Website: http://www.neostrada.nl
Adres: Reaalhof 64 8232VS
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

Neostrada B.V.

Pluspunten
Goede prijs, goede servers, normaal goede support

Het is jammer dat ik vandaag mijn eerste slechte ervaring heb gehad, anders had ik voor elk punt negen sterren gegeven.
Ik heb een resellerpakket, wat betekent dat ik mijn ruimte bij Neostrada doorverkoop aan mijn klanten.

Een van die klanten was het wachtwoord van het mailaccount vergeten, dus klikte op de link met de tekst "Wachtwoord opnieuw instellen". Na het invullen van dat formulier werd een foutmelding weergegeven.

Na ruim drie uur in gesprek te zijn geweest met Neostrada weet ik eindelijk waarom die foutmelding word weergegeven: Neostrada heeft de "wachtwoord vergeten"-functie uitgeschakeld, zogenaamd voor de veiligheid.

Wanneer een van mijn klanten nu dus het wachtwoord van zijn e-mailaccount vergeet moet ik een nieuw wachtwoord bedenken en instellen en deze vervolgens naar de klant communiceren.
Volgens Neostrada is dit een veiligere manier dan dat de klant zelf een wachtwoord in kan stellen, zonder dat ik er iets mee te makken heb als tussenpersoon.

Als alternatief kon ik automatisch een wachtwoord laten genereren, die vervolgens naar de klant gemaild wordt. Gemaild. Naar het e-mailadres van de klant. Het e-mailadres waarvan de klant het wachtwoord vergeten was. Het e-mailadres waar de klant dus niet bij kan.

Voorheen was ik altijd heel positief over Neostrada, maar dit alles vind ik zo kwalijk dat ik geen goede review meer kan geven.
Hi Daan,

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ik vermoed dat je niet goed geïnformeerd bent door mijn collega.

We ondersteunen de wachtwoord vergeten functionaliteit wel in cPanel en deze staat zeker niet uit. Het is echter niet mogelijk om dit voor e-mail adressen te doen. Je word dan doorgestuurd om het wachtwoord te resetten van je cPanel account.

Dit is niet een beperking van uit ons, maar een beperking van cPanel zelf.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag!
Daan

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
Mooie duidelijke website
Reactietijd op mails.
Reactietijd op chat.
Een noodtelefoonnummer beschikbaar stellen.
Klachtenafhandeling.
Enes van Carpar
Amersfoort

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
Bedragen laag
Communicatie brutaal en asociaal. Ik heb vorig jaar een opzegging verstuurd nav opheffen bedrijfsvoering. Alle ontvangers hebben mijn brief verwerkt, behalve Neostrada. Als reactie hierop krijg ik retour 'Ook dat klopt helaas niet :)'. We zitten toch niet op een basisschool. Betreffende dame communiceert met arrogantie en asociaal woordgebruik waar ik niet van gediend ben. Ik raad een ieder af om hiermee in zee te gaan. Wellicht goedkoop, maar klantcontact een 0!
Antwoord Neostrada B.V.
Beste Rody, vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met onze dienst verlening. Zo ver ik zie heeft mijn collega de opzegging verwerkt. Mochten we toch nog iets kunnen doen dan horen we het graag
Rody van Rody.nl
Zeist

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten

Ben bereikbaar op vrijdag!
En zorg na 15 maanden dat de mail werkt op vrijdag
Goedemiddag Arnold,

vervelend om te horen dat je problemen ondervind. We hebben inmiddels telefonisch contact met je opgenomen om tot een oplossing te komen. Mochten we nog iets kunnen doen dan horen we het graag van je!

Onze excuses voor het ontstane ongemak
Arnold Pizzabelladonna

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
altijd bereikbare helpdesk
Zelden heb ik zo veel ellende met een bedrijf gehad. Mijn website trok te veel verkeer voor een standaard pakket, geupgrade naar een webhosting pro pakket maar helaas hielp dit niet. De verkoper wist mij te vertellen dat met een cloud hosting al mijn problemen opgelost zouden zijn. Een aantal dagen later naar deze cloud overgegaan en direct weer problemen. Zodra er veel bezoekers naar de site kwamen viel de site uit. Inmiddels de cloud een aantal keer geupgrade waardoor ik nu op een maandbedrag zit waarmee ik bij mijndomein een jaar een site kan hosten (zonder problemen). Helaas hebben de forse geld stromen richting neostrada weinig tot geen nut want mijn website valt zo'n 2x per dag uit. De helpdesk blijft zeggen dat ik de klantenservice moet mailen maar dit heeft de afgelopen maand niet geholpen. Net terug van vakantie en na ruim 2 weken nog geen reactie op mijn mail gehad. Even achteraan gemaild en alles zou opgelost zijn. Toen de website zojuist weer niet wilde laden toch maar besloten te proberen via deze weg gehoor te vinden. Hopelijk kunnen mijn problemen opgelost worden maar ik verwacht volgende week gewoon lekker naar mijndomein terug te verhuizen.
Beste Lukas,

Vervelend om te horen dat je problemen ondervind met onze dienstverlening. Ik heb begrepen dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met mijn collega's en dat het probleem is opgelost.

Mocht je toch nog problemen ondervinden dan horen we het graag van je!
lukas
leiden