Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 500 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

7.9

Pluspunten
Direct kunnen downloaden na betaling.
Prijzen naar beneden doen. Zeker voor de downloads.

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten

Website doet het niet correct en kan je geen bestelling platsen
Hoi Lora,

Bedankt voor je beoordeling, dat klinkt niet best. Kun je contact met ons opnemen zodat wij je kunnen helpen met het plaatsen van een bestelling.

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijk groet,

Lora
BREDA

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
Hele slechte kwaliteit. Kinderen lijken wel ziek met witte achtergrond , blonde haren zijn bijna niet te onderscheiden met de witte achtergrond . Erg jammer, veel geld uit gegeven.
Hoi Klant,

Bedankt voor jullie beoordeling! Wat jammer om te horen dat jullie kwaliteit van de foto's niet naar wens is, ik wil graag even met jullie meekijken naar de foto's, wellicht is er iets mis gegaan met het afdrukken, we willen het graag voor je oplossen!

We horen graag van je!

Gepubliceerd op: 21/11/2017

Pluspunten
Het is nooit aangekomen
Het is nooit aangekomen
Hoi Jaylan,

Fijn dat we contact hebben gehad en dat we jouw foto's alsnog de volgende werkdag hebben kunnen afleveren!

Nogmaals wens ik je veel plezier met de foto's!

Jaylan

Gepubliceerd op: 02/11/2017

Pluspunten
Bestelproces
Ik vind de foto's van slechte kwaliteit. Te duur voor t resultaat.
Beste Klant,

Bedankt voor het nemen van uw tijd om ons te beoordelen! Echter vinden wij het jammer om te horen dat u minder tevreden bent over de kwaliteit en resultaat van de foto's. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Graag ontvangen wij van u uw ordernummer zodat wij uw foto's nogmaals kunnen beoordelen en een passende oplossing voor u kunnen vinden.

U mag uw ordernummer mailen naar info@nieuweschoolfoto.nl

Gepubliceerd op: 27/05/2017

Pluspunten
Informatie en prijs verbeteren, ik heb 9,99 betaald voor alleen download van een foto? Hoe dan? Ik vind het onaceptabel ... 9,99 euro voor downloaden en niet printen! Als ik dit geweten had , had ik het nooit gedaan ... BELACHELIJK!!!
Beste Arin,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te horen dat u de informatie van de downloads niet duidelijk vindt en prijs van de download Groot te hoog vindt. Deze prijs is gebaseerd op de afnamen van de fotovellen. Als u de download zelf laat afdrukken op een formaat van 13x19cm kunt u de foto 2 keer laten afdrukken en heeft u de prijs van de download er al uit.

Wij zullen uw feedback meenemen zodat wij wellicht de tekst van de downloads kunnen aanpassen.

Uiteraard wensen wij u veel plezier met uw bestelling!

Nieuwe Schoolfoto.
Arin

Gepubliceerd op: 27/04/2017

Pluspunten
kreeg fotos met een foutstreep erop en heb daarna nieuwe opgestuurd gekregen
jammer dat school niet zoals altijd zelf de fotos uitdeelt en dat zelfs dit weer digitaal moet.
en we moesten het bedrijf mailen om ons geld terug te vragen als we de klassenfoto hadden besteld maar dot weigerde ze bij mij
Beste Tulay,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wij leveren de foto’s digitaal aan met name om de school te ontlasten. We kunnen ons voorstellen dat het verwarrend is wanneer u gewend bent op een andere manier te bestellen.

In uw bestelling kunnen wij zien dat u de fotoset met gratis klassenfoto heeft besteld. Bij alle klanten die van uw school kosten hebben gemaakt voor deze klassenfoto is het geld terug gestort. In uw geval is de klassenfoto gratis dus is dit niet van toepassing.

Fijn om te horen dat u nieuwe foto’s heeft ontvangen voor de foto’s met strepen erop.
We wensen u veel plezier met de nieuwe foto's!

Marlin
Tulay
Dordrecht

Gepubliceerd op: 24/02/2017

Pluspunten
die heb ik (nog) niet
Ik heb nog steeds geen foto toegestuurd gekregen dus ik kan geen beoordeling geven
Beste Ria de Vries-Algra,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te horen dat u de foto nog niet heeft ontvangen. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en zien dat u een download heeft besteld. Dit is een digitaal bestand welke direct na betaling zichtbaar is in uw account. Wij begrijpen uit uw beoordeling dat dit niet de bedoeling is.

Wij willen u graag vragen contact met ons op te nemen via het telefoonnummer 030-7370687 of per mail naar info@nieuweschoolfoto.nl zodat wij dit voor u kunnen oplossen en u de foto alsnog kunt ontvangen!

Ria de Vries-Algra
Helvoirt