Website: www.newyorkpizza.nl
Adres: Smederij 15 1185 ZR
Plaats: Amstelveen

New York Pizza
8.2

Pluspunten
Pizza was goed warm al had ik hem zelf opgehaald
Had 3x shoarma pizza maar vond er ditmaal te weinig opzitten

Bestellingen in het verleden waren beter
Antwoord New York Pizza
Hi Kees, wat vervelend dat je vindt dat de kwaliteit van onze pizza's slechter wordt! Dat is niet de bedoeling en daarom willen we het graag met je goedmaken! Zou je alsjeblieft een mailtje willen sturen naar service@newyorkpizza.nl? We horen graag van je! Grt, Bram van NYP
kees
Katwijk

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten

Vaak verbrande pizza's en weinig beleg. Ze komen 9 van de 10 keer koud aan.
Antwoord New York Pizza
Hi A, wat ontzettend jammer om te zien dat je ons een onvoldoende geeft! We willen dat graag voor je verbeteren. Zou je alsjeblieft een mailtje willen sturen naar service@newyorkpizza.nl? We horen graag van je! Grt, Bram van NYP
A
Purmerend

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Makkelijk bestellen via de app. Telefonisch goed bereikbaar
Pizza's waren niet echt meer warm en waren ruim te laat ten opzichte van de tijd die geselecteerd was.
Antwoord New York Pizza
Hi H., het spijt ons vreselijk dat we je hebben teleurgesteld. We willen het dan ook graag met je goedmaken! Zou je alsjeblieft een mailtje willen sturen naar service@newyorkpizza.nl? We horen graag van je! Grt, Bram van NYP
H.

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk
Veel om te noemen ze kunnen beter kijken bij hun collega’s in Gouda of een andere succesvol Franchise in Nederland
Antwoord New York Pizza
Hi Umut, wat ontzettend vervelend om te lezen, zeg! Dat is natuurlijk totaal niet de bedoeling. We willen het graag met je goedmaken! Zou je een mailtje naar service@newyorkpizza.nl willen sturen? We horen graag van je! Grt, Bram van NYP
Umut
Almelo

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Goede service en klantvriendelijk
Er was niet veel aandacht voor het eten, waardoor de kwaliteit hiervan aanzienlijk minder was dat met eerdere ervaringen.

Hi Calvin,
Wat ontzettend stom dat wij je een teleurstellende ervaring hebben gegeven. Zou je ons een kans kunnen geven om dit goed met je te maken? Als je een mailtje stuurt naar service@newyorkpizza.nl met het ordernummer (beginnend met 2018-) en je klacht dan gaan we ervoor zorgen dat we dit netjes met je oplossen. Wij hopen zo snel mogelijk van je te mogen horen.
C

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Hi Rick
Rick

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
Een 2 voor de veggi pizza, teveel tomatensaus
Next time better!

Hi,
E.

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten

Wij hadden 11 pizza’s besteld. Twee van de geleverde waren Hawaï pizza’s en dat was niet wat we besteld hadden. Extra zuur als een van ons zwaar allergisch is voor ananas.

Hi Gerda,
Gerda
Dronten

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
open op tweede paasdag
pinnen aan de deur
pizza was lauw
hard korsten
weinig smaak in 4 verschillende kazen.
dure pizza voor weinig
niet goed gesneden
dit die ik niet meer
kwaliteit viel erg tegen

Hi Vincent,
Vincent
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
snel en goed
ga zo door
Ridderkerk