Website: http://www.neostrada.nl
Adres: Reaalhof 64 8232VS
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

Neostrada B.V.

Pluspunten
Ik heb nog nooit een downtime meegemaakt, en de website is altijd lekker snel. Daar ontwikkel ik ook op, maar bij andere hosts wil het nog wel eens haperen en bij Neostrada heb ik dat vrijwel nooit meegemaakt.
De communicatie / support is redelijk snel, als in uren en niet de volgende dag. Verbeterpuntje bij de aandacht: ik heb in anderhalve dag de halve support-afdeling afgewerkt voordat Puya daadwerkelijk mijn stappenplan uitvoerde. Het is heel ongemakkelijk als mensen "oplossingen" aandragen waarvan in de e-mail al staat dat dit niet werkt.

Hoewel de communicatie een zeven krijgt, geef ik voor dezelfde reden het bedrijf een vijf. Ik haat het oprecht dat je voor elke scheet afhankelijk ben van de support-afdeling. Wil je een hoofddomein aan een pakket vastkoppelen? Support. Je e-mailadres wijzigen? Support. Ik haat het dat ik hen nodig heb voor simpele administratieve taken. Dit hoeft ook niet. Ik heb andere hostings gehad waar je zelf je pakketten kan wijzigen, ook in cPanel.

Ik zeg betutteling. We zijn allemaal gevorderde internetgebruikers, anders kan je geen website opzetten. Daar komen verantwoordelijkheden bij. Als je het verpest is het je eigen schuld. Laat de sterkte van de ketting niet afhangen van de zwakste schakel, en geef de macht aan de klanten. Dat scheelt voor Neostrada in de support, en voor ons in tijd en bezwaar van wéér contact opnemen.
Antwoord Neostrada B.V.
Goedemorgen Richard,

Bedankt voor je feedback :) Jammer om te horen dat we nog niet helemaal aan je wensen voldoen.

Ik zie inderdaad twee punten terug die je op dit moment nog niet zelf kunt wijzigen bij ons. We streven er naar om zo veel mogelijk te automatiseren. Ik zal je punten hier bespreken om te kijken of we dit niet op kunnen nemen in ons klantenpanel.

Mocht je in de tussentijd nog tegen problemen aanlopen, laat het ons gerust weten. We kijken graag mee naar nieuwe functie's.

Fijne dag!
Richard
Buitenland

Gepubliceerd op: 17/12/2017

Pluspunten
Goedkoop als goedkoopste pakket volstaat
Goedkoopste pakket biedt niet wat het beloofd. Onbeperkt e-mail is totaal niet onbeperkt, maar is gelijk aan uw maximum webruimte (min alles wat u als webruimte gebruikt), dus 3GB indien je geen webruimte gebruikt. Concurrentie doet dit vele malen beter. Afrader om te gebruiken voor mails.

UPDATE: Snel tussenoplossing aangeboden gekregen na klacht. Ik blijf wel bij mijn bovenstaande opmerking.
Antwoord Neostrada B.V.
Goedemiddag Jan,

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze diensten.

We hebben je op de livechat een tussenstap geboden, namelijk het extra pakket van 2,50 per maand (staat niet meer op onze website) met 25GB opslag.

Indien je hier gebruik van wilt maken dan horen we het graag.
Jan
Deinze

Gepubliceerd op: 28/11/2017

Pluspunten
Goedkoop als goedkoopste pakket volstaat

Deinze
14/11/2017