Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 500 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

Nieuwe Schoolfoto
7.9

Pluspunten
Positieve en behulpzame werknemers, doen hun uiterste best om alles naar wens te maken! En dan ook nog eens mooie foto's ;) !!

Kim
IJmuiden

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Puck

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Pluspunten
Wij hebben in al die jaren nog nooit zulke leuke, speelse, mooie schoolfoto’s gehad!
Sonja
Broek in Waterland

Gepubliceerd op: 29/12/2017

Pluspunten
Schoolfoto van mijn zoontje van 2 jaar gezien en wauw! Wat is dit professioneel en mooi gedaan. Nooit eerder is het iemand gelukt om hem zo op een foto te krijgen. Ben er superblij mee! #respect
#mooistefotosooit

Aisha
Leiden

Gepubliceerd op: 21/12/2017

Pluspunten
hele leuke foto's !!! makkelijk te bestellen . zeker een aanrader

Armanda

Gepubliceerd op: 20/12/2017

Pluspunten
Super leuke klassenfoto gemaakt. Een keer wat anders dan de standaard klassenfoto. Kei leuk!

Nicole

Gepubliceerd op: 20/12/2017

Marcel
waddinxveen

Gepubliceerd op: 17/12/2017

Pluspunten
Wat een verbetering tov de andere fotograaf vorig jaar. Professionele fotografen met een goed opgezette 'studio' in de gymzaal. De fotograaf wist zelfs mijn tweejarige stil te laten zitten! :-) Leuke spontane foto's van de zussen en een mooie klassenfoto. Dank je wel!
Ik had eerst was problemen met de website om te bestellen, maar eenmaal gefixt ging het allemaal soepel.
Dimitri

Gepubliceerd op: 14/12/2017

Pluspunten
Nieuwe schoolfoto heeft altijd hele originele ideeën over het vastleggen van de gehele klas. Door hun creativiteit ben je gegarandeerd van een foto waar alle kinderen leuk op staan.

Assendelft

Gepubliceerd op: 14/12/2017

Pluspunten
Geweldige foto's vooral omdat kinderen in het speciaal onderwijs lastig zijn te fotograveren, maar mijn zoon staat nu al voor de 2e keer prachtig op!! Ook de foto's worden snel geleverd. Kortom zeer tevreden.

A. van der Velden
Zevenbergen