Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 800 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

7.9

Pluspunten
Zulke leuke en hippe foto's! Mijn meisje staat er altijd mooi en zichzelf op!
Geen!! Zo leuk!!
Hoi Diantha,

Bedankt voor je leuke beoordeling! Wat goed om te horen dat we jouw meisje echt als zichzelf op de foto hebben gezet :-)

Heel veel plezier ervan!

Diantha
Amersfoort

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten

Foto's zijn veel te duur, ze verwachten toch dat iedereen ze koopt maar helaas is dat niet voor iedereen haalbaar.
Daarnaast is de prijs-kwaliteit niet passend. Van de 7 foto's die ik kon bestellen staat zl er maar op 1 (!!) foto leuk lachend op. De rest een geforceerd nep lachje of met een rare mond. Zoveel geld voor zulke mislukte foto's. Echt zonde! Kan ik net zo goed zelf foto's maken.
Hoi Sharon,

Bedankt dat je een beoordeling hebt geplaatst en dat we elkaar hierna hebben gesproken. Zoals we ook telefonisch besproken heb je gekozen voor de actie fotovel+download voor een aantal foto’s, dus zowel de foto per post als het digitale bestand, superleuk! Deze actieprijs ligt iets hoger dan een los fotovel, die zijn er namelijk al vanaf 3,99 euro :-) Ik wil je ook via deze weg veel plezier wensen van de foto’s. Mocht je toch nog gebruik willen maken van ons aanbod om langs te komen in de studio voor andere foto’s, horen we dit natuurlijk graag.

Shaar

Gepubliceerd op: 06/04/2019

Pluspunten
Het zijn enorm prachtige foto's! Superknap hoe je kleine kinderen mooi op de foto krijgt.

Ik raad de Nieuwe Schoolfoto iedereen aan!

Hoi Siham,

Bedankt voor je positieve beoordeling! Geniet van je foto's :-)

Siham

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
Super mooie foto's gemaakt van onze kleine man
Ik ben erg benieuwd hoe ze gedrukt eruit zien

Danielle
Tiel

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Pluspunten
Leuke foto's, maar echt bizar hoge en strategische prijsvoering voor enkel de digitale bestanden notabene. We weten nog niet of we überhaupt iets gaan bestellen op deze manier.
Normale prijzen
Hoi!

Bedankt voor je beoordeling en fijn dat de foto's leuk zijn geworden!

De prijs van onze producten wordt samengesteld uit het organiseren, maken en leveren gratis schoolfotografie door heel Nederland. Gratis? Ja echt!
Voor iedereen zijn de prijzen gelijk zodat iedereen kan genieten van de leukste schoolfoto’s. Voor fotovellen zijn veel verschillende opties en ook bij de downloads bieden we verschillende mogelijkheden (download klein, groot, professioneel of het totaalpakket) zodat er altijd een passend formaat is :-)

In ons contact gaf je al aan voor nu geen hulp nodig te hebben bij je bestelling, mocht dit veranderen horen we het natuurlijk graag!

Vriendelijke groet,

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Je verwacht misschien niet veel van schoolfotos van een baby van 5 maanden, maar wat waren we blij verrast!! Hij lacht uitbundig en had het duidelijk prima naar zn zin! We hebben al veel mensen bijgemaakt met zn leuke fotos.
Dank je wel!!!

Hoi Esther,

Bedankt voor je leuke beoordeling! Wat tof om terug te lezen dat hij het zo naar zijn zin had tijdens de fotodag en dat onze fotografen hem uitbundig aan het lachen hebben gekregen :-)
Heel veel plezier van de foto's en natuurlijk met het uitdelen ervan!

Groetjes,
Esther

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
super leuke foto's!
iets giedkoper?
Anderske
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Mijn dochter kwam helemaal blij thuis na de schoolfotograaf... Hij zei dat ik wel een fotomodel leek mama

Gery
Eibergen

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Enorm vriendelijke klantenservice, en mooie fotos van mijn zoontje.
Kunnen niet wachten ze te ontvangen!

Ginger

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Zeer mooie, scherpe en leuke foto’s. Website gebruiksvriendelijk. Overzichtelijke keuzes qua bestellingen. Proces loopt zeer soepel.

Hoi Ingrid,

Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om ons een beoordeling te geven :-) We wensen je veel plezier van je bestelling!

Ingrid

Gepubliceerd op: 14/03/2019