Website: http://newphonerepair.be
Adres: vlaamsekaai 75 2000
Plaats: antwerpen

New Phone Repair
8.1

Pluspunten
Mijn Iphone 5s ging niet meer aan, ik ben bij de switch geweest (waar ik hem haf gekocht) en daar vertelden ze mij dat het moederbord onherstelbaar kapot was en ik een nieuwe moest kopen. Bij de newphonerepair keken ze iets beter, haalden ze een pluisje uit de jack en deed mijn telefoon het weer. Topgasten
niets
Niels
Edegem

Gepubliceerd op: 04/06/2017

Pluspunten
Na tel.contact op Dind.16 Mei 2017 begaf ik mij naar de vestiging in de Paalstr. te schoten,daar aangekomen kreeg ik eerst de nodige info en prijs voor het vervangen van mijn gebroken scherm Iphone 5S.Dit werd op een vakkundige en nette manier uitgevoerd, ikzelf kreeg de keuze om bij deze herstelling aanwezig te zijn.Daarbij kreeg ik bij iedere handeling de nodige technische uitleg,das mooi meegenomen.Ben zeer tevreden en is een echte aanrader.BEDANKT
NIETS AAN TOE TE VOEGEN ! ! ! ! !
Van Laer Jean
Schilde

Gepubliceerd op: 16/05/2017

Pluspunten
Geen enkel
Laat u niet vangen aan deze winkel. In juni 2016 bestelde ik (en betaalde reeds deels) een MacBook Pro oplader. Nieuwe oplader kon volgens de verkoper op zeer korte termijn worden geleverd zodat ik deze nog kon meenemen op verlof. Wat bleek... toen ik net voor mijn verlof uiteindelijk zelf belde kreeg ik een eerste smoes aan de telefoon dat de oplader niet op korte termijn leverbaar was. Tja.
Na mijn verlof opnieuw zelf dienen te bellen tot ik te horen kreeg dat adapter binnen was.
Een kleine twee maandan terug begaf de adapter het. Ik naar de winkel met aankoopbewijs waar 1 jaar garantie op vermeld wordt.
Bij aankomst in de winkel krijg ik to horen dat er iemand van de winkel eerst zal beoordelen of de adapter door mij niet werd stukgemaakt. Ik bespaar jullie het hele verhaal maar bottomline komt het er op neer dat na verschillende telefoons en bezoeken, de verkoper in de winkel geen enkele moeite doet behalve paraplu's opentrekken en doorverwijzen naar iemand anders die oordeelde dat het ding stuk was.
Er werd mij vandaag letterlijk gezegd dat ik de keuze had tussen een echte Apple oplader te kopen of een door de winkel zalf aangeboden product. Aangezien ik voor het laatste koos en het al meer dan 6 maanden gebruik moet ik niet te veel klagen. Amai wablieft, dat kan tellen qua service...
Gent

Gepubliceerd op: 05/05/2017

Pluspunten
Vriendelijke, efficiente en snelle service.
Mijn Ipath had mail-problemen, gratis en snel hersteld.
Al 2 keer een gebroken glas gehad, binnen de 2 uur hersteld

Johnny
Berchem

Gepubliceerd op: 09/03/2017

Pluspunten
Akkefietje met SIM-kaart, zo opgelost. Snel en vriendelijk, dit klein mankementje werd zelfs gratis gedaan !!!

Jean
Burcht

Gepubliceerd op: 04/02/2017

Pluspunten
Super en hele vlotte service !
Er zijn misschien winkels die goedkoper zijn maar jullie leveren een geweldige en vlotte service samen met kwaliteit voor die prijs !
Blijven doen zoals jullie bezig zijn
Betonfabriek Coeck
Niel

Gepubliceerd op: 25/01/2017

Pluspunten
Herstelling van oude iPhone 3 , voor een officiƫle dealer niet meer de moeite waard ( begrijpelijk).
Uiterst efficiƫnt vriendelijk en goedkoop.
Dank u

Paul
Gent

Gepubliceerd op: 18/01/2017

Pluspunten
Heel vriendelijk en duidelijk onthaal
Een SMS als de herstelling klaar is
Philip
St-Amandsberg

Gepubliceerd op: 24/12/2016

Pluspunten
Snel,vriendelijk en correct .

Robert Eycken
Temse

Gepubliceerd op: 17/12/2016

Pluspunten
super snelle service,
ik werd vriendelijk ontvangen.
reparatie was super snel. dankzij jullie kan ik terug genieten van mijn Samsung galaxy s4 :)

Jessica
antwerpen

Gepubliceerd op: 17/12/2016

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ