Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 800 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

7.7

Pluspunten
De kinderen vonden de fotograaf aardig. De website vind ik handig.
De klassenfoto's zijn orgineel, maar dat maakt ze niet goed. Voor later is het leuk als de gezichten van alle kinderen goed te zien zijn en dat is hier niet het geval.
Ik herken mijn kinderen niet op de foto's. Ze zijn erg wit, bleke snoetjes, niet warm. Dit geldt voor de pasfoto's en voor de klassenfoto's.
Nienke

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
Leuke foto’s,
Maar belachelijk duur en mis de kleine pasfoto’s
Wat goed koper maken.
En ook pasfoto’s bij het set doen.
Hoi Vlinder,

Bedankt voor je beoordeling. Goed om te lezen dat je de foto's leuk vindt :-)
Heb je onze optie bestel los ook gezien? Daar staan onze fotovellen vanaf 3,99 euro en natuurlijk ook de kleine pasfoto's.

Voor een pakketje inclusief pasfoto's kun je kiezen voor de set van 12,49. Dan ontvang je drie verschillende pasfotovellen + een gratis klassenfoto!

Ik hoor graag of we je hierbij verder hebben kunnen helpen :-)

Fijne dag!
Vlinder

Gepubliceerd op: 29/05/2019

Pluspunten
Enthousiast! Super leuke spontane foto’s!

Gepubliceerd op: 29/05/2019

Pluspunten
Foto’s zijn echt heel mooi maar ik vind de prijzen belachelijk hoog.
Betere prijs!

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
De schoolfoto’s zijn echt leuk en prachtig. Zelfs verrassend en fun. Mijn zoon kwam uit school en vertelde erover dat hij het leuk vond. Voor mij ook heel belangrijk. De klassenfoto is echt fantastisch creatief en origineel. Ik kon me er geen voorstelling bij maken, zeker na het vertellen van mijn zoon dat de kindjes uit de klas niet allemaal tegelijk op de foto gingen. Maar echt mijn compliment.
Een gecombineerde fotovel met verschillende posities.
Hoi Reghina,

Bedankt voor je enthousiaste beoordeling, dat is nog eens leuk om terug te horen :-) Wat tof dat je zoon het zo leuk vond op de fotodag.

Heel veel plezier van je foto's!

Vrolijke groet,
Rehgina
Roermond

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Super leuke foto's, heel stoer ook!

Basisschool KWS Voorthuizen
Voorthuizen

Gepubliceerd op: 17/05/2019

Pluspunten
Mooie helderen foto's
De klassenfoto is op een leuke originele manier gemaakt, zodat alle kinderen er leuk op staan.

Hoi Yasemen,
Bedankt voor je leuke beoordeling! Wat tof dat je onze klassenfoto's zo origineel vindt :-)

Heel veel plezier ervan.

Groetjes,
Yasemen

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Originele foto's, goede kwaliteit, snelle levering van de bestelling, snelle reactie op mail en super leuke winactie.
Graag iets minder keuze, ik zag door de bomen het bos op een gegeven moment niet meer. :-)
Hoi Evelien,

Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om voor ons een beoordeling te schrijven. En je hebt meegedaan aan onze winactie, leuk!

Ik begrijp dat je bent overdonderd door al onze keuzes ;-) maar wij willen natuurlijk graag zoveel mogelijk opties bieden om voor iedere ouder een passende optie aan te bieden!

Heel veel plezier van je bestelling.

Vrolijke groet,
Evelien
EMMEN

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Ze maken zeer professionele foto’s die zeker het geld waard zijn.

Sharon
Den Bosch

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten

Veel te commercieel, foto's veel te duur. Ik zal zeker de school adviseren volgend jaar een andere fotograaf te vragen. Ook alleen maar vierkante foto's is raar.
Hoi Frank,

Bedankt voor je beoordeling. Ik zou graag van je willen weten wat je bedoeld met vierkante foto's, want onze foto's hebben altijd en 2:3 verhouding of bij de panorama klassenfoto 1:3 verhouding.

We hebben geprobeerd daarover telefonisch contact met je op te nemen, zodat we dit kunnen bespreken. Dan kunnen we gelijk de opties in onze webwinkel door nemen, want daar staan al fotovellen vanaf 3,99 euro!

Mocht je toch willen bellen, horen we dit natuurlijk graag!

Vriendelijke groet,
Frank