Website: http://www.neostrada.nl
Adres: Reaalhof 64 8232VS
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

Neostrada B.V.

Pluspunten
Zeer gunstig geprijsd
Veelzijdige dienstverlening
Telefonisch niet bereikbaar, zelfs niet Whatsapp
Waren ook snelste en stabielste hoster, nu regelmatig (korte) storingen
Support reageert regelmatig op vermeende vragen maar lezen pas goed bij de vervolg vraag. Zeer storend!
Wisselende repons op tickets. Vaak zeer snel, soms enorm traag.

Daar waar dit bedrijf eigenlijk een 8 of 9 zou kunnen scoren, is het nu een magere 6. Hopelijk gaat de kwaliteit snel weer vooruit en worden ze eindelijk eens bereikbaar via de telefoon. Of WhatsApp (voor Business)
Antwoord Neostrada B.V.
We zijn telefonisch inderdaad niet bereikbaar, dit geven we ook duidelijk aan op onze website. We hebben hier bewust voor gekozen om onze kosten zo laag mogelijk te houden maar wel een 7 dagen per week klanten ondersteuning te kunnen bieden dmv livechat. Indien je direct contact wilt (zoals met WhatsApp) zou wellicht de LiveChat op onze website een goede oplossing kunnen zijn? Ik zal je feedback hier in ieder geval meenemen over WhatsApp.

Mocht je nog problemen ondervinden of vragen hebben dan horen we het graag!
MDPC
Geleen

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
Snel goedkoop
Inlog gegevens voor FTP en opladen zijn erg vaag. heb er dagen over gedaan om uit e vinden hoe. En toen is de site nog een keer geblokkeerd om dat ik met verkeerde gegevns ingelogd was geweest.
Antwoord Neostrada B.V.
Vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met onze diensten. In onze welkom mail staat direct een link naar de handleiding hoe de FTP te benaderen is (en je een site upload). Het kan inderdaad voor een eerste keer technisch zijn om de site te uploaden maar met behulp van de handleiding zou dit moeten lukken.

Indien je nog problemen ondervind dan horen we het graag!
Y4it

Gepubliceerd op: 18/09/2018