Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 800 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

Nieuwe Schoolfoto

Pluspunten
Mooie professionele foto's.
Bij een klacht werd het meteen opgelost!

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Prachtige foto s
Goede en snelle service

Quinta
Helmond

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Overzichtelijk mooie foto's

Ramona

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Ik ben echt over alles positief, hoop dat onze school volgend jaar weer met dit bedrijf in zee gaat

Diane Kramer
Alkmaar

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
De foto's van mijn kinderen zijn echt schitterend geworden! Leuke, originele en verschillende poses!
De foto's waren zo leuk dat ik niet kon kiezen en ze allemaal digitaal besteld heb. Nu kreeg ik wel iets korting per thema (kind alleen, kinderen samen) maar ik had leuk gevonden als er een korting tegenover deze digitale totaalset stond.
Hoi Mirjam,

Bedankt voor je leuke beoordeling! Worden wij ook blij van :-)

Ik begrijp dat het lastig is om te kiezen met zoveel leuke foto's. We bieden daarom korting bij het bestellen van losse fotovellen en downloads. Dit wordt automatisch verrekend in je winkelmandje!

De digitale totaalpakketten worden nu al aangeboden tegen een scherpe prijs. Daarom wordt daar geen extra korting over gegeven in je winkelmandje.

Veel plezier van de foto's!

Mirjam
Barneveld

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Leuke foto's! Mijn dochtertje stond er goed op. Ook de groepsfoto heel leuk gedaan met alle kindjes op een rij naast elkaar.
Jammer dat er geen pakket te bestellen was met verschillende foto's en groepsfoto. Nu had je alleen de dure pakketten met oa digitale fotos erbij... of een pakket met 1 zelfde foto in verschillende maten.
Hoi!

Bedankt voor je beoordeling!

We proberen voor iedereen mogelijkheden te bieden in onze webshop, waaronder inderdaad de totaal pakketen en het pakketje van één foto op 3 verschillende afmetingen + de gratis klassenfoto. We zijn altijd bezig om onze webshop te vernieuwen, dus we nemen je feedback zeker mee! Voor nu is het natuurlijk mogelijk om een fotovel er los bij te bestellen, zodat je toch alle foto's hebt :-)

Elk geval veel plezier van je bestelling!

Vriendelijke groet,

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Wat hebben ze prachtige foto's van onze zoon gemaakt, echt heel erg tevreden!!!!!

Hoi!

Bedankt voor je positieve beoordeling. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent :-)

We wensen je heel veel plezier van de foto's.

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Creatieve klassenfoto!!! Echt van deze tijd. Super leuk.

Natasja
Alkmaar

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
snel en duidelijk

Josephine

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten
Stuk voor stuk prachtige foto’s van ons zoontje gemaakt!! Wij hebben altijd moeite om een leuke foto van hem te maken en deze zijn allemaal zo gaaf geworden, helemaal blij mee

Hoi Miranda,

Bedankt voor je leuke reactie, worden wij ook blij van :-)

Veel plezier van de foto's!

Miranda
Bruinisse