Website: http://www.neostrada.nl
Adres: Reaalhof 64 8232VS
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

Neostrada B.V.

Pluspunten
Zeer behulpzaam

Patiperra travels

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Bij vragen of problemen kan je altijd rekenen op een snelle service, vriendelijke mensen, zeer behulpzaam, ik ben een enorm tevreden klant!

koen
oud turnhout

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
Het bedrijf heeft een scherpe prijs voor zijn producten.
Door een incident moet ik de positive beoordeling die ik altijd had van Neostrada nu van gemiddeld een 8 a 9 terug brengen naar wat ik nu geef.
Alleen door die lage prijs is de service helaas erg afstandelijk via de chat. Duurt, zeker in kritische momenten erg lang. Ze hebben geen telefoonnummer om eens zaken kort en bondig te bespreken.

Na de druk op te voeren, zijn we dan gelukkig eruit gekomen. Ik blijf het jammer vinden via deze weg te moeten doen. Ik hoop dat ze hiervan ook wat leren. Daarom blijf ik communicatie zwak vinden! Verder is het een goed bedrijf die ook heel veel goede dingen doet!
CIB Nederland

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
Het bedrijf heeft een scherpe prijs voor zijn producten.

Tevens is het bedrijf niet bereid zijn fouten toe te geven en daarom je ook niet financieel te willen tegemoet te komen. In mijn geval is de fout niet toegegeven en heb ik 2 verhuisde site "defect" teruggekregen. Ze willen dit niet via een "normale" manier afhandelen. Vreemd, want ze hebben eerder site voor mij verhuisd en dat ging prima.

30/09/2018

IT Supports You
De Meern

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Pluspunten
Je hebt niet veel kennis nodig om het aanmeldingsproces te kunnen doorlopen. Alles is overzichtelijk en begrijpelijk weergegeven. Zelfs ik kon het ;-)
Budel

Gepubliceerd op: 02/09/2018

Pluspunten
Top webhosting! Ik heb eigenlijk nooit problemen met mijn webhosting en ik ben dan ook blij dat ik nu weer een nieuw pakket heb bij Neostrada. Snelheid is prima en ik vind cPanel persoonlijk lekker werken.
Klantenservice, via de Live Chat is niet 'je van het', maar werkt prima en voor een snel antwoord is het fijn. Daarnaast is onbeperkt niet echt onbeperkt, in cPanel, en dat kan verwarrend werken. Ook het hele systeem met externe domeinnamen toevoegen en het overzicht van al je domeinnamen in het beheerspaneel van Neostrada zelf vind ik er niet mooi uitzien en oogt vol en onlogisch. Allemaal kleine dingetjes.
Jannick
Drachten

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Snelle en beschibare service...
Trouwe klanten vallen uit de boot van acties om te verlengen terwijl nieuwe klanten zo verworven worden. Als trouwe klant betaal je dus meer... Moet toch eens bekeken worden dat verlangingen onder dezelfde acties vallen dan nieuwe klanten...
Ronny
Zaventem

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Pluspunten
Er zijn geen domme vragen bij hun, ze helpen je altijd en professioneel verder. Ook als je eens een keer zelf wat instellingen hebt veranderd en je komt er niet meer helemaal uit kijken ze graag even met je mee. ik kan niet anders zeggen dan top service bedankt!

Nieuwe Nostalgie

Gepubliceerd op: 31/01/2018