Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 800 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

7.9
11942 keer bekeken

Pluspunten
Quality is Good.
In one of the photos my son's hand is not captured as expected. Looks like that photo has been bit adjusted
Ashok

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Pluspunten
Leuke foto’s, origineel
Kwaliteit van de klassenfoto is teleurstellend, evenals de grootte vannde digitale bestanden
Antwoord Nieuwe Schoolfoto
Hoi Evelien,
Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je de foto's leuk vindt! We schrikken ervan dat je de kwaliteit van de foto en de grootte van de digitale bestanden teleurstellend vindt. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing voor de kwaliteit van de klassenfoto en je digitale bestanden! We hebben namelijk downloads op klein, groot en professioneel formaat. Zou je contact met ons willen opnemen via info@nieuweschoolfoto.nl?

Vrolijke groet,
Rosella
Evelien
Rosmalen

Gepubliceerd op: 05/04/2018

Pluspunten
Leuke foto’s. Fijn dat je op ieder moment de foto’s kunt bestellen en dat het niet verloopt. Snelle service. Originele klassenfoto.

Celine

Gepubliceerd op: 26/02/2018

Pluspunten
Hele snelle en vriendelijke service!
Iets meer kleur op de achtergrond van de foto's bijv. steigerhout doek of iets anders,.wel neutraal maar dat het iets meer kleur krijgt.
Britt
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
Hele mooie foto's, ik heb ze nog niet op foto papier gezien maar ik heb er wel vertrouwen in! Top gedaan
Ik zou het niet weten.
Jalisa
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Pluspunten
Leuk die foto van wat verder weg. Origineel. Snelle verzending.
De verder weg foto had bij het verzamelpakket moeten in plaats van nog een vel close up foto's zitten. Duur als je ook nog digitale foto's wil. De klassefoto was uit verhouding.
Antwoord Nieuwe Schoolfoto
Hoi Patricia,
Bedankt voor je positieve beoordeling. Leuk om je zojuist even telefonisch te spreken! Bedankt voor je toelichting, we zullen je verbeterpunten meenemen in onze evaluatie zodat wij hier in de toekomst wellicht iets mee kunnen. Veel plezier met je foto's!
Groetjes Eline,

Gepubliceerd op: 01/01/2018

Pluspunten
Mooie originele klassenfoto!
Bestellen lukte niet meteen met de inlog, dit mag simpeler.
Joyce
Helmond

Gepubliceerd op: 27/12/2017

Pluspunten
Ontzettend lieve en geduldige fotografe. Onze 2-jarige dochter had haar dag niet en was bijna alleen maar aan het huilen. Toch hebben we nog een paar leuke foto’s kunnen bestellen!!! We zijn heel erg blij!!!
Alleen jammer dat de achtergrond alleen maar wit kan zijn.
Leidschendam

Gepubliceerd op: 22/12/2017

Pluspunten
Mooie foto’s gemaakt op school we konden gewoon niet kiezen
De prijzen vind ik fors voor schoolfoto’s

Gepubliceerd op: 19/12/2017

Pluspunten
Onze zoon staat leuk op de foto.
Zeer vlot herstel van een fout (nieuwe foto per omgaande nagestuurd).
Foto's (beter) nakijken voor ze te publiceren -er zat een fout op (zie ook positieve punten).
Op een licht gekleurde achtergrond komen de portretten m.i. vaak beter uit.

Gepubliceerd op: 15/12/2017