Website: www.newyorkpizza.nl
Adres: Smederij 15 1185 ZR
Plaats: Amstelveen
Telefoon:

New York Pizza

Pluspunten
Ingrediënten lekker, goede saus
De pizza graag warm aanleveren, deze was helaas lauw en e bodem was niet geheel afgebakken. Proefde nog deeg.
Hi Jasper,
Als klant willen wij je altijd heel erg blij maken! Maar soms lukt dat niet helemaal en dan stellen we je teleur. Dit keer hebben we de plank volledig misgeslagen, sorry hiervoor. We zouden dit al te graag met je willen goedmaken. Zou je het ordernummer van je bestelling kunnen mailen naar service@newyorkpizza.nl ? Dan gaan we je weer helemaal blij maken!

Gepubliceerd op: 18/11/2017

Pluspunten
Ze nemen de telefoon op
Iemand 1,5 uur op een pizza laten wachten? Niet oké!!
Hi Anne,
Anne geerte

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Lekkere keuzes uit het menu
Ja zeker. De pizza was koud toen die aankwam. Dus dit was heel jammer.
Hi Christianne,
Christianne

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
goed pizza en erg lekker
de bezorging is ver beneden pijl ,moet faak halfe avond wacht voor de pizza er is, waarom maken jullie afspraken over bezorgtijd ,die zijn julle nog nooit nagekomen.
Hi Jan,
Jan Tiddo
Delft

Pluspunten

ik vond het erg jammer want ik bestel hier elke week 2 keer. de pizza was koud en heel erg droog. zonde van mijn geld.
Hi Manon,
Manon
Elst

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Malta

Gepubliceerd op: 08/11/2017

Delft

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Pizza zijn heel lekker
Lever op tijd
Jayden

Pluspunten

Ik bestel regelmatig pizza bij jullie alleen vandaag waren ze lauw ipv lekker warm, verder altijd lekker
Suzanne
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Heel Lekker
Vriendelijk
Goede sfeer