Website: http://www.neostrada.nl
Adres: Reaalhof 64 8232VS
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

Neostrada B.V.

Pluspunten
Bedragen laag
Communicatie brutaal en asociaal. Ik heb vorig jaar een opzegging verstuurd nav opheffen bedrijfsvoering. Alle ontvangers hebben mijn brief verwerkt, behalve Neostrada. Als reactie hierop krijg ik retour 'Ook dat klopt helaas niet :)'. We zitten toch niet op een basisschool. Betreffende dame communiceert met arrogantie en asociaal woordgebruik waar ik niet van gediend ben. Ik raad een ieder af om hiermee in zee te gaan. Wellicht goedkoop, maar klantcontact een 0!
Antwoord Neostrada B.V.
Beste Rody, vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met onze dienst verlening. Zo ver ik zie heeft mijn collega de opzegging verwerkt. Mochten we toch nog iets kunnen doen dan horen we het graag
Rody van Rody.nl
Zeist

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten

Ben bereikbaar op vrijdag!
En zorg na 15 maanden dat de mail werkt op vrijdag
Goedemiddag Arnold,

vervelend om te horen dat je problemen ondervind. We hebben inmiddels telefonisch contact met je opgenomen om tot een oplossing te komen. Mochten we nog iets kunnen doen dan horen we het graag van je!

Onze excuses voor het ontstane ongemak
Arnold Pizzabelladonna

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
altijd bereikbare helpdesk
Zelden heb ik zo veel ellende met een bedrijf gehad. Mijn website trok te veel verkeer voor een standaard pakket, geupgrade naar een webhosting pro pakket maar helaas hielp dit niet. De verkoper wist mij te vertellen dat met een cloud hosting al mijn problemen opgelost zouden zijn. Een aantal dagen later naar deze cloud overgegaan en direct weer problemen. Zodra er veel bezoekers naar de site kwamen viel de site uit. Inmiddels de cloud een aantal keer geupgrade waardoor ik nu op een maandbedrag zit waarmee ik bij mijndomein een jaar een site kan hosten (zonder problemen). Helaas hebben de forse geld stromen richting neostrada weinig tot geen nut want mijn website valt zo'n 2x per dag uit. De helpdesk blijft zeggen dat ik de klantenservice moet mailen maar dit heeft de afgelopen maand niet geholpen. Net terug van vakantie en na ruim 2 weken nog geen reactie op mijn mail gehad. Even achteraan gemaild en alles zou opgelost zijn. Toen de website zojuist weer niet wilde laden toch maar besloten te proberen via deze weg gehoor te vinden. Hopelijk kunnen mijn problemen opgelost worden maar ik verwacht volgende week gewoon lekker naar mijndomein terug te verhuizen.
Beste Lukas,

Vervelend om te horen dat je problemen ondervind met onze dienstverlening. Ik heb begrepen dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met mijn collega's en dat het probleem is opgelost.

Mocht je toch nog problemen ondervinden dan horen we het graag van je!
lukas
leiden

Gepubliceerd op: 24/01/2018

Pluspunten
Geen goed woord
Sturen een incassobureau voor een factuur van 9.95 met 40 euro incassokosten, 3 dagen na een 1e herinnering. Kansloos bedrijf. Durven ze ook nog je volledige controlpanel te blokkeren / om te leiden zodat je niets meer kan behalve naar je overzicht van facturen te kijken die overigen ondertussen allemaal betaald zijn. Mij hier niet meer gezien, Ik ga alles weghalen hier.
Goedemiddag,

Vervelend om te horen dat je factuur is uitbesteed aan een incassobureau. We versturen altijd meerdere betalingsherinneringen per e-mail voor dat we een incasso bureau inschakelen.

Heb je al contact gehad met administratie@neostrada.nl? Vaak kunnen we je tegemoetkomen in deze kosten. Ik kan je helaas niet terugvinden op dit e-mail adres in onze administratie.

We horen het graag van je!
S Refres
Oss