Website: www.nieuweschoolfoto.nl
Adres: Steenovenweg 3 3532 AE
Plaats: Utrecht

Nieuwe Schoolfoto gelooft in perfectie, innovatie en service. Wij groeien dagelijks, doordat we luisteren, analyseren en meedenken met scholen, ouders en kinderen.

Sinds 2011 zijn we gestart met Nieuwe Schoolfoto, het fotograferen van kinderen op scholen. Onze foto’s worden vanaf het eerste moment via onze eigen ontwikkelde webwinkel verkocht.

Inmiddels staat de teller op meer dan 800 actieve scholen en breiden we ons merk uit met submerken zoals Nieuwe Familiefoto, Nieuwe Bedrijfsfoto en meer onder het label Nieuwe Foto. Wij zijn specialist en perfectionist in iedere fotomarkt, en dat zie je.

8.2

S

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Wat zijn de schoolfoto's weer mooi geworden dit jaar. Wij zijn er erg blij mee. De foto's donderdagavond besteld en zaterdagmiddag al in huis...

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Maakt erg mooie foto's. Kinderen staan er spontaan op. Hele natuurlijke houdingen. Ook de vrolijkheid waarmee ze telefoontjes ontvangen en hun website inrichten; dikke duim!
Foto's die je als pakket aanschaft ook aanbieden met een andere achtergrond dan de spierwitte.
Prisca
Weert

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Klassenfoto is leuk.
Communicatie niet prettig, komen afspraken niet na.
Vorig jaar waren de foto’s goed. Nu verkeerd afgedrukt en minder goed gefotografeerd. Kan gebeuren, gebeld. Zou teruggebeld worden, gebeurd niet. Chat is heel vervelend.
Hoi D,

Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat de klassenfoto in de smaak valt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we je zijn vergeten terug te bellen! Ik wil je graag helpen, zou je daarvoor je odernummer willen doorgeven en mailen naar info@nieuweschoolfoto.nl? Dan gaan we er zeker voor je achteraan!

Ik hoor graag van je.

Vriendelijke groet,
D.

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Gematigd enthousiast. De portretfoto's van onze zoons zijn niet echt leuk, de één lacht niet en de ander kijkt naast de lens. Ik verwacht eigenlijk wel van een schoolfotograaf dat hij/zij dat opmerkt en/of in staat is hier wat beters van te maken. De broertjesfoto's zijn wel aardig. Maar toch zijn ze fotogenieker dan wat hier uitgekomen is. Verder vind ik het totaal vrij duur. De klassenfoto is erg origineel, wel valt me op dat sommige kinderen helemaal apart in een hokje zitten of apart zitten van de rest. Dat vind ik sneu. Kids daarentegen zijn enthousiast!

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Ontzettend leuke foto’s van onze zoon ontvangen! Hij is 1,5 jaar oud, wat een lastige doelgroep is ;)

Stephanie

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten

Belachelijke prijzen, normale (groot) digitale versie is weer niet goed genoeg voor een uitvergroting dus dan betaal je het dubbele. 20 euro voor een digitale versie van een foto...
Ik doe er volgend jaar niet meer aan mee, hoop dat de school voor een concurrent kiest en anders gaan we zelf wel naar een fotograaf voor dat geld.
Hoi Nathalie,

Bedankt voor je beoordeling. De prijs van onze producten wordt samengesteld uit het organiseren, maken en leveren gratis schoolfotografie door heel Nederland. Gratis? Ja echt! Het is aan de ontvanger van de foto’s of je wel of niet bestelt. Voor iedereen zijn de prijzen gelijk zodat iedereen kan genieten van de leukste schoolfoto’s.

Voor een professionele download ligt de prijs inderdaad hoger omdat dit ons grootste bestand is. Uiteraard denken we graag met je mee voor een passende oplossing, zodat ook jij kunt genieten van de schoolfoto's! Stuur je ons een mailtje naar info@nieuweschoolfoto.nl met daarin je wensen?

We horen het graag!

Groetjes,
Nathalie
Maasland

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Goeie site makkelijk bestellen en hele mooie foto's. Goed verpakt voor verzending.
Ron
Lobith

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Originele groepsfoto! Mooie kwaliteit foto’s.
Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de levering.
Wendy
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Snel verzenden
Maak de foto meer dicht bij de gezicht
Hoi Majdi,

Bedankt voor je beoordeling. Ik merk aan je bericht dat je niet tevreden bent met de foto. We kunnen natuurlijk altijd met ons pixelteam kijken of we de foto voor je kunnen bewerken waardoor je er wel tevreden mee bent!
Stuur je ons dan een mailtje naar info@nieuweschoolfoto.nl met daarin de inlogcode en je wens? Dan kijken we graag met je mee!

Groetjes,
Majdi