Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 800 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

7.9

Pluspunten
Mooie foto's. Bestelproces zonder problemen.
Digitale bestanden zijn prijzig.

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Super leuke foto's
hele goede service! Dat is echt een 10! Had een foto in me lijstje zitten vol vlekken. Wat ik ook deedt bleven erin. Schijnt door de glans in combi met glas temaken tehebben. Nu nieuw setje mat gekregen en de vlekken zijn verdwenen !
Omdat je meerdere foto heb valt het best duur uit. Ik zou een een mix maken van allebei de en middelmaat
Foto weg laten
DEAVEY
Den haag

Gepubliceerd op: 22/12/2018

Pluspunten
Mooie foto's van mijn dochter gemaakt!

Antwoord Nieuwe Schoolfoto
Hoi!

Bedankt voor je leuke reactie. Heel veel plezier van de foto's!

Vrolijke groet,
Rosella

Gepubliceerd op: 17/12/2018

S

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Wat zijn de schoolfoto's weer mooi geworden dit jaar. Wij zijn er erg blij mee. De foto's donderdagavond besteld en zaterdagmiddag al in huis...

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Snelle service, je kan kiezen uit meerdere foto's en allerlei soorten en maten bestellen. Echt top!

Dorien
Poeldijk

Gepubliceerd op: 23/11/2018

Hans
Geldrop

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
stoere en mooie foto's

Kim
Barneveld

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Pluspunten
mooie foto's,
zeer goede service: snelle reactie op vraag gehad, Ik ben zeer vriendelijk geholpen.

Antwoord Nieuwe Schoolfoto
Hoi Lucia,

Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je het mooie foto's vindt! Om iedereen een passende optie te bieden, kun een los fotovel al afnemen vanaf 3,99 euro! Al de losse opties staan bij de foto met daaronder de button 'bestel los'. We bieden ook totaalpakketten zoals je hierboven beschrijft. Ik hoor natuurlijk graag of ik je nog ergens bij kan helpen! Stuur dan een mailtje naar info@nieuweschoolfoto.nl.

Ik hoor graag van je!

Groetjes Rosella
Luciac
Barendrecht

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
mooie foto's
25 euro betalen voor 3 digitale foto's. geen goedkoop grapje, boen de 30 euro voor een 'echte' foto

08/10/2018

Pluspunten
Mooie foto’s, kind staat er leuk op
Dure foto’s, klassenfoto vind ik niet leuk zo..liever spontaan als gehele klas op de foto, is ook beter voor het groepsgevoel vind ik

Gepubliceerd op: 09/10/2018