Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 800 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

Pluspunten

Erg weinig keuze bij de schoolfoto’s
Hi Klant,

Bedankt voor je beoordeling, wat jammer om te horen dat je wijzig keuze had, graag ontvangen wij jullie inlogcode en opmerking wat je er zo weinig aan vond zodat wij even met je mee kunnen kijken.

We horen graag van je!

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
Service ok alleen kwaliteit foto erg slecht dit is niet het geld waard. Fotopapier er dun en krast snel en is bobbellig geen mooie glans hierdoor.
Betere kwaliteit fotopapier.
Hoi Danielle,

Bedankt voor je beoordeling, wat jammer om te horen dat je minder tervreden bent over onze afdrukken, Wellicht is er iets mis gegaan bij jouw order. Graag ontvangen we jouw ordernummer en een foto van jouw afdrukken per mail zodat wij je een passende oplossing kunnen bieden.

Danielle
Alphen Aan Den Rijn

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten

Ik vind de foto's heel erg prijzig. Ik snap niet dat de verschillende foto's niet in één pakket kunnen. Nu moet je van elk pakket los een pakketje bestellen. Op alle foto's kijkt mijn dochter sacherijnig en ik heb niet echt het gevoel dat ze zich op haar gemak voelde. Jammer dat daar niet meer de tijd/moeite voor genomen is. Daarnaast heeft mijn dochter een wit shirt aan, op een witte achtergrond ziet dit er niet echt mooi uit. Hierover wordt vooraf niet gecommuniceerd naar ouders.
Hoi Hilde,

Bedankt voor je beoordeling, leuk om te horen dat je alle foto's in één pakket wilt ontvangen. Zullen we je een een geheimpje verklappen? We zijn bezig om de mogelijkheden te bekijken om een totaalpakket voor te maken. Deze is met alle waarschijnlijkheid eind dit jaar begin volgend jaar te bestellen.

Het is jammer om te horen dat er niet is gecommuniceerd is inderdaad, we zullen het meenemen tijdens de evaluatie met school, zodat hier volgend jaar informatie naar ouders is, voorafgaande de fotodag worden de stijlen namelijk door school gekozen.

We wensen jullie nogmaals veel plezier met jullie bestelling!

Hilde

Gepubliceerd op: 21/11/2017

Pluspunten
Vlotte levering
Fletse foto's, door de witte achtergrond en de belichting. Individuele foto's weinig speels, geforceerde poses die totaal niet passend zijn. Geen spontaniteit. De klassenfoto mist compleet z'n doel, er straalt geen groepsdynamiek vanaf omdat het aan elkaar gefotoshopte groepjes zijn, met notabene heel vreemde verhoudingen. Gemiste kans. Ik hoop volgend schooljaar weer op een échte groepsfoto. Formaat is ook zeer onpraktisch. Wat mij betreft kiest onze school volgende jaren een ander bedrijf.
Hoi Marije,

Bedankt voor je beoordeling, wat jammer om te horen dat je minder enthousiast bent over de foto's. De stijl van de foto's word voorafgaande de fotodag samen met school uitgezocht. Graag ontvang ik jullie inlogcode zodat ik gericht met je mee kan kijken en dit voor jullie kan oplossen.

Ik hoor graag van jullie!

Marije

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten

Veel meer tijd nemen voor de kinderen die samen met een broertje of zusje op de foto gaan. Zo jammer anders had ik echt meer foto's genomen.
Hoi Carolien,

Bedankt voor je beoordeling, wat leuk om te horen dat we jouw kinderen samen op de foto hebben gezet.

We zouden graag met je in contact komen en de foto's willen bekijken zodat we dit mee kunnen nemen in onze evaluatie. Het is namelijk niet de bedoeling dat je minder enthousiast bent over de broer-zus foto's! Daarom willen wij je een passende oplossing bieden zodat je helemaal blij bent met de foto's van je kinderen.

Carolien
Barneveld

Gepubliceerd op: 08/11/2017

Pluspunten

Betere foto’s, rekening houden met tint van kind
Hoi Klant,

Bedankt voor je beoordeling, wat jammer om te lezen dat je minder tevreden bent met de foto's. Dit willen we graag oplossen voor je.
We gaan je contacten zodat we je hopelijk blij mogen maken!

Zoetermeer

Gepubliceerd op: 01/11/2017

Pluspunten
Lange foto met alle klasgenoten in een rij is een leuk en apart concept.
Witte achtergrond is absoluut niet flatterend, maakt de rood-tonen in het gezicht alleen maar duidelijker. Ook de bewerkte foto maakte het niet beter. Jammer dat deze fotograaf zonder achtergrond werkt. Verder is het concept van de lange klassefoto wel leuk, maar ook wel erg duidelijk geplakt. De leerlingen aan de buitenkant zien er duidelijk bijgeplakt uit. Jammer.
Mylene
Pijnacker