Website: http://www.netwerkkabel.eu
Adres: Zaagstraat 15 7556 MX
Plaats: Hengelo
Telefoon: 085 - 488 5911

Netwerkkabel.eu

Pluspunten
Slecht. Alles zogenaamd op voorraad. Zit te wachten op de kabels de volgende dag, zoals beloofd. Is 1/3 niet op voorraad, beslissen ze niets te versturen, maar alles over 2 weken! Toppertje. Bestelproces ook onduidelijk. Je kiest thuis bezorgen en postNL pakjegemak is altijd aangevinkt. Zeer verwarrend. Nooit meer.
Zie boven.
Beste heer/mevrouw,

Wij hebben u op de hoogte gehouden over uw bestelling en u een alternatief geboden. Hopelijk is het naar tevredenheid opgelost.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Pluspunten
Onvolledige levering en foutieve pakbon.
Nalevering kan nog plaatsvinden.
Beste,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. We hopen dat u tevreden bent met hoe het probleem is opgelost!
Peter van Tienhoven
Kerkdriel

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Prima product en prijs
Zeer irritant om dagelijks een reminder te ontvangen voor een belordeling. Sommige mensen, zoals ik, hebben daar geen zin in. Vandaar 1 ster. 1x reminden is goed, maar dit is echt irritant!!
Beste heer Kruitbosch,

Bedankt voor uw feedback. Wij zullen uw tips meenemen.

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten
Mogelijk momde spullen op te halen.
Goed controleren of de juiste producten geleverd en verpakt zijn/worden. Ik was bij mijn klant en ik kon weer terug omdat het verkeerde product geleverd is, die extra kosten zijn voor mij er is geen kortingsbon of iets anders geregeld voor dit ongemak. Minder reclame van anderen bij het geleverde product doen. Een een of meerdere reminder sturen.
Beste Check It Computerservice,

Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen uw feedback meenemen.

Check it computerservice
Hengelo

Gepubliceerd op: 24/08/2018

Pluspunten
Snelle levering, ok prijs en kwaliteit
Geen spam en reclame versturen na aankoop.
Ik wilde eigenlijk geen review schrijven, maar na 2 reclame mails (ik heb me nooit aangemeld voor jullie nieuwsbrieven en advertenties), en herhaaldelijk vragen om reviews, verdienen jullie deze review.
Aard

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
Vlotte levering
Tang en stekkers passen niet bij Cat6 kabel.
Ed
Oosterbeek

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Hallo,

Op jullie website geef je duidelijk aan dat ik nog een bepaalde tijd heb om te bestellen om een order de volgende dag thuis te ontvangen. Heel vervelend dat ik nu moet wachten omdat er onvoldoende voorraad is. Jullie zouden hier melding van moeten maken op jullie website. Dit heeft tot gevolg dat ik achterdochtig ben geworden en zowiezo niet meer "hierin zal tuinen!", Ik heb nu dus geen idee hoelang ik op mijn bestelling moet wachten. HEEL SLECHT!!
Hallo,

Frans Huygen
Zeewolde

Gepubliceerd op: 26/06/2018

Pluspunten
Product komt 30 dagen later zonder mededeling van vertraging.
Beter communiceren
Adriaan