Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 500 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

7.9

Pluspunten
Positieve en behulpzame werknemers, doen hun uiterste best om alles naar wens te maken! En dan ook nog eens mooie foto's ;) !!

Kim
IJmuiden

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Mooie foto's
Jammer dat er geen pakket bestaat van 3 verschillende foto's echt jammer had liever een pakket gehad met verschillende foto's dan zo los want dat is te duur voor mij dus heb er nu maar twee van kyano en dan klassen foto meer kan ik niet betalen dus dat is echt jammer
Antwoord Nieuwe Schoolfoto
Hoi Miranda,
Fijn dat je je verbeterpunten telefonisch wilde toelichten! We gaan deze zeker meenemen in de hoop dit in de toekomst wel aan te kunnen bieden. Goed om te horen dat je de foto's mooi vindt en we wensen je veel plezier ervan!
Groetjes Eline,
Miranda van de wiel

Gepubliceerd op: 12/01/2018

Puck

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Pluspunten
Hele mooie foto's, ik heb ze nog niet op foto papier gezien maar ik heb er wel vertrouwen in! Top gedaan
Ik zou het niet weten.
Jalisa
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Pluspunten
Leuk die foto van wat verder weg. Origineel. Snelle verzending.
De verder weg foto had bij het verzamelpakket moeten in plaats van nog een vel close up foto's zitten. Duur als je ook nog digitale foto's wil. De klassefoto was uit verhouding.
Antwoord Nieuwe Schoolfoto
Hoi Patricia,
Bedankt voor je positieve beoordeling. Leuk om je zojuist even telefonisch te spreken! Bedankt voor je toelichting, we zullen je verbeterpunten meenemen in onze evaluatie zodat wij hier in de toekomst wellicht iets mee kunnen. Veel plezier met je foto's!
Groetjes Eline,

Gepubliceerd op: 01/01/2018

Pluspunten
Wij hebben in al die jaren nog nooit zulke leuke, speelse, mooie schoolfoto’s gehad!
Sonja
Broek in Waterland

Gepubliceerd op: 29/12/2017

Pluspunten
Mooie originele klassenfoto!
Bestellen lukte niet meteen met de inlog, dit mag simpeler.
Joyce
Helmond

Gepubliceerd op: 27/12/2017

Pluspunten
Ontzettend lieve en geduldige fotografe. Onze 2-jarige dochter had haar dag niet en was bijna alleen maar aan het huilen. Toch hebben we nog een paar leuke foto’s kunnen bestellen!!! We zijn heel erg blij!!!
Alleen jammer dat de achtergrond alleen maar wit kan zijn.
Leidschendam

Gepubliceerd op: 22/12/2017

Pluspunten
Schoolfoto van mijn zoontje van 2 jaar gezien en wauw! Wat is dit professioneel en mooi gedaan. Nooit eerder is het iemand gelukt om hem zo op een foto te krijgen. Ben er superblij mee! #respect
#mooistefotosooit

Aisha
Leiden

Gepubliceerd op: 21/12/2017

Pluspunten
hele leuke foto's !!! makkelijk te bestellen . zeker een aanrader

Armanda

Gepubliceerd op: 20/12/2017