Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 500 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

7.8

Pluspunten
Het is nooit aangekomen
Het is nooit aangekomen
Hoi Jaylan,

Fijn dat we contact hebben gehad en dat we jouw foto's alsnog de volgende werkdag hebben kunnen afleveren!

Nogmaals wens ik je veel plezier met de foto's!

Jaylan

Gepubliceerd op: 02/11/2017

Pluspunten
Bestelproces
Ik vind de foto's van slechte kwaliteit. Te duur voor t resultaat.
Beste Klant,

Bedankt voor het nemen van uw tijd om ons te beoordelen! Echter vinden wij het jammer om te horen dat u minder tevreden bent over de kwaliteit en resultaat van de foto's. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Graag ontvangen wij van u uw ordernummer zodat wij uw foto's nogmaals kunnen beoordelen en een passende oplossing voor u kunnen vinden.

U mag uw ordernummer mailen naar info@nieuweschoolfoto.nl

Gepubliceerd op: 27/05/2017

Pluspunten
Informatie en prijs verbeteren, ik heb 9,99 betaald voor alleen download van een foto? Hoe dan? Ik vind het onaceptabel ... 9,99 euro voor downloaden en niet printen! Als ik dit geweten had , had ik het nooit gedaan ... BELACHELIJK!!!
Beste Arin,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te horen dat u de informatie van de downloads niet duidelijk vindt en prijs van de download Groot te hoog vindt. Deze prijs is gebaseerd op de afnamen van de fotovellen. Als u de download zelf laat afdrukken op een formaat van 13x19cm kunt u de foto 2 keer laten afdrukken en heeft u de prijs van de download er al uit.

Wij zullen uw feedback meenemen zodat wij wellicht de tekst van de downloads kunnen aanpassen.

Uiteraard wensen wij u veel plezier met uw bestelling!

Nieuwe Schoolfoto.
Arin

Gepubliceerd op: 27/04/2017

Pluspunten
kreeg fotos met een foutstreep erop en heb daarna nieuwe opgestuurd gekregen
jammer dat school niet zoals altijd zelf de fotos uitdeelt en dat zelfs dit weer digitaal moet.
en we moesten het bedrijf mailen om ons geld terug te vragen als we de klassenfoto hadden besteld maar dot weigerde ze bij mij
Beste Tulay,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wij leveren de foto’s digitaal aan met name om de school te ontlasten. We kunnen ons voorstellen dat het verwarrend is wanneer u gewend bent op een andere manier te bestellen.

In uw bestelling kunnen wij zien dat u de fotoset met gratis klassenfoto heeft besteld. Bij alle klanten die van uw school kosten hebben gemaakt voor deze klassenfoto is het geld terug gestort. In uw geval is de klassenfoto gratis dus is dit niet van toepassing.

Fijn om te horen dat u nieuwe foto’s heeft ontvangen voor de foto’s met strepen erop.
We wensen u veel plezier met de nieuwe foto's!

Marlin
Tulay
Dordrecht

Gepubliceerd op: 24/02/2017

Pluspunten
die heb ik (nog) niet
Ik heb nog steeds geen foto toegestuurd gekregen dus ik kan geen beoordeling geven
Beste Ria de Vries-Algra,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te horen dat u de foto nog niet heeft ontvangen. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en zien dat u een download heeft besteld. Dit is een digitaal bestand welke direct na betaling zichtbaar is in uw account. Wij begrijpen uit uw beoordeling dat dit niet de bedoeling is.

Wij willen u graag vragen contact met ons op te nemen via het telefoonnummer 030-7370687 of per mail naar info@nieuweschoolfoto.nl zodat wij dit voor u kunnen oplossen en u de foto alsnog kunt ontvangen!

Ria de Vries-Algra
Helvoirt

Gepubliceerd op: 28/01/2017

Pluspunten
Na mijn opmerking over de beroerde kwaliteit van de foto's werd direct actie ondernomen en kreeg ik de foto's kosteloos opnieuw toegestuurd. Helaas waren ze nog net zo beroerd: flets, alsof de inkt op is.
De kleuren op de foto's zijn flets alsof de inkt bijna op is. Echt slechte kwaliteit foto's terwijl de klassenfoto tot 2 keer toe wel goede scherpe kleuren heeft
Beste Marjolijn,

Wat fijn om te horen dat u de foto's opnieuw heeft ontvangen! Uiteraard is het niet de bedoeling dat de foto's flets zijn. Zoals in ons contact hebben wij de bewerkte foto's ter controle eerst naar u verstuurd. Deze hebben wij afgedrukt. Wij hebben graag (telefonisch) contact met u om u alsnog blij te kunnen maken met de afdrukken.

U kunt ons bereiken via info@nieuweschoolfoto.nl of via het telefoonnummer 030-7370687 (bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur op maandag tot en met vrijdag)

Wij horen graag van u.

Nieuwe Schoolfoto.
Marjolijn
Heerhuhowaard

Gepubliceerd op: 21/01/2017

Pluspunten
De klassenfoto is te breed. Past niet in het schoolfoto boek.
Ik vind het in groepjes maken van de klassenfoto en deze later bij elkaar plakken geen succes. Ziet er niet goed uit.
Saai; jullie springen er niet uit tot andere fotografen.
Mijn kind staat er niet leuk op, pose niet passend bij haar leeftijd.
Beste Petra,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te horen dat u minder enthousiast bent over onze panorama groepsfoto.

Toevallig hebben wij vanaf het nieuwe jaar een nieuwe groepsfoto waar de afmetingen 15x22cm van zijn! Wellicht is dit een idee voor de klassenfoto's van school voor de volgende fotodag.

Wij hopen volgend jaar weer mooie foto's van uw kind te mogen maken.

Petra
IJSSELSTEIN UT

Gepubliceerd op: 15/01/2017

Pluspunten
Snelle levering van de foto's
Klassefoto op panorama formaat past niet in een normaal fotoalbum
Witte achtergrond bij de foto maakt kinderen nog bleker dan dat ze in november al zijn
Bij een digitale foto kan je toch zien of een kind er fatsoenlijk op staat?
Absurde prijzen voor digitale bestanden
Beste Mark,

Goed om te horen dat u de foto's na het bestellen snel in huis had. Wij zullen uw feedback over de panorama klassenfoto meenemen tijdens onze evaluatie met school zodat er wellicht volgend jaar een ander formaat klassenfoto en andere achtergrond gekozen kan worden door school.

Wij willen u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.

Mark
Assendelft

Gepubliceerd op: 04/12/2016

drama klassenfoto
Beste Klant.

Wij willen u graag bedanken dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Wat jammer om te horen dat u minder tevreden bent over de klassenfoto. Voorafgaande de fotodag is in overleg met school gekozen voor de panorama groepsfoto. Wij zullen uw feedback meenemen tijdens onze evaluatie zodat er wellicht volgend schooljaar een andere groepsfoto gemaakt kan worden.

Zwolle

Gepubliceerd op: 01/12/2016

Pluspunten

Ik vind de foto's niet mooi genomen. Ik hoorde ook van mijn dochter dat de fotografes helemaal niet leuk en aardig waren en dat ze een foto met een nummer op een bordje moesten maken? Sorry maar ik vind dit echt heel erg slecht.
Kim

Gepubliceerd op: 01/12/2016