Website: http://newphonerepair.be
Adres: Paalstraat 104 2900
Plaats: Schoten

New Phone Repair

Pluspunten
Perfect bedrijf

Rick

Gepubliceerd op: 19/07/2019

Pluspunten
NEWPHONEREPAIR is voor mij HET bedrijf met degelijke vakkennis en vriendelijke service . Top !

Hilde

Gepubliceerd op: 21/06/2019

Pluspunten
Fantastische service voor een goed prijs !! Ik werd ook zeer snel geholpen. Ik kom zeker terug !!
Ivan
Kessel

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Bij het bedrijf waar ik mijn iPhone aankocht, is sprake van een herstellingsduur van 3 weken in het beste geval. Daarentegen loste u, met de glimlach, ons batterij-probleem op in amper 15 parkeerminuten. No Nonsense, no bullshit. Duidelijke taal, klare afspraken. Ongeziene service! Gevolg extreem tevreden klant.
Ik wou nog zeggen misschien koffie tijdens het wachten, maar tegen de snelheid dat jullie werken is die toch nog te heet om te drinken dus laat maar zo ;-)
Luc

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Probleem had met I phone 7 luidspreker bellen binnen na 5 min buiten vriendelijke persoon aan de balie eerlijk zij tegen mij aub mijnheer is al ok zat vuil in en vroeg beleefd mijn schuld is ok zij hij

De Meyer ignace
Oostakker

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Pluspunten
zeer snelle service. Was met de Iphone van mijn zoon naar de Mediamarket geweest ( omdat hij daar aangekocht was en de herstelling nog onder garantie viel ) omdat de batterij niet meer goed oplaadde. Daar vertelde mij me dat de Iphone naar Apple moest opgestuurd worden en de herstelling 3 weken zou duren! Welke jonge gast kan zijn Iphone 3 weken missen. Daarom ging ik toch maar eerst langs bij New Phone Repair. Op 5 seconden tijd was de Iphone gemaakt gratis en voor niets! Er zat gewoon wat vuil in dat moest verwijderd worden. Dank u New Phone Repair!

Anke

Gepubliceerd op: 08/12/2017

Pluspunten
Top! Zeer vriendelijk onthaal in Gent.Vanmorgen scherm kapot iphone 6 en smidags op nog geen 30 min was het gerepareerd.doe zo voort!

Krn
Gent

Gepubliceerd op: 08/11/2017

Pluspunten
De man was heel vriendelijk.
Ik werd onmiddellijk en gratis geholpen ( er was niets stuk aan de iphone ).
Nogmaals veel dank !

Freddy
Brasschaat

Gepubliceerd op: 18/10/2017

Pluspunten
Heel vriendelijk.
Snelle service.
Duidelijke en correcte inschatting van duur en prijs.
Geen verbeterpunten.
Goe bezig!
Gent

Gepubliceerd op: 17/09/2017

Pluspunten
Ik heb regelmatig toestellen laten repareren bij new phone repair en altijd goede service en snel, nu er een winkel in schoten (dichter bij huis)
Nu er een winkel in schoten is ben ik daar geweest en een scherm laten maken van een minipad eind juni 2017 en een bescherming besteld omdat deze niet meer binnen waren , ondertussen zijn we TWEE maanden verder en nog niks gehoord en heeft mijn dochter de pad laten vallen en dit kost me nu weeral 139 euro , als de service daar beter zou zijn zou misschien alleen de bescherming stuk zijn geweest , nu is vandaag mijn vrouw naar daar geweest om een andere iPad te laten maken en er waren nog steeds geen beschermingen binnen en toen begon hij over de batterij van de iPhone , maar dit is raar want deze is 2 maand geleden gemaakt door hemzelf, graag had ik een snelle reactie gekregen hoe dit allemaal kan , ik denk dat ik beter naar de andere winkels ga op de bredabaan omdat ze daar veel goedkoper zijn en als ik dan 2 keer een scherm moet laten maken kost dat even veel als bij jullie , spijtig want ik was zeer content van jullie
Jean De Proft
Merksem