Website: http://www.neostrada.nl
Adres: Reaalhof 64 8232VS
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

Neostrada B.V.

Pluspunten
Top webhosting! Ik heb eigenlijk nooit problemen met mijn webhosting en ik ben dan ook blij dat ik nu weer een nieuw pakket heb bij Neostrada. Snelheid is prima en ik vind cPanel persoonlijk lekker werken.
Klantenservice, via de Live Chat is niet 'je van het', maar werkt prima en voor een snel antwoord is het fijn. Daarnaast is onbeperkt niet echt onbeperkt, in cPanel, en dat kan verwarrend werken. Ook het hele systeem met externe domeinnamen toevoegen en het overzicht van al je domeinnamen in het beheerspaneel van Neostrada zelf vind ik er niet mooi uitzien en oogt vol en onlogisch. Allemaal kleine dingetjes.
Jannick
Drachten

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Snelle en beschibare service...
Trouwe klanten vallen uit de boot van acties om te verlengen terwijl nieuwe klanten zo verworven worden. Als trouwe klant betaal je dus meer... Moet toch eens bekeken worden dat verlangingen onder dezelfde acties vallen dan nieuwe klanten...
Ronny
Zaventem

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Pluspunten
Er zijn geen domme vragen bij hun, ze helpen je altijd en professioneel verder. Ook als je eens een keer zelf wat instellingen hebt veranderd en je komt er niet meer helemaal uit kijken ze graag even met je mee. ik kan niet anders zeggen dan top service bedankt!

Nieuwe Nostalgie

Gepubliceerd op: 31/01/2018