Update transitie nieuw platform

05/07/2019

Op dit moment zijn wij druk met het overzetten van onze klanten naar een nieuw platform. We zijn er van bewust dat u hier helaas hinder van kan ondervinden. Het is dan ook onze prioriteit om deze zaken zo snel mogelijk op te pakken. Voor verdere informatie, houdt de website in de gaten of neem telefonisch en/of per mail contact met ons op. Wij informeren u graag verder.

Terug naar de vorige pagina

Start met KiyOh

Wij kunnen wel mooie praatjes houden, maar het is beter als u eerst zelf KiyOh uitprobeert, net als 8.000 webshops die u al voor gingen. U verzamelt snel uw eerste reviews!

Hier aanmelden voor de gratis proefperiode.

KiyOh is als enige reviewpartij door Thuiswinkel.org gekozen om de Thuiswinkel Waarborg Reviews te mogen faciliteren. Thuiswinkel leden kunnen het KiyOh systeem gebruiken in look en feel van Thuiswinkel.org. Bent u nu geen lid of overweegt u dit in de toekomst? Dan kunt u uiteraard gewoon met KiyOh reviews starten. Net als duizenden webshops die u voorgingen.
  • Probeer KiyOh 4 weken gratis en vrijblijvend
  • Na aanmelden direct aan de slag
  • Telefonisch Opstartservice!

Na de proeftijd (of eerder) kunt u eenvoudig een pakket kiezen dat bij uw wensen past.
20% conversieverhoging: Bekijk het voorbeeld

Daarnaast is KiyOh official Google Partner. Alle KiyOh reviews worden opgenomen in Google Shopping en in uw Google Adwords campagnes. Bovendien kunt u met de Facebook integratie uw bereik vergroten!

Laatste nieuws
Volg ons op