Website: www.netjesscheiden.nl
Adres: Leidseveer 2 3511 SB
Plaats: Utrecht

Netjes Scheiden

Pluspunten
Het was maar een korte kennismaking: alleen een intakegesprek omdat mijn cliƫnten uiteindelijk de echtscheiding toch niet door wilden zetten.
Maar de medewerker heeft ons goed en prettig te woord gestaan en de afspraken die gemaakt zijn, is hij dezelfde dag nagekomen.

Nelleke, Vluchtelingenwerk West- en Midden Nederland

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pleun Aerts
Nijmegen

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Ik wil graag iedereen bedanken bij netjesscheiden die ons hebben geholpen. We hebben de video calls als zeer prettig ervaren en konden altijd met onze vragen bij jullie terecht. Zeker een partij om aan te raden wat mij betreft.

Richard

Gepubliceerd op: 21/12/2018

Pluspunten
Super geholpen we hebben alles vanuit huis kunnen regelen met behulp van een aantal video gesprekken met de specialisten. Hierdoor ging alles veel sneller dan we hadden verwacht
Flo

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
Wij hadden twijfels of we wel een gesprek nodig hadden, maar goed dat we dat hebben gedaan. De specialist attendeerde ons op veel details die wij niet voor ogen hadden. Dat was even schrikken.
Wees voorbereid op het feit dat je beslissingen en keuzes moet maken over de kleinste details, dat kan soms voor irritatie zorgen. Wij kwamen er niet goed uit samen en hadden daarom meer tijd nodig en moesten naar het duurste pakket met meer begeleiding. Dit hadden we niet verwacht.
Pieter-Jan

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Goede service, goede voorlichting, snelle afhandeling van het beƫindigen van ons geregistreerd partnerschap.
Aangezien er kinderen bij betrokken waren, hebben we gekozen voor het duurste pakket. Hier kan je eigenlijk niet omheen we hadden gehoopt met een goedkoper pakket verder te kunnen.
Irene
Boekel

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Een snelle afhandeling was goed gewaarborgd binnen het online proces. Het had niet veel sneller kunnen gaan gezien alle documenten die we moesten aanleveren en de afspraken die we samen moesten maken.
Uiteindelijk ben je nog wel afhankelijk van wanneer de rechter je zaak in behandeling kan nemen en de gemeente de scheiding kan inschrijven dus houdt hier rekening mee.
Josinus
Bladel

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Prima geholpen door de scheidingsspecialisten van netjes scheiden. Ze zijn goed bereikbaar en zorgen ervoor dat het proces vlot blijft doorlopen.
Maak zeker gebruik van de controle die ze aanbieden. We hebben geprobeerd eerst zelf het convenant in te vullen zonder controle maar we liepen vaak tegen dingen aan waar je echt een expert bij nodig hebt. Ze maken dan ook de alimentatieberekeningen voor je wat heel handig is
Merel

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Top online service ontvangen en voor een goede prijs! Netjes Scheiden is zoals de Belastingdienst. Leuker kunnen ze het niet maken, wel makkelijker.
Je moet er echt samen goed uit zien te komen wil je de gehele scheiding online regelen anders is de service niet toereikend en kan je beter naar een mediator of advocaat.
Rik

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Zeer professionele hulp ontvangen waardoor we er samen goed uit zijn gekomen
Geen verdere opmerkingen
Sara