Website: http://newphonerepair.be
Adres: vlaamsekaai 75 2000
Plaats: antwerpen

New Phone Repair

Pluspunten
De man was heel vriendelijk.
Ik werd onmiddellijk en gratis geholpen ( er was niets stuk aan de iphone ).
Nogmaals veel dank !

Freddy
Brasschaat

Gepubliceerd op: 18/10/2017

Pluspunten
Heel vriendelijk.
Snelle service.
Duidelijke en correcte inschatting van duur en prijs.
Geen verbeterpunten.
Goe bezig!

Gepubliceerd op: 17/09/2017

Pluspunten
Ik heb regelmatig toestellen laten repareren bij new phone repair en altijd goede service en snel, nu er een winkel in schoten (dichter bij huis)
Nu er een winkel in schoten is ben ik daar geweest en een scherm laten maken van een minipad eind juni 2017 en een bescherming besteld omdat deze niet meer binnen waren , ondertussen zijn we TWEE maanden verder en nog niks gehoord en heeft mijn dochter de pad laten vallen en dit kost me nu weeral 139 euro , als de service daar beter zou zijn zou misschien alleen de bescherming stuk zijn geweest , nu is vandaag mijn vrouw naar daar geweest om een andere iPad te laten maken en er waren nog steeds geen beschermingen binnen en toen begon hij over de batterij van de iPhone , maar dit is raar want deze is 2 maand geleden gemaakt door hemzelf, graag had ik een snelle reactie gekregen hoe dit allemaal kan , ik denk dat ik beter naar de andere winkels ga op de bredabaan omdat ze daar veel goedkoper zijn en als ik dan 2 keer een scherm moet laten maken kost dat even veel als bij jullie , spijtig want ik was zeer content van jullie
Jean De Proft
Merksem

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten
Mijn Iphone 5s ging niet meer aan, ik ben bij de switch geweest (waar ik hem haf gekocht) en daar vertelden ze mij dat het moederbord onherstelbaar kapot was en ik een nieuwe moest kopen. Bij de newphonerepair keken ze iets beter, haalden ze een pluisje uit de jack en deed mijn telefoon het weer. Topgasten
niets
Niels
Edegem

Gepubliceerd op: 04/06/2017

Pluspunten
Na tel.contact op Dind.16 Mei 2017 begaf ik mij naar de vestiging in de Paalstr. te schoten,daar aangekomen kreeg ik eerst de nodige info en prijs voor het vervangen van mijn gebroken scherm Iphone 5S.Dit werd op een vakkundige en nette manier uitgevoerd, ikzelf kreeg de keuze om bij deze herstelling aanwezig te zijn.Daarbij kreeg ik bij iedere handeling de nodige technische uitleg,das mooi meegenomen.Ben zeer tevreden en is een echte aanrader.BEDANKT
NIETS AAN TOE TE VOEGEN ! ! ! ! !
Van Laer Jean
Schilde

Gepubliceerd op: 16/05/2017

Pluspunten
Geen enkel
Laat u niet vangen aan deze winkel. In juni 2016 bestelde ik (en betaalde reeds deels) een MacBook Pro oplader. Nieuwe oplader kon volgens de verkoper op zeer korte termijn worden geleverd zodat ik deze nog kon meenemen op verlof. Wat bleek... toen ik net voor mijn verlof uiteindelijk zelf belde kreeg ik een eerste smoes aan de telefoon dat de oplader niet op korte termijn leverbaar was. Tja.
Na mijn verlof opnieuw zelf dienen te bellen tot ik te horen kreeg dat adapter binnen was.
Een kleine twee maandan terug begaf de adapter het. Ik naar de winkel met aankoopbewijs waar 1 jaar garantie op vermeld wordt.
Bij aankomst in de winkel krijg ik to horen dat er iemand van de winkel eerst zal beoordelen of de adapter door mij niet werd stukgemaakt. Ik bespaar jullie het hele verhaal maar bottomline komt het er op neer dat na verschillende telefoons en bezoeken, de verkoper in de winkel geen enkele moeite doet behalve paraplu's opentrekken en doorverwijzen naar iemand anders die oordeelde dat het ding stuk was.
Er werd mij vandaag letterlijk gezegd dat ik de keuze had tussen een echte Apple oplader te kopen of een door de winkel zalf aangeboden product. Aangezien ik voor het laatste koos en het al meer dan 6 maanden gebruik moet ik niet te veel klagen. Amai wablieft, dat kan tellen qua service...

Gepubliceerd op: 05/05/2017

Pluspunten
Vriendelijke, efficiente en snelle service.
Mijn Ipath had mail-problemen, gratis en snel hersteld.
Al 2 keer een gebroken glas gehad, binnen de 2 uur hersteld

Johnny
Berchem

Gepubliceerd op: 09/03/2017

Pluspunten
Akkefietje met SIM-kaart, zo opgelost. Snel en vriendelijk, dit klein mankementje werd zelfs gratis gedaan !!!

Jean
Burcht

Gepubliceerd op: 04/02/2017

Pluspunten
Super en hele vlotte service !
Er zijn misschien winkels die goedkoper zijn maar jullie leveren een geweldige en vlotte service samen met kwaliteit voor die prijs !
Blijven doen zoals jullie bezig zijn
Betonfabriek Coeck
Niel

Gepubliceerd op: 25/01/2017

Pluspunten
Herstelling van oude iPhone 3 , voor een officiƫle dealer niet meer de moeite waard ( begrijpelijk).
Uiterst efficiƫnt vriendelijk en goedkoop.
Dank u

Paul

Gepubliceerd op: 18/01/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ