Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 800 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

7.8

Pluspunten

een klassen foto en normale foto besteld. er staan allemaal rare strepen op. heel die druk is gewoon fout gegaan.
Hoi Marcel,

Bedankt voor je beoordeling. Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest. Gelukkig hebben we inmiddels contact gehad en worden de foto's uiteraard nog een keer naar je verzonden!

Veel plezier ervan :-)

Vrolijke groet,
Rosella
Marcel
BARENDRECHT

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
foto's zijn leuk en origineel
€€€€€€... voor deze prijzen verwacht ik dat ze goud omrand zijn. Ter vergelijking voor jaar bij een andere fotograaf betaalden we ongeveer de helft, hadden we een veel praktischere set aan foto's die we ook aan de oma's konden uitdelen. Nu moeten we die nog los laten bij maken.
Hoi Remko,

Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben helaas geen gouden omranding bij onze foto's, maar wel heel veel verschillende pakketjes zodat er voor iedereen een passende keus bij zit :-) Daarom hebben we losse fotovellen, een schoolpakketje en totaalpakketen! In deze link, www.nieuweschoolfoto.nl/uitleg vertellen we waar je die kan vinden.

Ik hoor natuurlijk graag van je wat we voor je kunnen doen, zodat je alsnog leuke foto's kunt uitdelen aan de oma's. Stuur je een berichtje naar info@nieuweschoolfoto.nl? Dan helpen we je graag verder.

Vrolijke groet,
Rosella
Remko
Barendrecht

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
Direct kunnen downloaden na betaling.
Prijzen naar beneden doen. Zeker voor de downloads.

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten

Website doet het niet correct en kan je geen bestelling platsen
Hoi Lora,

Bedankt voor je beoordeling, dat klinkt niet best. Kun je contact met ons opnemen zodat wij je kunnen helpen met het plaatsen van een bestelling.

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijk groet,

Lora
BREDA

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
Hele slechte kwaliteit. Kinderen lijken wel ziek met witte achtergrond , blonde haren zijn bijna niet te onderscheiden met de witte achtergrond . Erg jammer, veel geld uit gegeven.
Hoi Klant,

Bedankt voor jullie beoordeling! Wat jammer om te horen dat jullie kwaliteit van de foto's niet naar wens is, ik wil graag even met jullie meekijken naar de foto's, wellicht is er iets mis gegaan met het afdrukken, we willen het graag voor je oplossen!

We horen graag van je!

Gepubliceerd op: 21/11/2017

Pluspunten
Het is nooit aangekomen
Het is nooit aangekomen
Hoi Jaylan,

Fijn dat we contact hebben gehad en dat we jouw foto's alsnog de volgende werkdag hebben kunnen afleveren!

Nogmaals wens ik je veel plezier met de foto's!

Jaylan

Gepubliceerd op: 02/11/2017