Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 800 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

7.8

Pluspunten

een klassen foto en normale foto besteld. er staan allemaal rare strepen op. heel die druk is gewoon fout gegaan.
Hoi Marcel,

Bedankt voor je beoordeling. Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest. Gelukkig hebben we inmiddels contact gehad en worden de foto's uiteraard nog een keer naar je verzonden!

Veel plezier ervan :-)

Vrolijke groet,
Rosella
Marcel
BARENDRECHT

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Verschillende poses en daardoor ruime keuze. Is eens iets anders dan de standaard schoolfoto’s. Ook de klassenfoto is leuk; voor de kinderen verrassend hoe het eindresultaat eruit komt te zien.
Er mag meer aandacht besteed worden aan de poses en gezichtsuitdrukkingen van de kinderen. Mijn zoontje zat in een onnatuurlijk rechte houding, lachte met zijn mond dicht, waardoor het er erg krampachtig uitziet. Helemaal níet zoals hij is. Het totaalplaatje lijkt dan wel erg leuk en vrolijk wua kleur, maar het gaat uiteindelijk om de gezichten en wat die uitstralen. Zou leuk zijn als de fotograaf dáár meer aandacht aan besteedt...

de witte achtergrond is niet heel erg mooi voor de foto’s.... iets minder wit zou een stuk beter zijn! Erg jammer
Ellen
Houten

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Houten
14/10/2018

Pluspunten
Super leuke foto's en poses van de kinderen, veel keuze aan printopties
Dure opties stonden bovenaan, na 3 of 4 keer inloggen na zwaar twijfel om wel of niet de sxhoolfoto's te bestellen, kwam ik erachter dat je door verder naar beneden te scrollen meer opties had om te bestellwn. Dit is onduidelijk, hoorde ook andere ouders daarover. Als je 2 kids hebt is de peijs ook hoog...het zijn schoolfoto's die je als ouder niet kan "skippen", daar wordt misbruik van gemaakt
Zevebaar

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Mooie foto’s, kind staat er leuk op
Dure foto’s, klassenfoto vind ik niet leuk zo..liever spontaan als gehele klas op de foto, is ook beter voor het groepsgevoel vind ik

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
foto's zijn leuk en origineel
€€€€€€... voor deze prijzen verwacht ik dat ze goud omrand zijn. Ter vergelijking voor jaar bij een andere fotograaf betaalden we ongeveer de helft, hadden we een veel praktischere set aan foto's die we ook aan de oma's konden uitdelen. Nu moeten we die nog los laten bij maken.
Hoi Remko,

Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben helaas geen gouden omranding bij onze foto's, maar wel heel veel verschillende pakketjes zodat er voor iedereen een passende keus bij zit :-) Daarom hebben we losse fotovellen, een schoolpakketje en totaalpakketen! In deze link, www.nieuweschoolfoto.nl/uitleg vertellen we waar je die kan vinden.

Ik hoor natuurlijk graag van je wat we voor je kunnen doen, zodat je alsnog leuke foto's kunt uitdelen aan de oma's. Stuur je een berichtje naar info@nieuweschoolfoto.nl? Dan helpen we je graag verder.

Vrolijke groet,
Rosella
Remko
Barendrecht

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
bestelproces en levering is snel en netjes.
De foto's en Digitale versies zijn relatief duur wat snel aantikt met meer kinderen en enkele foto's per kind. Maak die wat goedkoper per stuk of als setprijs, dan blijft er meer budget over om andere producten mee te bestellen.
Eric

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
Mijn kind staat er superleuk op de foto en ik had de foto's gelijk binnen.

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten

We moesten de foto's digitaal aanschaffen omdat onze zoon krentebaard in zijn gezicht had zodat we dit weg konden filteren.
De goedkoopste versie aangeschaft omdat het dan nog enigzins betaalbaar was maar de foto's waren zo slecht van kwaliteit dat we er helemaal niets mee konden.
Konden er niet eens normaal een pasfoto van afdrukken.
Vindt het echt jammer dat jullie hier niet iets schappelijker in zijn en een normale resolutie afgeven voor 5,- per foto.
Zou hier graag nog eens over willen praten.
Mijn telefoonnummer is 06-14199138
Hoi Michelle,

Bedankt voor je duidelijke beoordeling met feedback, gelukkig hebben we contact gehad en is er een miscommunicatie geweest en hebben we dit nu alsnog kunnen oplossen!

Nogmaals dank!

Michelle Brandhorst
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 19/08/2018

Pluspunten
Leuke foto's. Leuke fotografen die hun best doen om de kids te laten lachen op de foto
Ik heb ervaren dat er hier al vele ouders moeitw hebben met de indeling van fotos...vele zien gelijk de dure pakketten ,terwijl er voor ieder wat wils is..je moet alleen verder doorscrollen
Hoi Karin,

Bedankt voor je enthousiaste en meedenkende mening! Fijn! :D

Je kunt inderdaad klikken op bestel totaalpakket en bestel los. Mocht je het op het gemakje nog een keer willen bekijken kan dit via onze uitleg video : www.nieuweschoolfoto.nl/uitleg

Karin, heel erg bedankt en veel plezier met de foto's!

Karin
Alkmaar

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
aardig snelle levering
Jammer dat de foto's zo los in een envelop worden gedaan, helaas zit er een foto tussen die beschadigt is toen ik de envelop open maakte, voor die prijs die ik er voor betaalde en het was redelijk aan de dure kant (voor zowel mijn ex als familie) vindt ik het zonde dat ze er geen bescherming tussen de foto's deden.
Hoi Klant,

Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je ons als aardig ervaart en de levering snel was!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jouw foto met een beschadiging aankomt. Wil je contact met ons opnemen via de telefoon of mail? (030 224 2500, info@nieuweschoolfoto.nl) zodat we dit netjes voor je kunnen oplossen!

Gepubliceerd op: 03/08/2018