Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 800 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

7.8

Pluspunten
Mijn zoon heeft een super mooie glimlach,maar als de school fotograaf zegt:"lachen met je tanden op elkaar" dan doet hij dat. Resultaat: lachen als een boer met kiespijn! Bedankt hé,school fotograaf, misschien is het een beter idee om de kinderen zelf te laten bepalen HOE ze willen lachen( echt en spontaan)Maar als ik heel eerlijk ben,hoop ik dat Het schateiland in Utrecht volgend jaar weer voor een andere school fotograaf kiest.
Antwoord Nieuwe Schoolfoto
Hi Christina, Bedankt voor je beoordeling, wij worden helemaal blij van jouw mooie woorden over de super mooie glimlach van jouw zoon, die moet dan natuurlijk ook zo worden vast gelegd!
We nemen graag even contact met je op om hier verder op in te gaan en met een oplossing voor jullie!

Met vrolijke groet,

Luca
Christina

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Leuke spontane foto’s
Helaas had onze dochter op de foto van dichtbij een mega kikker in haar neus zitten. Jammer!!
Misschien dat dit ook gecorrigeerd had kunnen worden..
Hoi Miranda,
Bedankt voor je positieve beoordeling!
Leuk om te horen dat je de foto's spontaan vindt.
We kunnen natuurlijk altijd even kijken naar de kikker in haar neus, want die hoort daar natuurijk niet ;-)
Stuur je ons een mailtje naar info@nieuweschoolfoto.nl? Dan gaat mijn collega van beeldbewerking kijken wat hij voor je kan doen. We horen graag van je!

Vrolijke groet,
Miranda
Waalwijk

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Het zijn afzetters, en na deze post, proberen ze wel ineens te helpen.
Vervolgens word ik gevraagd om mijn review aan te passen.

Het gaat mijzelf niet om het geld....
Ik houd mij arrogantie voor me, blijkbaar denkt dit bedrijf dat wel, want ze proberen mijn mening aan te passen door middel van geld, volgens mij heet dat omkoping.....

Nee het gaat mij om wat dit bedrijf doet, en voor welke doelgroep, schoolfotos van kinderen. Dus eigenlijk verplicht, tegen de hoofdprijs. Veel mensen kunnen dit niet betalen.

Het is 2 dagen werk, voor 2 man, het zijn 400 kinderen, a 40,- (4 foto’s download) per kind.
De klas foto’s zijn ook nog eens gemonteerd, dus het moeilijkste voor de fotograaf ontziet hij.... je kunt net zo goed naar een professionele fotograaf gaan buiten school om, dit als het zo moet.
voor 80,- krijgen we 8 2MP fotos......
Als je de hoofdprijs vraagt, lever dan ook de allerbeste kwaliteit. Maar toch ook dringend het verzoek om je prijs model aan te passen.

Uiteindelijk heb ik wel de originele foto’s mogen ontvangen, of in ieder geval van redelijke kwaliteit. Maar ik had al het duurste pakket gekocht en toch kreeg ik waardeloze foto’s, ala foto’s van een 10 jaar oude telefoon.
Na klagen en dit bericht kreeg ik wel betere foto’s. Er was immers geen duurder pakket dan dit. Toch de prijs is belachelijk, meerwaarde is nul, de klas foto’s zijn gemonteerd.... dus mijn mening blijft.

Juist omdat dit bedrijf gespecialiseerd zijn in schoolfotos, (waar specialistme achterwegen blijft) is de afzet laag en daarom de prijs hoog. 16k voor 2 dagen...

Ik zou voortaan prijs afspraken en minimale afname vooraf afspreken met de school, dan kun je de prijs veel lager houden. Over kwaliteit. Tja dat zegt iets over de kern waarde van het bedrijf. Daar kan ik geen advies over geven.
Hoi Mouse,

Bedankt voor je beoordeling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je niet tevreden bent met je bestelling. Zou je ons kunnen mailen naar info@nieuweschoolfoto.nl met daarin je ordernummer? Dan kan ik zien wat je hebt besteld en welke grootte daarbij hoort! We bieden namelijk verschillende soorten downloads aan.

Ik hoor het graag!

mouse
prinsenbeek

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Het zijn afzetters
voor 80,- krijgen we 8 2MP fotos......

prinsenbeek
30/12/2018

Pluspunten
hellemaal niet blij met de foto graaf eerst mocht ik niet mee naar binnen, had er begriep voor toen mijn dochter en mijn zoontje van 2 naar buiten kwamen hoorde ik dat allees goed is gegaan. we waren binna bij de auto toen ik aan mijn dochter vroeg zei ze er is geen foto gemaakt van onze twee omdat mijn zoontje onrustig was. ik ben terug gegaan en op aandringen ben ik deze keer zelf naar binnen gegaan. mijn zoontje van 2 was onrustig omdat hij een bal zag staan, en de fotograaf wou geen fotos maken omdat zij zich irriteerde dat een kind van bijna 2 niet wou zitten. en zei ik ga nog paar x proberen anders maak ik geen fotos meer. ik zelf hoogzwanger een onrustige kind in bedwang houden en een fotograaf die geen begriep heeft. nou hoop dat volgende jaar niet weer zelfde fotograaf komt.
beter begriep naar je klanten, en meer geduld voor kinderen.
Hoi Arun,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Zou je ons een mailtje kunnen sturen naar info@nieuweschoolfoto.nl met daarin je telefoonnummer? Dan horen we natuurlijk graag je verhaal!

Arun
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Mooie foto's. Bestelproces zonder problemen.
Digitale bestanden zijn prijzig.

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
snelle bezorging, goede service nadat ik had doorgegeven dat de foto's nat waren geworden heb ik de hele bestelling nog een keer gekregen zonder daarvoor te betalen. Goede service en vriendelijke bejegening ondanks kritiek vind ik echt een plus punt.
de envelop is niet waterdicht. Dit is echt een minpunt waardoor er een aantal foto's krom getrokken zijn. Ik ga in de toekomst de foto's downloaden en elders af laten drukken.
Hoi!

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat de foto's er snel waren :-) De envelop is inderdaad niet waterdicht, maar we horen het natuurlijk graag als de foto's beschadigd zijn aangekomen. Dat gaan we uiteraard voor je oplossen. Kun je ons mailen naar info@nieuweschoolfoto.nl met daarin je ordernummer?

Ik hoor graag van je!

Aletta

Gepubliceerd op: 01/01/2019

Pluspunten
snelle bezorging

18/12/2018

Jolanda
IJsselstein

Gepubliceerd op: 01/01/2019

Pluspunten
Veel verschillende foto's
Broer en zus foto's niet zo leuk, de ene lacht wel de andere niet. En rare houding waardoor ze niet leuk zijn. Ook erg duur zeker omdat alle foto's digitaal zijn en dan nog zo veel vragen voor downloaden.
Hoi Lidia,

Bedankt voor je beoordeling. Goed om te zien dat je bij met met de hoeveelheid verschillende foto's.
Ook bij de broer-zus maken we vaak verschillende poses, zodat er altijd een tussen zit die positief opvalt :-) Mocht dat bij jou niet zo zijn, stuur dan even een mailtje naar info@nieuweschoolfoto.nl met de inlogcode, dan kijkt mijn collega van beeldbewerking kijken of we de foto kunnen bewerken of een alternatief hebben.
Wat betreft de prijs bieden we inderdaad downloads aan, maar ook fotovellen vanaf 3,99 euro! Deze worden dan per post verstuurd.

Ik hoor graag van je!

Lidia
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Pluspunten
Snelle levering.
Groepsfoto: De kinderen staan erg in groepjes op de klassenfoto. Ze hebben ook niet het gevoel dat ze een klassenfoto gemaakt hebben. Witte achtergrond van vloer en muur doet net lijken alsof de kinderen zweven. Er is geen grond. De lange rij kinderen is statisch, er is weinig perspectief. Het formaat van de groepsfoto wijkt af van alle andere groepsfoto's en past niet in een fotolijstje. Gemiste kans.

Individuele foto's:
Bij de liggende kinderfoto lijkt het net alsof hun onderlichaam er niet meer is. Foto's zijn erg duur.
Hoi Annelies,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Onze panorama klassenfoto is inderdaad anders dan de traditionele groepsfoto. Deze soort foto wordt altijd in overleg met school gemaakt. Ik begrijp dat deze foto niet in de lijstjes past die je wellicht al hebt staan, maar gelukkig maken we ook groepsfoto's op andere formaten! Misschien kiest de school daar volgend jaar voor.

Bij de individuele foto is het natuurlijk niet de bedoeling alsof hun onderlichaam er niet meer is. Mijn collega van beeldbewerking kijkt graag met je mee. Stuur je daarvoor een mailtje naar info@nieuweschoolfoto.nl met je ordernummer? Dan helpen we je graag verder!

Annelies
Houten

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Pluspunten
Super leuke foto's
hele goede service! Dat is echt een 10! Had een foto in me lijstje zitten vol vlekken. Wat ik ook deedt bleven erin. Schijnt door de glans in combi met glas temaken tehebben. Nu nieuw setje mat gekregen en de vlekken zijn verdwenen !
Omdat je meerdere foto heb valt het best duur uit. Ik zou een een mix maken van allebei de en middelmaat
Foto weg laten
DEAVEY