Website: www.newyorkpizza.nl
Adres: Smederij 15 1185 ZR
Plaats: Amstelveen
Telefoon:

New York Pizza

Pluspunten
Het komt vaker voor dat iets mis is. Vaandag met de cinamon bread. Anders de kip of verbrand of niet gaar. ERG JAMMER
Neem de tijd om je product goed te leveren Ook zit je met de tijd. Kwaliteit in belangrijk.

Ben niet zo van de oordeel. Kans heb we alle nodig.
Ik heb paar keer besteld en niet tevreden. Er is altijd wat mis... JAMMER GENOEG
Hi Janete,
Als klant willen wij je altijd heel erg blij maken! Maar soms lukt dat niet helemaal en dan stellen we je teleur. Dit keer hebben we de plank volledig misgeslagen, sorry hiervoor. We zouden dit al te graag met je willen goedmaken. Zou je het ordernummer van je bestelling kunnen mailen naar service@newyorkpizza.nl ? Dan gaan we je weer helemaal blij maken!
Janete
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten
Pizza bezorgd op aangegeven tijdstip. 20.15 uur precies.
Pizza was niet warm meer. De biefstuk reepjes smaken koud niet...was wat aan de hard kant. Ik had echt zin in een warme pizza en beter verwacht.
Hi Romana,
Khan
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten
Het is een pizza.
Ze leveren nooit op tijd.
Bijna altijd koud.
Kwaliteit van de pizza verschilt elke dag.
Vervelend personeel aan de telefoon.
Soms 2 uur wachten op een pizza.
Duur voor wat je krijgt.
Laten niks weten als er een probleem is.
Hi Ewout,
Ewout
Bunschoten-Spakenburg

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
Altijd heerlijke pizza
Ze moesten eens onthouden het "kadootje" bij de kinder pizza te doen. Elke keer raak!
Hi Esther,
Esther
Assendelft

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
* open keuken
* snelle bediening
* goede en smakelijke pizza's

Anja
Deventer

Gepubliceerd op: 08/01/2018

Pluspunten
Aanrader als je even geen zin hebt om zelf iets klaar te maken, Was weer lekker en goed (be)-en verzorgt.

JJA

Gepubliceerd op: 08/01/2018

Pluspunten
Smakelijk en op tijd

M.
Tiel

Tobias

Gepubliceerd op: 07/01/2018

Pluspunten
Snelle levering en uiterst vriendelijke en nette bezorgers.
Geen verbeterpunten nodig!
Andrea