/of per mail contact met ons op. Wij informeren u graag verder.

At this moment you may experiencing performance and/or login issues to your Kiyoh environment.
Solving these problems have our highest priority and together with our hosting partner we are working hard to fix the issues.
For further information, please check the website or contact us by phone or e-mail.

Terug naar de vorige pagina

Start met KiyOh

Wij kunnen wel mooie praatjes houden, maar het is beter als u eerst zelf KiyOh uitprobeert, net als 8.000 webshops die u al voor gingen. U verzamelt snel uw eerste reviews!

Hier aanmelden voor de gratis proefperiode.

KiyOh is als enige reviewpartij door Thuiswinkel.org gekozen om de Thuiswinkel Waarborg Reviews te mogen faciliteren. Thuiswinkel leden kunnen het KiyOh systeem gebruiken in look en feel van Thuiswinkel.org. Bent u nu geen lid of overweegt u dit in de toekomst? Dan kunt u uiteraard gewoon met KiyOh reviews starten. Net als duizenden webshops die u voorgingen.
  • Probeer KiyOh 4 weken gratis en vrijblijvend
  • Na aanmelden direct aan de slag
  • Telefonisch Opstartservice!

Na de proeftijd (of eerder) kunt u eenvoudig een pakket kiezen dat bij uw wensen past.
20% conversieverhoging: Bekijk het voorbeeld

Daarnaast is KiyOh official Google Partner. Alle KiyOh reviews worden opgenomen in Google Shopping en in uw Google Adwords campagnes. Bovendien kunt u met de Facebook integratie uw bereik vergroten!

Laatste nieuws
Volg ons op