Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 800 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

Nieuwe Schoolfoto

Pluspunten
Leuke foto's. Leuke fotografen die hun best doen om de kids te laten lachen op de foto
Ik heb ervaren dat er hier al vele ouders moeitw hebben met de indeling van fotos...vele zien gelijk de dure pakketten ,terwijl er voor ieder wat wils is..je moet alleen verder doorscrollen
Hoi Karin,

Bedankt voor je enthousiaste en meedenkende mening! Fijn! :D

Je kunt inderdaad klikken op bestel totaalpakket en bestel los. Mocht je het op het gemakje nog een keer willen bekijken kan dit via onze uitleg video : www.nieuweschoolfoto.nl/uitleg

Karin, heel erg bedankt en veel plezier met de foto's!

Met vrolijke groet,

Luca
Karin
Alkmaar

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Mooie foto's! Na bestelling had ik de foto's snel binnen.
Vroeger met A4 blad waar de namen van de kinderen op stonden, hiermee waren we erg verwend.
Ik vond het wel even zoeken voordat ik alle vellen/opties vond. Dit kan misschien iets gemakkelijker. Via FB vraag hierover gesteld, kreeg snel antwoord, was prettig.
Hoi Linda,

Bedankt voor je positieve beoordeling. Super dat je de foto's snel in huis had!

Top dat je naar aanleiding van jouw berichtje op Facebook weer lekker verder kon met bestellen :-)

Veel plezier van de foto’s!

Linda

Gepubliceerd op: 28/07/2018

Pluspunten
Mooie foto's.
Prijs. Heel duur voor alleen dowbloads. Ook de losse foto's zijn duur.
Julia
HOOGVLIET ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Zeer snelle service
Ik vind het jammer dat er niet meer aandacht is besteed aan het maken vd foto’s. Mijn dochter zit helemaal ingezakt, dus had haar even rechtop laten zitten
Hoi Fabienne,

Bedankt voor je beoordeling. Tof dat je tevreden bent met onze zeer snelle service!

We zullen je feedback over de houding zeker meenemen. Elk geval veel plezier van de foto :-)

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Mooie professionele foto's.
Bij een klacht werd het meteen opgelost!

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Overzichtelijk mooie foto's

Ramona

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
De foto's van mijn kinderen zijn echt schitterend geworden! Leuke, originele en verschillende poses!
De foto's waren zo leuk dat ik niet kon kiezen en ze allemaal digitaal besteld heb. Nu kreeg ik wel iets korting per thema (kind alleen, kinderen samen) maar ik had leuk gevonden als er een korting tegenover deze digitale totaalset stond.
Hoi Mirjam,

Bedankt voor je leuke beoordeling! Worden wij ook blij van :-)

Ik begrijp dat het lastig is om te kiezen met zoveel leuke foto's. We bieden daarom korting bij het bestellen van losse fotovellen en downloads. Dit wordt automatisch verrekend in je winkelmandje!

De digitale totaalpakketten worden nu al aangeboden tegen een scherpe prijs. Daarom wordt daar geen extra korting over gegeven in je winkelmandje.

Veel plezier van de foto's!

Mirjam
Barneveld

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Leuke foto's! Mijn dochtertje stond er goed op. Ook de groepsfoto heel leuk gedaan met alle kindjes op een rij naast elkaar.
Jammer dat er geen pakket te bestellen was met verschillende foto's en groepsfoto. Nu had je alleen de dure pakketten met oa digitale fotos erbij... of een pakket met 1 zelfde foto in verschillende maten.
Hoi!

Bedankt voor je beoordeling!

We proberen voor iedereen mogelijkheden te bieden in onze webshop, waaronder inderdaad de totaal pakketen en het pakketje van één foto op 3 verschillende afmetingen + de gratis klassenfoto. We zijn altijd bezig om onze webshop te vernieuwen, dus we nemen je feedback zeker mee! Voor nu is het natuurlijk mogelijk om een fotovel er los bij te bestellen, zodat je toch alle foto's hebt :-)

Elk geval veel plezier van je bestelling!

Vriendelijke groet,

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Quality is Good.
In one of the photos my son's hand is not captured as expected. Looks like that photo has been bit adjusted
Hi Ashok,

Thank you for your positive message!

I would really like to take a look at the photo to see how your son's hand has been adjusted, so my colleage from our pixelteam can help you!

Could you contact us at info@nieuweschoolfoto.nl?

Looking forward to hear from you!

With kind regards,
Ashok

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Pluspunten
Leuke foto’s, origineel
Kwaliteit van de klassenfoto is teleurstellend, evenals de grootte vannde digitale bestanden
Hoi Evelien,
Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je de foto's leuk vindt! We schrikken ervan dat je de kwaliteit van de foto en de grootte van de digitale bestanden teleurstellend vindt. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing voor de kwaliteit van de klassenfoto en je digitale bestanden! We hebben namelijk downloads op klein, groot en professioneel formaat. Zou je contact met ons willen opnemen via info@nieuweschoolfoto.nl?

Evelien
Rosmalen