Bedrijfsgegevens

Website: http://www.neostrada.nl
Adres: Reaalhof 64 8232VS
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Neostrada B.V.
totaal score
8.8
Prijs
9.2
Snelheid/Levertijd
9.1
Kwaliteit
8.9
Communicatie
8.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
6 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
85 beoordelingen (12 maanden)
383 beoordelingen (totaal)
33927 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
78% (66)
11% (9)
4% (3)
1% (1)
6% (5)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Helaas niets meer
Verbeterpunten
Slecht, slechter, Neostrada.

Jaren tevreden klant geweest. Blijkbaar is geld belangrijker dan klanten geworden bij deze club.

Service: je kunt een mail sturen. Hier reageert men niet inhoudelijk op en negeert je punten. Het is net of ze in een droomwereld leven daar.

Kwaliteit: 'time to first byte' is verschrikkelijk slecht bij deze partij. Wanneer je hier over mailt dan verklaren ze je eigenlijk een beetje voor gek. Ga je ergens anders heen dan heb je dat probleem niet. Met precies dezelfde site. Aan wie ligt dat dan Neostrada?
- 99,9% uptime garantie? Haal daar maar gerust 20% vanaf. Lijkt er meer uit te liggen dan dat het werkt.

Prijs: er is blijkbaar een mail uit gegaan dat de prijs is verhoogd. Wat hebben deze sneaky ^%$# gedaan? In de header van de mail helemaal achteraan gezet dan de prijzen stijgen (niet te lezen op mobiel). En ergens onderaan een mail na heel veel onzin in die mail. Wat krijg je te horen: u heeft meer opslagruimte. JA, MAAR DAAR VRAAG IK NIET OM. DE PRIJS STIJGT VAN 12 EX NAAR 35,88!!!!!!!!!!!

Snelheid: ja welke snelheid bedoel je? De chat reageren ze vrij snel. De snelheid van de website is gewoon RUK.

Mijn advies: ga niet met deze partij in zee. Ze hebben hun ziel helaas verkocht.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Bjorn
Hengelo

Gepubliceerd op: 15/02/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Great quality services
Verbeterpunten
Pricing change
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Jean
Ouagadougou

Gepubliceerd op: 23/01/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Goede prijs, goede servers, normaal goede support

Het is jammer dat ik vandaag mijn eerste slechte ervaring heb gehad, anders had ik voor elk punt negen sterren gegeven.
Verbeterpunten
Ik heb een resellerpakket, wat betekent dat ik mijn ruimte bij Neostrada doorverkoop aan mijn klanten.

Een van die klanten was het wachtwoord van het mailaccount vergeten, dus klikte op de link met de tekst "Wachtwoord opnieuw instellen". Na het invullen van dat formulier werd een foutmelding weergegeven.

Na ruim drie uur in gesprek te zijn geweest met Neostrada weet ik eindelijk waarom die foutmelding word weergegeven: Neostrada heeft de "wachtwoord vergeten"-functie uitgeschakeld, zogenaamd voor de veiligheid.

Wanneer een van mijn klanten nu dus het wachtwoord van zijn e-mailaccount vergeet moet ik een nieuw wachtwoord bedenken en instellen en deze vervolgens naar de klant communiceren.
Volgens Neostrada is dit een veiligere manier dan dat de klant zelf een wachtwoord in kan stellen, zonder dat ik er iets mee te makken heb als tussenpersoon.

Als alternatief kon ik automatisch een wachtwoord laten genereren, die vervolgens naar de klant gemaild wordt. Gemaild. Naar het e-mailadres van de klant. Het e-mailadres waarvan de klant het wachtwoord vergeten was. Het e-mailadres waar de klant dus niet bij kan.

Voorheen was ik altijd heel positief over Neostrada, maar dit alles vind ik zo kwalijk dat ik geen goede review meer kan geven.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Antwoord Neostrada B.V.
Hi Daan,

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ik vermoed dat je niet goed geïnformeerd bent door mijn collega.

We ondersteunen de wachtwoord vergeten functionaliteit wel in cPanel en deze staat zeker niet uit. Het is echter niet mogelijk om dit voor e-mail adressen te doen. Je word dan doorgestuurd om het wachtwoord te resetten van je cPanel account.

Dit is niet een beperking van uit ons, maar een beperking van cPanel zelf.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag!
Daan

Gepubliceerd op: 02/11/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Mooie duidelijke website
Verbeterpunten
Reactietijd op mails.
Reactietijd op chat.
Een noodtelefoonnummer beschikbaar stellen.
Klachtenafhandeling.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Enes van Carpar
Amersfoort

Gepubliceerd op: 09/09/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Bedragen laag
Verbeterpunten
Communicatie brutaal en asociaal. Ik heb vorig jaar een opzegging verstuurd nav opheffen bedrijfsvoering. Alle ontvangers hebben mijn brief verwerkt, behalve Neostrada. Als reactie hierop krijg ik retour 'Ook dat klopt helaas niet :)'. We zitten toch niet op een basisschool. Betreffende dame communiceert met arrogantie en asociaal woordgebruik waar ik niet van gediend ben. Ik raad een ieder af om hiermee in zee te gaan. Wellicht goedkoop, maar klantcontact een 0!
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Antwoord Neostrada B.V.
Beste Rody, vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met onze dienst verlening. Zo ver ik zie heeft mijn collega de opzegging verwerkt. Mochten we toch nog iets kunnen doen dan horen we het graag
Rody van Rody.nl
Zeist

Gepubliceerd op: 18/05/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer