Website: http://www.neostrada.nl
Adres: VOCweg 49 8242KA
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

Neostrada B.V.
9.6
9.5
9.7
9.5
9.7
21919 keer bekeken

Pluspunten
dit bedrijf geeft hostingpakketten aan goede prijzen maar de kwaliteit is naargelang
Ik heb op aanraden van een web developper, al mijn websites overgeschakeld naar Neostrada. Ik heb ontelbare problemen gehad en heb hier ontzettend veel spijt van.
- Hun tutorials voor mailinstellingen zit vol fouten en technische issues, waardoor ik omzet heb zien verloren gaan in mijn zaak.
- Webmail en Outlook verwerkt binnenkomende mails, terwijl webmail niets binnenkrijgt. Je moest maar eens webmail vertrouwen !!!
- Hun betalingen worden pas na 14 dagen verwerkt, terwijl zij een betalingstermijn eisen van 7 dagen. Gevolg : onredelijke en dure rappels. Combineer dit met een idioot en stug gedrag, en een hosting bij Neostrada kost je handenvol geld.
- Als hostingbedrijf is hun eigen website onoverzichtelijk en geeft het de foute links - ook te weinig informatie.
- Als je de helpdesk contacteert, probeert men eerst de fout elders te verhalen - met als reden dat ze zelf niet weten hoe de problemen op te lossen. Irritant, geldrovend, tijdrovend !

Ik kan zo nog even doorgaan, maar dan is mijn review paginalang. Ik heb een jaarabonnement betaald en ga er gebruik van maken, omdat ik denk en hoop dat alles nu opgelost is. Maar ik raad dit niemand aan !!!
routcrew
antwerpen