Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 800 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

7.8

Pluspunten
Nemen de tijd voor mooie foto’s en fijn dat je indien gewenst ook download kan bestellen ipv alleen de afdrukken.
Tessa
Delft

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
lekker simpele website zonder al te veel onzin. Straight to the point, makkelijk overzicht en soepele bestelling.
Super dat er geen eindeloze keuze-menu's zijn qua formaten en vormen, dat kan allemaal met de download file zelf gedaan worden.
clean, easy, zoals het hoort
kleuren zijn wel erg fel en soms beetje schreeuwering
Hoi Peter,

Bedankt voor je positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de website en foto's. We wensen je veel plezier met je bestelling!

Vriendelijke groet,

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
De 1ste keer hele slechte foto's er werd direct contact opgenomen en ze hebben nieuwe foto's opgestuurd geheel kostenloos top ze waren nu wel heel erg goed bedankt voor jullie goede service
Hoi Jolanda,

Super om te horen dat je blij bent met je nieuwe foto's en de geboden service! We wensen je nogmaals veel plezier met bestelling!

Groetjes,
Jolanda
Oude Tonge

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
Kwaliteit foto's zijn erg slecht als ik dit eerder geweten had dan had ik ze nooit besteld

Oude Tonge
28/03/2018

Pluspunten
Super mooie foto's! Wij zijn er erg blij mee. ☺

Djamila
Tiel

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Pluspunten
Hele mooie, anders dan anders schoolfoto's. zeer klantgericht, enorm vriendelijke en vrolijke medewerkers. Was mijn inlogcode kwijt, geen probleem, we zoeken hem voor u op, en hup binnen 5 minuten had ik hem binnen. Echt top

Hoi Marloes,
Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met de foto's en onze happy & service! Veel plezier met het inzien van de foto's!

Marloes
IJsselstein

Gepubliceerd op: 30/03/2018

Pluspunten
De eerste schoolfoto van mijn dochter en ik ben super tevreden! De foto's zijn echt heel erg leuk en van goede kwaliteit! Mijn dochter heeft het tijdens de foto's nemen erg naar haar zin gehad! Ook kwa bestellen en contact geen op of aanmerkingen. Kortom..... top bedrijf.
Geen verbeterpunten!
Rox
Delft

Gepubliceerd op: 28/03/2018

Pluspunten
Super fijn bedrijf!! Ik had de code nodig hebben ze voor me opgezocht.. Toen was de postbode er niet voorzichtig geweest heb ik nieuwe fotos gekregen... Echt super netjes geregeld kunnen bedrijven een voorbeeld aan nemen... Super bedankt voor alles nog een xtje :)
Geen ga zo door!!!
Sandra
Veghel

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Pluspunten
Waanzinnig leuke foto's en nog betaalbaar ook! Extra service die ik kreeg bij het bellen maakte ons helemaal happy :)
Minder leuke foto's aub, ik heb namelijk niet genoeg lijstjes om de foto's in te plaatsen ;)
Tim
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Hele leuke spontane foto's!

Esther

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
Super vriendelijke fotograaf! Mijn jongens zijn lastig om ‘losjes’ op de plaat te krijgen. Maar voor haar een makkie, foto’s zijn super leuk geworden! Dank!!!

Hoi Marnelle,

Bedankt voor je enthousiaste beoordeling , leuk om te horen dat je blij bent met de foto's van de Jongens!

Nogmaals veel plezier ervan!

Luca
Marnelle