Website: http://www.neostrada.nl
Adres: VOCweg 49 8242KA
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

Neostrada B.V.
9.6
9.5
9.7
9.5
9.7
21920 keer bekeken

Pluspunten
Sinds een paar dagen overgestapt naar Neostrada. Omdat ik erg ontevreden was over voorgaande hosting bedrijven was ik wat sceptisch maar daar is geen enkele reden toe.
In no-time hosting geregeld, snelle verhuizing domeinnaam (en actieve koppeling), veel opties vie CPanel ondanks laag tarief abonnement en zelfs HTTPS/SSL was in een wip geregeld én actief.
Daarnaast kun je via een live chat - die zeer ruime openingstijden heeft - vragen stellen die elke keer snel én volledig beantwoord worden. Ook wat meer technische vragen worden uitstekend beantwoord - dus geen geautomatiseerde software die antwoord geeft maar personen met kennis van zaken.
Deze hoster is een aanrader voor iedereen die goede hosting nodig heeft!
Wel een tip: hou deze vorm van service vast binnen het bedrijf. Dát maakt het verschil tussen de "standaard" hosting en die van Neostrada.
UWiX

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Pluspunten
Support en adviezen. Een verademing hoe zij helpen. Support is snel en adequaat.
Hopen dat ook bij verdere groei de huidige super service in stand blijft.
Koelkastsale.nl
Meijel

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
Ik ben de hele avond aan het sukkelen geweest om Magento te installeren via de Cpanel, helaas mislukte dit telkens maar weer. Dus besloot ik om de support team van Neostrada te contacteren via de chat. Hier werd ik geholpen door medewerker Thomas, een zeer vriendelijke en erg behulpzame medewerker. Hij heeft mij geholpen en in een zeer korte tijd is het probleem opgelost.

Ik ben zeer tevreden met de support dat mij is geboden door Neostrada. En al helemaal blij met de hulp van Thomas.
Ik heb helaas geen verbeterpunten..
Moussa
Antwerpen

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Pluspunten
Ik had een paar kleine vraagjes en werd snel geholpen door de helpdesk (Sven) via de Live-chat en dat tegen 10.00 uur in de avond.
Tip: scheiding aanbrengen tussen technisch/administratief. De rekening is nu gekoppeld aan het account.
Frans
Leiden

Gepubliceerd op: 07/08/2017

Pluspunten
Helpdesk is ongelooflijk goed, mensen weten waar ze het over hebben. Helpdesk reageert ook altijd snel, en als ze reageren heb je er ook wat aan. Heb momenteel geen ervaring met de chatfunctie op de website maar verwacht dat deze ook goed is. De kwaliteit van neostrada is mega goed als je het vergelijkt met wat je betaald. Mega goede hosting en niet al te duur.
Rick
Zwolle

Gepubliceerd op: 31/07/2017

Pluspunten
De mensen die aan de chat zitten zijn fantastisch Sven, Jon ...enz.. noem ze maar. Zij hebben geduld, kennen hun stof en helpen waar zij kunnen (en dat is heel breed !) Ze zijn pro-aktief en heel vriendelijk. Ook worden e-mails snel beantwoord met links waar men info kan ophalen maar meestal vertellen zij al wat je wilt weten. Ik ben 79 en voel me als een vis in het water bij verhuizing, bediening van functies etc. etc.. weet ik het niet of ben ik het vergeten de mensen aan de CHAT staan voor je klaar. Hulde en pet af !
Helaas ken ik geen verbeter punten terwijl zij diverse moeilijke oplossingen hebben bedacht. Officieel is er geen mogelijkheid om het cpanel , outlook e-mail via een ander e-mailadres te beheren zonder in conflict te komen met de "normale"procedures. ZIJ zoeken dat uit en lossen dat op.
Jos / Robo-ts bv
jos in Best bedrijf : in moordrecht

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
Dit bedrijf gaat snel te werk op communicatief vlak en levert efficiënte service indien je met problemen of moeilijkheden zit. Ikzelf heb al meerdere malen hulp gevraagd aan Neostrada en dit werd zonder probleem gegeven. Tijdens een serieus probleem met mijn website heeft een medewerker (Sven) van de Neostrada live chat mij geholpen om dit volledig op te lossen. Ik kan hierbij echt zeggen dat ik enorm tevreden ben van deze service! 10/10

Mysterycharms
Oostende - België

Gepubliceerd op: 12/07/2017

Pluspunten
Beste service, altijd bereid gratis te helpen. Nooit problemen gehad.
Igaros
Amstelveen

Gepubliceerd op: 29/06/2017

Pluspunten
Prettig bedrijf met prima support ! Doe al jarenlang zaken met Neostrada.

Wesdia
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 15/06/2017

Pluspunten
Ik ben erg tevreden over neostrada. De diensten worden razendsnel geleverd en bij vragen staan ze altijd voor je klaar.

Joren
Uden