Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 800 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

8.2

Pluspunten
Leuke individuele poses, verschillende mogelijkheden qua kleur bij aflevering.
Na jaren goede foto's te hebben geleverd, is het dit jaar helemaal mis gegaan. De groepsfoto's gemaakt vanuit verschillende aparte fotogroepjes zijn mislukt door verkeerde verhoudingen te gebruiken. Er wordt aangegeven dat er niets mis mee is en niet kan worden aangepast omdat de originele al zijn verwijderd vanwege de avg. Oplossing wordt niet geboden. Zou ze sieren als ze dat wel zouden doen.
Marielle

Gepubliceerd op: 31/10/2018

Pluspunten

Het zou prettig zijn als er wordt gekeken hoe een kind erop staat, ook qua mimiek. ik heb dit jaar voor het eerst geen foto gekocht, vanwege het slechte resultaat, terwijl dit voorgaande jaren nooit is gebeurd. jammer
Hoi!

Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de foto. Zou je een mailtje willen sturen naar info@nieuweschoolfoto.nl? Dan kunnen onze happy managers kijken of we iets voor je kunnen doen!

Vriendelijke groet,
Rosella
winterswijk

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Pluspunten

Erg weinig keuze bij de schoolfoto’s
Hi Klant,

Bedankt voor je beoordeling, wat jammer om te horen dat je wijzig keuze had, graag ontvangen wij jullie inlogcode en opmerking wat je er zo weinig aan vond zodat wij even met je mee kunnen kijken.

We horen graag van je!

Luca

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
Service ok alleen kwaliteit foto erg slecht dit is niet het geld waard. Fotopapier er dun en krast snel en is bobbellig geen mooie glans hierdoor.
Betere kwaliteit fotopapier.
Hoi Danielle,

Bedankt voor je beoordeling, wat jammer om te horen dat je minder tervreden bent over onze afdrukken, Wellicht is er iets mis gegaan bij jouw order. Graag ontvangen we jouw ordernummer en een foto van jouw afdrukken per mail zodat wij je een passende oplossing kunnen bieden.

Luca
Danielle