Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 800 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

7.8

Pluspunten
Zoals elk jaar. Zijn wij weer uiterst tevreden. Leuk mooi en snel. Echt een aanrader. Jammer genoeg zit onze zoon in groep 8 dus laatste keer. Jammer. Dus scholen meld je asn. Toppers

Monique
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Mooie foto's maar tegen een te hoge prijs.
De prijs van €30 voor vier foto's (download) staat niet in verhouding tot de hoeveel tijd en energie die er het maken van vier foto's zit. Deze prijs zou redelijk zijn als je als fotograaf voor 1 klant aan de gang bent, maar wanneer je op 1 locatie een dag lang aan de lopende band foto's maakt, is het echt te hoog.
Ik krijg sterk de indruk dat ik met een bestelling van enkel downloads alsnog meebetaal aan al jullie printers en plotters voor groot formaat afdrukken en canvassen.
Wouter
Lopik

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Nemen de tijd voor mooie foto’s en fijn dat je indien gewenst ook download kan bestellen ipv alleen de afdrukken.
Tessa
Delft

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Goede kwaliteit foto’s
De klassenfoto klopt niet; met knippen en plakken is een leerling op de klassefoto geplaatst die niet in de klas zit. Erg jammer als herinnering aan laatste groep op deze school.
Een stuk duurder dan vorig jaar
Hoi Jeanne,

Bedankt voor je beoordeling! Goed om te horen dat de foto's snel in huis waren.
Misschien heb je onze totaalpakketten in onze webshop gezien. De fotovellen zijn ook nog steeds los te bestellen, dit doe je door op een foto te klikken. Mocht je hier nog interesse in hebben, neem dan even contact met ons op via info@nieuweschoolfoto.nl!

Vrolijke groet,
Jeanne

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Snelle levering, pasfoto’s prima!
De schoolfoto vind ik persoonlijk niet echt mooi, groepjes van 3 A 4 aan elkaar geplakt, een lange smalle foto kun je niet heel veel mee, ik heb hem door midden moeten knippen omdat hij anders niet in ons schoolfotoboek paste... doordat het aan elkaar geplakt is vind ik het ook wat gemaakt lijken niet een spontane leuke foto.
Hoi!

Wat fijn dat de foto's snel in huis waren en dat je tevreden bent met de pasfoto's! De panoramafoto wordt inderdaad in delen gefotografeerd, zodat de fotograaf echt de aandacht heeft voor ieder kind. Voorafgaand aan de fotodag wordt er met school besproken welke soort groepsfoto er gemaakt wordt op de fotodag. Wellicht kunnen we volgend jaar een ander formaat groepsfoto gebruiken!

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Snel en makkelijk. Leuke originele klassenfoto.
de foto zelf vond ik niet zo goed. Mijn dochter trekt een bijzonder onnatuurlijk alias lelijk gezicht als je zegt: " Lachen!". Een spontane lach is belangrijk en dat verwacht ik eigenlijk ook van een professionele fotograaf. Men zal er even moeite voor moeten doen maar dat lijkt me logisch als je werkt met kinderen. Ik vond ook dat er weinig keus was. De klassenfoto was wel erg leuk! Origineel zo' n andere setting. Wel onhandige maat. Maar dat nemen we op de koop toe. Sorry, had liever ook alleen maar positief geweest!
Hoi Aimee,
Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je het een leuke, originele klassenfoto vindt en de foto's snel in huis waren! Echter is het niet de bedoeling dat je jouw dochter niet herkent op de foto. Dit zullen wij bespreken met de desbetreffende fotograaf, zodat dit niet meer voorkomt! We wensen je nogmaals veel plezier met de foto's!

Aimee
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
lekker simpele website zonder al te veel onzin. Straight to the point, makkelijk overzicht en soepele bestelling.
Super dat er geen eindeloze keuze-menu's zijn qua formaten en vormen, dat kan allemaal met de download file zelf gedaan worden.
clean, easy, zoals het hoort
kleuren zijn wel erg fel en soms beetje schreeuwering
Hoi Peter,

Bedankt voor je positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de website en foto's. We wensen je veel plezier met je bestelling!

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
De 1ste keer hele slechte foto's er werd direct contact opgenomen en ze hebben nieuwe foto's opgestuurd geheel kostenloos top ze waren nu wel heel erg goed bedankt voor jullie goede service
Hoi Jolanda,

Super om te horen dat je blij bent met je nieuwe foto's en de geboden service! We wensen je nogmaals veel plezier met bestelling!

Groetjes,
Jolanda
Oude Tonge

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
Kwaliteit foto's zijn erg slecht als ik dit eerder geweten had dan had ik ze nooit besteld

Oude Tonge
28/03/2018

Pluspunten
Makkelijk online bestellen, leuke opzet van (met name) de klassenfoto. Onze dochter was ziek op de dag dat foto’s werden genomen maar kon op een later tijdstip toch nog op de foto.
De kwaliteit van de foto’s kunnen beter en dan voornamelijk de klassenfoto is niet scherp.
Hoi Annemarie,
Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je de klassenfoto leuk vindt en dat het bestellen gemakkelijk ging! Ik schrik ervan dat de kwaliteit van de foto niet naar wens is. Zou je met ons contact op kunnen nemen via info@nieuweschoolfoto.nl? Ik kijk graag met je mee naar een passende oplossing!

Annemarie
Den-Bosch

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
Mooie foto`s .
De foto`s kan wat goedkoper , best wel prijzig voor 2 foto`s.
Hoi Ralph,

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je het mooie foto's vindt! Wat jammer om te horen dat je onze foto's wat prijzig vindt. We bieden namelijk scherpe prijzen tegen de kwaliteit die we bieden. Wellicht heb je ook downloads besteld? Ik kijk graag met je mee! Kun je een mailtje sturen naar info@nieuweschoolfoto.nl? Dan zoeken we samen naar een oplossing!

Vrolijke groet,
Ralph