Website: http://www.neostrada.nl
Adres: Reaalhof 64 8232VS
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

Neostrada B.V.

Pluspunten
Domein registratie gaat makkelijk en snel.
Veel te veel storingen, voornamelijk met de VPS dienst. De afgelopen twee maanden is onze uptime onder de 85% en hebben wij al 7 aparte storingen gehad. Contact hierover gaat ook slecht.
Christiaan

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Snel antwoord en live chat beschikbaar
Constant issues met de server/ emails en domeinen. Elke keer wordt er weer berust dat het te maken heeft met een migratie. Er is na talloze emails niet eens een excuses aangeboden.
AFS

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
NIKS
Om van te huilen. Sinds ze zijn overgenomen afschuwelijke service. Servers EXTREEM traag en support verklaart je voor gek. Dat je jouw site moet optimaliseren. Kortom, ligt niet aan hun. Bovendien is suport zeer onbeleefd en duurt het uren voordat je een reactie met 0 inhoud krijgt. En dan opeens besef je hoe afschuwelijk het is dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn. Ga weg bij deze gasten.
Sebastiaan
Laren

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Ze waren een simpele goedkope hoster.
Blijf alsjeblieft weg bij dit 'bedrijf'. Het klantenpaneel is stuk waardoor je blijft betalen. Tot twee keer toe facturen van het incassobureau ontvangen omdat Neostrada de administratieve zaakjes niet in orde heeft. Het is simpelweg niet mogelijk om je gegevens te wijzigen omdat continu de factuurpagina in beeld blijft.

Zelfs met de afhandeling hiervan geeft Neostrada niet thuis en weerleggen ze alle problemen door te stellen dat het aan de gebruiker ligt.

Mijn klanten haal ik weg bij deze onbetrouwbare partij!
Robbert
Stedebroec

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Helaas niets meer
Slecht, slechter, Neostrada.

Jaren tevreden klant geweest. Blijkbaar is geld belangrijker dan klanten geworden bij deze club.

Service: je kunt een mail sturen. Hier reageert men niet inhoudelijk op en negeert je punten. Het is net of ze in een droomwereld leven daar.

Kwaliteit: 'time to first byte' is verschrikkelijk slecht bij deze partij. Wanneer je hier over mailt dan verklaren ze je eigenlijk een beetje voor gek. Ga je ergens anders heen dan heb je dat probleem niet. Met precies dezelfde site. Aan wie ligt dat dan Neostrada?
- 99,9% uptime garantie? Haal daar maar gerust 20% vanaf. Lijkt er meer uit te liggen dan dat het werkt.

Prijs: er is blijkbaar een mail uit gegaan dat de prijs is verhoogd. Wat hebben deze sneaky ^%$# gedaan? In de header van de mail helemaal achteraan gezet dan de prijzen stijgen (niet te lezen op mobiel). En ergens onderaan een mail na heel veel onzin in die mail. Wat krijg je te horen: u heeft meer opslagruimte. JA, MAAR DAAR VRAAG IK NIET OM. DE PRIJS STIJGT VAN 12 EX NAAR 35,88!!!!!!!!!!!

Snelheid: ja welke snelheid bedoel je? De chat reageren ze vrij snel. De snelheid van de website is gewoon RUK.

Mijn advies: ga niet met deze partij in zee. Ze hebben hun ziel helaas verkocht.
Bjorn
Hengelo

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Great quality services
Pricing change
Jean
Ouagadougou

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Pluspunten
Goede prijs, goede servers, normaal goede support

Het is jammer dat ik vandaag mijn eerste slechte ervaring heb gehad, anders had ik voor elk punt negen sterren gegeven.
Ik heb een resellerpakket, wat betekent dat ik mijn ruimte bij Neostrada doorverkoop aan mijn klanten.

Een van die klanten was het wachtwoord van het mailaccount vergeten, dus klikte op de link met de tekst "Wachtwoord opnieuw instellen". Na het invullen van dat formulier werd een foutmelding weergegeven.

Na ruim drie uur in gesprek te zijn geweest met Neostrada weet ik eindelijk waarom die foutmelding word weergegeven: Neostrada heeft de "wachtwoord vergeten"-functie uitgeschakeld, zogenaamd voor de veiligheid.

Wanneer een van mijn klanten nu dus het wachtwoord van zijn e-mailaccount vergeet moet ik een nieuw wachtwoord bedenken en instellen en deze vervolgens naar de klant communiceren.
Volgens Neostrada is dit een veiligere manier dan dat de klant zelf een wachtwoord in kan stellen, zonder dat ik er iets mee te makken heb als tussenpersoon.

Als alternatief kon ik automatisch een wachtwoord laten genereren, die vervolgens naar de klant gemaild wordt. Gemaild. Naar het e-mailadres van de klant. Het e-mailadres waarvan de klant het wachtwoord vergeten was. Het e-mailadres waar de klant dus niet bij kan.

Voorheen was ik altijd heel positief over Neostrada, maar dit alles vind ik zo kwalijk dat ik geen goede review meer kan geven.
Antwoord Neostrada B.V.
Hi Daan,

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ik vermoed dat je niet goed geïnformeerd bent door mijn collega.

We ondersteunen de wachtwoord vergeten functionaliteit wel in cPanel en deze staat zeker niet uit. Het is echter niet mogelijk om dit voor e-mail adressen te doen. Je word dan doorgestuurd om het wachtwoord te resetten van je cPanel account.

Dit is niet een beperking van uit ons, maar een beperking van cPanel zelf.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag!
Daan

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
Mooie duidelijke website
Reactietijd op mails.
Reactietijd op chat.
Een noodtelefoonnummer beschikbaar stellen.
Klachtenafhandeling.
Enes van Carpar