Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 800 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

Nieuwe Schoolfoto

Pluspunten
Leuke foto's. Leuke fotografen die hun best doen om de kids te laten lachen op de foto
Ik heb ervaren dat er hier al vele ouders moeitw hebben met de indeling van fotos...vele zien gelijk de dure pakketten ,terwijl er voor ieder wat wils is..je moet alleen verder doorscrollen
Hoi Karin,

Bedankt voor je enthousiaste en meedenkende mening! Fijn! :D

Je kunt inderdaad klikken op bestel totaalpakket en bestel los. Mocht je het op het gemakje nog een keer willen bekijken kan dit via onze uitleg video : www.nieuweschoolfoto.nl/uitleg

Karin, heel erg bedankt en veel plezier met de foto's!

Met vrolijke groet,

Luca
Karin
Alkmaar

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
aardig snelle levering
Jammer dat de foto's zo los in een envelop worden gedaan, helaas zit er een foto tussen die beschadigt is toen ik de envelop open maakte, voor die prijs die ik er voor betaalde en het was redelijk aan de dure kant (voor zowel mijn ex als familie) vindt ik het zonde dat ze er geen bescherming tussen de foto's deden.
Hoi Klant,

Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je ons als aardig ervaart en de levering snel was!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jouw foto met een beschadiging aankomt. Wil je contact met ons opnemen via de telefoon of mail? (030 224 2500, info@nieuweschoolfoto.nl) zodat we dit netjes voor je kunnen oplossen!

Met vrolijke groet,

Luca

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Ze zijn bereid te investeren in groeiende groepen...de foto's zijn super geslaagd en leuke afwisseling. Kinderen van 2 en 3 jaar gewoon heel goed op de foto.
Verwerking van de foto's bestellen ging ook goed
Martiene
Heemskerk

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Wat een handige service. De foto's zijn erg leuk geworden!

via Auris

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Mooie foto's! Na bestelling had ik de foto's snel binnen.
Vroeger met A4 blad waar de namen van de kinderen op stonden, hiermee waren we erg verwend.
Ik vond het wel even zoeken voordat ik alle vellen/opties vond. Dit kan misschien iets gemakkelijker. Via FB vraag hierover gesteld, kreeg snel antwoord, was prettig.
Hoi Linda,

Bedankt voor je positieve beoordeling. Super dat je de foto's snel in huis had!

Top dat je naar aanleiding van jouw berichtje op Facebook weer lekker verder kon met bestellen :-)

Veel plezier van de foto’s!

Linda

Gepubliceerd op: 28/07/2018

Pluspunten
Kwaliteit van de foto's zijn goed
Erg duur!!! Dat mag zeker wel wat minder. Tov een 'gewone' schoolfotograaf, vorig jaar betaalde ik voor een pakketje foto's (grote foto, 10 pasfoto's, 6 grotere, klassenfoto) 13.50
Ik voel me met deze prijzen van nieuweschoolfoto aardig belazerd
Hoi Esther,

Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je de kwaliteit van de foto's goed vindt, want daar werken onze fotografen en pixelbazen hard voor :-)

Wij willen voor al onze klanten passende opties bieden, daarom bieden we al fotovellen aan vanaf €3,99! Daarnaast hebben we ook totaalpakketten en een schoolfotoset van €12,49, met 3 fotovellen en een gratis klassenfoto.

Je mag natuurlijk altijd even contact opnemen met onze happy & service, via info@nieuweschoolfoto.nl, dan kijken we met je mee naar de opties. Sinds kort hebben we ook een uitlegvideo voor het bestellen, deze is te vinden op www.nieuweschoolfoto.nl/uitleg.

Vriendelijke groet,

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
Snel en accuraat.
Peperduur.
Hoi!

Bedankt voor je beoordeling. Top dat je ons snel en accuraat vindt :-)

Onze prijzen lopen uiteen van 3,99 euro voor een fotovel tot aan onze totaalpakketten vanaf 24,99 euro! Op deze manier proberen wij voor iedereen onze prijzen toegankelijk te maken. In onze webwinkel krijg je daarom ook de optie voor het totaalpakket en de optie voor 'bestel los', dan krijg je een overzicht met allerlei mogelijkheden!

Je kunt ook altijd even kijken op www.nieuweschoolfoto.nl/uitleg of natuurlijk contact opnemen met onze happy&service via info@nieuweschoolfoto.nl

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
Mooie foto's.
Prijs. Heel duur voor alleen dowbloads. Ook de losse foto's zijn duur.
Julia
HOOGVLIET ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
- Professionele omgang met kind
- Creatieve foto/shoot
- Goede/scherpe kwaliteit foto's

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Nog niet vaak zo’n ontzettend leuke klassenfoto gezien! Erg creatief en leuk gedaan.
Je kan zien aan de kinderen dat ze het allemaal erg leuk vonden, ze staan er super blij op!

Hoi Linda,

Bedankt voor je positieve beoordeling! Worden wij ook blij van :-) Wat een compliment voor onze fotografen dat de kinderen het zo leuk vonden, dat is ook precies hoe wij het graag zien.

Heel veel plezier van de foto!

Linda
Den helder