Website: www.newyorkpizza.nl
Adres: Smederij 15 1185 ZR
Plaats: Amstelveen
Telefoon:

New York Pizza

Pluspunten
Snelle bezorging, ruime keuze
Schaars belegde pizza! Aan de hoge prijs
Hi Christian,
Tevreden klanten vinden wij heel erg belangrijk. Sorry dat jouw bestelling niet aan de hoogste kwaliteitseisen voldoet. We zouden dit heel graag met je willen goedmaken. Zou je het ordernummer van je bestelling kunnen mailen naar marketing@newyorkizza.nl ? Dan gaan wij ervoor zorgen dat jij weer gelukkig wordt als klant.
Christian
Delft

Gepubliceerd op: 16/07/2017

Pluspunten
De pizza was lekker service viel alleen tegen
Ze waren van onze 2 bestelde pizza's er 1 vergeten. Die kwamen wel ma bezorgen maar had op zijn minst iets extra's verwacht voor het ongemak.
Hi Mitchel,
Mitchel
Tiel

Gepubliceerd op: 16/07/2017

Pluspunten
Pizza was niet goed warm.

Hi Vince,
Vincent
Lelystad

Gepubliceerd op: 16/07/2017

Pluspunten
Ik had een bestelling gedaan die ik om 17.45 wilde ophalen. Werd ik om half 5 gebeld of ik mijn bestelling nog kwam halen. Ik uitgelegd dat ik 17.45 pas zou komen. Ik daar naar toe om 17.45. Kom ik thuis (2 minuten rijden ) is alles koud. Dus mijn bestelling is gewoon warm gehouden daar vanaf half 5. Vindt dat echt niet kunnen. Niet mijn fout dat hun niet lezen wanneer ik het kom halen. Dus voor mij geen pizza meer daar !
Graag verse pizza serveren die warm is. En als je iets niet na komt neem dan contact op met de persoon
Hi Kim,
kim
Bergschenhoek

Gepubliceerd op: 16/07/2017

Pluspunten
Smaak van de pizza's zijn lekker en vers, bezorging is altijd netjes en snel.
Meer vulling op de pizza's en de dikte en knapperigheid van de (italian) pizza verschilt nogal eens, soms is de bodem te dun en regelmatig is de rand niet knapperig en er worden ook nogal eens onderdelen vergeten op de pizza, ook vaak de knoflookolie op de rand.
Jolanda
Gouda

Gepubliceerd op: 14/07/2017

Pluspunten
Vriendelijk aan de balie. Vriendelijk aan de telefoon. De bezorgers zijn respectvol, keurig, sociaal en altijd met een glimlach (zelfs bij 30 graden). Pizza's zijn zo lekker, zelfs tot aan het korstje.
Elke keer als het bezorgd wordt dan staat de bezorger bij het verkeerde huis. Het staat goed aangegeven op googlemaps (zichtbaar bij plaatsing van bestelling) en toch bellen ze bij andere deuren aan. Niet erg, ik heb eerlijke buren die het niet stiekem aannemen. :)
Stephan

Gepubliceerd op: 09/07/2017

Pluspunten
Tijdige bezorging, goed warm en vriendelijke bezorgers

Jolanda
Castricum